Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

amator11 Creative Commons License 2019.07.25 0 0 57413

Kb 2. Perctol latod a bekotesi pontot.

 

https://youtu.be/rTj-yr0GPmA

 

 

Előzmény: bnorci71 (57410)
amator11 Creative Commons License 2019.07.25 0 0 57412

Bal hatso lampa alatt. Ott van a kasztniban egy kipattinthato ovalis muanyag vakdugo, amin kabel atvezetove at lehet vinni a vezetekeket. Tekintettel arra, hogy szinte az osszes biztositek a motorterben van en a komplett vonohorog minden vezeteket kulon biztositekolnam

 A karpit alatt elfer. A hatso ablaknal a kalaptarto sikabam van egy csavar es elol elo masok. Ehhez le kelll pattintanid a hatso ules melletti, az ajto mellett lefuto muanyagot elotte. Ugyanott fent talalhato a masik csavar.

Előzmény: bnorci71 (57410)
autóbuzéria Creative Commons License 2019.07.25 0 0 57411

Vonóhorgot azt még nem kötöttem de szerintem a bal hátsó lámpa előtt. 

Előzmény: bnorci71 (57410)
bnorci71 Creative Commons License 2019.07.25 0 0 57410

Vonóhorgot kötött már be valaki, hol a legkönnyebb a kábelt megcsapolni?

bnorci71 Creative Commons License 2019.07.25 0 0 57409

Az erőhatárolóra tippelnék

vargamunka foglalkozik javìtással guglival megtalálod az elérhetőségét

Előzmény: Hellboy1975 (57407)
estzo25 Creative Commons License 2019.07.25 0 0 57408

Az enyém is ilyen,amióta másodlagos kézifék behúzása hiba jelenséget irt ki. Azóta átállittattam skandináv módban,most akkor húzom be amikor szükséges (akkor is kattog)

Előzmény: Hellboy1975 (57407)
Hellboy1975 Creative Commons License 2019.07.25 0 0 57407

Üdv!

Scenic II elektromos kézifék leállítás után ütemesen kattog. Találkozott már valaki ilyen hibával?

fireolto1 Creative Commons License 2019.07.21 0 0 57406

Hi.

Szilentet cseréltek a lengőkarban. Utána még mindig hallottam koppanást a futómű felől. Megnéztem, a bekarikázott részen látszik, hogy berugózáskor a lengőkar felgyűrte a bölcső tartót... Csak a hátsó, függőleges tengelyű szilentet cserélték.

 

Azt nem tudom, hogy a csere előtt is ilyen volt-e...

 

Mi lehet az oka?

 

bnorci71 Creative Commons License 2019.07.19 0 0 57405

nekem is van itt még nem volt illetve most sincs rajta

Előzmény: estzo25 (57404)
estzo25 Creative Commons License 2019.07.19 0 0 57404

Én szereztem motorháztetöre szigetelést....

Előzmény: bnorci71 (57402)
fanyűvő Szabi Creative Commons License 2019.07.19 0 0 57403
Üdv!
Valakinek van tapasztalata Renault scenic RX4 2.0 16V - vel?
bnorci71 Creative Commons License 2019.07.18 0 0 57402

a matrica rajta van a motorháztetődön,

akkor nincs aksitakaród, nekem sincs, vettem és nem fér el

és ebbe az esetbe a motorháztető belsején szigetelés sincs

 

Előzmény: estzo25 (57385)
amator11 Creative Commons License 2019.07.18 0 0 57401
Előzmény: amator11 (57400)
amator11 Creative Commons License 2019.07.18 0 0 57400

pontosoabban fogantyú....

Előzmény: amator11 (57399)
amator11 Creative Commons License 2019.07.18 0 0 57399

Ajtó behúzó kilincsekkel foglalkozott már valaki? konkrétan a lekopott, gumirozott szerű anyag kiváltása, pótlása. (Plasti dip, vagy vestés és lakkozás, vagy vtn fólia vag bármi ötlet..)

autóbuzéria Creative Commons License 2019.07.18 0 0 57398

Az enyém ilyen lenne ha visszaraknám az akksi takarót.

Előzmény: estzo25 (57396)
autóbuzéria Creative Commons License 2019.07.18 0 0 57397

Neked kisebb az aksid és a motorod is,gyárilag még az aksin van egy műanyag hővédő,vagy minek nevezzem.

Előzmény: estzo25 (57396)
estzo25 Creative Commons License 2019.07.18 0 0 57396

De ugye látszik,hogy akksi körül hiányos azért....

Előzmény: autóbuzéria (57395)
autóbuzéria Creative Commons License 2019.07.18 0 0 57395

Ja az első képen levő kék autóra gondoltál az nem az én autóm,szerintem az egy sima megane2,csak az akksi takaró miatt raktam be :)

Előzmény: estzo25 (57394)
estzo25 Creative Commons License 2019.07.18 0 0 57394
Előzmény: estzo25 (57393)
estzo25 Creative Commons License 2019.07.18 0 0 57393

pillanat,próbálom feltölteni a képet....

Előzmény: autóbuzéria (57392)
autóbuzéria Creative Commons License 2019.07.18 0 0 57392

Minek a kinézete?

Előzmény: estzo25 (57391)
estzo25 Creative Commons License 2019.07.18 0 0 57391

Akkor miért nem ugyanazz a kinézete? Vagy azért mert enyém benzines?

Előzmény: autóbuzéria (57389)
autóbuzéria Creative Commons License 2019.07.18 0 0 57390

2-3 napot talán kibír :)))

Előzmény: estzo25 (57388)
autóbuzéria Creative Commons License 2019.07.18 0 0 57389

Az enyém PH1

Előzmény: estzo25 (57386)
estzo25 Creative Commons License 2019.07.18 0 0 57388

https://www.facebook.com/watch/?v=887882588233396

Menetfény,semmilyen vezetékelés,biztosíték,szétbontást nem igényel.... :-D

autóbuzéria Creative Commons License 2019.07.18 0 0 57387

Nekem nem hiányzik de leszedtem 3 évé,azóta nem került vissza .)

http://www.bazsialkatresz.hu/spd/____84138281/Renault-Megane-II-Renault-Scenic-II-Akku-fedel

Előzmény: estzo25 (57385)
estzo25 Creative Commons License 2019.07.18 0 0 57386

Tied 2-es PH2?

Előzmény: autóbuzéria (57384)
estzo25 Creative Commons License 2019.07.18 0 0 57385

Na,nekem az hiányzik....fene egye meg :-D

Előzmény: autóbuzéria (57384)
autóbuzéria Creative Commons License 2019.07.18 0 0 57384

Így és így :)

Előzmény: estzo25 (57381)
estzo25 Creative Commons License 2019.07.18 0 0 57383

Nem. Ami lezárja az akksit,vagy mindegyikben látható az akksi?

Előzmény: amator11 (57382)
amator11 Creative Commons License 2019.07.18 0 0 57382

A szurke szivacsra gondolsz, ami korbe oleli?

Előzmény: estzo25 (57381)
estzo25 Creative Commons License 2019.07.18 0 0 57381
Valakinek van fotoja,hogy nez ki akkumulator burkolata? Enyemnek nincsen,igy vettem aka kocsit. 2005, 1.6 16V Grand Scenic
autóbuzéria Creative Commons License 2019.07.18 0 0 57380

Igen erre gondoltam,mivel nem érzékeli,hogy sebességben van.

Előzmény: FlashLock (57379)
FlashLock Creative Commons License 2019.07.18 0 0 57379

Ha arra gondolsz, hogy el lehet-e indítani az álló motort úgy, hogy a váltó sebességben van a kézifék pedig behúzva, közben meg nyomom a féket akkor a válasz igen. Illetve csak próbálna elindulni a motor mert nyilván fulladás az eredménye :)

Előzmény: autóbuzéria (57361)
FlashLock Creative Commons License 2019.07.18 0 0 57378

Igen, pont így volt nálam is a csere előtt.

Tehát csere előtt:

- Automata kézifék kioldás megy, tolatólámpa nem megy

csere után:

- Automata kézifék kioldás nem megy, tolatólámpa nem megy

 

A kiszerelt kapcsolót kimértem, egyik kontaktusa jól rövidre zár a másiknak nagy az ellenállása. Az új kapcsolót nem mértem, mert cikkszám alapján kerestem ki, beszerelés után jött a meglepetés.

Előzmény: amator11 (57366)
MajorGent Creative Commons License 2019.07.17 0 0 57377

Köszi srácok :) 

Előzmény: bnorci71 (57376)
bnorci71 Creative Commons License 2019.07.17 0 0 57376

szerintem semmi különleges, ahogy írták emelő alá és kész

motortartók se nagy kaland ott semmit nem kel elbontani, hogy hozzáférj

Előzmény: MajorGent (57373)
konyak76 Creative Commons License 2019.07.17 0 0 57375

Igen az egyik megvan a másik sehol. Nekem skandinávra van állítva. Amikor levettem a kereket kapcsolgattam a féket ugy nézem behúz kienged a technika de annyira amennyre kell azt nem tudom sose nézegettem. Párnap múlva többet tudok majd megírom. Remélem sokat nem kell sztenderre rakni a vasat. 

Előzmény: bnorci71 (57371)
amator11 Creative Commons License 2019.07.17 0 0 57374

Ala kell tamasztani. 

Előzmény: MajorGent (57373)
MajorGent Creative Commons License 2019.07.17 0 0 57373

Kell hozzá valami speckó szerszám? Videó nincs róla? Motortartó bakokkal mi a helyzet? 

Előzmény: bnorci71 (57346)
amator11 Creative Commons License 2019.07.17 0 0 57372

Anno nezegettem a nyereg alkatreszeket, nem egy komoly tetel. Ha keresztbe a nyereg vagy az utanallito szorul az okoz erdekes dolgokat.

Előzmény: bnorci71 (57370)
bnorci71 Creative Commons License 2019.07.17 0 0 57371

most lehet rosszul értettem ha az egyik oldal elkopott a másik nem akkor lehet a kézifék is beragadva a kallantyú szorul rugó szokott rajta segíteni járatás után

Előzmény: konyak76 (57368)
bnorci71 Creative Commons License 2019.07.17 0 0 57370

nekem még nem de szorul a féknyereg ezért fog az egyik oldal a másik meg nem

első körbe takarítás zsírzás, de ha nagyon ramaty nyereg csere

Előzmény: konyak76 (57368)
autóbuzéria Creative Commons License 2019.07.17 0 0 57369

Érdekességképpen mégane klub topikból tegnap.

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=151921302&t=9015399 

Előzmény: konyak76 (57368)
konyak76 Creative Commons License 2019.07.17 0 0 57368

Csak érdekesség képpen.

Holnap megy szerelőhöz a vas, előrehozott szervíz.

Állok be a garázsba a féket nem nyomtam de hallom hogy valami nyektet hátul. Forró volt a felni. Kerék le, nem volt rajta fékbetét csak a vas, a másik felén jobb hátul pedig 5 -6 mm fékbetét de az nem is volt forró. Az hittem a kézifék hogy nem enged ki, de úgy látom nincs baja (remélem)  hibát sem ír. A fék nem húzott semerre rendesen fogott. Volt már ilyen valakinek? 

autóbuzéria Creative Commons License 2019.07.17 0 0 57367

Előzmény: amator11 (57366)
amator11 Creative Commons License 2019.07.17 0 0 57366

Ezt ertjuk. Akkor viszont a kapcsolo kepes area, hogy egyik funkcioja mukodjon a masik meg nem. 

Előzmény: bnorci71 (57364)
egymellé Creative Commons License 2019.07.17 0 0 57365

Bugyi béna, na jó majd nézek vmi hasonlót. 

