Keresés

Részletes keresés

felni 3 Creative Commons License 2012.12.28 0 0 8920

Üdv!

Leirná nekem valaki hogy lehet  törölnöm magam!

Olvastam már 1-2 oldalt de nem megy!

Ha lehet lépésről lépésre mert amiket olvastam azzal nem sikerült!

Köszi :)

Gábor Molnár Creative Commons License 2012.12.28 0 0 8919

Üdv!

 

Paypal ipn működésével van gondom.

Megkapom a paypaltól a ipn üzenetet, amit vissza kell lüldeni. Vissza is küldöm, a válasz pedig mindig INVALID.

Ha belépek a paypal ipn historyba, és onnan másolom, illetve küldöm vissza az üzenetet, akkor is invalidot kapok.

Miért van ez, mit rontok el vajon?

hszt Creative Commons License 2012.12.22 0 0 8918

Minden vásárlásom ki van fizetve, erre kínosan ügyelek.
Az én értelmezésem szerint, egy refundot akartak visszavonni a számlámról.
Mivel a Paypal-en nincs pénz, bankszámláról intézem, ez nem sikerült nekik. Letiltottak.
De normális tájékoztatásra, már nem futotta. A kédéseimre az automata ügyfélsz. válaszol. Az ajánlott lépesek nem végrehajthatóak, mert nincs olyan a menüben. Hol lehet a Sending/Receiving Money, és a Refund/Cancel a Payment? Ha ezeket nem találom meg, nem fogom megtudni, valójában mi is a gond. Pedig már végignéztem mindent, a Paypal-on belül. Telefonálni nem tudok, nincs elég angol tudásom hozzá. Tíz napja vagyok letiltva, ez nem fog magától megoldódni. Nem túl vidám a helyzet.

Előzmény: krisztike0000 (8917)
krisztike0000 Creative Commons License 2012.12.21 0 0 8917

Itt azt írják, hogy a legutolsó tranzakciódhoz nem volt elég pénz a számládon, ezt most vizsgálják. Majd írnak emailt a továbbiakról. Szerintem nem kell semmit tenned. Ez igaz lehet egyébként? Hogy utaltál paypalon pénzt, de nem volt elég pénz a Ft számládon? Ilyet még nem is hallottam.

Előzmény: hszt (8916)
hszt Creative Commons License 2012.12.21 0 0 8916

Nem adathalász levél, valóban nem fizethetek.

Be tudok lépni, belül is bárhova. 

Ha belépek ez az üzenet fogad: 

 

PayPal is constantly working to ensure security by regularly screening the accounts in our system. We recently reviewed your account, and we need more information to help us provide you with secure service. Until we can collect this information, your access to sensitive account features will be limited. We would like to restore your access as soon as possible, and we apologize for the inconvenience.

Why is my account access limited?

Your account access has been limited for the following reason(s):
#

Dec 12, 2012: Your bank let us know that you don't have enough money in your account to cover a recent payment.

(Your case ID for this reason is PP-002-112-819-431.)
How can I get my account access restored?

It's usually pretty easy to take care of things like this. Most of the time, we just need a little more information about your account or latest transactions.

To help us with this and to find out what you can and can't do with your account until the issue is resolved, go to the Resolution Center.

We'll review the information you provide and email you if we need more details or when your account is back to normal.

Once you complete all of the checklist items, your case will be reviewed by one of our Account Specialists. We will send you an email with the outcome of the review.

Előzmény: krisztike0000 (8915)
krisztike0000 Creative Commons License 2012.12.21 0 0 8915

Fura. Ha belépsz a paypal számládba tényleg le van tiltva? Feljön egy tiltó ablak vagy leírás, bármi? nem tudsz továbblépni sehova?

Lehet ez egy adathalász levél. Ez az email cím ami ott van gyanús nekem.

Előzmény: hszt (8914)
hszt Creative Commons License 2012.12.21 0 0 8914

Én sem értem. Ráadásul tényeket nem is közölnek, a levelekben.

Ezt a letiltáskor küldték:

Your PayPal account has been limited due to an excessive number of reversed transactions.

