Keresés

Részletes keresés

papanatoo Creative Commons License 2007.02.21 0 0 3971

Ajajaj.... Megint emeberedre akadtál!

Előzmény: Vendégsín (3964)
m62026 Creative Commons License 2007.02.21 0 0 3970

:)

Előzmény: Infós (3969)
Infós Creative Commons License 2007.02.21 0 0 3969

"(...), ezért kellett volna írásbeli rendelkezést adni Szőnyön, ha már egyszer megállt."

Szőny az táblás megállóhely, ott szolgálat nincs.

Hogy jött ide a Wiener Walzer EuroNight? Ezt nem értem....

Nem arról volt szó, hogy egy EuRegio (ha úgy tetszik, nemzetközi személy) utolért egy tehervonatot?

Előzmény: Blokki (3968)
Blokki Creative Commons License 2007.02.21 0 0 3968

 Ne mondjál már ilyen észbontó baromságot, a Wiener-Valczer az nem is áll meg Komáromban, Győrben esetleg. Tatabánnya és Komárom között szállt el a térközbiztosítás (még most is vizsgálják az okokat, majd lesz infó az esetről).

 A WW-Valczer mozdonyában viszont nincs beépítve a vonatbefolyásoló jelfeladásos berendezés, ezért kellett volna írásbeli rendelkezést adni Szőnyön, ha már egyszer megállt. Tudomásom szerint Komárom és Győr között a térközbiztosítás tökéletesen működött, ha túljut a WW.V-er vagy a teher Komáromon, akkor már nem lett volna vonatutolérés.

Előzmény: az igazságos (3927)
sínbohóc Creative Commons License 2007.02.21 0 0 3967
Úgy látszik a főorvos úr már megint elfelejtette bezárni az irodáját...
Bárdos Imre Creative Commons License 2007.02.21 0 0 3966
:))
Előzmény: Vendégsín (3964)
rg7 Creative Commons License 2007.02.21 0 0 3965
Húha...
Vendégsín Creative Commons License 2007.02.21 0 0 3964
...nézz utána.

Ha mondod... ...már megyek is.
Előzmény: Blokki (3963)
Blokki Creative Commons License 2007.02.21 0 0 3963
 Helyesbítek, a sárga fénynek van pótizzója általában, de adott esetben a zöldnek is van, nézz utána.
Előzmény: Vendégsín (3885)
Vendégsín Creative Commons License 2007.02.21 0 0 3962
Márpedig ez így nem igaz, a Szergely éberségije is össze volt kapcsolva a telok-óra jelföladó generátorával, ez a kis generátor a...

Szergej, Szergej!!!

A Teloc sebességmérőnek nem generátora, hanem egy ellenállásos feszültségosztója van a tengelyvégről meghajtva, ami egyenáramból csinál a sebességmérő végkitéréséhez tartozó sebességnél 13,33 Hz frekvenciájú, háromfázisú váltakozóáramot

És az EVM vonatbefolyásoló berendezés ezzel az adóval nincs kapcsolatban. A készülék az 55 másodperc hosszú, 18 másodperc rövid időközű éberség ellenőrzési ciklusokat elektronikus úton állítja elő, amik során az EPK-150 készülék ep. szelepének áramkörét megszakítva éberségi felhívást ad, és pedállenyomással éberség és jelenlét igazolást kér.
A jelzett sebességérték és a tényleges összerendelését pedig a nem regisztráló sebességmérő 15, 40 és 80 km/h-nál működő kontaktusaival végzi el.
Előzmény: Blokki (3960)
Blokki Creative Commons License 2007.02.21 0 0 3961
 Te most a sípos elektropneumatikusra gondoltál, kérésre megoldható volt, hogy ritkábban jelezzen, de ezt a "kis csalást csak olyankor követtem el, amikor tudtam hogy a MV csak tehervonatot visz, éjszaka, és néhány helyen megfogják a tehervonatot, közben pihen egy kicsit, de nem a mozdonyon.
Előzmény: cs1014 (3883)
Blokki Creative Commons License 2007.02.21 0 0 3960
 Márpedig ez így nem igaz, a Szergely éberségije is össze volt kapcsolva a telok-óra jelföladó generátorával, ez a kis generátor az 'A' oldali vezetőállás jobb oldali tengely végén van, ugyanott van az alvázra szerelt sátorjelző alapba állítására szükséges vörös nyomógomb. Egy dolog miatt a vezér úr nem tudja megoldani, mert erre az oldalra a Szergelyen az A oldali vezetőállásról csak a géptéren át röviden tud kilépni.
Előzmény: r1232 (3879)
Infós Creative Commons License 2007.02.21 0 0 3959

"Persze nem vált be a dolog túlságosan és hosszútváon..." És persze ívben sem...