Ez jó lehet kapcsolóba? https://www.hestore.hu/prod_10029751.html

Előzmény: amator11 (57363)
bnorci71 Creative Commons License 2019.07.17 0 0 57364

csak egy kapcsoló van a váltón?

mert ha igen abból tudja a motorvezérlő hogy

-üresbe ekkor kuplung nélkül is engedi indítani a motort

-bármilyen fokozatba na ekkor nem tudsz csak kuplunggal indítani

-hátramenetbe van kapcsolja a tolatólámpát ablaktrölőt ha kel és nem enged indítani

és ugye ha bármilyen fokozatba van és engeded a kuplungot+gáz kiereszti a féket

 

szóval ez nem egy Lada tolatólámpa kapcsoló

Előzmény: amator11 (57360)
amator11 Creative Commons License 2019.07.17 0 0 57363

Bemesz egy meteraru boltba. Veszel meterben es korbe ragasztod. Vagy A4 iratrendezovel (leanykori neve bugyi) korbe tekered.

Előzmény: egymellé (57362)
egymellé Creative Commons License 2019.07.17 0 0 57362

Csekkoltam az oldalt, tényleg ott van a leírás, nem is tűnik bonyinak. Már kivettem az ablakemelő konzolt és feltűnt, h nekem szépen rá van gyógyulva az a szivacsos anyag, amivel körbe van tekerve, ráadásul ragad is rendesen... Nagyon úgy tűnik, h csak darabokban fog lejönni... Hol lehet ilyet beszerezni és mi a neve? Ablakemelő kapcsolókat betekerő ragacsos cucc? 

Előzmény: amator11 (57357)
autóbuzéria Creative Commons License 2019.07.17 0 0 57361

Akkor most a tied elindul féket nyomva sebességben is?

Előzmény: FlashLock (57355)
amator11 Creative Commons License 2019.07.17 0 0 57360

Nekem nem ego tolato lampa mellett is kiengedte a kezifeket.

amator11 Creative Commons License 2019.07.17 0 0 57359

12v, 3.2 mm x 6,4 mm, 50 mA.

Előzmény: amator11 (57358)
amator11 Creative Commons License 2019.07.17 0 0 57358

De nem.mindegy a magassaga.

Előzmény: autóbuzéria (57356)
amator11 Creative Commons License 2019.07.17 0 0 57357

Lehet az ablakemelo kapcsoloban egot kulon cserelni. En mar csereltem egyet (tobbet is kell). Meganeklub oldalon van asszem leiras.

autóbuzéria Creative Commons License 2019.07.17 0 0 57356

Lehet izzót cserélni,rizsszem izzó kell bele.

Előzmény: egymellé (57351)
FlashLock Creative Commons License 2019.07.17 0 0 57355

Köszi a képet!

 

Ahogy írták előttem is, egyben az üres állást is érzékeli. De tök logikus ha belegondolunk, hiszen ha nem lenne akkor úgy is kioldana a kézifék hogyha benyomnád a kuplungot, adnál egy kis gázt, majd elkezdenéd felengedni a kuplungot úgy, hogy közben nincs is sebességben a váltó. Tehát kell a harmadik információ is a kioldáshoz, hogy sebességbe tetted. Annak a kapcsolónak nem mindegy mennyire nyomod be a pöckét, aszerint zárja az egyik vagy másik kontaktusát. A váltóban meg megvan ez oldva mechanikailag, hogy fokozat szerint mennyire nyomja be a kapcsolót.

Előzmény: amator11 (57349)
egymellé Creative Commons License 2019.07.17 0 0 57354
Előzmény: egymellé (57353)
egymellé Creative Commons License 2019.07.17 0 0 57353
Előzmény: estzo25 (57352)
estzo25 Creative Commons License 2019.07.17 0 0 57352
Engem is erdekelne,megadnad a linket a kapcsolorol?
Előzmény: egymellé (57351)
egymellé Creative Commons License 2019.07.17 0 0 57351

a vezetőoldali ablakemelő (4db) kapcsolók közül már egyik sem világít, ha jól tudom ebben nem lehet külön izzót/ledet(?) cserélni, hanem csak egyben a kapcsolóval, ill kapcsolókkal, mivel párban vannak...

találtam kínai oldalon elvileg jót, kérdésem az, h számítanak-e a színei? csekkoltam, nekem az első oldalablakokat működtetők fekete/szürke tokozással vannak, a hátsók fekete/barnával. a neten van fekete alappal barna, kék, szürke, fekete, fehér aljzattal... vajon ezek számítanak?

autóbuzéria Creative Commons License 2019.07.17 0 0 57350

Azért mert ez nem sima tolatólámpa kapcsoló,hanem üres állás érzékelő is,2 az 1 ben. :)

Előzmény: amator11 (57349)
amator11 Creative Commons License 2019.07.17 0 0 57349

Persze. De a tolato lampa kapcsolonak mi koze van a kioldashot? Eloremenetben is ki old a kezifek.

 

Ontsel vizet az elso es hatso ablakra. Kapcsold be az sblaktorlot es kapcsolj hatramenetbe. Torol hatul, mikotvel elol torol?

 

 

 

 

Előzmény: FlashLock (57348)
FlashLock Creative Commons License 2019.07.17 0 0 57348

Nálam a következő történt: nem működött a tolató lámpám, nem foglalkoztam vele. Közben jött egy kisebb szervíz, futómű karbantartás és váltóolaj csere. A váltóolaj cserével egyben ki lett cserélve a tolatólámpa kapcsoló is. Eredmény: továbbra sem működik a lámpa és még az automata kézifék kioldás is abbahagyta a működést. Szóval most már tudom, hogy arról a kapcsolóról 2 funkció is megy (a kézifék kioldásához a kapcsoló jelén kívül kell még gázadás és kuplungolás is).
Szerintem rossz kapcsolót rendeltem, pedig pólusszámra stimmel: https://alkatreszek.hu/0912103_mtz_ko

Tudnál küldeni linket arról a kapcsolóról amit te szereltél be?
Nekem egyébként 5 sebességes a váltóm. Akna nélkül elég macerás hozzáférni a kapcsolóhoz.

Előzmény: amator11 (57345)
egymellé Creative Commons License 2019.07.17 0 0 57347

Itt ajánlotta asszem bnorci. Beirt 3 nicknevet, és elkezdtem sorban hívni őket. Az egyik telefonon próbált segíteni, a másik meg adott időpontot. A harmadik kimaradt... Vmilyen Zoltán, és milyen érdekes, z mint zárlat... Zárlat Zoltán. 

Előzmény: autóbuzéria (57340)
bnorci71 Creative Commons License 2019.07.17 0 0 57346

annyira nem nehéz

aksi ki motorvezérő ki

aksi tálca ki

l

Előzmény: MajorGent (57343)
amator11 Creative Commons License 2019.07.16 0 0 57345

A hat sebeseges vallton biztosan

Előzmény: amator11 (57344)
amator11 Creative Commons License 2019.07.16 0 0 57344

Scenic 2-ben a valto tetejen van, kb az akksi alatt. Nincs benne annyi olaj.

Előzmény: FlashLock (57342)
MajorGent Creative Commons License 2019.07.16 0 0 57343

Váltótartó gumibakot mennyire nehéz cserélni? 

FlashLock Creative Commons License 2019.07.16 0 0 57342

Amikor kicsavartad a tolatólámpa kapcsolót akkor nem folyt ki egy kis váltóolaj? Vagy azt előtte leeresztetted?

 

Előzmény: amator11 (57308)
amator11 Creative Commons License 2019.07.16 0 0 57341

Attol meg lehet jo. Kerdes, hogy veletlen es szerencsetlen egybe eses vagy ehhez a terulethez nem ert.

Előzmény: egymellé (57339)
autóbuzéria Creative Commons License 2019.07.16 0 0 57340

Melyik fórumokon,és ki Ő?

Előzmény: egymellé (57339)
egymellé Creative Commons License 2019.07.16 0 0 57339

szóval a fórumokon dicsért és ajánlott szakik sem mindenhatóak, sőt... nálam több kárt is okozott... ilyenkor legyen okos és elég körültekintő az emberfia legközelebb... :S

(persze biztos másoknak meg ő a tuti, lehet pont én voltam a kivétel, blabla...)

Előzmény: amator11 (57338)
amator11 Creative Commons License 2019.07.16 0 0 57338

Igen remlik, csak nem ugrott be.

Előzmény: egymellé (57337)
egymellé Creative Commons License 2019.07.16 0 0 57337

 

nemrég már írtam a jelenségről:

 

Az mitől van, h a digitális kijelző indítás után elhalvanyul, és nem reagál a fényerő tekerésre sem?

Amikor leállítom motort újra jó. 

Amúgy most voltam diagon, azóta szar... De a nap eddig belevilágított, most vettem észre... 

 

Egyre érdekesebb...

Ha majdnem lefullasztom induláskor szintén megjavul, egészen addig amíg nyomva tartom a féket. Kuplungot engedem fel, nem nyomok gázt rögtön csak a leállás-határon, majd mikor elindul a fékre lépek. És ilyenkor járó motor mellett egészen addig jó, amíg nyomom a féket. Amikor felengedem a lábam a fékpedálról kb 1mp után újra elhalványul és "becsikózódik" a kijelző. Ez wtf? 

 

Szal ez azóta is ilyen, de ma kiderültek újabb huncutságok és erősen sanszos, h a zárlat kapcsán (99%) keletkeztek, hibát jelez a fény, olaj és esőszenzor is.

 

 

Előzmény: amator11 (57336)
amator11 Creative Commons License 2019.07.16 0 0 57336

Bekapcsolt vilagitasnal allithato.Kikapcsolt vilagitasnal is halvany?

Előzmény: egymellé (57335)
egymellé Creative Commons License 2019.07.16 0 0 57335

Közben rájöttem, h dehogy tartok ott ahol 2-3 hete, hiszen a zárlatember óta a kijelző sem a régi, halványabb lett, de ez így 1 szóban leírva csak egyszerű megfogalmazása a problémának.

A kijelző áramkörben van esetleg vmi fesz.szabályozó? 

Előzmény: egymellé (57331)
amator11 Creative Commons License 2019.07.15 0 0 57334

meganeklub oldalon olvastam, hogy ez a hátramenetbe kapcsolok és leáll a motortéri bztosíték tábla cserével oldódott meg. Az kafa mert alig találtunk kapcsolási rajzot is hozzá nem hogy táblát.

 

Más, ha egy csont száraz és tiszta tábla halldoklik, akkor egy bontottól mit várhatok?

 

Ma reggel óta egyébként nem jelentkezett, volt vagy 7 tolatós.  Reméelm csak női szeszély.

Előzmény: amator11 (57330)
egymellé Creative Commons License 2019.07.15 0 0 57333

ja, a bizti jó, a kormányszervo nem. holnap du talán okosabb leszek, egy valóban jó villamosságis emberhez kaptam időpontot.

a vezetéken található égésnyom (reklám helyett a zárlat helye) vezetett a 70A bizti megsemmisüléséhez.

Előzmény: amator11 (57332)
amator11 Creative Commons License 2019.07.15 0 0 57332

a biztid  most jó?

 

Mondjuk az is érdekes, hogy amit linkeltél képett ott mintha sérült lenne a vezeték első része.

Előzmény: egymellé (57331)
egymellé Creative Commons License 2019.07.15 0 0 57331

az tuti, h többféle motortéri biztosítéktábla verzió van, pl én egy olyan gugli videót sem találtam, amilyen az enyémhez passzolna, így magam kellett megoldanom...

ami érdekes volt nekem, h néhány kisebb/közepes autós boltban nem is tartanak 70A biztit, azzal a magyarázattal, h az nem szokott "kimenni", de unixban volt...

visszaszerelni az egész cuccost viszont kb 10p volt, szal most újra ott tartok, ahol 2-3 hete, h továbbra is dobja a STEERING FAULT hibát, csak most már megint egyből gyújtáskor. ugyanis amikor a fórumról ajánlott egyik szerelő hozzányúlt és egy pazar zárlattal kicsinálta a biztosítékot, utána a motorindítás után 1-2mp dobta a hibajelet. (az a faszi... jézusom... vicc volt az egész... csak a qrvarossz féle...)