As a result of this limitation you can't send or receive funds and we may suspend any open claims pending further review and we may deny these claims. Your purchases are no longer eligible for PayPal Buyer Protection, and future claims will be denied. We understand this may be disappointing, but you can continue to pursue resolution directly with the seller.

If you require additional assistance, or have any concerns, feel free to contact us directly at bc-info@paypal.com.

Thank you,
Katharyn

 

Ezt pedig arra kérdésemre, hogy mit tegyek: 


We are making every effort to minimize any disruption to your business.

If your PayPal account balance is zero, and you have no unresolved buyer
complaints or chargebacks, your account will remain limited.

-----------------------------------
Disbursement options
-----------------------------------

Option 1. If you owe refunds to any of your buyers, you can use the money
in your PayPal account to refund them.

To refund your buyers:
1. Log in to your PayPal account.
2. Click "Contact Us" at the bottom of any page.
3. Click "Contact Customer Service."
4. Under "Choose a Topic," select "Sending/Receiving Money."
5. Under "Choose a Subtopic," select "Refund/Cancel a Payment."
6. Click "Continue" and follow the instructions to refund payments.

Option 2. Money in your PayPal account will be held for 180 days. After 180
days, we'll email you information on how to receive your funds.

We regret any inconvenience this may cause.

Thanks,

PayPal

Köszönöm a segítséget.

 

Előzmény: krisztike0000 (8913)
krisztike0000 Creative Commons License 2012.12.20 0 0 8913

Esetleg nem másolnád be a levelet, mert ez így zavaros.. Milyen eladónak kellene refundolnod? Nem értem.

Előzmény: hszt (8912)
hszt Creative Commons License 2012.12.20 0 0 8912

Értem, bár én a levélből amit bemásoltam arra következtetek, hogy a visszautalás menetét akarják elmagyarázni. A Paypal-t átnéztem többször is. De se a Sending/Receiving Money-t, se a Refund/Cancel a Payment-et nem találom.

Előzmény: krisztike0000 (8906)
hszt Creative Commons License 2012.12.20 0 0 8911

Köszönöm, ezt már átnéztem többször is.

A keresőt is próbáltam. A Paypal-nek is írtam, de csak az elküldött sorrendet erőltetik.

Az ő sorrendjüket pedig követve, elakadok.

Esetleg a Sending/Receiving Money, és a  Refund/Cancel a Payment menü pontokat tudja valaki hol találom?

Már oda-vissza áttúrtam a Paypal-t, de nem találtam őket.

A legrosszabb hogy így azt sem tudom mit, miért, és melyik eladónak kellene visszafizetnem.

Előzmény: bosijani (8905)
BMW E 90 Creative Commons License 2012.12.20 0 0 8910

Köszönöm a segítséget, ma megérkezett a pénz a paypalhoz rendelt számlámra. Idáig, nem igazán értettem, hogy ha a számlámon van pénz, akkor azt a paypal mért nem jeleníti meg, mért ír mindig 0 Ft-ot, rájöttem, azért, mert nem a paypal számlára töltöm fel a pénzt, hanem a hozzá rendelt számlámra és ezért is oda ment vissza, nem pedig a paypalosra. Nem igazán voltam tisztában a működésével, de most már rájöttem, hogy 2 lehetőség van, vagy a paypalhoz rendelt számláról fizetek paypalon keresztül, vagy a paypal profilomban lévő számlára töltöm fel az összeget és akkor a paypalos számláról fizetek.

cliftony77 Creative Commons License 2012.12.20 0 0 8909

(Ha viszont a PayPal-eden volt pénz, és arról fizetted, akkor a PayPal-re megy vissza, nem a forintszámlára...)

Előzmény: krisztike0000 (8908)
krisztike0000 Creative Commons License 2012.12.20 0 0 8908

Ha refundot kapsz, akkor az vissza megy a paypalhoz rendelt forint számládra, oda, ahonnan anno kifizetted a terméket. Ennek van nyoma a paypalodban, de a pénz nincs ott a száládon, mert visszmegy automatikusan a bankszámládra pár napon belül.

