Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

zársebesség Creative Commons License 2017.03.11 0 0 76753

:)

Előzmény: zlota (76752)
zlota Creative Commons License 2017.03.11 0 0 76752

Basszus!Te nyertél! :)))

Előzmény: zársebesség (76740)
zársebesség Creative Commons License 2017.03.11 0 0 76751

Ez sem rossz :(

 

Előzmény: lufi77 (76750)
lufi77 Creative Commons License 2017.03.11 0 0 76750

Nekem meg úgy néz ki, hogy a teherautón ma mondta be az unalmast az alsó kuplung munkahenger.

Nem bírom berakni se 2-be, se 1-be csak néha, a rükvercről ne is beszéljünk mert az a fájóbb. A holnapi egy kanyart és a hétfői két kanyart ki kéne bírnia. Érdekes lesz. (Tegnap mondtam a főnökömnek, hogy ne csesszen ki velem . Péntek délután szerviz?

Nesze neked! :(

Előzmény: zársebesség (76749)
zársebesség Creative Commons License 2017.03.10 0 0 76749

Az a helyzet, hogy 40 éve mindíg használom :)

 

Előzmény: lufi77 (76748)
lufi77 Creative Commons License 2017.03.10 0 0 76748

Nem mondták, hogy a kuplungot használd váltáskor? :)))))))))))

Előzmény: zársebesség (76740)
Schuco Creative Commons License 2017.03.10 0 0 76747

Na akkor nem én vagyok egyedül: 2007 07 311.000km és 1 db alkatrész meghibásodásom volt/van eddig: 2014 ben elromlott a sebesség jeladóm, kemény 6000 ft volt a csere....ennyi! HIBÁTLAN!!!!

Előzmény: nézek (76736)
musztika Creative Commons License 2017.03.10 0 0 76746

kalkulátorlap...

Előzmény: tibi-d (76745)
tibi-d Creative Commons License 2017.03.10 0 0 76745

Most adtam át a 2006-os 1.3 GS autómat a gyereknek. Mivel családon belül maradt, így csak 12eFt volt az átírás, egyébként 42eFt lett volna. Az illeték erősen évjárat és teljesítmény függő. Az új swift-re 78eFt volt a teljes adminisztráció. Ebben már benne volt egy kis gyorsító anyag is. Az állam ott húzza le az autósokat ahol csak tudja.

Előzmény: musztika (76744)
musztika Creative Commons License 2017.03.10 0 0 76744

Köszi a válaszokat!

 

Ma úgy is az autóvillamosságisom felé vezet az utam, majd meginterjúvolom!

 

Ha minden igaz, ma elhozzuk:-))

 

Persze a full becsületes öreg úr kereskedő gálánsan benyögte, hogy ők természetesen névre átírva adják át az autót.

 

Mondom, hogy volt szerencsém már ilyen ajánlatokat hallani, de azokban +20-30E Ft-ok voltak rejtetten...

 

ÁÁÁÁ, náluk ilyen fel sem merül. Hétfőn beadják, kedden hozzák a papírokat.

 

Egyszer csak jön az irodából az úr, 77E lesz cakk-pakk. Mondom kissé sokallom, mert a hasolnó 1,3 Yarisokra korábban kiszámoltam, az olyan 59E körül volt. Ez ennyi, hangzott a válasz.

 

Otthon kiszámolva 59.600.-Ft!!!!!!!!!!!! Köszike!!!!!!!!!!!!!

 

És reméljük az eladással egy új kapcsolat kezdődik, hangzott a marketingduma korábban:-)))

 

Hát már elbaszta..........

zársebesség Creative Commons License 2017.03.09 0 0 76743

És akkor még nem beszéltem a "garanciában" visszavett Civicről :(

 

Előzmény: kgaboroo (76742)
kgaboroo Creative Commons License 2017.03.09 0 0 76742

Te tényleg peches vagy. :-)))

Előzmény: zársebesség (76740)
czoli4 Creative Commons License 2017.03.09 0 0 76741

Csak amiatt irtam, hogy azt irta, hogy idézem: Állítólag ez a gyári szűkebb akksisaru miatt szükséges akksicserekor.

 

Ezen csodálkoztam, de elrohadhatott a akku saru, azért is cserélhették.