 

Előzmény: amator11 (57306)
amator11 Creative Commons License 2019.07.15 0 0 57330

Sziasztok,

 

egy érdekes jelenséggel találkoztam ma reggel. Volt már valakinek ilyen?

 

Ellőzmények:

 

pénteken beraktam a tolatólámpa kapcsolót és külön biztosítékkal bekötöttem a (kinai) tolató radart. Egész hétvégén hibátlanul működött a tolatólámpa, a tolató radar (sőt esőben még a hástó ablaktörlő is bekapcsolt hátramenetben.)

 

Tegnap kicseréltem a váltó szoknyát. Újabb körök és hibátlanul működik (a felhúzó karikát csak egyféleképpen lehet felrakni.)

 

 

 

 

Ma reggel indítok a garázsban hátramenetbe kapcsolok és leáll. Újra indít, pici gáz, megy a motor. Előre menetbe kapcsolva elindul, de hátra menetbe kapcsolva leáll a motor.

 

Ezt játszotta vagy kétszer, azóta semmi ilyesmi.

 

Gondolom ezeknek semmi köze a tolatólámpa kapcsolóhoz és tolató radarhoz (kb 80 km volt hétvégén, legalább 10 tolatással) és a váltószoknya cseréhez sem (vagy lehet kapcsolni a hátramenetet, vagy sem.)

 

Mit keressek ha újból előjön?

autóbuzéria Creative Commons License 2019.07.14 0 0 57329

Nem rád gondoltam :)

Előzmény: Airbag. (57328)
Airbag. Creative Commons License 2019.07.14 0 0 57328

:-)

 

Előzmény: autóbuzéria (57327)
autóbuzéria Creative Commons License 2019.07.14 0 0 57327

Légzsák nem szokott hibás lenni csak a csatlakozók,átvezetőszalagog.

Előzmény: KrK29 (57326)
KrK29 Creative Commons License 2019.07.14 0 0 57326

A szerelő szerint magának a légzsáknak semmi baja,de ő nem tudta ezt a hibakódot levenni.

Ezért kérdeztem,hogy ilyen esetben mi a teendő. Balesetes sem volt az autó.Egyszer csak kigyulladt az az izé, néha eltűnt, de már  nem alszik el. 

Előzmény: autóbuzéria (57320)
autóbuzéria Creative Commons License 2019.07.14 0 0 57325

Azért írtam,egyszerűbb zárat cserélni. 

Előzmény: amator11 (57323)
autóbuzéria Creative Commons License 2019.07.14 0 0 57324

Van egy képem de rohadt sz.r :)

Előzmény: amator11 (57323)
amator11 Creative Commons License 2019.07.14 0 0 57323

Jogos. Ahhoz ki kell venni a zárat, kivenni, boltot és alkatrészt keresni, stb.

 

Ez vagy dupla szerelés vagy addig működésképtelen az autó.

 

Tartalék zárat a többi (már elég kacat mellé) meg nem akartam venni.

Előzmény: autóbuzéria (57322)
autóbuzéria Creative Commons License 2019.07.14 0 0 57322

Azt inkább elektronikai boltban kell keresni.

Előzmény: amator11 (57321)
amator11 Creative Commons License 2019.07.14 0 0 57321

Kerestem pár webáruházban ezt az ajtónyitó (világítás) kapcsolót és sehol nem találom. Cikkszámot/megnevezést tudtok adni?

Előzmény: autóbuzéria (57317)
autóbuzéria Creative Commons License 2019.07.14 0 0 57320

Javítás után elalszik.

Előzmény: KrK29 (57318)
bnorci71 Creative Commons License 2019.07.14 0 0 57319

ABS, légzsák és egyéb biztonsági hibákat csak a gyári vagy azzal azonos diagnosztikával lehet a sima ELM327 kevés

 

Előzmény: KrK29 (57318)
KrK29 Creative Commons License 2019.07.14 0 0 57318

Üdv!

Tudna valaki segíteni abban,hogy egy 2005ös scenicből hogy kell kiütni hibakódot?

egy nem sikerül,ez pedig a légzsák. mi a teendő? Köszönöm.

autóbuzéria Creative Commons License 2019.07.13 0 0 57317

Cserélhető külön is de szerintem egyszerübb zárat cserélni!

Előzmény: amator11 (57316)
amator11 Creative Commons License 2019.07.13 0 0 57316

Ertem, koszi. Ez cserelheto kulon vagy csak zarral egyutt? Ebbol is van draga gyari es olcsobb helyettesito termek is?

Előzmény: autóbuzéria (57315)
autóbuzéria Creative Commons License 2019.07.13 0 0 57315
Előzmény: amator11 (57313)
autóbuzéria Creative Commons License 2019.07.13 0 0 57314

Konkrétan az ajtózárban.

Előzmény: amator11 (57313)
amator11 Creative Commons License 2019.07.13 0 0 57313

Ok, de melyik reszeben? Ahol a nyito mikro kapcsolo van?

Előzmény: csaveri (57312)
csaveri Creative Commons License 2019.07.13 0 0 57312

Az ajtózárban.

Előzmény: amator11 (57311)
amator11 Creative Commons License 2019.07.13 0 0 57311

Ha kinyitom az ajtokat akkor felkapcsoljak a belso vilagitast es a muszerfalon megjelenik az ajtonal egy piros vonal, hogy nyitva van az ajto.

 

Kiveve a bal elso ajto eseteben ahol egyiket sem csinalja. Hol keressem ennek a kapcsolojat es hogy tudom cserelni?

amator11 Creative Commons License 2019.07.12 0 0 57310

Nincs jelentősége. Köszi a segítséget. (Ami elgondolkodtatő, hogy elég sok mnden különbözik a modelleken belül.

Előzmény: autóbuzéria (57309)
autóbuzéria Creative Commons License 2019.07.12 0 0 57309

Mindkettő scenic az enyémben az van amit először felraktam. 

Előzmény: amator11 (57306)
amator11 Creative Commons License 2019.07.12 0 1 57308

Nos végére értem a tolatólámpa mizériának. Néhány tanács, mert nem normál módon működik.

 

A kereső motoroknak: renault scenic2 tolatólámpa kapcsoló, tolatólámpa hiba, tolató lámpa csere.

 

 

Szóval nem égett a tolatólámpám. Égők jók, biztosíték jó (scenic motortéri biztosíték tábla a 57265 és 57260 hozzászólásokban.)

 

Néhány tanács:

- ha ráadod a gyújtást és hátramenetbe teszed, akkor nem égnek a tolatólámpák. A motornak járnia kell, csak akkor tudod ellenőrizni

- ha nem ég a tolatólámpa akkor járó motor mellett mosasd le az első ablakokat és mig törölnek az ablaktörlők addig kapcsolj hátra menetbe. Ha nem kezd el törölni a hátsó ablaktörlő (és egyébként normál módon be tudod kapcsolni a hátsó ablaktörlőt akkor nagy valószínűséggel tolatólámpa kapcsoló hiba lesz. Maga a kapcsoló 3500-9500 Ft között van (az első Fae és 2 év gari van rá.)

 

A kapcsolót ránézésre nem nehéz kicserélni de van néhány trükk.

 

- a csatlakozót úgy tudod levenni, hogy alul a pocköt megemeled és lehúzod. Tehát a pöcköt (nyelvet) alul el kell emelni a kapcsoló háztól

- két féle kapcsoló van (zöld és kék házas). A zöld 3 pólusú a kék 2 pólusú.

- 24-es csillag villás kulccsal lehet levenni

- kösd le az akksit, mielőtt összezársz valamit lent

- a csillag részét rakd rá a kapcsolóra úgy, hogy a kulcsban lévő törés miatt a kulcs villás fele a föld felé görbüljön, és a szabad rész a kormány felé, menetiránnyal párhuzamosan álljon. Igy lehet lelazítani és szorítani, nagyon kevés helyed van.

amator11 Creative Commons License 2019.07.12 0 0 57307

okoskerék. kb 50 ezer lesz a jobb fajta. (vezérlés módosító kerék néven is fut)

Előzmény: pityke84 (57303)
amator11 Creative Commons License 2019.07.12 0 0 57306

Görgesd lentebb a műlt hétvégig.

 

autobuzera berakta a motorteri bizti kiosztas (ami fentebb van, kihűzható egy fekete műanyag dobozban.

 

Én és nézegettem a megane 2 kiosztást (autobuzera is azt rakta be elsőre), de aztán kiderült, hogy két féle van.

Előzmény: egymellé (57304)
egymellé Creative Commons License 2019.07.12 0 0 57305

de az, a szervo bizti az

Előzmény: egymellé (57304)
egymellé Creative Commons License 2019.07.12 0 0 57304

illetve nem tudom mi is itt a biztosíték kiosztás sorrendje.

néztem egy megane 2-es leírást, ezt találtam neten, de valahogy nem azonos... vagy nálam vannak össze-vissza a biztik...(?)

vkinek van esetleg infója hozzá? S2/ph1 1.6 16v

Előzmény: egymellé (57302)
pityke84 Creative Commons License 2019.07.12 0 0 57303

Sziasztok.

1.6 16v 2005 scenic 2 .

Hideg indításnál,a motorból enyhén csattogó hang  hallik. Melegen szépen jár 

olaj elf 5w40 frissen cserélve, benzin minőségi de nem prémium, nincs ötletem.

Szerintetek mi lehet az oka?

egymellé Creative Commons License 2019.07.12 0 0 57302

a motortéri biztosítékdoboz alsó szintje. nekem elsőre (azaz ma) több óra volt ide eljutnom... valszeg most már könnyebben menne... ha minden igaz, ez az elektromos kormányoszlop főbiztije, szal ezért a steering fault...

Előzmény: amator11 (57301)
amator11 Creative Commons License 2019.07.12 0 0 57301

ez hol van?

Előzmény: egymellé (57300)
egymellé Creative Commons License 2019.07.12 0 0 57300

basszus, mit találtam meg nagy nehezen...

Előzmény: egymellé (57299)
egymellé Creative Commons License 2019.07.12 0 0 57299

lemaradt a lényeg

Előzmény: egymellé (57298)
egymellé Creative Commons License 2019.07.12 0 0 57298

az ott mi?

Törölt nick Creative Commons License 2019.07.12 0 0 57297
Szia.
Én elég sokat használom. Lakott területen kívül, vagy pályán.
Nekem még nem volt gondom vele.
Előzmény: estzo25 (57291)
Törölt nick Creative Commons License 2019.07.12 0 0 57296
Üdv.
Váltáskor csinál olyat az autó hogy hátulról hallok egy hogyismondjam bippenő hangot.
Asszem pont akkor csinálja mikor kapcsolom a sebességet.
Ma üres állásba átrohant a kisfiam az autó mögött és jelzett a tolató radar.
Lehet az kezd xarakodni?
bnorci71 Creative Commons License 2019.07.11 0 0 57295

biztos lehet vele valamit kezdeni

nem csak a műanyag fűl szabadult el a karon?

alá kel nézni mert kivenni is csak úgy lehet az ülést ha hátra tudod tolni

 

ha olyan baja van bontóba biztos találsz aprópénzért le lehet szedni az ülésről biztos

Előzmény: sada sc2 (57292)
bnorci71 Creative Commons License 2019.07.11 0 0 57294

szerintem kutya baja nem lesz, én csak akkor használom ha nem kel sűrűn belepiszkálni, városba szinte sose csak ha éjszaka üres az út és egyedül gurulok, országúton is csak ilyenkor, pályán is van hogy inkább kikapcsolom ha nem lehet folyamatosan tartani a tempómat, hanem a forgalomhoz kell igazodni

Előzmény: estzo25 (57291)
amator11 Creative Commons License 2019.07.11 0 0 57293

Nos a múltkor ott hagytuk abba, hogy a tolató lámpa biztosítékja jó, izzók jók és ha az első ablaktörlők bekapcsolásakor hátramenetbe kapcsolok akkor a hátsó ablaktörlő nem töröl.