Előzmény: BMW E 90 (8907)
BMW E 90 Creative Commons License 2012.12.19 0 0 8907

Sziasztok
Rendeltem egy terméket ebay-ről, paypallal fizettem, hibás volt a termék és az eladó vissza utalta a pénz felét paypalon! Viszont nem kaptam sms- értesítőt, hogy jött volna pénz(amikor pénzt küldök, akkor mindig jön értesítés sms-ben és emailban is), mivel még pénzt eddig nem fogadtam paypalon, így nem tudom, hogy működik, ilyenkor azért csak jön valami e-mail nem? Paypalon a My account/History-ban látom, hogy volt pénz vissza küldés az eladótól, de nem kaptam róla semmit! A Payments received-ben sem látom, hogy jött volna pénz! Ha a Historyban, ott van, akkor azt meg kellett, hogy kapjam? A paypal egyenleget valahol meg lehet nézni? Nekem mindig 0 Huf-ot ír, még, akkor is ha én töltök fel rá pénzt. Hogyan tudnám leelenőrizini, hogy valóban rajta van a pénz? Köszönöm a segítséget.

Előzmény: krisztike0000 (8906)
krisztike0000 Creative Commons License 2012.12.19 0 0 8906

A contact us= a contact us customer service. Ugyanis az ügyfélszolgálathoz megy a leveled.

Előzmény: hszt (8904)
bosijani Creative Commons License 2012.12.19 0 0 8905
Előzmény: hszt (8904)
hszt Creative Commons License 2012.12.19 0 0 8904

Köszönöm, de a Contact Us-t megtaláltam én is.

A  Contact Customer Service nincs meg, és így nem tudok tovább lépni. 

 

1. Log in to your PayPal account.

2. Click "Contact Us" at the bottom of any page.

3. Click "Contact Customer Service."

4. Under "Choose a Topic," select "Sending/Receiving Money."

5. Under "Choose a Subtopic," select "Refund/Cancel a Payment."

6. Click "Continue" and follow the instructions to refund payments.

 

Szerintük a  Contact Us-ben van, a Contact Customer Service.

De én nem találom. 

Előzmény: krisztike0000 (8903)
krisztike0000 Creative Commons License 2012.12.19 0 0 8903

Jobb felső sarokban: Help. Arra ha rákattolsz, akkor ott a megnyíló oldalon is jobb oldalon : Contact Us.

Előzmény: hszt (8902)
hszt Creative Commons License 2012.12.18 0 0 8902

Üdv mindenkinek.

 

A rutinosabbaktól kérnék segítséget.

A Paypal fiókomat letiltották, és a miért kérdésemre, ezt a választ kaptam:

 

 

 

Disbursement options

-----------------------------------

 

Option 1. If you owe refunds to any of your buyers, you can use the money

in your PayPal account to refund them.

 

To refund your buyers:

1. Log in to your PayPal account.

2. Click "Contact Us" at the bottom of any page.

3. Click "Contact Customer Service."

4. Under "Choose a Topic," select "Sending/Receiving Money."

5. Under "Choose a Subtopic," select "Refund/Cancel a Payment."

6. Click "Continue" and follow the instructions to refund payments.

 

Option 2. Money in your PayPal account will be held for 180 days. After 180

days, we'll email you information on how to receive your funds.

 

We regret any inconvenience this may cause.

 

Ha jól értem refund-ot kellene visszautalnom.

De a 3. Click "Contact Customer Service."-nál elakadok.

Egyszerűen nem találom az oldalon, de még hasonlót sem.

Csak ezek vannak:

Browse answers

 

    * All About PayPal

    * Disputes and Claim

    * Merchant

    * My Account

    * My Money

    * Payments

    * Products and Services

 

Mivel nem tudom tovább vinni, azt sem tudom miért kérik vissza.

A paypal-el pedig nem fizethetek, amíg ez meg nem oldódik.

Ha valaki tudja, hol van ez a  "Contact Customer Service." kérem, ossza meg velem. Ha visszakérdezek a support-nál, biztos gyengeelméjűnek néz.

Kérdésre, csak este tudok válaszolni.

A segítséget előre is köszönöm.

 

Stieve Creative Commons License 2012.12.10 0 0 8901

Sziasztok!

