Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

dutrancs Creative Commons License 2018.04.23 0 0 14688

Ez a helyes kifejezés!!!  Apuka! Fején találtad a szöget!!   :-)

 

Előzmény: triplaharom (14686)
dutrancs Creative Commons License 2018.04.23 0 0 14687

A négyhengeres kivitelnél nem a Ta-54- Tb-54 és nem a Tc-54-b re gondoltam!

Előzmény: dutrancs (14685)
triplaharom Creative Commons License 2018.04.23 0 0 14686

Kavicsosnak, közellét volt csupán... (:-)))

Előzmény: dutrancs (14685)
dutrancs Creative Commons License 2018.04.23 0 0 14685

Nem voltam három napig gépközelbe ,nekem csak asztali gépem van! Nem tudtam hozzászólni! Ezen forgalmazónál nem tudom elképzelni ,hogy ebből a típusból maradt volna valami alkatrészük. Máshol is kevés a remény ,mivel nem sok került az országba ebből a típusból ,nem jelentős mennyiségbe. Még a nagyobb testvére, a négyhengeres kivitel is ritka volt. Nekem a volt főnökömnek van kettő,onnan tudom,hogy eléggé bajos az alkatrész utánpótlás ,ill. a helyettesíthetőség. Az a szerencse,ha van egy bőrönd pénz,akkor majdnem minden után gyártható. Amennyiben vízszivattyúhoz kell tömítés, az sem megoldhatatlan ,ugyanis van olyan cég ami ezt a bizonyos"Axiális csúszógyűrűs tömítéseket" gyártja.Műhely szakzsargonba mondva "diring"! A tengelyméret a legmeghatározóbb,a külső átmérővel lehet egy bizonyos határokon belül trükközni. Vagy a lapátkerékből,ha lehet kiszedni ,vagy kívülre perselyt tenni .....stb. Az adagolója szerintem Friedmann és Maier tipusú!A regulátora olyan mint a Lengyel URSUS motor korábbi kiviteleié! A motor pedig egy jó régi Perkins licenc lehet ,mint ahogy Kavicsos kolléga is megállapította!! Egy kis "távollét " után hi

rtelen ezek a gondolatok jutottak az eszembe!

Előzmény: kavicsos64 (14680)
kavicsos64 Creative Commons License 2018.04.22 0 1 14684

Felétek nem de felénk azért már akad valami láttam is 1-et !

Előzmény: triplaharom (14681)
kavicsos64 Creative Commons License 2018.04.22 0 1 14683

Na örülök neki ! A légszűrő gumiját is pótold !

Előzmény: MÁV intéző (14682)
MÁV intéző Creative Commons License 2018.04.22 0 0 14682

Nagyon köszönöm a látogatást. Lehet az ember akár száz éves is be kell látni az aggodalom nem pótolja a szaktudást. Nagy kő esett le szívemrről, lelki szemeimmel már láttam kiterítve a traktorkámat az udvar hátsó részén. Ma már nem, mert minden kerti munkával el vagyok maradva, de záros határidőn belül cserélve lesz az olaj, nívó szintek a megfelelően beállítva, sőt a fedett tárolás is megoldódni látszik.

Előzmény: kavicsos64 (14680)
triplaharom Creative Commons License 2018.04.22 0 0 14681

Nem lehet hogy beállítási hiba miatt kopott félre ? Azt érdemös volna fölrakni elektródával, mert nem sok olyan lehet széthajigálva a környékön...

Előzmény: kavicsos64 (14679)
kavicsos64 Creative Commons License 2018.04.22 0 0 14680

Itt nézgelődjél !http://www.traktor-ker.hu/

Előzmény: MÁV intéző (14674)
kavicsos64 Creative Commons License 2018.04.22 0 0 14679

Az első nagy görgő egyik fele le van kopva azt javítani vagy cserélni kéne ,a többi összességében rendben lévőnek tűnik !

Előzmény: triplaharom (14678)
triplaharom Creative Commons License 2018.04.22 0 0 14678

Ez jó hír, így még sokáig gurulhat. A lánc és a hozzátartozó kerekek milyen állapotban vannak ?

Előzmény: kavicsos64 (14677)
kavicsos64 Creative Commons License 2018.04.21 0 0 14677

Voltam megnézni a kis aranyost ! Kutya baja ! Jani bácsi híg olajat öntött bele a motorba és felhordta ! Kék spurit öntöttem a tankjába és olajcserét kértem neki ! Több helyen is a nivó pálca nem ért bele az olajba ,pótolni fogja ! Pöcre indult a gép, a víz sem olajos ,inkább zsíros ,az meg a vízszivattyúba nyomott sok zsírtól lett. A vízszivattyú nem folyat egyébként még üzem melegen sem ! 3 hengeres Pörkins motor van benne ,az adagolója meg osztrák gyártású nagyon hasonló megoldású mint a 3 hengeres zetoré ! A gép nem füstöl ,az én felújított adagolós újnak számító motoros gépem sokkal jobban füstöl !

Előzmény: triplaharom (14676)
triplaharom Creative Commons License 2018.04.21 0 0 14676

A régi MTZ tömszelence sok helyre beépíthető, még a Thomos szivattyúkhoz is használják kis alakítással.

