Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2010.11.01 0 0 27434
Off
majd később, délelőtt :))
On

Előzmény: dengelegi (27433)
dengelegi Creative Commons License 2010.11.01 0 0 27433
OFF
Így nézett ki három éve, kora reggel.
ON
fd6667 Creative Commons License 2010.11.01 0 0 27432
Természetesen az elvégzett javítások és anyagpótlások - függetlenül az eredetihez viszonyított arányuktól - semmit sem vonnak le a tárgyalt objektum hatalmas, szinte felmérhetetlen, eszmei és erkölcsi hatóerejéből.
Előzmény: tehtube (27428)
Goldman Emma Creative Commons License 2010.11.01 0 0 27431
Az MTI-s Kor-Képek sorozat vonatkozó kötetében ez a fotó, Marx (Nyugati) térként van azonosítva. De a többi, remélem, stimmel: 1949. június 1., Kotnyek Antal (Magyar Fotó) felvétele.
Előzmény: Yogi (27427)
tehtube Creative Commons License 2010.10.31 0 0 27430
A fekete fehéret???!!!         8^)
Előzmény: Yogi (27427)
Törölt nick Creative Commons License 2010.10.31 0 0 27429
Gratula! Kétségen kívül ott volt.
Előzmény: Yogi (27427)
tehtube Creative Commons License 2010.10.31 0 0 27428
OFF A hír, részben igaz ON
Előzmény: fd6667 (27426)
Yogi Creative Commons License 2010.10.30 0 0 27427
A két héttel ezelőtti képre visszatérve: sikerült kivarázsolnom a telefonomból az akkor a Kálvin térről készített fényképet:

Előzmény: Törölt nick (27286)
fd6667 Creative Commons License 2010.10.30 0 0 27426
A pletykák szerint Szentpétervárott az AURORA sem eredeti. Állítólag a felújításnál olcsóbb volt egy újat építeni. Nem véletlenül jutott eszebe ez a példa a sallais kocsiszétvágatókkal kapcsolatban.
Előzmény: John Howard (27424)
jázminapja Creative Commons License 2010.10.30 0 0 27425
Ne is mondd! A szétvágás előtti napokban jártam arra, majdnem megszakadt a szívem, amikor olvastam a Magyar Nemzetben a hírt! Számomra ebben az a legborzasztóbb, hogy egyetlen exBKV-s Ik620-as busz sem marad, pedig volt belőlük egy pár...Nem beszélve a Bukfenc villamosokról (abból még van egy pót), stb, stb... 
Előzmény: John Howard (27424)
John Howard Creative Commons License 2010.10.30 0 0 27424

Nademost tényleg, hát olyan illúzióromboló vagy! ;-)

 

Az igazság az, hogy nálunk sem a BKV, sem a Volánok nemigen foglalkoztak azzal, hogy eltegyenek, felújítsanak egy-egy ilyen régi kocsit*. Nagyon sok "faros" is ex-NDK kocsi, és, bizony, a 600-as pályaszámú nosztalgiatrolink sem az eredeti felújítva, hanem egy másik kocsiszekrénybe lettek betéve felújított (nem a sajátja) elektromos alkatrészek. Ez van, de azért örüljünk neki, hogy most már valamit mégiscsak tesznek a "maiak"!

 

* a felújításra félretett Ik620-at is például kiselejtezték a Sallaiból, sőt, ott még volt egy Harcsa-busz is, amit fel akartak újítani, hát azt is szétvágták pár évvel ezelőtt.

Előzmény: jázminapja (27423)
jázminapja Creative Commons License 2010.10.30 0 0 27423

"A hatvanas évek elején városnéző autóbusz is készült belőle, ezek egyik példánya ma korhűen felújítva közlekedik nyaranként" Amit ma nyaranta láthatunk, az egy exNDK-s export busz, amit itthon megvágtak, sosem közlekedett városnéző buszként.    