Egy kis segítség kéne! Használom a paypal-t, néhány vásárláson is túl vagyok már, de most figyelmetlen voltam. Egy olyan számlaszámról akartunk pénzt tenni a PP-mre ami nem az én nevemen van. Most már tudom, hogy így nem jön át. Ez 6 munkanappal ezelőtt történt. Kell jeleznem a PP felé, vagy magától visszamegy a pénz az utaló számlájára? Én úgy gondolom, hogy jelzés nélkül vissza kell mennie, de azért aggódom kicsit, bár nem nagy az összeg...

Köszi előre is!!!

Üdv.!

bosijani Creative Commons License 2012.12.10 0 0 8900

nem kell tenni rá.

megadod a bankszámlád adatait,és a paypal arról vesz le zsét.

nekem legalábbis igy működik.....

Előzmény: Törölt nick (8899)
Törölt nick Creative Commons License 2012.12.10 0 0 8899

szóval van 400 ft-pm a paypalon sosem volt sem adás-vétel ott. hogy lett rajta?

 

viszont az ebay-en akarok venni valami 6000 ft. többi pénzt hogy tegyem én rá? vagy hogy lehet ide lóvét tenni hogy vásároljak?

Törölt nick Creative Commons License 2012.12.08 0 0 8898

A 8685-ös hozzászólásomban beraktam egy ilyen levél képét. Küldhetsz levelet a PP-nek, szerintem túl sokat nem tudnak tenni. Küldd tovább a levelet a spoof@paypal.com címre.

Előzmény: zolipapa2 (8897)
zolipapa2 Creative Commons License 2012.12.07 0 0 8897

Payment $581.48 USD   tartalommal gyanús E-mail-t kaptam.

Erről fogalmam sincs, de pénzem sincs, amiből teljesíthettem volna.

A levél teljesen eltér a néhány évvel ezelőtt teljesített átutalásomat kísérő PayPal levelezéstől.

Tud valaki érvényes PayPal címet, amelyiken a cég eljárhat a csalás ellen?

xs650 Creative Commons License 2012.12.06 0 0 8896

Helló

Utánanéztem, én is sejtettem azért érdeklődtem itt.

nagyonszépen köszönöm!

Előzmény: xs650 (8893)
Pavel Creative Commons License 2012.12.06 0 0 8895

Át kell konvertálnod az eurt gbpre, refundnál ez nem automatikus. A balanceok megjelenítése mellett jobb oldalon van egy currency converter.

Előzmény: the crow (8891)
Axióma Creative Commons License 2012.12.06 0 0 8894

Letezik me'g ember, aki nem ismeri a "nigeriai level" fogalmat??? Kozismert csalas, gugliba irdd be.

Előzmény: xs650 (8893)
xs650 Creative Commons License 2012.12.06 0 0 8893

Úgy hallottam hogy a PayPal service@intl.paypal.com mindíg kisbetűvel írják, amikor megkötöttem a fiókot így is volt.

De van eggy motor vevőm akinek a szállító cégének Western Unionon keresztül el kellene utalnom előre eggy bizonyos összeget egy nigériai címre, utána utalja át a paypal a számlámra a pénzt .

És kaptam 4 e-mailt a paypal-tól 4 napon belöl hogy azonnal küldjem a pénzt a szállító cégnek, ezeken a leveleken vettem észre hogy a Service máshogy va írva miután irtam nekik!

Ez nem számít v. lehúzásnak tűnik?

Köszönöm előre is a válasz.

Lessz még kérdés.

xs650 Creative Commons License 2012.12.06 0 0 8892

Üdv segítséget kérek!

the crow Creative Commons License 2012.12.05 0 0 8891

Refundolni szeretnék 48.50GBP-t. A paypalon van 29.75EUR és 39.68GBP, plusz hozzá van rendelve egy debit kártyám. A refundnál mégis azt írja, hogy nincs elég pénz a számlámon. Mit tudok tenni?

Eddig ha EUR-t akartam kifizetni, mindig levette a kártya mögötti forintszámlámról simán.

 

Adódik a kérdés, hogy a Paypal EUR és GBP része között hogyan tudok pénzt mozgatni/konvertálni?

előre is kösz a segítséget

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!