hanem Melk-nél az OMV-kút. Én is minden héten ott tankolok menet és jövetben is, valami Kriszta nevű (??), egy kis melírozott, középkorú, nagyon kedves töltött galamb van a pultban. ( meg egy sótlan, fiatal pacák)
Ma szépen kifűztem és eltettem magamnak egy W211 teljes gyári, emelés és belsőtérvédelmes riasztót, kábelköteggel, és az összes sallangjával együtt. Hátha egyszer felextrázok úgy egy S211-et is, mint ahogy felextráztam az extaxit is...
Melknél ahol ki vannak rakva a humer utánfutók a pálya mellett ott kell lejönni a pályárol és 5-6 km t kell menni eddig a raktárig. Jó nagy masszív zárható.
Van otthon is csak kicsike, meg csak 12V-ról megy 230V-ról nem. Mondjuk ha le kell nyitni a tetőt lehet gondba lennék hova is tegyem.
Megvettem ma az ölstop kábelhez a köcölékeket, már csak rá kéne szánnom magam hogy kicseréljem. Meg vennem kell egy torx készletet vagy kölcsön kérnem mert azt nem hoztam ki (kistorxom van, bár abból is lehet a legnagyobb jó bele) Csak most kevés időm van, hétköznap munka estig, hétvégéim meg zsúfoltak, talán holnap délután szánok a cserére időt.
Ja, jut eszembe, tegnap vettem kocsit 208 euróért. Kettőt hoztak a boltba ha kell van raktáron nekik csak be kell ugranod érte. Olcsóbb, jobb nem volt.
Visszanéztem,de okosabb nem lettem :( Azt már látom,hogy neked volt ilyen,az alap 136-lovas! Meddig használtad,milyen volt? Kompresszorosról mit tudni,milyen? Típushibája van? Azt már én is észrevettem,hogy nagyon "pattanásosodik" Talán az olaszországiak nem.