 

Tehát tolatólámpa kapcsoló.

 

Vettem egy újat. Kivenni a régit nem tudom (nincs itthon olyan 24-es kulcs, az állíthatóhoz meg megint szét kellene szedni az egészet.

 

Szóval csati lehúz, rádug az új csaatlakozódra, test, gyújtás, kapcsolót benyom és nem ég a tolatólámpa.

 

Ha jól gondolom akkor igy égnie kellene nem?

 

Van még valami más kötve a tolatólámpa biztosítékára esetleg, hogy szétszedés nélkül teszteljem?

sada sc2 Creative Commons License 2019.07.11 0 0 57292

sziasztok

 

a vezető ülés előre hátra tolható mechanizmusa beragadt természetesen a előre van tolva kopra 

a fül elisvan fordulva

javítható? 

estzo25 Creative Commons License 2019.07.11 0 0 57291

Tempomat használók! Amióta Scenic-em van azóta tempomathasználó vagyok.(elözö kocsimon nem volt tempomatok)

Kérdés: gyakori ki-be kapcsolgatást szereti a Renault? Hiába lövöm be 50-re vagy országuton 90-re,sokszor utolérek valakit,fékezek,kikapcsol,majd elözés után ujra be és folytatódik a kör.... :-)

bnorci71 Creative Commons License 2019.07.10 0 0 57290

van leersztő az oldalán, kicsavarod leereszted utána a a vérnyomásmérővel felpumpálod és ennyi

 

tankot nem tudom le lehet-e ereszteni. Egyszerűbb ha nem jársz üres tankkal akkor nem tud a beszívott levegőből a pára kicsapódni, illetve tankolj megbízható kúton

Előzmény: Alec123 (57289)
Alec123 Creative Commons License 2019.07.10 0 0 57289

Sziasztok!

 

Scenic II  - 1.9dci, 2003 - a kijelzőn ez az üzenet jelenik meg: "check fuel filter"

 

Vélhetően víz lehet a gázolajszűrőben?

Hogy lehet a vízteleníteni az üzemanyagtankot, a gázolajszűrőt?

 

A gázolajszűrőt szét kell szedni, vagy csak elegendő a vizet leengedni a leeresztőn?

tibor_debrecen Creative Commons License 2019.07.10 0 0 57288
Szia

Hővédő lenne az a szunyogháló szerű valami. Vágd ki a ...
Semmi értelme. Ragasztgatni meg nem tudod.
Előzmény: egymellé (57281)
csaveri Creative Commons License 2019.07.08 0 0 57287

Az autója szerintem nem dpf-s. (de tévedhetek is)  Ezért írtam ezt neki.

De az is igaz amit írsz hogy a részecskeszűrővel rendelkezőkre ez kevésbé igaz. Mármint hogy nem úgy jön ki a korom belőle mint a részecskeszűrő nélkülieknél. Viszont azoknál is fennáll a részecskeszűrő előtti szakaszon lévő alkatrészek korommal való felrakódása ha nem pörgetik meg néha-néha. 

Előzmény: amator11 (57286)
amator11 Creative Commons License 2019.07.08 0 0 57286

Ez nem igy van

 

Ha igy lenne, akkor az osszes dbf tisztitas megoldhato lenne egy kompresszoros kifujassal. A regeneralas siran jelentosen emelkedik a kipufogo faz homerseklete. Ezt cagy adalekkal vagy a motor tobblet fogyasztokkal valo valo terhelesevel erik el (klima, ablakfutes stb) Egy hideg kipufogo rendszer eseten meg ha a motor me eg es forgathatod. Szinte minden dpf-es motor eseten az egyenletes, magasabb fordulatot irjak elo es eem a rovid ideig tarto porgetesi csucsokat.

Előzmény: csaveri (57284)
krisz krasz Creative Commons License 2019.07.08 0 0 57285
Kihuzatam nem jön füst kB olyan 3-4000 fordulatnáll érzem hogy kezd ugrani jobban asszem itt más gond lesz az is lehet hogy ki fúj valahol reggel fél villant az aksi is utána elaludt hibakod nincsen bár érdekes hogy másik fajta diagramra meg ezt a hibakodot írja DF312 jármü sebesége öszefüggéstelen vagy szakadt ezt írja de müszerfalon semmit nem mutat
csaveri Creative Commons License 2019.07.08 0 0 57284

Hát ahogy írták előttem bizony ennek több oka is lehet.

De nagyon sok embernél ilyen lesz a diesel pld. ha papás-mamás módon vezeti és nem meri kihúzatni (lehet az előző tulaj ilyen volt) az autót mert megy az nyomatékból is. Igen megy. Viszont a korom mindig termelődik még ha nem is látszik és az lerakódik a turbóban és a kipufogórendszerben is  Amit egy X légtömegáramhoz tartozó légörvény az egyik helyre lepakol azt az Y légtömegáramhoz tartozó légörvény meg lebont. Ha X légtömegáram van többségben akkor a ritkán használt Y légtömegáram látványos kormolást tud eredményezni.  A koromtermelés nem nő csak a kipufogón az jön ki ami eddig a dobban és máshol volt.

Viszont ha a lerakódott a korom kijön a rendszerből akkor az autó is jobban fog menni.

Tehát érdemes egy kevésbé forgalmas helyen egy kicsit úgy vezetni hogy forogjon az a motor. SZIGORÚAN ÜZEMMELEG ÁLLAPOTBAN ! 

A 3000-s fordulat az kevés, az csak a bemelegítés. Tessék rendesen kihúzatni párszor akár 4000-s fordulatig .  Nem tartósan ennyivel menni hanem csak kihúzatni párszor. Ha a 3-4 ilyen kihúzatás után is jelentős korom jön ki a kipufogón akkor ott más probléma lesz. Ha viszont ez a probléma akkor 3-4 kihúzatás után megszűnik a látványos koromkibocsájtás és a kocsi is jobban fog menni.

Nekem MII 101 LE dieselem van és sokat járok vele városban. Ha kiszabadulok a városból akkor mindig megcsinálom a fent leírtakat mivel a városi forgalomban nagyon lerakódik a rendszer korommal. 

2-t böffen az autó és a 3. kihúzatásnál már nem szokott korom jönni. Megy is az autó rendesen. :)

Előzmény: krisz krasz (57279)
bnorci71 Creative Commons License 2019.07.08 0 0 57283

hát ez így nehéz szülés lesz

a légszűrőtől kezdve lehet kompresszió hiány is

egy diagnosztika első körben sokat segítene, de olyannal aki érti is amit mutat a műszer mert lehet 

Előzmény: krisz krasz (57279)
egymellé Creative Commons License 2019.07.08 0 0 57282

thx, ezt már láttam, nagyon lazán szedi szét a csóka... pl a légzsák kiszedése, ami a szerelési utasítás szerint kellő óvatossággal végzendő, az itt kb pár mp... :O)

én a kormány alatti takaró lemezre gondoltam... ott mit és mennyire kell szétkapni, h lejöjjön...? bár egyelőre még nincs bontott kormányoszlop szervóm, alakulóban...

Előzmény: amator11 (57247)
egymellé Creative Commons License 2019.07.08 0 0 57281

Akinek üvegtetős verziója van, az tudna nekem egy képet küldeni a teljesen kinyitott első tetővel és behúzott első rolóval? Valami hálószerű anyag elengedett a rolón nekem félúton, és nem látom át, mi hogyan lehetett előtte... és van egy merevítő rúd is keresztbe, lehet az is kapcsolódott valahogyan vmikor vmihez...? köszi előre is.

amator11 Creative Commons License 2019.07.08 0 0 57280

Ha jol ertem nem fustol ugye 

 

Hiba uzenet van? Elso korben ki kellene menni vele autopalyara vagy olyan utra ahol legalabb 10 percig egy adott fokozatban 3000 fordulaton tudsz vele menni (ez lehet akar a 3 sebesseg is).

 

 

 

 

 

Majd megneznem a levegoszurot, esetleg a turbonyomas szavakyzo szelepet, hogy nem ragadt-e be.

Előzmény: krisz krasz (57279)
krisz krasz Creative Commons License 2019.07.08 0 0 57279
Sziasztok gondoltam még kérdezem hátha járt e így valaki vettem egy 2006 1.9 dci scenic át 131 lóerös és nekem olyan fura hogy alig akár húzni erötlen az autó javaslat tapasztalat nem füstöl vagy ilyesmi válaszotokat elöre is köszönöm
amator11 Creative Commons License 2019.07.07 0 0 57278

Koszi. Azon mar mar csak hiba kereses miatt gondolkodnek el, hogy hibas tolato lampa biztositek mellett vajon be kapcsol-e a hatso ablaktorlo?

Előzmény: autóbuzéria (57277)
autóbuzéria Creative Commons License 2019.07.07 0 0 57277

Test mindig a fekete,tolatólámpa 6-os fehér.

Előzmény: amator11 (57275)
amator11 Creative Commons License 2019.07.07 0 0 57276

Viszont le kell huznom a csatit, mert 2,3 es 4 labas is van belole

Előzmény: amator11 (57275)
amator11 Creative Commons License 2019.07.07 0 0 57275

Megneztem, igazad van. Nem kapcsol be a hatso ablaktorlo.

 

Gondolom ha levarazsolom a csatit csak ki kell csavarni

.

 

Meg abban segitsetek, hogy a hatso lampanal melyik a test es melyik a tolato lampa vezeteke. Tolato radarhoz kell.

Előzmény: bnorci71 (57274)
bnorci71 Creative Commons License 2019.07.07 0 0 57274

tolatólámpa kapcsoló tesz

bekapcsolod az ablaktörlőt és hátramenetbe kapcsolsz ha elindul a hátsó ablaktörlő a kapcsoló OK

Előzmény: amator11 (57273)
amator11 Creative Commons License 2019.07.07 0 0 57273

Köszi a segítséget.

 

A két helyzetjelző bizti kiéegve (autovillamossági szerelő tanácsolta, hogy ne a helyén mérjem, mert előfordulhato, hogy a bonyolulut kötések miatt megtréfál és multiméter nem jelez szakadást, csak valójában nem a biztit mértem meg, hanem az autót "körbe".

 

Szóval a két helyzetjelző bizti kivéve és a mutliméter süket. Kicserélve, berakva, helyzetjelzők elöl, hátul égnek mindkét oldalon.

 

Tolató lámba bizti hibátlan (azért biztonságkedvéért egy másik jóra cseréltem.)

 

Sajnos már nem volt időm kiszedni a tolató lámpa kapcsolót (gondolom az az ami az akumulutár tálca alatt a váltóba megy (lehet véletlenk összjátéka volt, hogy hol égett és hol nem.)

 

Szóval az a terv ha rájövök, hogy hol kell a csatlakozót megnyomni, hogy oldjon akkor rövidre zárom egy dróttal. Ha jól gondolom ezzel ki lehet tesztelni a kapcsoló hibáját.

 

De hol/hogy kell megnyomni a csatlakozót, mert nem látom tisztán, hogy alul kell összenyomni, vagy oldalt be?

