"Ha szépen, nyugisan, odafigyelve csinálod a dolgokat" na ez az ami kimaradt a szétaaksztási sorrendből szerdán, meg is látszik a nyoma a traktoron :(((
lassabban engedte vissza a levegőt a légrugó mint álltam ki a rakot pót alol, az utolsó összekötőben meg is akadt a királycsap... hiába a kapkodás.
szerdán találkoztam egy olyan vámos nénivel ( volt vagy 22-23) meg is invitáltam egy filmnézésre a fülkébe de nem volt benne. Cserébe olyan kis béna volt, hogy egy kézi szállítót se tudott kitölteni. :O)
Ha szépen, nyugisan, odafigyelve csinálod a dolgokat, megpróbálod kizárni az esetleges külső zavaró tényezőket, akkor nem lesz baj. Nem szabad kapkodni, beparázni, "összeszarni" magadat.
Ha ezeket megfogadod és van is hozzá érzéked (ami előbb-utóbb úgyis kiderül), akkor kis idő alatt bele lehet jönni simán a dolgokba. :-)
Ha a szívemre hallgatok alap hogy elvállalom de az eszem mást mondott. Ezért is kérdeztem meg itt a fórumozótársakat.
nem mertem bevállalni... SEMMI rutin nélkül ill. betanító nélkül neki vágni...egyszerűen nem mertem. Mivan ha tengelyesre rakom?mivan ha rosszul rögzítem?mi van ha nem érek oda a lerakóra időben? mivan ha... szal ezek a kérdések villongtak az agyamban szal nem.
Helyette találtam mást azt vállaltam el...Állandó német kanyar minden 2.nap 4kézbe egy 12T-ás eurocargoval mellette csinálom a mostani melómat is... így egyik nap vezetek...a másik nap AUDI. ha van vmi a cégnél beugrok mert az audi nem kötött... ill. ha hétvégén van vmi szólnak mert furgon is van. Meglátjuk... hétfőn megyek viszem a papírjaimat... remélem azért jövőhéten már mehetek egyet!
én is így kezdtem kaptam egy autó kulcsot meg 100 jurót és egy köteg papírt, hogy irány Szerbia... körbe sms-eztem itt néhány öreg rókát és neki vágtam. Reggel a határon oda sétáltam egy wabis ürgéhez hogy segítsen, 1 mondatban úgy elmondta az egészet hogy semmi nem maradt meg bennem. Így egyből levontam hogy nincs kedve segíteni.
Bent már találtam kapásból 3 öreget akik sztorizás közben elmesélték a dolgot,( minden kis részlethez volt egy sztorijuk). A szerb oldalon meg egy tán szlovén ( nem biztos) sofőr segített egész jól tudott magyarul ő elkisért mindenhova megmutogatott mindent így sikerült.
A horvátoknál meg kérdezősködtem a magyar vámostól a horvát baszot megszólalni magyarul így ott a kézzel lábbal mutogatást választottam.
Szerintem így tanulja meg az ember a legjobban, bár biztos kifizet némi tanulópénzt is.
A Merci csinálta nekem azt az elején, hogy " oda még beférek" esetben leugrottam a kuplungról és csak kerregett és állt egy helyben, én meg még a dédanyját is szídtam annak aki kitalálta azt a váltót :O) De a végére megszerettem, tök kényelmes hogy a kezed végig a karfán nem kell kavirnyászni össze vissza.
1x nekem majdnem be qrta az oldal ablakot a mágnestalpas, leverte egy fa és az oldalára dőlve elgurutl a fülke tetején a kanyarban...
de nyugisabb pillanatokban nem kis "parát" tud okozni mikor bele akad egy faákba majd hirtelen visszacsapódik a fülkére a mágnes talp, tud akkorát szólni, hogy fölugrik az ember az ülésből.
Azért két-három napra nem kell annyi cumó, hogy a felső ágyra is pakolnom kellene.
Még az oldaldobozokba is csak a spanik, szerszámok, meg hasonló kellékek laknak, a saját cuccom tökéletesen elfért a fülkében.
Apropo!
Köszi a tippet a CB-vel kapcsolatban.
Annyi varia van, hogy kaptam egy mágnestalpas 115-ös antennát, kicsit meghajlítottam, így a tetőn is elfér. (Első próbálkozásnál persze rögtön leverte egy fa...)
...felsoagy pakolasra is kivalo, de sztem hidegebb teli napokon is jol jon/johet, leven hogy a meleg felfele szall...
Kezi valto forever!!!!
Bar egyszer dolgoztam egy felautomata MAN-nal, par nap volt megszokni, telen hegyi szerpentineken ugyesnek kellett lenni, varosi forgalomban verhetetlen volt a bringa (rakottan). nem volt rossz.
(emlekszem elso ejszaka amikor raultem, (Albertirsanal) alltam a szolnoki elkerulo elso feluljarojan, sebessegben, felengedett kupplunggal, jaro motorral, es csak ennyitt kerdeztem: "most meg miert nem mesz....?????). Nappal mas kerdezte volna mogottem.....
Jo hetveget az otthon levoknek, es a kint hetvegezoknek is kellemes "heti pihiit" es jo gurit hazafele!! BB
Kár hogy 1 ágyas kivitel, a fölső ágy az k.va nagy, pakolni is de aludni is jó rajta.
A váltót azt én is köpködtem előtte, kellett vagy 2 hónap ( pesten) mire megtanultam normálisan használni és akkor szerintem volt olyan jó mint egy kézi. Állóhelyben 2 percig tartja az előválasztást, menet közben meg 10mp. Ha egy kis gázfröcsel kuplungolsz akkor sokkal gyorsabban vált.
Nagyon kényelmes, így, hogy nincs felső ágy, van "légtér" is, jól el lehet benne pakolászni.
A váltója kényelmes, de néha nem tudja, hol van...
A motorja csak papiron 460-as, vagy póniba számoltak, de azért csinálja a dolgát. Viszont nem is fogyaszt sokat, és az Ad-Blue-t is inkább csak csipegeti.
Röviden ennyi.
95XF
Megy még a fülkében alvás, tegnap kipróbáltam! :)))
A múltkor együtt hétvégéztem egy Szlovák arccal.Mutatott egy olyan EU-s rendeletet, ami azt mondja ki, hogy 20% időtúllépésért, túlvezetésért, munkaidő túllépésért, stb, csak 132 euró (asszem) bünti szabható ki. A komolyabb büntik csak ez felett alkalmazhatók.Valaki hallott már erről??Kellene az a jogszabály.Van ilyen, én láttam, csak nem jegyeztem meg a nevét.