:)))

Előzmény: L45H (3958)
L45H Creative Commons License 2007.02.21 0 0 3958
Kezdő vagy... :P
A váltó után a vágány folytatódik a másik szerelvény tetején és a mozdonyon elől lejön... :)
És tudod mit? Ezzel a tervvel KOMOLYAN foglalkoztak a hőskorban! Sőt, asszem volt is olyan vasút, ahol így volt megoldva a kereszt...Persze nem vált be a dolog túlságosan és hosszútváon...
Előzmény: trancegod (3956)
M41 2204 Creative Commons License 2007.02.21 0 0 3957
Csak azért, mert az 1-esre mások is járnak:)
Előzmény: bukfencjane (3946)
trancegod Creative Commons License 2007.02.21 0 0 3956

Pedig lehet kivitelezhető lenne az ötlet. Igaz a mozgási energiát elnyelni ekkora tömeg illetve sebességnél nem kivitelezhető, de legalább a mozdonyvezető hamarabb észreveheti az előtte haladót, és nem egy pőrekocsi vágja ketté a mozdonyt, így nagyobb esélyt biztosítva a túlélésre.

 

Amit te írtál, az meg abban hibázik, hogy a kocsi tetejére-vagy mellé szerelt váltó, nem végződik a végtelenben, így a ráfutó szerelvény nem tud továbbhaladni. Mivel nem végtelen, hanem véges pályán futna, valószínűleg reflexió lépne fel, ha esetleg szakadással lezárt sín lenne...

 

Egyébként azon a bolygón élek, ahol te és a magadfajták is.

Előzmény: Törölt nick (3931)
M41 2204 Creative Commons License 2007.02.21 0 0 3955

Különben van. :)

 

És egy régi (balesetvizsgáló) kolléga számát adtam meg.

 

Amúgy színvak fakezűekkel nem beszélgetek, az fehér volt .:)

Előzmény: rg7 (3954)
rg7 Creative Commons License 2007.02.21 0 0 3954
OFF

Annyi eszem volt

Tetszik a múlt idő:))
A sorok között olvasva azt kell gondoljam, hogy abból a vörösborból már egy korty sincs:)))

ON
Előzmény: M41 2204 (3953)
M41 2204 Creative Commons License 2007.02.21 0 0 3953

Annyi eszem volt, olyan számot adtam meg, hogy ...

Kérek egy vissza emilkét.

Előzmény: bukfencjane (3951)
bukfencjane Creative Commons License 2007.02.21 0 0 3952
Te jársz arra nem?
Előzmény: bukfencjane (3951)
bukfencjane Creative Commons License 2007.02.21 0 0 3951

Erre a kérdésre nem emlékszem,s nem is tudok válaszolni rá.

A t.számot ismerem.

Előzmény: M41 2204 (3950)
M41 2204 Creative Commons License 2007.02.21 0 0 3950
Arra még mindig nem szereztem választ, ki volt az a lány, aki vörös tárcsát tartott a kezében Kimlén.
Előzmény: bukfencjane (3948)
M41 2204 Creative Commons License 2007.02.21 0 0 3949

Sajnálak, igaz.

És tudod mint, egyik balesetvizsgáló telefonszáma, ami mávos és nem titkos: 30/5656515

Felmered hívni?

Előzmény: bukfencjane (3948)
bukfencjane Creative Commons License 2007.02.21 0 0 3948
He-he
Előzmény: M41 2204 (3947)
M41 2204 Creative Commons License 2007.02.21 0 0 3947
Van egy telefonszámod, visszahívlak, csöngess meg. Nagyon mérges vagyok. :)
Előzmény: bukfencjane (3946)
bukfencjane Creative Commons License 2007.02.21 0 0 3946
Miért is soroltad ide ezeket az állomásokat?
Előzmény: M41 2204 (3943)
M41 2204 Creative Commons License 2007.02.21 0 0 3945

Mennyit fizettek?

Gépész: Alap+éjszakai pótlék+Túlóra

VBI: Fogja a száját be.

Pályás: nem tom

Bizber: nem tom

Előzmény: Törölt nick (3942)
bukfencjane Creative Commons License 2007.02.21 0 0 3944

Hogy fizet a cég, a 3939-en állította valaki.

Én mindössze nem értettem amit írt,s kérdeztem.

Azt a topikot olvasd el!

Előzmény: Törölt nick (3942)
M41 2204 Creative Commons License 2007.02.21 0 0 3943

A pofám nagyon drága.

Másodkézből nem mondom.

De tippet adok: Ajka, Celldömölk, Szombathely, Pápa.

Sok sikert. :)

Előzmény: bukfencjane (3940)
Törölt nick Creative Commons License 2007.02.21 0 0 3942

Mit fizetett a MÁV?

Szerinted mégis mennyi az "ügyintézési idő" ilyen súlyos balesetek kapcsán? Napok, hetek vagy hónapok? Ha napok lennének, akkor sem írnának neked ide összeget! Miből gondolod, hogy egyáltalán fizet?

Előzmény: bukfencjane (3940)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!