Előzmény: autóbuzéria (57267)
autóbuzéria Creative Commons License 2019.07.07 0 0 57272

Minden mappát bemásoltál?

Első indításnál így volt beállítva?

 

Előzmény: estzo25 (57271)
estzo25 Creative Commons License 2019.07.07 0 0 57271
No ecu detected nothing to do

Ezt irta ki beolvasás után....
Előzmény: autóbuzéria (57225)
Tomcat1277 Creative Commons License 2019.07.07 0 0 57270

Igen, a fekete. Délután megcsinálom. Csak nem értem, hogy a lefulladástól miért szakadt meg. A lefulladást kupplunghiba okozta. Folyik az olaj. 

Előzmény: autóbuzéria (57269)
autóbuzéria Creative Commons License 2019.07.07 0 0 57269

És rossz is volt?

Előzmény: Tomcat1277 (57268)
Tomcat1277 Creative Commons License 2019.07.07 0 0 57268

Köszönöm. Meg van.

Előzmény: autóbuzéria (57257)
autóbuzéria Creative Commons License 2019.07.07 0 0 57267

Bal oldali az a 2-es

Bal oldali: Bal oldali helyzetjelz világítás (173-227) - Szivargyújtó (101) - Központi zár és vészvillogó kapcsolója (1391) - A fényszórók beállításának kapcsolója (1390) - Légkondicionálás szabályozótáblája (319) - Rádió (261) - Többfunkciós kijelz (653) - Központi kommunikációs egység (1125) - CD-váltó (1272)- Els ablakemel vezetoldali ketts kapcsolója (1512) - Elektromos beállítású ablakemel kapcsolója (134) - Hátsó elektromos ablakemel letiltásának kapcsolója (135) - Hátsó ablakemel vezetoldali ketts kapcsolója (1511) - utasoldali elektromos ablakemel kapcsolója (133) - Jobb hátsó elektromos ablakemel kapcsolója (130) - Bal hátsó elektromos ablakemel kapcsolója (131)

 

Jobb oldali:Jobb oldali helyzetjelz lámpa (172-226) - Sebességhatároló- és sebességtartó-automatika kapcsolója (1081) - Dinamikus menetstabilizátor kapcsolója (1106) - Sebességváltó kar kijelzje (1129) - Bal oldali ülésftés kapcsolója (1514) - Jobb oldali ülésftés kapcsolója (1513) - Merev tet kapcsolója (1482) - Ablakok együttes mködtetésének kapcsolója (854) - PB-gáz vagy benzin üzemmód kiválasztókapcsolója (1003)

Előzmény: amator11 (57266)
amator11 Creative Commons License 2019.07.07 0 0 57266

Ez sokkal jobb. Bal oldali helyzetjelzo is kellene. Koszi

Előzmény: autóbuzéria (57265)
autóbuzéria Creative Commons License 2019.07.07 0 0 57265

Ilyen is van.

Előzmény: amator11 (57264)
amator11 Creative Commons License 2019.07.07 0 0 57264

Előzmény: amator11 (57263)
amator11 Creative Commons License 2019.07.07 0 0 57263

Előzmény: amator11 (57262)
amator11 Creative Commons License 2019.07.07 0 0 57262

Nekem a motorteri panelen szamok szamok vannak 10-tol indul.

 

Es Es szerintem mas alakban vannak a biztositekok.

 

Az a rossz  hogy probalni se lehet  szetszedett allapotban.

Előzmény: amator11 (57261)
amator11 Creative Commons License 2019.07.07 0 0 57261

Koszi. A fek az jo. A helyzetjelzok nem egnek es e tolato lampa.

 

Multimeterrel merve nincs szakadas a biztositekokban.

 

A komplett leirast be tudod csatolni?

 

Most mas dolgom van csak delutan tudok vele foglalkozni 

Előzmény: autóbuzéria (57260)
autóbuzéria Creative Commons License 2019.07.06 0 0 57260

Viszont a fék bizti az utastériben van.

Előzmény: amator11 (57259)
amator11 Creative Commons License 2019.07.06 0 0 57259

kivettem újból. A motortérben az összes 5,7,5-ös bizti jó. A programot nem tudtam letölteni, a megane leírása meg nem jó  hozzá.

 

Most meg már sötét van...

Előzmény: amator11 (57258)
amator11 Creative Commons License 2019.07.06 0 0 57258

Na megkönnytettem a dolgom, Gondoltam megnézem melyik szálon megy a tolató lámpához a delej, hogy bekössem a tolatóradart. Na erre lecsapattam a másik oldalt is. Igy már két biztosítékot kell keresnem.

Előzmény: amator11 (57252)
autóbuzéria Creative Commons License 2019.07.06 0 0 57257

Hogyne lenne 3db.

Előzmény: Tomcat1277 (57256)
Tomcat1277 Creative Commons License 2019.07.06 0 0 57256

Ott nincs. Ha lenne, az ajtók nem nyílnának szerintem. Reggel azért ránézek.

Előzmény: autóbuzéria (57255)
autóbuzéria Creative Commons License 2019.07.06 0 0 57255

Az akksi sarun is jók?

Előzmény: Tomcat1277 (57254)
Tomcat1277 Creative Commons License 2019.07.06 0 0 57254

Sziasztok, van egy Scenic 2005 1.9 dci-m. Lefulladt és azóta nincs sehol áram, csak az ajtókat nyitja. Biztosítékok jó, a motortérben is. Ha valakinek van ötlete, vagy tud segíteni, megköszönném. 

autóbuzéria Creative Commons License 2019.07.06 0 0 57253

Néznék neked ha nem telefonról lennék,keress rá a visu schema programra abban bent van minden.

Előzmény: amator11 (57252)
amator11 Creative Commons License 2019.07.06 0 0 57252

még egy motortéri biztosíték leírás sem találtam.

 

 

Előzmény: amator11 (57251)
amator11 Creative Commons License 2019.07.06 0 0 57251

Igen tudom.

 

Kivettem a panelt. Bátran kijelenthetem, hogy scenicben egy szerűbb biztosítékot cserélni ha a komplett autót cseréled.

 

Szóval a motortéri panelben az összes biztosítékot megmozgattam a helyén.  Multiméterrel (úgy hogy a helyén voltak rámértem, hogy folytonosak-e.

 

Mindegyik jó.

 

Viszont a helyzetjelző a jobb oldalon (elol és hátul) nem ég, viszont a jobb oldali féklámpa igen.

 

Tolató lámpák továbbra sem égnek.

 

Ötlet?

Előzmény: autóbuzéria (57250)
autóbuzéria Creative Commons License 2019.07.06 0 0 57250

Ezek a biztik a motortérben vannak 

Előzmény: amator11 (57249)
amator11 Creative Commons License 2019.07.06 0 0 57249

Sziasztok,

 

nem ég a tolatólámpám. Korábban a baloldali világított most egyik sem. (a korábbi féloldalas működés miatt a kapcsoló hibát kizárnám, egők jők mindkét oldalon.)

 

Nem égnek a jobb oldali helyzetjelzők. Elől korábban égő csere volt akkor világított, most néztem az égőt az is jó És nem ég a jobboldali hátsó helyzetjelző sem. Ledes, nem tudom hogy kellene ellenőrizni.

 

Az utastérben az összes bizti jó.

amator11 Creative Commons License 2019.07.06 0 0 57248

https://www.youtube.com/watch?v=zG0nHhcmWrI 

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=zG0nHhcmWrI 

 

de valahol láttam egy videót, hogy a komplett belső részt kiszedi az orrából...

Előzmény: amator11 (57247)
amator11 Creative Commons License 2019.07.06 0 0 57247
Előzmény: egymellé (57246)
egymellé Creative Commons License 2019.07.05 0 0 57246

vki tud-e fotósorozatot, leírást vagy youtube videót az EPS vagy PAS (szal az elektromos kormányszervó) szereléséhez?

esetleg az is elég lenne, hogy mire kell figyelni a vezetőoldali nagy műanyag takaró panel leszerelésénél, hol vannak csavarok elrejtve, patentok, stb?

egymellé Creative Commons License 2019.07.04 0 0 57245

OK, thx. 

Levelezek develooperrel, még ő sem találkozott ilyennel... 

Előzmény: bnorci71 (57244)
bnorci71 Creative Commons License 2019.07.04 0 0 57244

csak felkapcsolt világításnál

Előzmény: egymellé (57243)
egymellé Creative Commons License 2019.07.04 0 0 57243

Oksa, már olvastam róla, h ő a kijelzős ember. 

Ettől függetlenül fura, h ilyen "mókás" hibával találkoztam közvetlen azután, h meg lett bolygatva elektronika.

Amúgy már nem emlékszem pontosan, mert nem nagyon állítgattam, de pl a kijelző fényerő csak felkapcsolt világítás mellett szabályozható vagy anélkül is? 

Előzmény: bnorci71 (57242)
bnorci71 Creative Commons License 2019.07.04 0 0 57242

kijelző javítás lesz

develooper-t keresd

Előzmény: egymellé (57241)
egymellé Creative Commons License 2019.07.03 0 0 57241

Egyre érdekesebb...

Ha majdnem lefullasztom induláskor szintén megjavul, egészen addig amíg nyomva tartom a féket. Kuplungot engedem fel, nem nyomok gázt rögtön csak a leállás-határon, majd mikor elindul a fékre lépek. És ilyenkor járó motor mellett egészen addig jó, amíg nyomom a féket. Amikor felengedem a lábam a fékpedálrol kb 1mp után újra elhalvanyul és "becsikozodik" a kijelző. Ez wtf? 

Előzmény: egymellé (57240)
egymellé Creative Commons License 2019.07.03 0 0 57240

Az mitől van, h a digitális kijelző indítás után elhalvanyul, és nem reagál a fényerő tekerésre sem?

Amikor leállítom motort újra jó. 

Amúgy most voltam diagon, azóta szar... De a nap eddig belevilagitott, most vettem észre... 

mvrk Creative Commons License 2019.07.02 0 0 57239

köszönöm szépen!

autóbuzéria Creative Commons License 2019.07.02 0 0 57238
Előzmény: mvrk (57237)
mvrk Creative Commons License 2019.07.02 0 0 57237

Sziasztok! Segítségre lenne szükségem! Egy reanult grand scenic 2007 1.9dci-m van és a vezető ülés alatt lévő csatlakozóhoz víz került, ez által eloxidálódott és kijöttek belőle a kábelok. Ha valakinek lenne kapcsolási rajza vagy le tudná fényképezni egy azonos autóba milyen sorrendbe vannak bekötve nagyon megköszönném!                                                                                                          

autóbuzéria Creative Commons License 2019.07.01 0 0 57236

Ezt csak te tudod eldönteni :)

Én se vennék,esetleg ha autószerelő lennék,és csak renaultokat szerelnék.

Előzmény: amator11 (57235)
amator11 Creative Commons License 2019.07.01 0 0 57235

köszi,

 

ezt úgy tűnik otthon egy autónál nem tudom kihasználni.... (mármint egy renault van)

Előzmény: autóbuzéria (57234)
autóbuzéria Creative Commons License 2019.07.01 0 0 57234

Renault can clip

Előzmény: amator11 (57233)
amator11 Creative Commons License 2019.07.01 0 0 57233

ok, és diag kábel keletről?

Előzmény: autóbuzéria (57232)
autóbuzéria Creative Commons License 2019.07.01 0 0 57232

Renault clip

Előzmény: amator11 (57231)
amator11 Creative Commons License 2019.07.01 0 0 57231

"cseréje után nem nyilik az üvegtető"

 

egyáltalán nem megy.

 

Mivel kell betanítani (ami nem márkaszerviz....)

 

Más: milyen diag kábel kell a scenic diag programjához (ami nem bt-s)?

