Keresés

Részletes keresés

Blokki Creative Commons License 2007.02.21 0 0 3986
 Akkor biztos az eltelt idő alapján, meg esetleg a megtett út alapján, ennyi erővel már azt a drótot régen ki is lehetett volna iktatni a Szergely éberségiéből, legalább a felhívások  ritkábban zavarják a mozdonyvezetőt, a vonatbefolyásoló meg majd úgyis megállítja, föltételezve, hogyha ütemjelfeladásos pályán halad, akkor ilyen esetben nem is kötelező a sorompók előtti hangjelzés sem.
Előzmény: Vendégsín (3962)
CKD Kombinát Creative Commons License 2007.02.21 0 0 3985
Jó ez esti termés:)))

Legalább megalapoztátok a jó hangulatot:))))

Megj.: mostnaában már annyiszor volt Szőny állomás, hogy már tényleg azzá kellene nyilvánítani...
Blokki Creative Commons License 2007.02.21 0 0 3984
 És ha a sípocskával meg lehet spannolni a dolgot ha szükséges akkor mossuk kezeinket, de én megtettem, nem volt emiatt még baleseti veszélyeztetés sem.
Előzmény: Vendégsín (3962)
m62026 Creative Commons License 2007.02.21 0 0 3983
Hajajj maradj még!Most kezdödik a java!:)
Előzmény: a szabadszájú (3982)
a szabadszájú Creative Commons License 2007.02.21 0 0 3982
Szevasztok! élvezet Benneteket olvasni!
A nevemet köszönöm valakinek közületek!
a szabadszájú Kimléről
Blokki Creative Commons License 2007.02.21 0 0 3981
 Mi a szarnak küldesz menetrendkivinatot nekem, amikor megvan a teljes MÁV üzleti menetrend, nyugi, el tudok rajta igazodni, ez még a bizt-beres időmben is alapkövetelmény volt, legalább a helyi vonatforgalmat is ismernünk köllött.
Előzmény: Infós (3975)
m62026 Creative Commons License 2007.02.21 0 0 3980
Ki kapott mit és főleg miért?Úgy látszik lemaradtam.Kellet nekem elaludni mig vártam a válaszra!:)
Előzmény: Blokki (3978)
Infós Creative Commons License 2007.02.21 0 0 3979

Ööö.. Miről kellett volna kapnia?

Az EuRegio kapott Tatabányán, de azon csak a lassújelek szerepelnek.

Szal miről kellett volna még tudnia a vezérnek?

Előzmény: Blokki (3978)
Blokki Creative Commons License 2007.02.21 0 0 3978
 Akkor miért nem kapott Tatán írásbelit? Ott is megállhatott volna nem?
Előzmény: Infós (3969)
Blokki Creative Commons License 2007.02.21 0 0 3977
 Cellben nem tudom a körülményeket, azt sem tudom hogy az állomáson történt-e a halálos gázolás, vagy a rendezőben.
Előzmény: M41 2204 (3943)
m62026 Creative Commons License 2007.02.21 0 0 3976
Miért Wienernek volt a szönyi balasethez?:)
Előzmény: Infós (3975)
Infós Creative Commons License 2007.02.21 0 0 3975

Nesze..

:))))

 

Bár nem tudom hirtelen, hogy ennek melyik eseményhez van köze....

Asszem a kocsmakocsi az egyik IC-ből borult ki... :SS

Ez mi volt?

(Remélem, hogy a 7-diki menetrendje is jó.)

 

 

Vonat információk:   903 sz. belföldi gyorsvonat

 

                     Dátum: 2007. február 07. szerda

 

 

 

Menetrend:
Km   Állomás                     Érkez Indul Vágány
---- --------------------------- ----- ----- ------
   0 Szombathely                            15:25
  24 Sárvár                           15:41 15:42
  45 Celldömölk                    15:58 15:59
  55 Boba                             16:07 16:21
  76 Devecser                       16:35 16:36
  88 Ajka                               16:44 16:45
 124 Veszprém                    17:12 17:14
 132 Hajmáskér                   17:21 17:22
 142 Pétfürdő                      17:31 17:32
 146 Várpalota                    17:36 17:37
 169 Székesfehérvár           17:55 17:57
 232 Budapest-Kelenföld     18:55 18:57
 236 Budapest-Déli pu.       19:03      
---- --------------------------- ----- ----- ------

 

Közlekedik:
naponta

 

Megjegyzések:
•Zalaegerszeg - Budapest-Déli pu. közvetlen kocsikat továbbít
 (9506) Boba - Budapest-Déli pu.
•Kerékpár az arra alkalmas kocsiban elhelyezhető
•Budapesti egyesített bérlettel igénybe vehető
 Székesfehérvár - Budapest-Déli pu.

 

Szombathely - Boba között csak 2. osztályú kocsikkal közlekedik.

