Minden vásárlásom ki van fizetve, erre kínosan ügyelek. Az én értelmezésem szerint, egy refundot akartak visszavonni a számlámról. Mivel a Paypal-en nincs pénz, bankszámláról intézem, ez nem sikerült nekik. Letiltottak. De normális tájékoztatásra, már nem futotta. A kédéseimre az automata ügyfélsz. válaszol. Az ajánlott lépesek nem végrehajthatóak, mert nincs olyan a menüben. Hol lehet a Sending/Receiving Money, és a Refund/Cancel a Payment? Ha ezeket nem találom meg, nem fogom megtudni, valójában mi is a gond. Pedig már végignéztem mindent, a Paypal-on belül. Telefonálni nem tudok, nincs elég angol tudásom hozzá. Tíz napja vagyok letiltva, ez nem fog magától megoldódni. Nem túl vidám a helyzet.
Itt azt írják, hogy a legutolsó tranzakciódhoz nem volt elég pénz a számládon, ezt most vizsgálják. Majd írnak emailt a továbbiakról. Szerintem nem kell semmit tenned. Ez igaz lehet egyébként? Hogy utaltál paypalon pénzt, de nem volt elég pénz a Ft számládon? Ilyet még nem is hallottam.
PayPal is constantly working to ensure security by regularly screening the accounts in our system. We recently reviewed your account, and we need more information to help us provide you with secure service. Until we can collect this information, your access to sensitive account features will be limited. We would like to restore your access as soon as possible, and we apologize for the inconvenience.
Why is my account access limited?
Your account access has been limited for the following reason(s): #
Dec 12, 2012: Your bank let us know that you don't have enough money in your account to cover a recent payment.
(Your case ID for this reason is PP-002-112-819-431.) How can I get my account access restored?
It's usually pretty easy to take care of things like this. Most of the time, we just need a little more information about your account or latest transactions.
To help us with this and to find out what you can and can't do with your account until the issue is resolved, go to the Resolution Center.
We'll review the information you provide and email you if we need more details or when your account is back to normal.
Once you complete all of the checklist items, your case will be reviewed by one of our Account Specialists. We will send you an email with the outcome of the review.
Én sem értem. Ráadásul tényeket nem is közölnek, a levelekben.
Ezt a letiltáskor küldték:
Your PayPal account has been limited due to an excessive number of reversed transactions.
As a result of this limitation you can't send or receive funds and we may suspend any open claims pending further review and we may deny these claims. Your purchases are no longer eligible for PayPal Buyer Protection, and future claims will be denied. We understand this may be disappointing, but you can continue to pursue resolution directly with the seller.
If you require additional assistance, or have any concerns, feel free to contact us directly at bc-info@paypal.com.
Thank you, Katharyn
Ezt pedig arra kérdésemre, hogy mit tegyek:
We are making every effort to minimize any disruption to your business.
If your PayPal account balance is zero, and you have no unresolved buyer complaints or chargebacks, your account will remain limited.
Option 1. If you owe refunds to any of your buyers, you can use the money in your PayPal account to refund them.
To refund your buyers: 1. Log in to your PayPal account. 2. Click "Contact Us" at the bottom of any page. 3. Click "Contact Customer Service." 4. Under "Choose a Topic," select "Sending/Receiving Money." 5. Under "Choose a Subtopic," select "Refund/Cancel a Payment." 6. Click "Continue" and follow the instructions to refund payments.
Option 2. Money in your PayPal account will be held for 180 days. After 180 days, we'll email you information on how to receive your funds.
Értem, bár én a levélből amit bemásoltam arra következtetek, hogy a visszautalás menetét akarják elmagyarázni. A Paypal-t átnéztem többször is. De se a Sending/Receiving Money-t, se a Refund/Cancel a Payment-et nem találom.
Köszönöm a segítséget, ma megérkezett a pénz a paypalhoz rendelt számlámra. Idáig, nem igazán értettem, hogy ha a számlámon van pénz, akkor azt a paypal mért nem jeleníti meg, mért ír mindig 0 Ft-ot, rájöttem, azért, mert nem a paypal számlára töltöm fel a pénzt, hanem a hozzá rendelt számlámra és ezért is oda ment vissza, nem pedig a paypalosra. Nem igazán voltam tisztában a működésével, de most már rájöttem, hogy 2 lehetőség van, vagy a paypalhoz rendelt számláról fizetek paypalon keresztül, vagy a paypal profilomban lévő számlára töltöm fel az összeget és akkor a paypalos számláról fizetek.
Ha refundot kapsz, akkor az vissza megy a paypalhoz rendelt forint számládra, oda, ahonnan anno kifizetted a terméket. Ennek van nyoma a paypalodban, de a pénz nincs ott a száládon, mert visszmegy automatikusan a bankszámládra pár napon belül.
Sziasztok Rendeltem egy terméket ebay-ről, paypallal fizettem, hibás volt a termék és az eladó vissza utalta a pénz felét paypalon! Viszont nem kaptam sms- értesítőt, hogy jött volna pénz(amikor pénzt küldök, akkor mindig jön értesítés sms-ben és emailban is), mivel még pénzt eddig nem fogadtam paypalon, így nem tudom, hogy működik, ilyenkor azért csak jön valami e-mail nem? Paypalon a My account/History-ban látom, hogy volt pénz vissza küldés az eladótól, de nem kaptam róla semmit! A Payments received-ben sem látom, hogy jött volna pénz! Ha a Historyban, ott van, akkor azt meg kellett, hogy kapjam? A paypal egyenleget valahol meg lehet nézni? Nekem mindig 0 Huf-ot ír, még, akkor is ha én töltök fel rá pénzt. Hogyan tudnám leelenőrizini, hogy valóban rajta van a pénz? Köszönöm a segítséget.
Egy kis segítség kéne! Használom a paypal-t, néhány vásárláson is túl vagyok már, de most figyelmetlen voltam. Egy olyan számlaszámról akartunk pénzt tenni a PP-mre ami nem az én nevemen van. Most már tudom, hogy így nem jön át. Ez 6 munkanappal ezelőtt történt. Kell jeleznem a PP felé, vagy magától visszamegy a pénz az utaló számlájára? Én úgy gondolom, hogy jelzés nélkül vissza kell mennie, de azért aggódom kicsit, bár nem nagy az összeg...
A 8685-ös hozzászólásomban beraktam egy ilyen levél képét. Küldhetsz levelet a PP-nek, szerintem túl sokat nem tudnak tenni. Küldd tovább a levelet a spoof@paypal.com címre.
Úgy hallottam hogy a PayPal service@intl.paypal.com mindíg kisbetűvel írják, amikor megkötöttem a fiókot így is volt.
De van eggy motor vevőm akinek a szállító cégének Western Unionon keresztül el kellene utalnom előre eggy bizonyos összeget egy nigériai címre, utána utalja át a paypal a számlámra a pénzt .
És kaptam 4 e-mailt a paypal-tól 4 napon belöl hogy azonnal küldjem a pénzt a szállító cégnek, ezeken a leveleken vettem észre hogy a Service máshogy va írva miután irtam nekik!
Refundolni szeretnék 48.50GBP-t. A paypalon van 29.75EUR és 39.68GBP, plusz hozzá van rendelve egy debit kártyám. A refundnál mégis azt írja, hogy nincs elég pénz a számlámon. Mit tudok tenni?
Eddig ha EUR-t akartam kifizetni, mindig levette a kártya mögötti forintszámlámról simán.
Adódik a kérdés, hogy a Paypal EUR és GBP része között hogyan tudok pénzt mozgatni/konvertálni?