Keresés

Részletes keresés

Tector Creative Commons License 2012.07.29 0 0 80233

Tudomásom szerint azért, mert a konkrét jármű sohasem volt vontatós változat, és igyekeztek minél több eredetiséget megőrizni.

Előzmény: jázminapja (80232)
jázminapja Creative Commons License 2012.07.29 0 0 80232

A szegedi buszt utólag már nem lehet vontatásra alkalmasra "átépíteni"? Vajon miért nem gondoltak erre a felújításkor?

Előzmény: John Howard (80231)
John Howard Creative Commons License 2012.07.29 0 0 80231

Attól tartok, nem volt egyeztetés. Mindkettőt láttam valóságban (a szegedit úgy két éve, a pótot a múlt héten) nekem még hasonló színnek sem tűnik. Az Ik60T bordóbb piros, és a "sárgája" is sokkal fehérebb... :-(

 

Azonkívül a szegedi Ik60T nincs felkészítve vontatásra, nincs vonóhorog, nincs alváz-megerősítés, és sem a levegős, sem az elektromos hálózata nincs kiképezve vontatásra. Azonkívül nem építettek be hajtásrendszert, úgyhogy a "vontató" csak egy félkész kiállítási tárgyként tud funkcionálni. Annak viszont nagyon szépen sikerült - leszámítva azt a hátsó lámpát...

Előzmény: jázminapja (80230)
jázminapja Creative Commons License 2012.07.29 0 0 80230

MIlyen szépen mutatna a szegedi 60-as mögött! Kíváncsi lennék rá, hogy a két felújító cég egyeztetett-e szín ügyben...

Előzmény: 504LACI (80225)
Köny Creative Commons License 2012.07.28 0 0 80229

Örvendek. Irány Saintbandi! Csak bent legyen (plusz a többi Ikarus is)...

Előzmény: 504LACI (80225)
FAV 20 Creative Commons License 2012.07.28 0 0 80228

Sok pótkocsi van magánkézben, de ez legalább elkészült.

Előzmény: 504LACI (80225)
RIKA424 Creative Commons License 2012.07.28 0 0 80227

Az a tábla Tr 3,5 ELŐTT úgy 30-50 évvel volt divatban.

 

Előzmény: by-169 (80224)
LMS-640 Creative Commons License 2012.07.28 0 0 80226
Én olyat régi villamoskocsiban láttam.
Előzmény: by-169 (80224)
504LACI Creative Commons License 2012.07.28 0 0 80225

Végre ez is elkészült. Igaz nincs olyan jármű ami korhűen húzhatná, de legalább sikeresen elköltötték rá a pályázati összeget.

A gomb már megvan, csak a kabát hiányzik.

 

http://urbanista.blog.hu/2012/07/27/gyonyoru_trolibuszpotkocsit_allitott_helyre_a_bkk?utm_source=ketrec&utm_medium=link&utm_content=2012_07_28&utm_campaign=index

by-169 Creative Commons License 2012.07.27 0 0 80224

Olyan nincs benne hogy köpni tilos? Lehet más régi járműben láttam.

Előzmény: cdjbatyo (80222)
FAV 20 Creative Commons License 2012.07.27 0 0 80223

Ha lecsavarozod a kocsivezetővel beszélgetni tilos táblát, akkor az eredeti kárpit szine is előjön. Hibátlan szinmintát kapsz.

Előzmény: cdjbatyo (80222)
cdjbatyo Creative Commons License 2012.07.27 0 0 80222

A mai tisztítás termése:

 

         

cdjbatyo Creative Commons License 2012.07.27 0 0 80221

Üdv!

Nekünk a 184-es kocsiból nem lenne nehéz egy komplettet készíteni,mert ebbe minden benne van(motortartó keret,összes lámpa,vészjelzők,ablakletekerők,belső figyelmeztetők,eredeti ajtók,utolsó járatszámtábla,adattábla,szinte az összes kapaszkodó...),ebből tényleg csak az ülések,motor+váltó hiányzik.Az ex. miskolciba benne van az eredeti motorburkolat,meg egy pár műszer.Összességét tekintve ha beletennénk 1 buszba a cucokat,egy olyan buszt kapnánk,amibe csak motor,váltó és ülések kellenek ahhoz,hogy teljes egészében komplett,eredeti busz legyen.

Üdv!

Előzmény: FAV 20 (80220)
FAV 20 Creative Commons License 2012.07.27 0 0 80220

Az jó, ha van két buszod, nem is tudtam. A 31-est tudtam, hogy van. Egy működőképest kéne készítened. A Szentendreit kéne megszerezned. Azt tudom, hogy a háromból sem jön ki egy komplett jármű, de sokat segítene. Nagyon jók a fotók, és köszi, hogy mindig megosztod velünk.

Előzmény: cdjbatyo (80206)
BV-78-14 Creative Commons License 2012.07.27 0 0 80219

Oleg,please send an e-mail for me (you can see it if you click on my nickname)

Előzmény: oleg_ris (80218)
oleg_ris Creative Commons License 2012.07.27 0 0 80218

Thanks for help attempt, BV-78-14 :) I couldn't attach a photo to the message, something is visible I made incorrectly.