 


Készült: 2007.02.21. 22:05

Előzmény: m62026 (3974)
m62026 Creative Commons License 2007.02.21 0 0 3974
Ha már itt tartunk nem közölnéd a 903-as menetrendjét mig a válaszra várunk!
Előzmény: Infós (3972)
Blokki Creative Commons License 2007.02.21 0 0 3973
 Volt minden vonat végén akkumulátoros vörös fényű végzárlámpa, de amióta elkezdődött a MÁV lerohasztása (tök mindegy hogy RT, vagy ZRT,) a cél ugyanaz, a szar közutakra terelni a kisebb forgalmat, mert ma magyarországon autópályát, autóutat még mindig sokkal nagyobb üzlet, mint azt a pénzt a vasútra áldozni. Az is igaz viszont, hogy súlyadó, teljesítményadó, útalap, stb, ami az üzemanyag árba be van építve, az viszonylag hamar visszakerül a költségvetésbe, de ha kiírnak egy útépítést, akkor ne a fővállalkozó ötödik alvállalkozója végezze az útépítést. Ezért ilyen szarok az útjaink, kíváncsi lennék arra, hogy egy vasútvonal-építésbe hány alvállalkozó ugrana be úgy, hogy csak a pályázatot megnyert fővállalkozónak van csak banki hitelgaranciája.
Előzmény: trancegod (3917)
Infós Creative Commons License 2007.02.21 0 0 3972

Ja, és ha már Wiener:

 

 

Vonat információk:   EN 466 sz. WIENER WALZER EuroNight

 

                     Dátum: 2007. február 07. szerda

 

 

 

Menetrend:
Km   Állomás                     Érkez Indul Vágány
---- --------------------------- ----- ----- ------
   0 Budapest-Keleti pu.                     17:50
  13 Budapest-Kelenföld          18:04 18:05
 140 Győr                                19:17 19:18
 187 Hegyeshalom                  19:42 19:45
 219 Bruck a.d. L.                     20:04 20:05
 272 Wien Westbf.                   20:50 21:18
 332 St. Pölten                         22:00 22:01
 428 Amstetten                        22:34 22:36
 462 Linz Hbf.                          23:10 23:13
 487 Wels                                23:28 23:30
 589 Salzburg Hbf.                      0:33  0:45
 844 Innsbruck                            2:37  2:41
 982 Bludenz                              5:25  5:28
1003 Feldkirch                            4:40  4:41
1022 Buchs SG.                          5:02  5:10
1038 Sargans                             5:22  5:24
1115 Zürich Hb.                          6:20      
---- --------------------------- ----- ----- ------

 

Közlekedik:
naponta

 

Megjegyzések:
•Fekvőhelyes kocsi
•Nemzetközi forgalomban helyjegy váltható, belföldi forgalomban IC-pótjegy váltása kötelező
•Étkezőkocsi
 Budapest-Keleti pu. - Wien Westbf.
•közvetlen kocsik
 Budapest-Keleti pu. - Wien Westbf.
•Mozgáskorlátozottak részére fenntartott hely
 Budapest-Keleti pu. - Wien Westbf.

 


Készült: 2007.02.21. 21:49

 

 

Továbbá:

 

Vonat információk:   9438 sz. EUREGIO személyvonat

 

                     Dátum: 2007. február 07. szerda

 

 

 

Menetrend:
Km   Állomás                     Érkez Indul Vágány
---- --------------------------- ----- ----- ------
   0 Tatabánya                             18:10
   3 Vértesszőlős                18:13 18:13
   7 Tóvároskert                 18:16 18:16
  10 Tata                            18:18 18:19
  19 Almásfüzitő                 18:26 18:27
  22 Almásfüzitő felső         18:30 18:30
  25 Szőny                          18:34 18:34
  30 Komárom                     18:39 18:40
  39 Ács                              18:46 18:47
  49 Nagyszentjános          18:53 18:54
  59 Győrszentiván             19:00 19:01
  65 Győr-Gyárváros           19:06 19:07
  67 Győr                            19:11 19:36
  75 Abda                            19:42 19:42
  80 Öttevény                      19:45 19:46
  87 Lébény-Mosonszentmiklós 19:50 19:51
  95 Kimle                            19:56 19:57
 103 Mosonmagyaróvár      20:01 20:02
 110 Levél                           20:06 20:06
 114 Hegyeshalom              20:10 20:16
 120 Nickelsdorf                  20:20 20:21
 126 Zurndorf                      20:25 20:25
 138 Parndorf                      20:33 20:34
 140 Parndorf Ort                20:36 20:36
 146 Bruck a.d. L.                 20:42 20:43
 167 Gramatneusiedl           20:55 20:56
 186 Wien Südbf. Bstg.1-9  21:12      
---- --------------------------- ----- ----- ------

 

Közlekedik:
naponta

 

Megjegyzések:
•Csak 2. osztályú kocsikkal közlekedik
•Nemdohányzó vonat

 


Készült: 2007.02.21. 21:51

Előzmény: Blokki (3968)
papanatoo Creative Commons License 2007.02.21 0 0 3971

Ajajaj.... Megint emeberedre akadtál!

Előzmény: Vendégsín (3964)
m62026 Creative Commons License 2007.02.21 0 0 3970

:)

Előzmény: Infós (3969)
Infós Creative Commons License 2007.02.21 0 0 3969

"(...), ezért kellett volna írásbeli rendelkezést adni Szőnyön, ha már egyszer megállt."