Előzmény: John Howard (27400)
Yogi Creative Commons License 2010.10.30 0 0 27422
Ja, de, a linkből kiderül.
Előzmény: Yogi (27421)
Yogi Creative Commons License 2010.10.30 0 0 27421
A második kép a Hungária-Thököly kereszt lenne?
Előzmény: Törölt nick (27419)
Törölt nick Creative Commons License 2010.10.30 0 0 27420
Még a leggazdagabb országok sem engedhetnek meg ekkora pazarlást, sportlétesítményeik elpocsékolását. Szívfacsarító látvány és gondolom nem az egyetlen. --- IDE KLIKK ---







Törölt nick Creative Commons License 2010.10.30 0 0 27419
Pótkocsis troli és más Budapest anno képek --- ITT ---.



Törölt nick Creative Commons License 2010.10.29 0 0 27418
Köszönöm.
Előzmény: Yogi (27417)
Yogi Creative Commons License 2010.10.29 0 0 27417
A Német Színház, a mai Szatyor helyén.
1847-ben leégett.
Előzmény: Törölt nick (27416)
Törölt nick Creative Commons License 2010.10.29 0 0 27416
Érdekes. Milyen szinház volt ott?
Előzmény: Lemezárugyár Játékai (27413)
anjelica Creative Commons License 2010.10.28 0 0 27415

BDZSH-nak van egy kis cikkecskéje erről:

 

http://varoskepp.blog.hu/2008/11/07/budapest_a_megskalpolt_varos

Előzmény: DarkJedi (27388)
Tamas(Ottawa) Creative Commons License 2010.10.28 0 0 27414
Köszi! Megyek is elmélyedni... :-)
Előzmény: John Howard (27412)
Lemezárugyár Játékai Creative Commons License 2010.10.28 0 0 27413
Jó kép, itt még több Vörösmarty tér
Előzmény: evil1023 (27404)
John Howard Creative Commons License 2010.10.28 0 0 27412
A trolibuszok történetéről pedig itt (4MB PowerPoint); a magyarországi kezdetektől a budapesti hálózat fejlődéséig, az előforduló járműtípusokkal egyetemben.
Előzmény: John Howard (27411)
John Howard Creative Commons License 2010.10.28 0 0 27411
Ebből nem, az "ős"-ből, az Ik60-asból készült troli is. Ráadásul abból csuklós is, meg még pótkocsis is. Erről a legcélszerűbben itt olvashattok.
Előzmény: Tamas(Ottawa) (27403)
lakos Creative Commons License 2010.10.28 0 0 27410
Akkor az. Engem csak szépség érdekel, a számok, műsaki adatok hidegen hagynak:)
De az újabb fajta, aminek fönt vannak a lámpái és van szárny az elején
Előzmény: Yogi (27409)
Yogi Creative Commons License 2010.10.28 0 0 27409
A 66-os a városi volt, nem? Az 55 a távolsági.
Előzmény: lakos (27408)
lakos Creative Commons License 2010.10.28 0 0 27408
Azért a "faros" szebb, szerintem. Legalábbis a 66-os távolsági, jó sok krómmal:)
Előzmény: John Howard (27401)
tehtube Creative Commons License 2010.10.28 0 0 27407

Gyerekfejjel sokat utaztam rajta a 5-ösön.

Valószínűleg több okból nem vált be: kicsi volt, kevés a két ajtó, ahhoz képest túl nagy a dupla sofőrfülke, lassú volt/gyenge és baromi hangosan zörgött a sofőr könyöke alatt a vezetőnek és az elöl állóknak.

Előzmény: John Howard (27400)
Törölt nick Creative Commons License 2010.10.28 0 0 27406
Ebben egyetértünk, de nem csak szép, jó is volt. Köszi a linket, príma.

Előzmény: John Howard (27401)
Törölt nick Creative Commons License 2010.10.28 0 0 27405
Gondoltam, hogy valaki csak észreveszi. Azért tettem fel a képet...:))
Előzmény: John Howard (27400)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!