Keresés

Részletes keresés

V43 1305 Creative Commons License 2007.04.30 0 0 6468

MA Smnél a 21 vonalon:

 

 

 

 

 

Nohabf Creative Commons License 2007.04.30 0 0 6467
Gondolom  a forgalomból kihullott 504-es helyett van.
Előzmény: Én-1 (6465)
Nandesz2 Creative Commons License 2007.04.30 0 0 6466
Ennek ellenére van olyan ismerősöm, aki azt mondta, csak utánam hajlandó feljönni a DoSto emeletére... :-)
Előzmény: v_peti (6463)
Én-1 Creative Commons License 2007.04.30 0 0 6465
A Keletiből 17.10-kor Sopronba közlekedő IC-t matricás Taurus fogja húzni!
nyalábos líra Creative Commons License 2007.04.30 0 0 6464
Nem szeretnéd inkább bevasalni a 12 m szabad nyílású vasbeton gerendámat nyírásra? Nekem nincs kedvem..:D
Előzmény: v_peti (6462)
v_peti Creative Commons License 2007.04.30 0 0 6463
Amúgy gondoltam, hogy nem ráz, mert akkor már rég baleset lett volna, csak csodálkoztam a 4,8 méteren, mert alacsonynak tűnt nekem.
Előzmény: Törölt nick (6460)
v_peti Creative Commons License 2007.04.30 0 0 6462
Dolgozom. Pl. tegnap számoltam ki, hogy egy 4 tagú család ha IC-vel megy, akkor Ausztriában jóval olcsóbban vonatozhat, mint nálunk. Ld. az ÖBB topikot.


Előzmény: cs1014 (6459)
v_peti Creative Commons License 2007.04.30 0 0 6461
5,5 vagy 6 métetes madzagnál minden oké. Én csak a 4,8 méteres dolgon gondolkodtam el egy kicsikét.

Előzmény: cs1014 (6459)
Törölt nick Creative Commons License 2007.04.30 0 0 6460

Mitől rázna? Ha szerinted hozzáér a mozdony/kocsiszekrény a felsővezetékhez (műszaki meghibásodás okán) mi történik. Egy bazi nagy zárlat!

 

Igaz, a Farady elv is segít az utasvédelemben.

Ohm törvénye többet.

Előzmény: v_peti (6458)
cs1014 Creative Commons License 2007.04.30 0 0 6459
Miféle védőtávolságról beszélsz? Nézted már, mennyivel húzódik a ruhaszárító kötél a Dostow felett?

Menj ki gyorsan az állomásra (fotók a netről, stb.), és nézd meg, aztán ülj vissza a gép elé, mert kezdem utálni, hogy lustaságod miatt folyvást más végez "kutatómunkát". A gyakran igen hirtelenjében, és átgondolatlanul feltett kérdéseidre válaszként citált adatok jelentős része e fórumon is megtalálható, de mindegyik, kivétel nélkül, egy egyszerű gúglis kereséssel fellelhető. Azaz, dolgozz valamit végre te is, kérlek!
Előzmény: v_peti (6458)
v_peti Creative Commons License 2007.04.30 0 0 6458
Oké, de 4,8 méteres vezeték alatt a 4,6 méteres kocsinál nincs meg a fél méter védővolság. Nem ráz ilyenkor az emeleten? Igaz, a Farady elv is segít az utasvédelemben.
Előzmény: cs1014 (6454)
Cric Creative Commons License 2007.04.30 0 0 6457
valami kocc volt a neustadtin, két tehervonat, de hogy ennek van-e köze a dologhoz, azt nemtom... amúgy is a Balcsin vagyok :-)))
Előzmény: 1047 504-4 (6455)
nyalábos líra Creative Commons License 2007.04.30 0 0 6456
simán..
Előzmény: v_peti (6453)
1047 504-4 Creative Commons License 2007.04.30 0 0 6455
Tud valaki infót, hogy ma délelőtt a Bécs-Sp-Sm-Gotthárd-Graz viszonylatú 9940-es személyvonat miért késett fél óránál is többet? Vártam nyiltvonalon, hogy fotózhassam, de nem jött... aztán 35 perccel később hallottam kürtölni Bükön, sajna a fáktól nem láttam már.
Ha a fülem nem csalt, akkor V43 kürt volt, legalábbis az biztos, hogy nem Hercules. Menetrend szerint Hercules lenne
cs1014 Creative Commons License 2007.04.30 0 0 6454
Fahrzeuggewicht (leer/beladen) 49/60 t
Länge über Puffer 27130 mm
Fahrzeughöhe über SO 4632 mm

Azaz elfér.
Előzmény: v_peti (6453)
v_peti Creative Commons License 2007.04.30 0 0 6453
4,8 méter??? Alatta hogy fér el az emeletes kocsi? Annak mennyi a magassága?
Előzmény: vaskerék (6452)
vaskerék Creative Commons License 2007.04.30 0 0 6452
Valótlanságtól hemzsegő hozzászólást sikerült "rityentened"...