Szőny az táblás megállóhely, ott szolgálat nincs.

Hogy jött ide a Wiener Walzer EuroNight? Ezt nem értem....

Nem arról volt szó, hogy egy EuRegio (ha úgy tetszik, nemzetközi személy) utolért egy tehervonatot?

Előzmény: Blokki (3968)
Blokki Creative Commons License 2007.02.21 0 0 3968

 Ne mondjál már ilyen észbontó baromságot, a Wiener-Valczer az nem is áll meg Komáromban, Győrben esetleg. Tatabánnya és Komárom között szállt el a térközbiztosítás (még most is vizsgálják az okokat, majd lesz infó az esetről).

 A WW-Valczer mozdonyában viszont nincs beépítve a vonatbefolyásoló jelfeladásos berendezés, ezért kellett volna írásbeli rendelkezést adni Szőnyön, ha már egyszer megállt. Tudomásom szerint Komárom és Győr között a térközbiztosítás tökéletesen működött, ha túljut a WW.V-er vagy a teher Komáromon, akkor már nem lett volna vonatutolérés.

Előzmény: az igazságos (3927)
sínbohóc Creative Commons License 2007.02.21 0 0 3967
Úgy látszik a főorvos úr már megint elfelejtette bezárni az irodáját...
Bárdos Imre Creative Commons License 2007.02.21 0 0 3966
:))
Előzmény: Vendégsín (3964)
rg7 Creative Commons License 2007.02.21 0 0 3965
Húha...
Vendégsín Creative Commons License 2007.02.21 0 0 3964
...nézz utána.

Ha mondod... ...már megyek is.
Előzmény: Blokki (3963)
Blokki Creative Commons License 2007.02.21 0 0 3963
 Helyesbítek, a sárga fénynek van pótizzója általában, de adott esetben a zöldnek is van, nézz utána.
Előzmény: Vendégsín (3885)
Vendégsín Creative Commons License 2007.02.21 0 0 3962
Márpedig ez így nem igaz, a Szergely éberségije is össze volt kapcsolva a telok-óra jelföladó generátorával, ez a kis generátor a...

Szergej, Szergej!!!

A Teloc sebességmérőnek nem generátora, hanem egy ellenállásos feszültségosztója van a tengelyvégről meghajtva, ami egyenáramból csinál a sebességmérő végkitéréséhez tartozó sebességnél 13,33 Hz frekvenciájú, háromfázisú váltakozóáramot

És az EVM vonatbefolyásoló berendezés ezzel az adóval nincs kapcsolatban. A készülék az 55 másodperc hosszú, 18 másodperc rövid időközű éberség ellenőrzési ciklusokat elektronikus úton állítja elő, amik során az EPK-150 készülék ep. szelepének áramkörét megszakítva éberségi felhívást ad, és pedállenyomással éberség és jelenlét igazolást kér.
A jelzett sebességérték és a tényleges összerendelését pedig a nem regisztráló sebességmérő 15, 40 és 80 km/h-nál működő kontaktusaival végzi el.
Előzmény: Blokki (3960)
Blokki Creative Commons License 2007.02.21 0 0 3961
 Te most a sípos elektropneumatikusra gondoltál, kérésre megoldható volt, hogy ritkábban jelezzen, de ezt a "kis csalást csak olyankor követtem el, amikor tudtam hogy a MV csak tehervonatot visz, éjszaka, és néhány helyen megfogják a tehervonatot, közben pihen egy kicsit, de nem a mozdonyon.
Előzmény: cs1014 (3883)
Blokki Creative Commons License 2007.02.21 0 0 3960
 Márpedig ez így nem igaz, a Szergely éberségije is össze volt kapcsolva a telok-óra jelföladó generátorával, ez a kis generátor az 'A' oldali vezetőállás jobb oldali tengely végén van, ugyanott van az alvázra szerelt sátorjelző alapba állítására szükséges vörös nyomógomb. Egy dolog miatt a vezér úr nem tudja megoldani, mert erre az oldalra a Szergelyen az A oldali vezetőállásról csak a géptéren át röviden tud kilépni.
Előzmény: r1232 (3879)
Infós Creative Commons License 2007.02.21 0 0 3959

"Persze nem vált be a dolog túlságosan és hosszútváon..." És persze ívben sem...

:)))

Előzmény: L45H (3958)
L45H Creative Commons License 2007.02.21 0 0 3958
Kezdő vagy... :P
A váltó után a vágány folytatódik a másik szerelvény tetején és a mozdonyon elől lejön... :)
És tudod mit? Ezzel a tervvel KOMOLYAN foglalkoztak a hőskorban! Sőt, asszem volt is olyan vasút, ahol így volt megoldva a kereszt...Persze nem vált be a dolog túlságosan és hosszútváon...
Előzmény: trancegod (3956)
M41 2204 Creative Commons License 2007.02.21 0 0 3957
Csak azért, mert az 1-esre mások is járnak:)
Előzmény: bukfencjane (3946)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!