Attól tartok, nem volt egyeztetés. Mindkettőt láttam valóságban (a szegedit úgy két éve, a pótot a múlt héten) nekem még hasonló színnek sem tűnik. Az Ik60T bordóbb piros, és a "sárgája" is sokkal fehérebb... :-(
Azonkívül a szegedi Ik60T nincs felkészítve vontatásra, nincs vonóhorog, nincs alváz-megerősítés, és sem a levegős, sem az elektromos hálózata nincs kiképezve vontatásra. Azonkívül nem építettek be hajtásrendszert, úgyhogy a "vontató" csak egy félkész kiállítási tárgyként tud funkcionálni. Annak viszont nagyon szépen sikerült - leszámítva azt a hátsó lámpát...
Nekünk a 184-es kocsiból nem lenne nehéz egy komplettet készíteni,mert ebbe minden benne van(motortartó keret,összes lámpa,vészjelzők,ablakletekerők,belső figyelmeztetők,eredeti ajtók,utolsó járatszámtábla,adattábla,szinte az összes kapaszkodó...),ebből tényleg csak az ülések,motor+váltó hiányzik.Az ex. miskolciba benne van az eredeti motorburkolat,meg egy pár műszer.Összességét tekintve ha beletennénk 1 buszba a cucokat,egy olyan buszt kapnánk,amibe csak motor,váltó és ülések kellenek ahhoz,hogy teljes egészében komplett,eredeti busz legyen.
Az jó, ha van két buszod, nem is tudtam. A 31-est tudtam, hogy van. Egy működőképest kéne készítened. A Szentendreit kéne megszerezned. Azt tudom, hogy a háromból sem jön ki egy komplett jármű, de sokat segítene. Nagyon jók a fotók, és köszi, hogy mindig megosztod velünk.
Baltikum? Repülővel Varsóig, onnan busz Kaunasig, és tovább. Nem bonyolult ez.. A Simple Express nemrég vett egy flottányi Irizar i4-et, állítólag fullextrásak, próbáljuk ki. Minden üléshez egy kis monitor, nézhetsz rajta filmet, hallgathatsz zenét, illetve azt is mutatja, hogy[...] Bővebben!Tovább »
Thanks for the answer! Yes, I visited earlier this web-site, there are many interesting photos, but unfortunately I there didn't find required photos. I have an Ikarus-556 1:43 model (Vector Models, Ukraine), to me would be desirable to compare this bottom with real bus to see possible mistakes.
Hello, I am Oleg from Russia. Ikarus buses are also interesting to me and I would like to ask you to help. Whether there are photos of the bottom basis of Ikarus-556 buses and 180. Where it is possible to look at it?
Köszi szépen !Ahhoz képest,hogy házi barkács,korrekt a ködlámpa helyének a kivágása,csak az elhelyezkedése,na hát az pont olyan,mint az első 290-esnek.Igen,láttam jópár összekókányolt ,igen durván kivágott ködlámpanyílást,amit utólag vágtak bele lelkes lámparajongók a telelökhárítóba...:)))))))))))))))
A két off Rába Tr3,5-ös anno egy helyről/gyárból/ indultak el útjukra,majd most újra egy helyre kerültek,egymás mellé.A 184-es kocsi elég sok meglepetést okozott eddig is,de amik most előkerültek benne/belőle,azok igazi múzeumi kiegészítők.A homlokfalon még ugyan nincs megtisztítva az összes festékkel elfedett tábla,felhívás,de már most is előkerült például egy olyan réz tábla,amelybe a busz összes adata bele van ütve.(ki gyártotta,motor tulajdonságok,csak külön az alváz súlya,egész busz súlya,első-hátsó tengelynyomás,gépjármű típusa,első rendszám)Ez a réz adattábla a belső homlokfalon mintha még a szentendrén kiállított buszban sem lenne benne.
Szerintem semmi különös nincs abban a lökösben (max annyi, hogy hiányzik róla a gumi). Te inkább a lámpakeretre gondolhatsz. Az az AVE-987-ről örökölte meg a busz, amit a gazdája átszereltetett ikerlámpásra. Az AVE-987 pedig egy volt BKV-s buszról örökölte meg. Ugyanis Egerben 1991-ig közlekedetek ex-BKV-s csuklósok.