ezt hogy értetted h egy atlas 747 hoz neki uj orrot?? mér mi van az orrával? amugy akertünkből láttam az atlast.. elég durva volt. pedig messze repült azért:) de láttam:)
Nem tudja valaki, hogy mi lesz a sorsa az ACE hangár előtt álló Il-76-nak? Mert hogy repülni nem fog az már biztos. Örökké meg nem állhat ott. Lehet ezt is szétszedik?
Nos azt hiszem lassan lőttek az utolsó Tupoljeveknek is, és BUD lassan kikerül a TU-városok sorából.
Június 1-től ugyanis a Pulkovo Boing 737-essel repül Ferihegyre. Kár érte :(
Gépek "hasára" is szoktak szerelni ún. Rotating Beacon Light-ot (Remélem jól írtam). Ez egy vörös fényű villógó vagy forgó, erős fényű lámpa. Hajtómű indítástól annak leállításáig kell bekapcsolva tartani. Nagy valószínűséggel ezt láttad (valamint annak fényét a törzsön).
csak kérdeztem de ezek szerint hülye kérdés volt. sorry...
egyébként hátha valaki tudja h milyen gép lehet az, este szoktam néha látni.., elég nagy a hangja is, és a törzsön, vagy a szárny aljánál van egy ilyen piros villogó valami, olyasmi mint a knight riderben a kit elején:), így le föl megy egy pirros csikszerű fény. nah ezt jol leirtam. vanm vkinek vmi ötlete:)???
Bocs, hogy beleröfögök ,de nem vagy te egy kicsit telhetetlen? Nem elég, hogy érdekes legyen, még nagy is? :-))))))
BTW Kiskockás szerintem nem meteorológus, hogy megmondja merről fog fújni a szél a hétvégén. Ő csak szelelni szokott :-))))) Főleg a száguldozós Malév kapitányok előtt... :-)))
tegnap 2005-04-23-án délután 5 vagy 6 körül a 13R pályáról szállt fel egy felsőszárnyas négyhajtóműves gép. Sajna csak pillanatokig láttam, ráadásul ellenfényben. Esetleg tud valaki segíteni, hogy mi lehetett az.
Azóta megkaptam a választ erre a kérdésre is, amit ezúton is köszönök. Az EVA Air úgy igaz, ahogy írod, a Delta pedig Bombay-Paris-New York járat, csak az ACARS adatbázisban szerepel rosszul. A Fedex 3 valószínűleg úgyszintén.
Malév gépek azért nincsenek a listában, mert nincsenek felszerelve az acars jelek küldésére alkalmas eszközzel?
Fel vannak szerelve(sőt némelyik régebbi gépekben is volt, pl. HA-LEP/-LER, de a földi infrastruktúráért (nem egy szép szó, leírni is nehéz volt...), illetve annak használatáért is fizetni kell (kéne). Nem is keveset.
BR68 LHR-TPE Bangkokon keresztül. Majdnem minden BR (EVA Air) BKK keresztül jut haza, mert a népi Kinán keresztül nem mehet... De hogy a többi hogy tévedt el ennyire....