Az enyémnek egy kicsit eldeformálódott a gumipereme, és ha nem jutott pontosan végállásba mondjuk bukózárásnál, akkor letiltotta a teljes nyitást. Pedig csak egy mili híja volt, egy kis igazgatás, meg wd40 megoldotta a gondot. Mondjuk az enyém 124-es volt, a tiednél nem tudom van-e még ez a gumiperem.
Ár 40EFt garanciával (nekem be is szerelte 5.000-ért) + ellenőrzi az egész rendszert (az ismert típus hibákat:hol ereszt-mi szokott ilyesmik...) és azokat is javítja/cseréli.
Viszonyítás képpen,a Kínai utángyártott 87EFT-tól van,a Wabco 114EFt-tól.
Kérdésem, hogy W210-es tetőablak mechanikát mennyire bonyolult cserélni? Bukóra nyílik, de teljesen egyáltalán nem, ha mégis akkor nem biztos, hogy záródik. Néha a kapcsoló sem reagál.
Lehet biztosíték vagy egyéb elektromos hiba, esetleg a mozgató szerkezet adta be a kulcsot?
Volt egy főnököm, aki 1:1-ben hígította vízzel az Adblue-t...mondtam neki baj lesz, persze ne a sofőr mondja már meg duma volt rá a válasz. 40 tonnával neki ugrottam 90 nyélgázon a 450 DXI-vel a gyöngyösi partnak, a végén 5 féllel vergődtem fel 40-nel...mondtam neki megérte...