Előzmény: autóbuzéria (57230)
autóbuzéria Creative Commons License 2019.07.01 0 0 57230

Ha szakaszosan megy akkor tanítani kell mint az ablakemelőket.

Ha semmi mocorgás akkor programozni kell a gépkocsi felszereltségének megfelelően.

Előzmény: amator11 (57229)
amator11 Creative Commons License 2019.07.01 0 0 57229

Egy ismerősom kérdezi, hogy komfort elektronika (ami a belső komfortokért felel) cseréje után nem nyilik az üvegtető.

 

Létezik valami egyszerű mód (citroennél 3,-5 másodpercig kellett nyomni a gombot, hogy feléledjen - ez nálam évek után az eladásnál derült ki) vagy valami programmal kell bemutatni neki, hogy ilyen is van az autóban.

egymellé Creative Commons License 2019.07.01 0 0 57228

jaa, akkor gondolom te készítetted a pyclipet és a pyrent is... :O)

 

Előzmény: autóbuzéria (57227)
autóbuzéria Creative Commons License 2019.07.01 0 0 57227

Nem tudom mit írtak az oroszok ezt én írtam :)

Előzmény: egymellé (57226)
egymellé Creative Commons License 2019.07.01 0 0 57226

Pyclip telepítés után restart kell? Ezt az oroszok írták? 

Előzmény: autóbuzéria (57225)
autóbuzéria Creative Commons License 2019.07.01 0 0 57225

Vagyis írom most :)

Ha telepítetted akkor indítsd újra a telefont,létre hoz a telódon egy mappát pyren névvel,oda másold be az innét letöltött három mappát,utána már használható a program.

Előzmény: autóbuzéria (57224)
autóbuzéria Creative Commons License 2019.07.01 0 0 57224

Tud Magyarul is,majd ha feltetted gyere vissza mondom tovább :)

Előzmény: estzo25 (57223)
estzo25 Creative Commons License 2019.07.01 0 0 57223

Köszönöm! Tud angolul a progi?

Előzmény: autóbuzéria (57222)
autóbuzéria Creative Commons License 2019.07.01 0 0 57222

Akkor egy egyszerű pyclippet .

Előzmény: estzo25 (57221)
estzo25 Creative Commons License 2019.07.01 0 0 57221

Nekem is van ELM bt-s interfacem,ha Torque szar,melyik appot ajánljátok mobilra? Nem baszogatni akarok,hanem ha bárhol beugrik valami hiba,hibakód olvasásra használnám...

autóbuzéria Creative Commons License 2019.07.01 0 0 57220

az is fura (lehet csak nekem), h pl torque, car scanner, stb appokkal működik, csak a pyren nem szereti a full zöldet...

 

De nem is érnek semmit :) pont ma játszadoztam egy torque-val egy ecut olvastam ki amiben van 10 hiba,egyet sem látott :)

Előzmény: egymellé (57219)
egymellé Creative Commons License 2019.07.01 0 0 57219

oksa, ha minden zöld, az baj... fura megszokni, de legyen.

az is fura (lehet csak nekem), h pl torque, car scanner, stb appokkal működik, csak a pyren nem szereti a full zöldet...

amúgy vajon a pyclip2.1 app mire utal? vajon arra, h működik a kínai elm v2.1 verzióval vagy csak egy tök véletlen szám a pyclip180+ után?

Előzmény: autóbuzéria (57218)
autóbuzéria Creative Commons License 2019.07.01 0 0 57218

Nem ok mert minden kizöldült.

Előzmény: egymellé (57217)
egymellé Creative Commons License 2019.07.01 0 0 57217

Nálam ez az elm identifier results. Minden ok. Elvileg. De pyren szerint mégse... 

Előzmény: egymellé (57216)
egymellé Creative Commons License 2019.07.01 0 0 57216

Előzmény: autóbuzéria (57215)
autóbuzéria Creative Commons License 2019.07.01 0 0 57215

Nekem is vannak csodáim és ez egy elm,fél percenként tesztelve ilyen stabil :)

Nem is tudok vele mit kezdeni,valahol mindig meg akad :)

 

 

 

Előzmény: egymellé (57214)
egymellé Creative Commons License 2019.07.01 0 0 57214

Hát ja, sanszos. Csak azt nem értem, h az elm identifier app meg miért okéz le mindent v1.0-v2.0-ig...? Rejtélyes... 

Előzmény: autóbuzéria (57212)
zoli7708 Creative Commons License 2019.07.01 0 0 57213

Az eredetit kivették helyére ment az utángyártott 10év-ig használható.

Üzemanyag vissza jelzővel volt gond nem mutatja a tényleges szintet, de nem ad hibajelet. 

Előzmény: amator11 (57156)
autóbuzéria Creative Commons License 2019.07.01 0 0 57212

Azért nem tudsz vele kiolvasni semmit.

2004. 1.9Dci 

Előzmény: egymellé (57211)
egymellé Creative Commons License 2019.07.01 0 0 57211

Milyen autóval tesztelted? 

Nálam elm check v1.1-ig fut el és ennyi... 

Előzmény: autóbuzéria (57210)
autóbuzéria Creative Commons License 2019.07.01 0 0 57210

Előzmény: egymellé (57207)
autóbuzéria Creative Commons License 2019.07.01 0 0 57209

Kipróbáltam ugyanúgy ellenőrzi az elm verziójat.

Előzmény: egymellé (57207)
autóbuzéria Creative Commons License 2019.06.30 0 0 57208

Nem tudom soha nem próbáltam.

Előzmény: egymellé (57207)
egymellé Creative Commons License 2019.06.30 0 0 57207

Akkor a pyren elm check mit ellenőriz? 

Előzmény: autóbuzéria (57206)
autóbuzéria Creative Commons License 2019.06.30 0 0 57206

Nem a kompatibilitással van a gond,az a probléma,hogy a 2.1 az már a hamisítvány hamisítványa,gagyi alkatrészekkel ellátva,egy eredeti 2.1 az menne vele de olyan nincs :)

Előzmény: egymellé (57205)
egymellé Creative Commons License 2019.06.30 0 0 57205

Tudja az 1.4, 1.5, stb is. Fura h ez baj, hiszen lefelé kompatibilis...

Persze h gyújtáson... 

Előzmény: autóbuzéria (57204)
autóbuzéria Creative Commons License 2019.06.30 0 0 57204

Igen az a baj,nem 1,5-ös.

De gyújtáson próbáltad? 

Előzmény: egymellé (57203)
egymellé Creative Commons License 2019.06.30 0 0 57203

Közben kiszenvedtem a csavart. Így ki tudtam venni középboxot. Csekkoltam pyrent, ugyanúgy nem csinál semmit. Kiválasztom autót, scenic 2, betölti a fájlokat és 94 ecus, majd indul a scanneles és megall 1/94-nél és ennyi... Mint eddig, semmi. Közben elm327 identifier csekkoltam a mini odbii interfacet, és minden bezöldult. Lehet ez a baja a diag proginak? Túl sok protokollt tud a kütyüm? 

Előzmény: bnorci71 (57202)
bnorci71 Creative Commons License 2019.06.30 0 0 57202

ülést kivenni 10 perc talán

Előzmény: egymellé (57201)
egymellé Creative Commons License 2019.06.30 0 0 57201

Ezt már próbáltam, a jobb első csavar úgy be van tekerve, h nem bírom kicsavarni. Ki kéne hozzá venni a jobb első ülést, hátha akkor jobban hozzáférnek, mivel nincs hosszú csavarhúzóm. 

Előzmény: amator11 (57200)
amator11 Creative Commons License 2019.06.30 0 0 57200

Miért nem veszed ki?

 

Hátha szorul vagy akad valahol...

 

https://www.youtube.com/watch?v=5kuSdboaPj8 

 

Előzmény: egymellé (57197)
amator11 Creative Commons License 2019.06.30 0 0 57199

Végre megoldódott a cd tár, mp3 lejátszás is. Vettem németből renault connection boxot. Megy az mp3 és az aux in is.

amator11 Creative Commons License 2019.06.30 0 0 57198

Na kész vagyok minden működik.

 

A kereső motoroknak:

Renault Scenic kijelző nyelv változtatás, kijelző nyelv beállítás, automatikus kézifék kikapcsolás, automatikus kézifék skandináv mód beállítása

 

 

Szóval simán megy.Azt obd csatlakozó kompatibiltás ellenőrzés a ELM327 identifier programmal a play áruházból. (részletek itt: autóbuzéria  5 órája    0 0 57180 számú hozzászólásban).

 

A plyclip 180+ verzióját használtuk.De a v2 változata is működik.

 

Tapasztalatok, Sokszor ledob, űgy néz ki mintha megcsinálná de mégsem. A nyelvet átállítottuk angolra. A kézifék kikapcsolása az extreme cold opció választásával oldahtó meg.

 

Vigyázni kell, mert külön opció van arra (a műszerfal beállításai között), hogy a behűzott kézéiféket megjelentítse-e (és kiirja-e, hogy hűzd be a kéziféket) vagy megelégszel a kézifiéken taláható piros led kijelzésével.

 

Köszi mindenkinek a segítséget.

 

egymellé Creative Commons License 2019.06.30 0 0 57197

Na, megcsináltam, most nálam is 29,29,26. Sajna kipróbálni nem tudom, mert a középső box megint szivat, kattan, de nem moccan. Így nehéz lesz diag csatihoz hozzáférnem... 

Előzmény: autóbuzéria (57196)
autóbuzéria Creative Commons License 2019.06.30 0 0 57196

A lényeg az hogy kell nyomni egy uninstallt és telepíteni a 29 verziót.

Itt az 5-ös pontban leírják a menetét.

https://www.drive2.ru/l/9214434/

Előzmény: egymellé (57195)
egymellé Creative Commons License 2019.06.30 0 0 57195

Jaa, és ez melyik verzió? Nálam 33,33,26.

Előzmény: autóbuzéria (57194)
autóbuzéria Creative Commons License 2019.06.30 0 0 57194

29,29,26 csak ezzel megy,újabbal nem. 

Előzmény: egymellé (57193)
egymellé Creative Commons License 2019.06.30 0 0 57193

Legujabb. Nálad a bin, extras, script milyen számokat mutat? 

Előzmény: autóbuzéria (57192)
autóbuzéria Creative Commons License 2019.06.30 0 0 57192

Phytonnak melyik verziója van fenn?

Előzmény: egymellé (57189)
autóbuzéria Creative Commons License 2019.06.30 0 0 57191

Kb.1 perc.

Előzmény: egymellé (57189)
autóbuzéria Creative Commons License 2019.06.30 0 0 57190

20 centist raktam rá,azt hiszem 40 centi volt az eredeti,lehet kicsit rosszabb lett a vétel de annyi változást nem érzékeltem.

Előzmény: bnorci71 (57188)
egymellé Creative Commons License 2019.06.30 0 0 57189

Oksa. :) Ezt már próbáltam anno aleírás alapján, de semmi. Amúgy nálad milyen gyorsan pörgeti végig az ecu-kat? 

Előzmény: autóbuzéria (57186)
bnorci71 Creative Commons License 2019.06.30 0 0 57188

191cm a garázs ajtó épp hozzáér 192 193cm lehet

 

autóbuzéria

én is raktam rá Obi-s rövidet de katasztrófa lett a rádió vétel, igaz a hosszú idővel eltörik a sok hajlítástól de inkább cserélem

Előzmény: John_32 (57183)
autóbuzéria Creative Commons License 2019.06.30 0 0 57187

Nekem a 190-be belevert,de cseréltem kisebbre.

Előzmény: John_32 (57183)
autóbuzéria Creative Commons License 2019.06.30 0 0 57186

Bocs a tartalmát :)

Előzmény: egymellé (57185)
egymellé Creative Commons License 2019.06.30 0 0 57185

A cache mappát vagy csak a tartalmát? 

