Segítséget szeretnék kérni. Jómagam nem vagyok kerékpár szakértő, de kaptam egy ilyen Csepel kerékpárt, aminek a gazdája már nem él. Bent tartotta a házában letakarva, nem nagyon használta, vigyázott rá. Láncvédő is van hozzá. Abban kérném a segítséget, hogy kb. milyen értéket képvisel? Nekem nincs rá szükségem. Köszönettel
A legjobban akkor jársz, ha sérülésmentesen kiütöd az ékeket, és csak a csészéket és a golyókat cseréled újra (nem golyóskosárra), minden mást megtartasz, vagy jó állapotú eredeti Csepel hajtókarokra cserélheted. Újat ne vegyél, mert nagyon gyenge minőséget lehet kifogni. Megnyúlik az ék furata, kiszakad a pedál a hajtókarból, hajlik, csavarodik, már újonnan 8-as van a lánckerékbe.
100%-ig precíz beállítás nem mindig lehetséges ezeknél a bicajoknál.
Nekem egy csepel ideál kerékpárom van tőlük rendeltem hozzá egy csomó alkatrészt,volt hogy ide telefonáltak mert úgy gondolták nem jó alkatrészt akarok rendelni.Sajnálom,hogy rossz tapasztalatod van velük.
Sajnos ez a kerék egyenlő a kukás autó tartalmával. Egyszer vettem ilyet, bírta 2 hétig. triplás fűzéssel volt állítólag ez a legerősebb módszer, mégis begörbült max nyomáson. Ellenben erről az oldalról többet sem vásárolok. Nyáron rendeltem tőlük.: -Lánctányért ékeset 48-52-es hagyományos kinézettel. Erre küldtek nekem 4 szög tengelyest, logikus, hogy a weblapon ott volt, hogy raktároon van x db még ékesből, de az is logikus, hogy 4500-ért még költenem kellett egy mono-blokkra és két pedálra, ami szintén ipari csapágyas. Arról nem beszélve, hogy beszerelés után simán látszik, hogy görbülés van az 52-es tányérban. Nem tudom hogyan tárolták de gáz...
-Váltót hátulra (Gilong váltó-füllel), erre becsavarozósat küldtek. -Kormány, ami 25,4mm-es a 22,3 helyett magyarán az sem volt feltüntetve az oldalon, hogy milyen méret, csak árulják. -Váltókar vázra, ami nem éri át a vázat. Logikus méret ott sem volt feltüntetve.
Úgy voltam, hogy reklamálok egy jó km-t. De aztán hagytam a fenébe úgy se lettem volna jobb szituban, ha bejelentést teszek nekik. A szállítás is 1 hét volt nekik a 2 nap helyett. A csomagolás meg úgy nézett ki mint valami saláta bár.
Kezembe akadt 2 db szerintem szépnek mondott kerékpárlámpa. Mind a kettő eladó. Az ára 1 ezres/db.
Az egyik páros műanyag házas egri (Berva) gyártmány. Érdekes, hogy a műanyag ház miatt még egy vezeték kellene, hogy a testet is megkapja. Ehez nagyobb luk, vagy vékony kéteres vezeték kell. Vagy egy rövid vezetékkel a lámpatartó vashoz testelni.
A másik szép állapotú krómozott MYDAY lámpa. Tárolásból eredő apró karcolásokkal.
Kispest-kertvárosban átvehető. Vagy ha valakinek még belefér, utalás után postázható.
Ennek örülök igazából, mert ahogy néztem a típust majdnem azonos. (képeket tudnál, majd csatolni, amint lehetséges?) martinkiss969@gmail.com -ra várom üzeneted. Bár nem tudom mi, hogy néz ki ami neked van. De érdekelne igazából. :) A sürgősség jelenleg nem annyira fontos még, csak szükséges egy csere mindenképpen.
Szerbusz. :) Gondolkodtam donor-os dolgon. Eddig amiket találtam azok maxra gyári állapotosok. Jófogáson vettem ezt az Apolló-t is. Jelenleg legalább 4-5 Apolló van ott 30-60-közt patina állapotban. Ilyen donor-t nem igazán találtam, max aminek a felnije gatya már, a hajtókarja meg hegyes volt a képeken.
nálam nyújtózik egy ideal, jelenleg a szüleim padlásán van, néhány dogot viszont már leszereltem róla.
ha esetleg érdekel (a kerekek és a hajtómű, valamint a váltók még a vázban vannak) keress meg, viszont sajna ritkán járok a szülőföldemen, viszont ha nem sürgős, és egyezik a széria, talán tudok segíteni,
Persze akad más izgalom is. Ha valaki tud infót azt megköszönném.
Ja nem a tészta szaggatókra gondoltam.
Egy rendes nagyítással előjön a 420- as szám. Akkor ha kérhetem a segítséget a típus, kor meghatározásban, pontosításban, mert a gugli nem igazi barát.
Szia! Nem lesz egyszerű nekem most lett kész az apollóm én is kereket kerestem bele és másfél hónapig kutattam utána. Lehet jobban járnál ha vennél egy donort.
Természetesen a korabeli magyar buherával, hiszen egy szép állapotú HB hajtómű van benne és (ilyet még nem láttam) az első kerékben egy Dürkopp hátsóagy van beapplikálva. Így jártak vele... Bocs a sz@r képekért, de csak telefon volt nálam és már rendesen be is sötétedett...
Időről időre azért kerülnek elő. Keress vissza itt a fórumon. Volt már ezekről szó. Szerintem nem igazán értékesebb egy ''mezei'' Turától, mert semmi speciális alkatrésze nincs. Csak a vázszáma más.
Sziasztok. Érdeklődnék hogy van egy régi Torpedó agyam , de nincs évszám beleütve csak egy "C" jelzés. Valaki tudja ,hogy mit jelenthet vagy mikor gyártották? Segitségeteket előre is köszönöm.