Bajannak igaza van. Télen kimondottan balesetveszélyes. Nekem vezetőoldali hiba van, télen elég ha szembe süt a Nap, a párás ablakon keresztül semmit nem fogsz látni.
A terelőmotornál csatlakozom carcasshoz. Van akinek az utas oldalra nem fújt ami nem olyan nagy probléma. nekem spec. a szélvédőre nem fújt, ami már reggel vacak az ablak olvasztásnál hideg reggelen, de menet közben a ráfagyó jég meg már kimondottan balesetveszélyes. Pár napon belül javítva lett.
A te autód azt csinálsz vele amit akarsz. Ha nem akarod pár éven belül szarolaszozni és átkozni a napot mikor vetted, akkor vedd figyelembe hogy ezek nem azok a kocsik amiket a sarki szerelő celluxszal megjavít (pl.: 10+-os swiftek). Ha elhanyagolod a javításokat akkor egyre lepukkantabb lesz és egyre több dolog fog tönkremenni rajta.
lefoglalóztuk a fehér bravot :) Néróba megnézték 15 ezerért kívül belül, gépre is dugták, stb. A gép csak egy darab indító hibát jelzett ki régről, az állapotfelmérésnél pedig annyi jött ki, hogy első szimeringet kéne cserélni, meg lengéscsillapítót párban talán aktuális lenne, és a klíma terelőmotorból 1 elromlott az 5-ből. 1500 ft-os alkatrész 50 ezer forintos munkadíj, úgyhogy az most nekem ráér :D motorilag minden rendben van a kocsiban, azért kattog, mert a minimum alatt van az olajszint. Azt mondták, hogy 15 ezer km alatt ha így megeszik 1 litert, az teljesen normális. Olaj csere aktuális, de ezeken kívül teljesen rendben van az autó. 1,5-ért elvisszük :) 116e az átírás -_-
Az Ypsilonban volt. Egyenetlen alapjárat, rángató haladás mellett. Először gyertyacsere volt, majd utána a 3.henger trafójának a cseréje oldotta meg a problémát. A gyertyacsere amúgy indokolt lett volna, de nem az volt a gond.
Bravoban nem, de más autókban (octávia, gt, fiesta) mikor égett mindig a kiáramló égéstermék volt rendellenes. Lehet pl.: lambdaszonda, de égett már kevés olaj miatt is. Vagy épp ha nem járt az egyik henger (de azt elpőbb észreveszed mint a sárga motorjelet).
Szerintem sok a 10k. Egy olaj legyen friss és meleg. Hisz a turbot is az keni. Szerintem érdemes 1000km-enként lecserélni, hiába ad meg a gyár 30k-t... :-))))))))))))))))))))))))
az átírást azt tudom, hogy 100 ropi, meg a biztosítás is, de hálistennek vezérlést nem kell csináltatni, mert kb 5 ezer km-rel ezelőtt volt cserélve a Néróba :) Szervizkönyvbe benne, le is informálható, szóval azt megússzuk. Ha azt mondják holnap az állapotfelmérésen a nérónál, hogy rendben van, akkor lefoglalózom, és innentől 10 ezrenként cserélem az olajat, majd 50-100 ezer km múlva pedig elviszem egy motorgenerálra (nem a néróba :D )