Előzmény: BV-78-14 (80216)
Irizar ranger Creative Commons License 2012.07.27 0 0 80217

Néhány ON kép is van. :)

Via Baltica - Litvánia

Baltikum? Repülővel Varsóig, onnan busz Kaunasig, és tovább. Nem bonyolult ez.. A Simple Express nemrég vett egy flottányi Irizar i4-et, állítólag fullextrásak, próbáljuk ki. Minden üléshez egy kis monitor, nézhetsz rajta filmet, hallgathatsz zenét, illetve azt is mutatja, hogy[...] Bővebben! Tovább »

forrás: Blog.hu

BV-78-14 Creative Commons License 2012.07.27 0 0 80216

Sorry Oleg,I have no more idea ,I haven't got pics of 556/180's bottom .I hope somebody else will be able to help.Best wishes ; )

Előzmény: oleg_ris (80214)
oleg_ris Creative Commons License 2012.07.27 0 0 80215

It is the photo of a bottom of Ikarus-556 of Vector Models

Előzmény: oleg_ris (80214)
oleg_ris Creative Commons License 2012.07.27 0 0 80214

Thanks for the answer! Yes, I visited earlier this web-site, there are many interesting photos, but unfortunately I there didn't find required photos. I have an Ikarus-556 1:43 model (Vector Models, Ukraine), to me would be desirable to compare this bottom with real bus to see possible mistakes.

Előzmény: BV-78-14 (80213)
BV-78-14 Creative Commons License 2012.07.27 0 0 80213

You can find some pics on old-ikarus.hu ; )

Előzmény: oleg_ris (80212)
oleg_ris Creative Commons License 2012.07.27 0 0 80212

Hello, I am Oleg from Russia.
Ikarus buses are also interesting to me and I would like to ask you to help. Whether there are photos of the bottom basis of Ikarus-556 buses and 180. Where it is possible to look at it?

Előzmény: BV-78-14 (80211)
BV-78-14 Creative Commons License 2012.07.27 0 0 80211

Mindig leesik az állam,amikor ezeket a Csodákat látom...fantasztikus kincsek ! És korukhoz képest hihetetlen jó állapotúak.

Előzmény: cdjbatyo (80206)
BV-78-14 Creative Commons License 2012.07.27 0 0 80210

Jaja,erre gondoltam,köszi az egyéb infókat is ! ; )

Előzmény: Törölt nick (80205)
BV-78-14 Creative Commons License 2012.07.27 0 0 80209

Köszi szépen !Ahhoz képest,hogy házi barkács,korrekt a ködlámpa helyének a kivágása,csak az elhelyezkedése,na hát az pont olyan,mint az első 290-esnek.Igen,láttam jópár összekókányolt ,igen durván kivágott ködlámpanyílást,amit utólag vágtak bele lelkes lámparajongók a telelökhárítóba...:)))))))))))))))

Előzmény: BPO-105 (80203)
EKM-765 Creative Commons License 2012.07.26 0 0 80208

De jól néznek ki!

 

csak külön az alváz súlya

 

Nem ez a világ első önhordó busza?

Előzmény: cdjbatyo (80206)
zil130g Creative Commons License 2012.07.26 0 0 80207

Hú de szépek, mindkettő fel lesz újítva? (Kár lenne donornak használni az egyiket, ha így szeretnéd a véleményem szerint)

Előzmény: cdjbatyo (80206)
cdjbatyo Creative Commons License 2012.07.26 0 0 80206

Sziasztok!

 

A két off Rába Tr3,5-ös anno egy helyről/gyárból/ indultak el útjukra,majd most újra egy helyre kerültek,egymás mellé.A 184-es kocsi elég sok meglepetést okozott eddig is,de amik most előkerültek benne/belőle,azok igazi múzeumi kiegészítők.A homlokfalon még ugyan nincs megtisztítva az összes festékkel elfedett tábla,felhívás,de már most is előkerült például egy olyan réz tábla,amelybe a busz összes adata bele van ütve.(ki gyártotta,motor tulajdonságok,csak külön az alváz súlya,egész busz súlya,első-hátsó tengelynyomás,gépjármű típusa,első rendszám)Ez a réz adattábla a belső homlokfalon mintha még a szentendrén kiállított buszban sem lenne benne.

 

Teszek fel pár képet.

 

Üdv!

 

 

 

 

 

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2012.07.26 0 0 80205

Jah, aha, erre gondolsz. Balesetes volt egy kicsit (ezért kapta az előző hsz.-emben említett keretet is), házgyári a lökös :)

Előzmény: BV-78-14 (80202)
Törölt nick Creative Commons License 2012.07.26 0 0 80204

Szerintem semmi különös nincs abban a lökösben (max annyi, hogy hiányzik róla a gumi). Te inkább a lámpakeretre gondolhatsz. Az az AVE-987-ről örökölte meg a busz, amit a gazdája átszereltetett ikerlámpásra. Az AVE-987 pedig egy volt BKV-s buszról örökölte meg. Ugyanis Egerben 1991-ig közlekedetek ex-BKV-s csuklósok.

Előzmény: BV-78-14 (80199)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!