Előzmény: autóbuzéria (57184)
autóbuzéria Creative Commons License 2019.06.30 0 0 57184

Indítás előtt törlöd a chache mappát,és a SavedEcus.P fájlt?

Előzmény: egymellé (57182)
John_32 Creative Commons License 2019.06.30 0 0 57183

Sziasztok! Milyen magas antennával együtt a Scenic? Erre nem találtam adatot ellemben a garázsajtó szabad magassága 194cm...

egymellé Creative Commons License 2019.06.30 0 0 57182

Nálam telon fut a progi, demo mode oksa, de amikor élesben használnám scan-t, akkor "elm init" után nem csinál semmit...

Elm check lefut pedig szépen és mindent okéz, szal passz...

Mondjuk nálam soxor az is kihívást jelent még előtte, h hozzáférjek diag csatihoz. Rendszeresen beragad a kartámaszboxom, és akkor hosszú percekig küzdenem kell vele. Tényleg, erre nincs vmi megoldás, valahol reteszt gyorsan feloldani? 

Előzmény: Petyax20xev (57173)
bnorci71 Creative Commons License 2019.06.30 0 0 57181

fogalmam nincs :(

egyszer megpróbáltam felteni a pyrent nem sikerült és el is engedtem

 

ha meganeklub fórumába átnézel ott is volt róla nem kevés szó telepítésről is

Előzmény: amator11 (57179)
autóbuzéria Creative Commons License 2019.06.30 0 0 57180

Play áruház,ELM327 identifier,teszteled ha ilyen lesz mint a képen akkor jó,ha több lesz a zöld akkor nem jó.

Előzmény: amator11 (57177)
amator11 Creative Commons License 2019.06.30 0 0 57179

Es Es melyik pyclip jo j scenichez ami telefonon fut?

Előzmény: bnorci71 (57178)
bnorci71 Creative Commons License 2019.06.30 0 0 57178

fogalmam nincs

az alkalmazásba esetleg az adapter tulajdonságainál

Előzmény: amator11 (57177)
amator11 Creative Commons License 2019.06.30 0 0 57177

azt honnan tudom meg? Nézem a telepítő cd-t amit adtak hozzá, 2012-es fájlok vannak hozzá...

 

Előzmény: bnorci71 (57176)
bnorci71 Creative Commons License 2019.06.30 0 0 57176

lényeges az ELM verziója is csak  v.1.5-el megy

Előzmény: amator11 (57175)
amator11 Creative Commons License 2019.06.30 0 0 57175

Vagyis ha jol ertelek ekkor nem is kell diag kabel, csak pyclipbes bt-s elm 237 is eleg?

Előzmény: autóbuzéria (57174)
autóbuzéria Creative Commons License 2019.06.29 0 0 57174

Nálam a pyren kivégezte a kéziféket,viszont az egyszerűbb pyclippel sikerült télire állítani.

Nekem csak akkor kell párosítani újra az elm327-et a telóval ha közben használtam laptoppal is,ha csak telóval használom akkor nem kell újra párosítani,igaz most már legtöbbet csak laptoppal használom azt jobban látom :)

Előzmény: Petyax20xev (57170)
Petyax20xev Creative Commons License 2019.06.29 0 0 57173

Igen, valami drive2ru oldal volt, de már nem tudom melyik.
Legalább 3 dolgot kellett letölteni, majd a telefonon telepíteni. Nekem az első indulás volt a gázos, mert a cirill betűkkel és az orosz nyelvvel nem vagyunk barátok:D
Meg minden alkalommal törölnöm és újra párosítanom kell az ELM-et a telefonnal, mert másképp nem csatlakozik hozzá.

Előzmény: egymellé (57172)
egymellé Creative Commons License 2019.06.29 0 0 57172

én szenvedtem vele, de nem tudtam kicsikarni infót az ECU-ból a pyren által...

melyik oldal leírása alapján telepítetted? drive2ru?

Előzmény: Petyax20xev (57162)
Petyax20xev Creative Commons License 2019.06.29 0 0 57171

YouTube-on van pár videó, hogy a kártya mellé egy kést szúrnak be, ezzel mintegy feszítve a kártyát a tekercsnél. Ha így elindul, akkor a tekercs forrasztása adta meg magát, talán javítható, de egy új kulcsház mindenképpen kell hozzá. 

Most próbáltam, szabadkezes kártyát az elem nélkül: szabadkezes funkció nem működik, de a kártyát bedugva az olvasóval minden további nélkül indult. 

Előzmény: Gevai79 (57164)
Petyax20xev Creative Commons License 2019.06.29 0 0 57170

Igen, mostmár igen, eddig csak láttam, hogy képes rá, de most ki is próbáltam. Angolról németre és vissza is hibátlanul tette a dolgát. Extreme cold beállítás is ment, leállitva nem is húzta be a kéziféket, viszont a műszerfalon írta, hogy húzzam be. Normálra visszaállítása is sikerült.

Előzmény: autóbuzéria (57163)
bnorci71 Creative Commons License 2019.06.29 0 0 57169

ha a bedugott kártyára se indult ott nem elem gond van ha jól tudom lemerült elemmel is indulni kel bedugott kártyával

 

Előzmény: Gevai79 (57164)
estzo25 Creative Commons License 2019.06.29 0 0 57168

Esetleg kezdetben mindkettöben tegyél jobb minöségü elemet a kártyában! Majdnem hasonló volt nekem is,hogy hiába volt bent a kártya,kérte....uj energizer és minden klafa!

Előzmény: Gevai79 (57164)
autóbuzéria Creative Commons License 2019.06.29 0 0 57167

Sok jót erre nem lehet mondani,vagy behalt mind kettő kártyád,vagy az ecu szarakodik,vagy valahol van egy kontaktos csatlakozó és az szórakozik.Nem tudom melyik a jobb :(

Előzmény: Gevai79 (57166)
Gevai79 Creative Commons License 2019.06.29 0 0 57166

Nincs előzmény,egyszerűen nem indult el

autóbuzéria Creative Commons License 2019.06.28 0 0 57165

Üdv! Előzmény?

Előzmény: Gevai79 (57164)
Gevai79 Creative Commons License 2019.06.28 0 0 57164

Üdv.2004-es évjáratú Senic nem indul,a kártyán a nyitás zárás működik de ha bedugom a helyére akkor kéri a kártyát,mind a kettővel ezt csinálja,a kártya ólvasó cseréje nem oldotta meg a próblémát

Esetleg valaki már járt így?

autóbuzéria Creative Commons License 2019.06.28 0 0 57163

Te már használtad konkrétan ezekhez a dolgokhoz a pyrent?

Előzmény: Petyax20xev (57162)
Petyax20xev Creative Commons License 2019.06.28 0 0 57162

És ezekhez még márkaszerviz sem kell.

Elm327(v1.5) és pyren használatával is megoldható mindkettő akármikor.

Persze a pyren telepítése kicsit kihívás, mert csak orosz leírás van hozzá, de a Chrome nagyjából érthetően fordítja angolra.

Előzmény: amator11 (57153)
Petyax20xev Creative Commons License 2019.06.28 0 0 57161

A kezelési még a ph1-hez van, azért írja a w5w-t, ahhoz az kell, a facelift során ezt is megváltoztatták.

Előzmény: bnorci71 (57142)
userka1 Creative Commons License 2019.06.28 0 0 57160

A III-as 1.4 TCe-s (Grand) Scenic nagyon sokat fogyaszt. Városban simán 10 felett, vegyes 8.5l. Országúton 100-110-es tempónál 7.4 volt anno a legalacsonyabb fogyasztásom. A gyári értékekkel abszolút nincs praliban, olvastam valahol valamikor egy cikket, hogy egy vevő a magas fogyasztás miatt vissza akarta vinni az autót a szalonba.)

 

Ezt az autót cseréltem egy II-es 1.5dCi  Scenic-re 2 éve.

Előzmény: John_32 (57150)
autóbuzéria Creative Commons License 2019.06.28 0 0 57159

Mert mi kis emberek vagyunk :)

Előzmény: estzo25 (57158)
estzo25 Creative Commons License 2019.06.28 0 0 57158

Magyar miért nincs? :-(

Előzmény: autóbuzéria (57154)
amator11 Creative Commons License 2019.06.28 0 0 57157

Azt tudja valaki (tudom dupla munka) ha kiveszem a mikrokapcsolókat az ajtóból (kompletten, hogy háztartási gép műszerész átforrassza) attól még használható az ajtózár?

 

Mert amikor kivettem az ablakemelő kapcsolót a bal első ajtóból akkor ugyan felhúzta a távírányító az összeset, de a bent maradt kapcsolókkal már nem lehetett leengedni.

amator11 Creative Commons License 2019.06.28 0 0 57156

Nem vitatom.

 

Kérdés, hogy a gyári gáztartályt cserélték-e ki, vagy a már cserélt gáztartályt (ami nem gyári) cserélték ki másmilyenre (szintén nem gyárira).

 

Az eredeti (gyári gázos) változatban nem 50-60 literes benzintank van, hanem jóval kevesebb. Cserébe viszont van a pótkeréknek hely.

 

Lehet a tiédben benne maradt a gyári gáztartály vagy annak a helye.

 

Legalábbis amiket néztem azokban igy volt.

Előzmény: zoli7708 (57155)
zoli7708 Creative Commons License 2019.06.28 0 0 57155

hali nekem gyári gázos 2009-es van tartály csere megvolt 30eft-bol

Előzmény: amator11 (57152)
autóbuzéria Creative Commons License 2019.06.27 0 0 57154

Hogyne lehetne :)

Ezek a nyelvek vannak:

FRANCIA
: (10 ) ANGOL
: (20 ) OLASZ
: (30 ) NÉMET
: (40 ) SPANYOL
: (50 ) HOLLAND
: (60 ) PORTUGÁL
: (70 ) TÖRÖK

Előzmény: amator11 (57153)
amator11 Creative Commons License 2019.06.27 0 0 57153

Apropó márkaszerviz.

 

Ma bent voltam kérdeztem, hogy a német nyelvet le lehet-e cserélni angolra és a kéziféket lehet-e skandináv módra álltani.

 

A válasz meg kell nézni a nyelvet, a kézifékre meg az volt a válasz, hogy ez egy biztonsági funkció és a magyar autókban nem lehet kikapcsolni (a németet nem tudta.)

 

Arra a kérdésre, hogy a szalonban lévő, manuális kézifékes autókban milyen biztonsági funkció van ha elfelejteném behúzni nem tudott mint mondani.  :)

amator11 Creative Commons License 2019.06.27 0 0 57152

És hogy miért tettem le a gyári gázosról?

 

A tartályokat 10 évente cserélni kell. A gyári, amorf alakú tartályt már nem gyártják. Ha van is belőle akkor kb 800.000 ft/db a tartály.

 

Annak sok értelme nincs, hogy benne van a gyári tartály és mellé még betesznek egy pótkerék tartályt is, mert az legalább megfizethető.

 

A gyári gázszett meg fekete ló. A márkaszervizek nem értenek a gázhoz, a gázosok meg nem a gyári szettet használják (tehát ahoz ők sem értenek és előbb utóbb átépítés lett volna a vége.)

Előzmény: amator11 (57151)
amator11 Creative Commons License 2019.06.27 0 0 57151

Az 1.6 varosban benyakalja a 9.5-10-et siman. Nagyon sokaig nezegettem az olasz gazosokat.