Előzmény: kavicsos64 (14675)
kavicsos64 Creative Commons License 2018.04.21 0 0 14675

Mtz vagy mijé ez a vizszivattyú ,vagy mihez hasonló ? Honnan lesz hozzá valami javítókészlet ?

Előzmény: dutrancs (14673)
MÁV intéző Creative Commons License 2018.04.21 0 0 14674

Megvan ennek a gépnek a könyve is, valahonnan az netről szereztem. Próbáltam ide feltölteni, de nem hagyja mert túl nagy, a freemailon egyszer elküldtem a mezőkövezsdi gépmúzeumnak, vagyis küldeni lehet , ide másolni nem.

dutrancs Creative Commons License 2018.04.20 0 0 14673

 Találtam a vízszivattyújáról egy metszetet!!  Elég gyengére sikerült a minőség!

Előzmény: MÁV intéző (14667)
kavicsos64 Creative Commons License 2018.04.20 0 0 14672
kavicsos64 Creative Commons License 2018.04.20 0 0 14671

A yutubon fent van ! Szihalmi bulgár lánctalpas és van több film is róla !

Előzmény: triplaharom (14670)
triplaharom Creative Commons License 2018.04.20 0 0 14670

Jó volna pár kép is, hogy mi is gyönyörködhessünk...

Előzmény: kavicsos64 (14668)
dutrancs Creative Commons License 2018.04.20 0 0 14669

Ahogy olvasom,nem messze álltam a valóságtól ,mikor hozzászóltam a géped műszaki állapotát  illetően!!

Előzmény: MÁV intéző (14667)
kavicsos64 Creative Commons License 2018.04.20 0 0 14668

Nem tudom hogy végzek holnap de estefelé felhívlak ! Vagy ha a tervek holnapra nem úgy alakulnak ! Jobb lett volna hamarabb szólni a vízpumpa nem nagy ügy lett volna ! Az Axiál ott van tőled egy köpésre csak találtunk volna valami felújító készletet ! De most lehet a motort megfőzted vagy kiégett a hengerfejtömítésed ,remélem csak a hengerfej tömítés égett el ! A motorja az mire hasonlít vagy mit tudsz róla ?

Előzmény: MÁV intéző (14667)
MÁV intéző Creative Commons License 2018.04.20 0 0 14667

Ami számomra nagyon aggasztó,a vízpumpa, szinte folyik a víz belőle, a gondolom emiatt a hengerfej tömítés is sérült, kormos olajat fúj a kipufogóba ezóta eszi az olajat, a hidraulika emel, sűjeszt, de felső harmadban dobálja a terhet, a bal első belső lánc vezető nagykerék vezető pereme kb. 3 mm-re kopott, a másik oldali közel 10mm,

Előzmény: kavicsos64 (14655)
MÁV intéző Creative Commons License 2018.04.19 0 0 14666

Szívesen megkeresnélek, sőt megmutatnám a szerkezetet szerintem többet érne mint amit én mesélni tudok róla. Pontos diagnózis nagyon fontos,szinte nélkülözhetetlen. Egyeztetnénk megfelelő időt, mennék Érted, már az is nagy segítség lenne, ha tanácsot tudsz adni.   

Előzmény: kavicsos64 (14653)
MÁV intéző Creative Commons License 2018.04.19 0 0 14665

Lehet valóban el kell mennem valami számító gépes tanfolyamra. Valami varázslat nekem ez is. Két napja nem tudok lelket lehelni ebbe a villanyos ellenállóba, de hátha most.... A telefon számom +3630 403 8871. 

Előzmény: kavicsos64 (14653)
kavicsos64 Creative Commons License 2018.04.19 0 0 14664

Hát ott nem tudom ,esetleg a sógoromnak lehet ismerőse arrafelé !

Előzmény: jofi47 (14662)
kavicsos64 Creative Commons License 2018.04.19 0 0 14663

Jajajaj !!!! Akkor miét lehet adoptálni pl ?

Előzmény: dutrancs (14660)
jofi47 Creative Commons License 2018.04.19 0 0 14662

Ha ismerős lenne Parád, Recsk környékén talán alkatrészt lehetne találni hozzá.

A parádfürdői erdészetnek voltak ilyen traktorjaik és ott is javították őket Sándorréten.

Az ott dolgozók biztos nem a MÉH telepre szállították az alkatrészeket amikor megszűnt a műhely.

Előzmény: kavicsos64 (14659)
dutrancs Creative Commons License 2018.04.19 0 0 14661

 

Egy szóval többet írtam,bocs!

Előzmény: dutrancs (14660)
dutrancs Creative Commons License 2018.04.19 0 0 14660

Már szerintem Bulgáriában is nehéz ,mert régen megszűnt a gyártása és még az MTZ  fődarabok felhasználásával készült utódja is rég volt, mikor  elhagyta el a gyárat!!

Előzmény: kavicsos64 (14659)
kavicsos64 Creative Commons License 2018.04.19 0 0 14659

Láncok még vannak vajon hozzá ? A legtisztább egy cserekészlet lenne ! Az megint kibírna vagy 10-20 évet !

Előzmény: dutrancs (14657)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!