Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

fáber77 Creative Commons License 2013.09.26 0 0 137187

Üdv.

 

Igen nagy valószinüseggel az volt!

 

Üdv

Előzmény: bajan122 (137184)
-carcass- Creative Commons License 2013.09.26 0 0 137186

A terelőmotoros buli valahogy így néz ki.

 

 

Bajannak igaza van. Télen kimondottan balesetveszélyes. Nekem vezetőoldali hiba van, télen elég ha szembe süt a Nap, a párás ablakon keresztül semmit nem fogsz látni.

Előzmény: GazCamp3r (137180)
bajan122 Creative Commons License 2013.09.26 0 0 137185

Abban az autóban sok örömed volt :-)

Előzmény: gambl-R (137179)
bajan122 Creative Commons License 2013.09.26 0 0 137184

Nem tudom a dízel kontroll lámpáinak jelentését, de nálad lehet még az egr koszolódása is, ami dízelnél elég gyakori.

Előzmény: fáber77 (137181)
bajan122 Creative Commons License 2013.09.26 0 0 137183

gratulálok, sok örömet hozzá!

 

A terelőmotornál csatlakozom carcasshoz. Van akinek az utas oldalra nem fújt ami nem olyan nagy probléma. nekem spec. a szélvédőre nem fújt, ami már reggel vacak az ablak olvasztásnál hideg reggelen, de menet közben a ráfagyó jég meg már kimondottan balesetveszélyes. Pár napon belül javítva lett.

 

A te autód azt csinálsz vele amit akarsz. Ha nem akarod pár éven belül szarolaszozni és átkozni a napot mikor vetted, akkor vedd figyelembe hogy ezek nem azok a kocsik amiket a sarki szerelő celluxszal megjavít (pl.: 10+-os swiftek). Ha elhanyagolod a javításokat akkor egyre lepukkantabb lesz és egyre több dolog fog tönkremenni rajta.

Előzmény: GazCamp3r (137180)
-carcass- Creative Commons License 2013.09.26 0 0 137182

Azért az a terelőmotoros buli iszonyat szopás, arra jobb ha felkészülsz...Jobb ha nem várod meg vele a telet.

És az is jobb ha nem nézed végig a cserét.

És a 15e km/1 liter olaj is szar duma. Denil esetében fogy leginkább az olaj, de ennyit talán még az övé sem fogyaszt.

A kattogást meg hallanunk kellene, mert alapból is olyan a hangja - főleg hidegen - de hogy az mennyire hasonlít arra amit hallasz, az nem mindegy.

Előzmény: GazCamp3r (137180)
fáber77 Creative Commons License 2013.09.26 0 0 137181

Üdv.

 

Nálam is jelentkezett a diagnosztikai lámpa híba.

 

Igaz már elmúlt de megnézték és valami koszolodás volt valami érintkezőn.

 

Mindez azok után jelentkezett hogy 2 hét alatt 4300Km-et mentünk és utána 1 hét pihi után inditottam el.

Nálam kb 20Km után megszünt a jelenség és azóta sem jött elő!

 

Üdv

GazCamp3r Creative Commons License 2013.09.26 0 0 137180

lefoglalóztuk a fehér bravot :) Néróba megnézték 15 ezerért  kívül belül, gépre is dugták, stb. A gép csak egy darab indító hibát jelzett ki régről, az állapotfelmérésnél pedig annyi jött ki, hogy első szimeringet kéne cserélni, meg lengéscsillapítót párban talán aktuális lenne, és a klíma terelőmotorból 1 elromlott az 5-ből. 1500 ft-os alkatrész 50 ezer forintos munkadíj, úgyhogy az most nekem ráér :D motorilag minden rendben van a kocsiban, azért kattog, mert a minimum alatt van az olajszint. Azt mondták, hogy 15 ezer km alatt ha így megeszik 1 litert, az teljesen normális. Olaj csere aktuális, de ezeken kívül teljesen rendben van az autó. 1,5-ért elvisszük :) 116e az átírás -_-

gambl-R Creative Commons License 2013.09.26 0 0 137179

Megerősítem. Nekem a C-Max-nál akkor jelzett, mikor a részecskeszűrő xart be.

Előzmény: bajan122 (137172)
-carcass- Creative Commons License 2013.09.26 0 0 137178

Passz, én még nem láttam...

Előzmény: bajan122 (137177)
bajan122 Creative Commons License 2013.09.26 0 0 137177

rázza a kasztnit a kocsi? Egyenletlenül jár? Akkor az gyujtótrafó hiba lesz. Lehetne gyertya is csak nem az szokott lenni.

Előzmény: -carcass- (137176)
-carcass- Creative Commons License 2013.09.26 0 0 137176

Kb ugyanez a tünet lehet. Én még nem láttam.