Előzmény: John_32 (57150)
John_32 Creative Commons License 2019.06.27 0 0 57150

Már egy ideje nézegetek Scenic-eket, II és III generációt egyaránt, lehet hogy ősszel lépni kell majd... A III-as mellett sok minden szól (újabb, fiatalabb stb), ellenben 1.6 16v alig van belőle, az 1.4 Tce-t (amit hordanak kintről) meg valamiért nem ajánlgatja egyik szerelő sem... A II-es generációból a 2008-as és utáni darabokat nézegetem, 1.4 és 1.6 motorral (90% városi használat, autópálya szinte soha)...   Ezek fogyasztása a tapasztalat szerint? 1.4 vs 1.6 megbízhatósági/tartóssági/szervizelhetőség szempontból? 

cSIGA Creative Commons License 2019.06.27 0 0 57149

Nekem 2.0T    8,3 pálya  9 a vegyes

 

AUCHAN 98-sal

Előzmény: Maiden669 (57144)
amator11 Creative Commons License 2019.06.26 0 0 57148

Ja es ez benzines. Es igy meg pakolva eleg lomha.

Előzmény: amator11 (57147)
amator11 Creative Commons License 2019.06.26 0 0 57147

Soha nem lesz merheto adatod. Nekem most 5 szemely, 2 kutya, tetobox es klima 7.2 600 km atlagaban. Palya es Balaron part. Ekkora kulonbseg akkor van ha total mas korulmenyek kozott mered.

Előzmény: Maiden669 (57144)
amator11 Creative Commons License 2019.06.26 0 0 57146

2025.

Előzmény: amator11 (57145)
amator11 Creative Commons License 2019.06.26 0 0 57145

Na meg nezem a kartyavan az elemet is.

 

Nekem 2035 remlik.

Előzmény: bnorci71 (57143)
Maiden669 Creative Commons License 2019.06.26 0 0 57144

Normál diesel : 6,8-7,2

Spurival : 6,2 - 6,4

Maxxmotion : 5,1-5,5 és ezzel nagyon kapja magát, csendesebb, pörgősebb.

 

OMV és más semmi, talán a MOL-Shell 7,2, de kopogósabb, hangosabb a motor, gyengébb. 

 

Hát több hozzászólásra számítottam!!

Előzmény: autóbuzéria (57132)
bnorci71 Creative Commons License 2019.06.26 0 0 57143

igen bele lehet rakni benne is fog maradni az egyik csöcs tartani fogja csak szétnyomja a foglalatot

 

olyen ez mint az én távirányítómba 2025 helyett 2032 elem volt :( belemegy csak szétnyomja a kártyát

Előzmény: amator11 (57141)
bnorci71 Creative Commons License 2019.06.26 0 0 57142

a kezelési meg végkép hülyeség

a W5W üveg foglalatos azt végképp nem lehet belerakni

https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=w6w

 

csak azért tudtam hogy eltolt mert amikor nekem kiégett én is kerestem mindenhol  és csak autósboltba kaptam ott mondták hogy H6W égő

Előzmény: amator11 (57141)
amator11 Creative Commons License 2019.06.26 0 0 57141

Beletaktam és ki is próbáltam. Égett. De beleraktad a bogarat a fülembe és kivettem. Igazad volt. A bura egyezik, a foglalat nem. Ami benne volt az kicsit eltolt amit beleraktam (lehet benne maradt volna) azon szemben állnak a pöckok.

 

Most milyen kell bele? A magyarnyelvű kezelési szerint:

 

 

Előzmény: bnorci71 (57140)
bnorci71 Creative Commons License 2019.06.26 0 0 57140

beleraktad? mert a nekem úgy rémlik a H5W és a H6W nem egyforma bár most rágugliztam és a H5W-t találtam szembe pöcökkel és eltolt pöcökkel is rajzot

Az egyiknek BA9S a foglalata a másiknak BAX9s

Előzmény: amator11 (57139)
amator11 Creative Commons License 2019.06.26 0 0 57139

Nem volt olcso. Elvittem a regit azon mintha 6 watt lett volna, de nem talaltunk csak 5 wattosat. Mindegy, elotte egyik sem egett.

Előzmény: bnorci71 (57136)
autóbuzéria Creative Commons License 2019.06.26 0 0 57138

Gyárilag nincs ott semmi az biztos. :)

Előzmény: estzo25 (57137)
estzo25 Creative Commons License 2019.06.26 0 0 57137

Nem,minden a helyén! Olyan mintha gázpedál felett mintha valami jeladó féleség lehet,hogy villog a ledszerü (halványan)

Előzmény: autóbuzéria (57125)
bnorci71 Creative Commons License 2019.06.26 0 0 57136

mert ez Ph1 hidegtükrös lámpával :)

 

indexet cseréltél már?

na ugyan olyan fedél alatt van a helyzetjelző is. Fontos csak márkás égőt vegyél bele nem lesz olcsó. H6W való bele

elfordítod a narancssárga nyilast és ott lesz alatta a foglalat azt is picit fordítani kel

 

Előzmény: amator11 (57135)
amator11 Creative Commons License 2019.06.26 0 0 57135

Isten bizony nem láttam..

 

https://www.youtube.com/watch?v=PW1c0VZrErE

 

 

Előzmény: amator11 (57133)
amator11 Creative Commons License 2019.06.26 0 0 57134

és hogy jön ki?

Előzmény: autóbuzéria (57129)
amator11 Creative Commons License 2019.06.26 0 0 57133

Banális kérdés.

 

A vetitő lencsés lámpában van egyáltalán helyzetjelző égő?

 

Ha igen akkor ki lehet valahogy cserélni a motor kivétele nélkül?

 

Akksi, kiegyenlítő tartály, keresztmerevítő szinte minden útban van.

 

Valami tipp rá?

 

Gondoltam kiveszem a lámpát, de ahhoz meg le kell venni a lökhárítót... :(

autóbuzéria Creative Commons License 2019.06.26 0 0 57132

És így mennyit eszik? Nekem 1.9 dci 5l .

Előzmény: Maiden669 (57130)
autóbuzéria Creative Commons License 2019.06.26 0 0 57131

Egyszer tankoltam ilyen szuper omv-t akkor konkrétan spuri szagát éreztem.

Előzmény: Maiden669 (57130)
Maiden669 Creative Commons License 2019.06.26 0 0 57130

Sziasztok! 

Dilemmába vagyok, jó lenne pár hozzászólás. 2.0 DCI. Jó ideje sima OMV Diesel lel jártam(2017), + adalék a piros, meg a kék Spuri. Mindig minden rendben, de egyre több autós ismerős a Prémium MaxxMotion ra beszélt rá, kb 5-6 tank mióta a prémiummal járok, már több mint egy literrel csökkent a fogyasztásom, azonos körülmények között, csendesebb lett, és nagyon harap. Mikor tisztán normállal jártam nagyon érezhető volt, motorhang, erő stb persze a lerakódásokat nem látni, de a motor járása sok mindent elárul. Az a dilemmám hogy most Spurizni érdemesebb, vagy a prémium Diesel? Mert hiába drágább, összességében így a legolcsóbb kilométerre le osztva. De a Spuri is nagyon jót tesz, csak ott a fogyasztás nem csökkent ennyire.

Valakinek valami tapasztalat? Köszönöm!

autóbuzéria Creative Commons License 2019.06.26 0 0 57129

5-nek

Előzmény: amator11 (57128)
amator11 Creative Commons License 2019.06.26 0 0 57128

Nekem meg sotetben tunt fel, hogy az ablakemelo kapcsolokban nem mindegyik ego vilagit.

 

Leirast vagy videot tud linkelni valaki?

 

A bal elso kapcsoloban 2 vagy 4-nek kellene vilagitania?

cSIGA Creative Commons License 2019.06.26 0 0 57127

Köszi mindenkinek.

 

Akkor nem volt sok :)

Előzmény: fireolto1 (57126)
fireolto1 Creative Commons License 2019.06.25 0 0 57126

Egy éve cseréltem Klímahűtőt, Valeo-t vettem 30 ért. Magam cseréltem ki, a klímás adott "O" gyűrűket. Majd vissza a klímáshoz: nyomáspróba, feltöltés, ózonos tisztítás ez mind 25-ért. Ja, és előtte volt egy szivárgás keresés. Így ez 55 lett.

Előzmény: cSIGA (57116)
autóbuzéria Creative Commons License 2019.06.25 0 0 57125

Nem lehet,hogy az ajtóban lévő lámpa,nincs rendesen lecsukva láb alatti rakodórekesz?

Előzmény: estzo25 (57123)
autóbuzéria Creative Commons License 2019.06.25 0 0 57124

Ja erre nem gondoltam :)

Előzmény: bnorci71 (57122)
estzo25 Creative Commons License 2019.06.25 0 0 57123

Sziasztok! Most jutott eszembe valami,amit elfelejtettem leirni. 2 alkalommal volt ilyen eset,hogy este ,sötétben mentem autópályán Pestre,akkor feltünt,hogy gázadásnál,gázlevétel utáni gázadásnál valami fehéres villogást láttam a cipömön,valahol pedál környékén a gázpedálnál. Kb Villog gyorsan 4-5öt aztán alábbhagy. Valaki ismeri vagy találkozott ilyen jelenséggel? Pl valahol jeladó,vagy led villog,vagy elmozdult volna lámpa vagy mittudomén. Nem tudtam pedálok közé bújni,nem férek hozzá :-D

Esetleg valaki tudja=sejti=tippje mi lehetett az?

bnorci71 Creative Commons License 2019.06.25 0 0 57122

azért nem mert ha sokallja és esetleg tényleg az akkor legközelebb nem megy oda

 

egyébként én 30éve magam javítom autóim, mostanában viszont már van ami itthon nem megy és én se tudom mire mi a reális

 

amator11

szerintem az 1 óra a komplett munkára kevés

Előzmény: autóbuzéria (57118)
bnorci71 Creative Commons License 2019.06.25 0 0 57121

klíma nem működött egyáltalán

nyomáspróba ereszt, UV festés feltöltés

klíma hűtő+szárítószűrő csere

újra feltőltés

117eHuf fájt a mutatvány számlával munkalappal hivatalosan

Előzmény: cSIGA (57116)
bnorci71 Creative Commons License 2019.06.25 0 0 57120

hogy melyik mikor vállal azt nem tudom

vargamunk gugli

zoltán1967 fórum kereső

stefimester gugli

 

őket próbáld meg aztán ha ők nem hátha tudnak valakit a problémára

Előzmény: egymellé (57114)
egymellé Creative Commons License 2019.06.25 0 0 57119

hát tényleg zavaros, de kösz... talán ezen el lehet indulni...

Előzmény: amator11 (57115)
autóbuzéria Creative Commons License 2019.06.25 0 0 57118

Most már nem mindegy :)

Előzmény: cSIGA (57116)
amator11 Creative Commons License 2019.06.25 0 0 57117

Nem. De egy sima gaz toltes, ellenorzes kb 10 eft. Legyen egy oras munka, kb ujabb 10-es. A huto 40 korul nem tudom sok-e?

Előzmény: cSIGA (57116)
cSIGA Creative Commons License 2019.06.25 0 0 57116

Szervusztok

 

Klima hütőt valaki cserélt már?

Mibe fájt?

2.0T-ben cseréltek nekem Valeo került bele (ez is volt benne) 61.e huf volt  

Kicsit sokaltam...

 

amator11 Creative Commons License 2019.06.25 0 0 57115

Ez nem feltetlen lesz segitseg. Anno a citroen javitasa soran ajanlottak egy szervizt (renault, de nem marka). Valahol a Arpad hid es a Moszkva ter felett voltam a hegyen. Ott ketto is volt, az egyik foleg elektronikaval foglalkozott.

Előzmény: egymellé (57114)
egymellé Creative Commons License 2019.06.25 0 0 57114

tud vki BP vagy környékén olyan autóvillamossági szakit, aki nem csak 2-3 hét múlva ér rá? köszi.

a STEERING FAULT hiba okán...

Előzmény: bnorci71 (57104)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!