Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

PowerZ Creative Commons License 2012.12.09 0 0 1709

Nyelestengely csapágy szokott szétmenni.

Azt mondták Iveco szervízbe nekem az zörög.

Aztán velük vitatkozz ha nem az.

Előzmény: Patrol56 (1705)
Törölt nick Creative Commons License 2012.12.09 0 0 1708

Keresztapa lettél.A Sprinterben nem cserélték a hídban az olajat,ezért az fekete iszapos volt,meg erősen hiányos.(Nagy lett a hézag is a kúpkeréknél.)

Előzmény: Patrol56 (1707)
Patrol56 Creative Commons License 2012.12.09 0 0 1707

kedves 96x, teljessen igazad van,bár "rossz olaj" nincs ! csak kevés esetleg túl sok ! xDD.....vagy öreg....stb  ,-))  szine lenne a difi oil-nek leengedéskor, azonnal kapna egy "mosást" és úgy a finomat. az olaj szerepe amint emlitetted volt..jesz ! csak hogy se a váltóban sem pedig a difiben nincs szürö, igy marad a fóbim és pancsolgatok évente az asszony nem mindenkori örömére.(ösze kenve a kabátujjár, egy pár csepp meg mindig mellé megy ugye)...xDD.

Előzmény: 95xf (1703)
Törölt nick Creative Commons License 2012.12.09 0 0 1706

A váltóból,meg a hídból, látszólag tiszta olajnak kell kifolyni.A motorokban meg  a pár-ezer után megfeketedő olaj sem ritka.Ezek a motorolajok a kezet sem fogják meg,mint a régi fekete olajok.Más az adalékolásuk,a minőségük.

Előzmény: 95xf (1703)
Patrol56 Creative Commons License 2012.12.09 0 0 1705

nagyom szépen köszönöm a cimett. hétfön hivom öket. gödöllőn a "tax-có" környékén vannak,ha jól emlékszem ? majd megmondom az árat is.  ,-)) aranyosak vagytok minannyian sok a segitőkész"szivar" errefelé ! üdv

Előzmény: Roadtrain (1702)
mindaricsi Creative Commons License 2012.12.09 0 0 1704

csörgess meg a: 70 harminchárom 57 négy 78 -on

Előzmény: PowerZ (1692)
95xf Creative Commons License 2012.12.09 0 0 1703

Ha a tavalyi olajat szinre "ollan" mintha tegnap töltötték volna fel ujonan amikor leengedik, akkor az nem jó olaj!

Az olajnak többek között az is szerepe, hogy összeszedje a koszt, forgácsot. Egy jó olaj a betöltése után kis idővel is már "koszos" kell legyen, mert akkor "működik" rendesen.

Abban viszont teljesen igazad van, hogy jobb korán cserélni hisz állandóan túlterhelve közlekedik a 3,5es 99%-a.

Előzmény: Patrol56 (1699)
Roadtrain Creative Commons License 2012.12.09 0 0 1702

Nem tudom merre laksz,de én őt tundám ajánlani amennyiben nem vagy távol http://www.dieselgodollo.hu/ 

Előzmény: Patrol56 (1700)
Roadtrain Creative Commons License 2012.12.09 0 0 1701

50-nél is jó! Talán 2,5 liter megy bele nem nagy összeg,de meg hálálja.

Azért írtam,hogy legkésőbb akkor mert a gyári adatok ennyit adnak meg.Volt aki azt mondta,soha nem kell cserélni ott olajat.Idióta lehetett a pasi :)

Előzmény: Patrol56 (1699)
Patrol56 Creative Commons License 2012.12.08 0 0 1700

helló mindaricsi, a műtét sikerült   ,-))....most anglikánusul tanulgatok hozzá de nagy (kincs) igy is.... szal úgy a 2,5td akár a 2.8-as direkt és nem kamrás...hmm sejtettem pedig az ivecos majszter pont forditva informált. gyanus volt a teljesitmény miatt. gyakorlatban mennyit mennek el az adagolók? ( pl km-ben??) kicsit lustácskának tünt az elhozatalnál és arra gondolok,hogy nem nyom eleget gyárilag 240 bárocskát kellene neki....keresek egy megbizható adagolóst aki tényleg 100%-os és nem fuseráz.             ha adtok cimet vagy tel.számot ?....nagy pacsi érte vagy 1 soproni ?....xDD azért örülök ennek a kis "ördögfiókának" csak 4,20-as a platója sokminden elfér rajta nem úgy mint a patrolba. sziv.üdv.és köhi még 1-szer.

Előzmény: mindaricsi (1689)
Patrol56 Creative Commons License 2012.12.08 0 0 1699

üdv, 50-nél ezek a "matchbox" hidak (váltó) sem birhatnak többet, föleg ha kirakva gyilkolászuk . ,-)) én óvtam védtem a patrolt is soha sem volt gond vele,ha leengedem a tavalyi olajat szinre "ollan" mintha tegnap töltötték volna fel ujonan....hmm rossz helyen nem szeretek spórolni ,mert kihat. 3-4 ezer forint 5 lityi olaj (váltó difi) sem sokkal több. a 32 éves jumz trakeszban is ez a "szabály", ....nem is bontott sem a motorja de a váltója sem. a sajátját csak szereti az ember !.....xDD üdv. és köszi minden infót daely ügyben

Előzmény: Roadtrain (1698)
Roadtrain Creative Commons License 2012.12.06 0 0 1698

80-100ezer km-enként illik váltóba,difibe ledobni az olajat.

