Igaz OFF márka, de a közelmúltban volt EGR csere egy ismerősöm kocsijában. Ott pont az volt a tünet, hogy nem lehetett forgatni 2000 fölé a kocsit, egyszerűen elfogyott az ereje, meg irgalmatlanul füstölt mellé. Ahhoz tudnám hasonlítani, mikor egy kamionból elfogy az Adblue és lekorlátozza a teljesítményt... van füstje olyankor?
Talán közelebb kerülünk a megoldáshoz..olyat csinál az autó w202 2,5 td 99évj amiből ismét az EGR szelep hibára gondolok,hogy ha 2500 fordulat fölött tartom akkor semmi baja ..tehát húz mint hat ökör..130-rol 180-ra pillanat alatt...de ha leengedem a fordulatot 2500 alá,ismét erőtlen lesz a gépjármű....
2 hete kapott új hátsó rugókat az öreglány, azóta olyan beton lett a hátulja, hogy kb 2 cm-t tudok lenyomni rajta... plusz olyan állása lett, hogy utoljára talán Stuttgartban volt ilyen...:DDD
Megtudná valaki mondani hogy w210 2.9td immo rendszer elektronikájának mi a száma elbontottam a kocsit,és megvennék a gyújtáskapcsolót kulcsal meg immo vezérlővel de nem tudom melyik az :) Még egy kérdés W210 E220D-be épitenék be lehetséges a dolog?
Mitől lehet, hogy néha előjön, hogy a hátsó jobb vagy bal lámpa kiégett, bekapcsolja a pótizzót. És valóban olyankor felül világítanak, viszont nincs kiégve az alsó, egyik sem. Aztán magától elmúlik ez a probléma..