Az a baleset 2005 május 19-én Monorierdőnél történt, ahol a piros fénysorompó ellenére a síneken MEGÁLLT(!) egy nyergesszerelvény, amit az érkező V63 028
gyorstehervonatával elgázolt. A vonat által tolt félpótkocsi az állomás várótermét,
és jegykiadó helységét megrongálta, az ott tartózkodó szolgálatot teljesítő hölgy könnyebben megsérült...

Megrongálódott a mozdony, a fénysorompó, több felsővezetéket tartó oszlop, és 100 méter hosszan leszakadt a felsővezeték, a forgalom több mint 6:45 keresztül állt...

Szerencse volt, hogy a kamion csak táskákat szállított. A kamionsofőr eltévedt, és az átjáróban állt meg érdeklődni egy gyalogostól... Vagyis valótlant állítasz, és műszaki tudatlanságodról teszel tanúbizonyságot, amikor azt állítod, hogy a nyiltvonali 6 méter magasságban lévő felsővezetékben egy útvonal engedély nélkül maximálisan 4 méter magas közúti jármű elakadhat. Mellesleg a felsővezeték legalacsonyabb magassága
4,8 méter lehet...


A minapi balesetnél pedig nincs semmi, ami védené a kamionos bűnét, csak a szerencséje, hogy a pótkocsi üres volt, és nem volt megpakolva, egyébként lehet,
hogy a GySEV most egy mv-t gyászolna, és selejtezne egy 750.000.000Ft-os mozdonyt.
Előzmény: CreO (6448)
cs1014 Creative Commons License 2007.04.30 0 0 6451
Félig OFF 2213 is egy kamionos randi alkalmával lelte halálát majd' egy évtizede, néhai Kismegyer megállóhelynél. És még jó, hogy a MOL Rt. feliratú tartály üres volt, mert még most is égne a határ...
Előzmény: 1047 504-4 (6446)
rm40 Creative Commons License 2007.04.29 0 0 6450

Azt hiszem még nem szerepelt:

 

Kilenc kiemelt program - Városfejlesztés a nyilvánosság bevonásával

 

"A város kiemelten kezeli a Tűztorony és hozzá kapcsolódóan a Fő tér díszburkolatának felújítását, a belvárosi konferencianegyed kialakítását, a belvárosi kerékpárutak megépítését, a Kőszegi úti vasúti átjáró kialakítását, az északnyugati tehermentesítő út megépítését, a bécsidombi régészeti központ és rendezvényhelyszín megteremtését, hosszabb távon az amfiteátrum feltárását, részleges rekonstrukcióját, szélerőműpark megteremtését, az Ikva-meder rendezését, záportározók építését, amelyek rekreációs célokat is szolgálhatnak, valamint a Sopron és Térsége Hulladékgazdálkodási Rendszer kialakítását. A fentebb említett projektek már túl vannak az előkészítő fázison."

 

Örömteli, hogy végre úgy tűnik, hogy leszállnak a földre és ésszel (azaz alul- vagy felüljáróval) próbálják a közlekedés gondjait megoldani.

nyalábos líra Creative Commons License 2007.04.29 0 0 6449

Erről eszembe jutott valami. A DÉli pályaudvar, és az ő sarka, ami alatt magasabb járművek nem férnek el (látszik is, páran megpróbálhatták azóta...).

Na most az épület ominózus sarkával szemben az úton van egy kis öböl, ami arra szolgál, hoyg az érintett járművek tudjanak kerülni. De az Isten barmai mit csinálnak? Odaparkolnak! Akkor ennek hatására kis zöld korláttal lezárták az öblöt. Na most ez sokat sgített ám a probléma megoldásán......Asszem most épp nincsenek odd a marhaterelő korlátok végólis, de ebből adódóan úgyis lesz, aki odaáll...