Előzmény: Patrol56 (1697)
Patrol56 Creative Commons License 2012.12.06 0 0 1697

40-50 ezrenkért vagy (évente) csak-csak érdemes 2 litykó váltó olajat cserélni akkor ??

Patrol56 Creative Commons License 2012.12.06 0 0 1696

...u.i. a tárcsa torzió rugója is tud idegesitö hangokat adni...

Patrol56 Creative Commons License 2012.12.06 0 0 1695

szevasz 35 éve teherautózok....még illet nem hallottam...nem minden "nyelestengely" fix....hmm nem a kinyomód zizzeg ?? üdv

 

Előzmény: PowerZ (1694)
PowerZ Creative Commons License 2012.12.06 0 0 1694

Akkor nem tom nekem mi zörög,valami ott lent :)

Előzmény: klaszlo74 (1693)
klaszlo74 Creative Commons License 2012.12.06 0 0 1693

Nekem is zözgött ,csak nekem a lendkerék-ben lévő nyelestengely központosító csapágy ment szét! az 5ezer pár száz ft-os tétel + a szerelés :)

Előzmény: PowerZ (1692)
PowerZ Creative Commons License 2012.12.06 0 0 1692

Szétment a nyelestengely csapágyam,zörög mint állat.

150 a bontott váltó :(

Nem ér annyit az auto:D

Vállalsz ilyet?

Előzmény: mindaricsi (1690)
Patrol56 Creative Commons License 2012.12.06 0 0 1691

szevasz,nagyon köszönöm szivélyes üdvözlet.

Előzmény: mindaricsi (1689)
mindaricsi Creative Commons License 2012.12.05 0 0 1690

Mi baja a váltódnak? Épp múlt héten raktam gatyába az egyik gépünk ZF 5S270-es váltóját.

Üdv.:mindaricsi

Előzmény: PowerZ (1683)
mindaricsi Creative Commons License 2012.12.05 0 0 1689

Szia, Patrol56!

Az itt megadott e-mail címedre köldtem egy linket onnan le tudod tölteni a motorok szerelési utasítását 5 napig.

Remélem hasznos lesz.

Üdv: mindaricsi

Előzmény: Patrol56 (1687)
PowerZ Creative Commons License 2012.12.05 0 0 1688

Unijet,common rail asszem...

Előzmény: Patrol56 (1687)
Patrol56 Creative Commons License 2012.12.05 0 0 1687

kedves tanár úr, ahogy böngészem a wikit,úgy tünik szerénységemnek,hogy csak a befecskendezési rendszer valamint a dugattyu fenék kiképzése változhatott ? végül is van valami külömbség a két motor között SZERELÉS technikailag ? milyen nyomással fecskendeznek be ezek az "ördögök" ?  ill. maximális adagoló nyomás ? üdv     (2.5TD és 2.8 TD 1996-os)

Előzmény: Liviati (1679)
Patrol56 Creative Commons License 2012.12.05 0 0 1686

hello, common rail ? vagy sima TDi ? üdv  u.i évjáratát elárulod ? ....a "J"az  dzset ?  ,-))

Előzmény: PowerZ (1685)
PowerZ Creative Commons License 2012.12.05 0 0 1685

Én merci helyett vettem 2,8JTD hát inkább nem is panaszkodom....

 

Előzmény: Patrol56 (1684)
Patrol56 Creative Commons License 2012.12.05 0 0 1684

szevasz power,végül is azért lett nekünk is iveco,mert mechanikus minden rajta (nem kell progi a beállitáshoz,hibakiolvasás ecetra). nagyon keveset tudok még a műszaki paraméterekröl és ezért probálok infókat gyüjteni. üdv

Előzmény: PowerZ (1683)
PowerZ Creative Commons License 2012.12.05 0 0 1683

Haveromnak olyan ivecoja van ami vissza van alakitva mechanikus adagolósra. Szóval ott tuti minden csere szavatos.

Sajna nekem a váltóm szar.

Patrol56 Creative Commons License 2012.12.05 0 0 1682

1000 köszi,hogy válaszoltál  .-))

 

Előzmény: Liviati (1679)
Patrol56 Creative Commons License 2012.12.05 0 0 1681

a "helyi ivecos" semmi érdemit nem mondott,nem is emlékeznek már a régi adatokra....azt mondta kamrás motorok...hmm kétve hinném...sztem direkt befecskendezésű ( a teljesitménye miatt). mit nyomhat (bár)az adagolója kicsit lusta volt és csak a "tartalék motor volt a platón rakománynak.bár csak 120 ezres és az "öreg asztalos" óvta kimélte ...lehet ,hogy kicsit lefáradt az adagoló ?  csucsok mit birnak km ben ? köszi minden infó és üdv.

Patrol56 Creative Commons License 2012.12.05 0 0 1680

ok-ok, ez a moci van benne most  "8140.47 2499 116 (85)/3800 245 Nˇm (181 lbˇft) /2000 " (köszi megtaláltam)....mennyiben más a 2.8-as TD ? fej,adagoló csúcsok...stb ? szerelhető kereszbe kasut ?pl jelenleg a kupplung lenne nagyon aktuállis.

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!