Hello, egyéni ízlés kérdése, de én nem vennék meg egy olyan Bravo sport-ot, amely már 200 e km-t futott, és csak 30 ezrenként volt benne cserélve az olaj. Bár nyilván sokat (autó)pályáztak vele, de az én szubjektív értékelésem szerint kizárt, hogy hosszú távon egészséges mindig 30 e km-ig benne hagyni az olajat. Még ha ez is a gyári előírás.
A turbó kenését is a motorolaj végzi, s hát a turbó 200-300 ezres fordulaton "mozgolódik"... Nem árt, ha mindig jó állapotú olaj van a gépben.
De ez csak magánvélemény, persze. Egy olyan tulajtól, aki 10 ezresével cseréli az olajat. ;-)
Szemelyi hitel kell es akkor meg a kocsit is eladhatod, felteve ha jo vagy 1,5 milliora a banknak, ha nem akkor fedezet a kocsi..... Ilyenkor kell onero, de ilyen hasznaltkocsi hitel nem tom melyik banknal van, en eddig probaltam mindig elkerulni hogy a banke legyen a kocsi
Na, ebben csak úgy tudok segíteni, ha valaki megmondja, hogy milyen cikkszámot nézzek, mert ez csak a hivatalosabb forrásnál van és rendelésre.-->ha rosszat rendelsz, akkor lesz a polcon drága díszed.
közbe azon agyaltam, hogy azt lehet, hogy egy banknak én magánszemélyként megmutatom, hogy ezt a kocsit szeretném megvenni pl, amit linkeltetek, 1,8-ra lealkudom, 300-at kifizetek, és 1,5-öt szeretnék felvenni mondjuk 84 hónapra? Van külön a bankoknak ilyen, hogy autóra hitel?
Együttérzek veled, de a pontosság kedvéért jelzem, hogy ennél jóval olcsóbban juthat hozzá minden topiktárs szinte mindegyik általad felsorolt alkatrészhez, mint amennyit ide írtál. És van köztük olyan, ami kevesebb, mint ötödébe kerül ...
(A turbót nem néztem egyedül)
Ha valakinek kérdése lenne, csak bátran, mindenre született idáig megoldás. :-) (publikus a mailem,illetve sokan ismeritek az igazit is)