Inkább nem minősítem...

Előzmény: CreO (6448)
CreO Creative Commons License 2007.04.29 0 0 6448
1 fordítva gondolkodj /vannak a normálisak és a kivételek/
2 azért, mert ha egy mozdony egy személyautóval ütközik nem lesz belőle komolyabb anyagi kár, így csak a kamionokkal való ütközés jegyzed meg.

OFF volt tavaly egy baleset, ahol egy gigant teherautót gázolt[gigantnak nemlettbaja] ott is sokan szidták a kamionost, csak azt az apró részletet nemvették figyelembe, hogy a kamionost elterelték egy közúti baleset miatt, az útátjáróban azonban beragadt a felsővezeték alá (!!!) és ezért történt az ütközés. ON
Előzmény: 1047 504-4 (6446)
nyalábos líra Creative Commons License 2007.04.29 0 0 6447
Minden szakma kitermeli a maga marháit, ez így volt mindig....
Előzmény: CreO (6445)
1047 504-4 Creative Commons License 2007.04.29 0 0 6446
Mindig vannak kivételek. Köztük is van, ez nyilvánvaló! Csakhogy ha ennyi kamionos csinál balhét... az rontja a megitélésüket. Nyilván van kivétel! És a kivételek nem is hajtanak be az átjáróba a vonat elé.
Anno a 2195ös Csörgőnek is kamion okozta a vesztét... az 502-es GySEV Taurusnak szintén és még megannyi példa van.
Előzmény: CreO (6445)
CreO Creative Commons License 2007.04.29 0 0 6445
nagyon rossz olvasni ezt, hogy: ,,megint a kamionos..."

Kérlek benneteket, ne általánosítsatok! :) tanúsíthatom, hogy nem minden "kamionos" vak,agyament,szépszóval is baromállat, de, hogy van olyan is, az is biztos!
Előzmény: 1047 504-4 (6440)
1047 504-4 Creative Commons License 2007.04.29 0 0 6444
Igen, bocsánat a téves irásomért... utána néztem időközben és 2004. október 25én történt a balesete. 2005 augusztusában jött vissza Sopronba.
Elnézést mégegyszer!
Előzmény: 1047 005-2 (6443)
1047 005-2 Creative Commons License 2007.04.29 0 0 6443
"Fél évig volt távol az 502-es is anno.."

Sokkal több volt az!
Előzmény: 1047 504-4 (6442)
1047 504-4 Creative Commons License 2007.04.29 0 0 6442
Fél évig volt távol az 502-es is anno.... gondolom az 504-re is ez a sors vár most....
Előzmény: nyalábos líra (6441)
nyalábos líra Creative Commons License 2007.04.29 0 0 6441

Elbambul, nem figyel, azt hiszi átér........nem hiszem, hogy azért hajtanak ilyenkor a sinekre, hogy megmutassák, hogy erősebbek a vonatnál......

Nem igaz, hogy nem lehet odafigyelni vezetés közben...

 

SAjnálom a mozdonyt, remélem, megcsinálják...:

Előzmény: 1047 504-4 (6440)
1047 504-4 Creative Commons License 2007.04.29 0 0 6440
Miért nem lehet megállni egy mocsok útátjárónál??? megint a kamionos... mert nem a vasút hibája... az megint biztos!
Előzmény: Distván (6437)
rm40 Creative Commons License 2007.04.27 0 0 6439

> Egyébként én is a Csengeryben tengődök, előttem lévő tömb pont takarja a vasutat, így az nem zavar (korábbi lakhelyemen ott kétvágányú villamosított vonal volt előttem kb.100m-re az sem zavart), de a Csengeryin lévő közúti forgalomtól is tudok aludni.

 

Én az állomás utcában laktam, az Elzetthez közel, ablakok a váltókörzetre. Mésem a vonatok zavartak (pedig kipróbáltam az időszakot, amikor a teherek a személypu-ról indultak Ef felé, jó kis tolatási forgalommal és az áthaladós időszakot is, nyáron éjjel is nyitott ablakok stb.), mégis mindig az utcába beforduló és kigyorsító buszok idegesítettek. A vonatok crescendója és decrescendója sokkal tolerálhatóbb, mint a hirtelen a ház előtt felbőgő buszmotor.

Előzmény: klapperes (6430)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!