A gyertyákban ~20e km van. 91e nél voltak cserélve.

Előzmény: vinjo (137174)
czollnerg Creative Commons License 2013.09.26 0 0 137175

 

 

 

ez így van, kicsit csattogós a hangja. (amúgy 1 hete kb. írtam neked mail-t, a publikus címed nem él?)

Előzmény: Realtukko (137118)
vinjo Creative Commons License 2013.09.26 0 0 137174
Az Ypsilonban volt. Egyenetlen alapjárat, rángató haladás mellett. Először gyertyacsere volt, majd utána a 3.henger trafójának a cseréje oldotta meg a problémát. A gyertyacsere amúgy indokolt lett volna, de nem az volt a gond.
Előzmény: -carcass- (137171)
-carcass- Creative Commons License 2013.09.26 0 0 137173

El, b@sszameg. Itthon maradtam, asszonypajtás elvitte a vasat. Aztán hív, hogy villog az a jel, aztán világít, nem megy...

---

Anno a skodán nekem is volt ilyen, de mindig kialudt. Tegnap Hevesen tankoltam, csak arra tudok gyanakodni...

Előzmény: bajan122 (137172)
bajan122 Creative Commons License 2013.09.26 0 0 137172

Basszus, tuti el van átkozva a kocsid.

 

Bravoban nem, de más autókban (octávia, gt, fiesta) mikor égett mindig a kiáramló égéstermék volt rendellenes. Lehet  pl.: lambdaszonda, de égett már kevés olaj miatt is. Vagy épp ha nem járt az egyik henger (de azt elpőbb észreveszed mint a sárga motorjelet).

Előzmény: -carcass- (137171)
-carcass- Creative Commons License 2013.09.26 0 0 137171

Urak!

Valakinek volt már balszerencséje a sárga motor visszajelző lámpához?:-/

bajan122 Creative Commons License 2013.09.26 0 0 137170

Abban veled értek egyet, hogy a gyári ajánlástól nem kell félni, viszont a használat függőséget sem szabad elfelejteni.

Előzmény: dirige (137166)
t04cdb Creative Commons License 2013.09.26 0 0 137169

Köszi a választ!

Előzmény: Mewo (137065)
-carcass- Creative Commons License 2013.09.25 0 0 137168

Ólrájt.:-)

Gute Frage - aszonták nem tudják melyik a rossz. Előbb szét kell bontani.

 

Előzmény: vinjo (137156)
Mewo Creative Commons License 2013.09.25 0 0 137167

:)))

Előzmény: vinjo (137123)
dirige Creative Commons License 2013.09.25 0 0 137166

Szerintem sok a 10k. Egy olaj legyen friss és meleg. Hisz a turbot is az keni. Szerintem érdemes 1000km-enként lecserélni, hiába ad meg a gyár 30k-t... :-))))))))))))))))))))))))

Előzmény: mcI_2.0 (137154)
GazCamp3r Creative Commons License 2013.09.25 0 0 137165

az átírást azt tudom, hogy 100 ropi, meg a biztosítás is, de hálistennek vezérlést nem kell csináltatni, mert kb 5 ezer km-rel ezelőtt volt cserélve a Néróba :) Szervizkönyvbe benne, le is informálható, szóval azt megússzuk.  Ha azt mondják holnap az állapotfelmérésen a nérónál, hogy rendben van, akkor lefoglalózom, és innentől 10 ezrenként cserélem az olajat, majd 50-100 ezer km múlva pedig elviszem egy motorgenerálra (nem a néróba :D )

Előzmény: bajan122 (137147)
zgi521 Creative Commons License 2013.09.25 0 0 137164

apaaaaam, mindig tanulok vmit.. :)))

Előzmény: vinjo (137163)
vinjo Creative Commons License 2013.09.25 0 0 137163

Selenia K Pure Energy

Előzmény: zgi521 (137162)
zgi521 Creative Commons License 2013.09.25 0 0 137162

KPE mit jelent ? :(

Előzmény: vinjo (137159)
bajan122 Creative Commons License 2013.09.25 0 0 137161

Oké koszi

Előzmény: vinjo (137160)
vinjo Creative Commons License 2013.09.25 0 0 137160

Holnap, vagy pénteken megyek. Ha kell, fel tudom vinni "régihozzátok" , legkésőbb szombaton.

Előzmény: bajan122 (137158)
vinjo Creative Commons License 2013.09.25 0 0 137159

Nem kell long lájfnak lennie. A KPE-vel 2 év, vagy 30e km az ajánlott olajcsere periódus.

Előzmény: zgi521 (137157)
bajan122 Creative Commons License 2013.09.25 0 0 137158

Vinjo! Kérlek hozz nekem 1 liter seleniat ha arra jársz. Köszi!

Előzmény: vinjo (137156)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!