 

 

" Még egy furcsaság: az akksi pozitív sarujánál lévő eredeti csati hiányozhat, mert egy toldalékkal új bilincs van rászerelve, ugyan elég igényesen. Állítólag ez a gyári szűkebb akksisaru miatt szükséges akksicserekor.  csak feltűnt, hogy a piros műanyag takarólemez nem a sarun van, hanem mellette és nem is megy el a saruig a toldás miatt...de ez legyen a legnagyobb problémája. "

Előzmény: -zarko- (76739)
zársebesség Creative Commons License 2017.03.09 0 0 76740

Lehet, hogy én peches vagyok, nem csak a Suzukí váltó volt javítva nekem.

 

VW4 Golf 4  3 napos korában váltócsere, utána meg minden, ami mozgott benne, meg ami nem.

VW Polo váltójavítás 3000 km nél.

Honda Civic 6000 km-nél váltócsere.

Trabant meg újkorában is, fél év után váltócsere. Igaz ez már régen volt:)

 

Előzmény: Xlive2 (76731)
-zarko- Creative Commons License 2017.03.09 0 0 76739

Elég megnézni,hogy már a helye sem annak keskeny csodának van kiképezve.Megjegyzem nekem a 1998 -as ban is ilyen volt   De az valami svéd piacra szánt selejt volt. olyan is volt..... winter csak nem 4 kerekes.....

Előzmény: -zarko- (76738)
-zarko- Creative Commons License 2017.03.09 0 0 76738

Nem volt kis sarus akku a 2005-től gyártottakon..

Előzmény: czoli4 (76737)
czoli4 Creative Commons License 2017.03.09 0 0 76737

Helló!

 

Nekem 2005-ös 1.3-as GS-em volt. Az enyémben sima 12V/45Ah-as, normál sarus akku volt. Nem tudom más tipusu aksival is szerelték-e? Csatolok egy képet róla. A váltó hiba az enyémen is előjött, szerencsére még a garancia idő lejárta elött.  A csomagtérben az aljában egy két patentlyuk körül volt kisebb rozsda, ezt én kijavitottam, a visszahiváskor meg kifujták viaszos üregvédővel, amikor csomagtér kárpitot cseréltek. Tavaly tavasszal  az egyik hátsó fékmunkahengert kellett cserélni, mert nem ment vissza és melegedett a fékdob. Más gondom nem volt vele.

 

 

 

Előzmény: musztika (76734)
nézek Creative Commons License 2017.03.09 0 0 76736

Bár nem kiváncsi rá senki, az én 2005-ös kiadású 1.5 GS automata háromajtós szwiftem a mai napig hibátlan.

 

kgaboroo Creative Commons License 2017.03.09 0 0 76735

3 éve volt a Suzuki jubileuma, miszerint eladták a 2 miliomodik Swiftet. Ebből nincs csak max párezer db váltóhiba világszerte. Akkor ez típushiba? 

Előzmény: Xlive2 (76729)
musztika Creative Commons License 2017.03.09 0 0 76734

Most jöttem haza a második próbából, szerelővel is átnézettem, szerinte simán megvehetem.

 

Váltójáról nekem annyi jött le, hogy nem az a tipikus japán finom, hanem inkább olyan masszív, emberes a működése. Semmi gond nincs vele, csak markánsabban kell tologatni. Hölgynek lesz...

 

Kuplungja puha, ugyan már kissé fent fog, de próbáltam, ill. vezettem már sokkal szarabbat is....nyilván még a gyári.

 

Futóműve, motorja halk.  Fék jól fog. Nem zörög, nem nyikog, ugyan rém szar úton nem volt szerencsém kipróbálni, fekvőrendőrök megvoltak...

 

Még egy furcsaság: az akksi pozitív sarujánál lévő eredeti csati hiányozhat, mert egy toldalékkal új bilincs van rászerelve, ugyan elég igényesen. Állítólag ez a gyári szűkebb akksisaru miatt szükséges akksicserekor.  csak feltűnt, hogy a piros műanyag takarólemez nem a sarun van, hanem mellette és nem is megy el a saruig a toldás miatt...de ez legyen a legnagyobb problémája.

zlota Creative Commons License 2017.03.09 0 0 76733

Bocsi, de behelyettesítettem más márkákkal, és még többet adott ki mint a Suzukira (próbáld ki bármilyen más fajtára is rengeteget ad)

pl:

Opel váltó felújítás:

Nagyjából 260 000 találat (0,59 másodperc) 

De kipróbáltam prémiummal is.Volt több meg kevesebb, de átlagba benne van.Nem is érdekes, csak kíváncsiságból néztem utána.

 

Ettől még a hiba létezik!!!

Előzmény: Xlive2 (76731)
zlota Creative Commons License 2017.03.09 0 0 76732

Jó semmi gond.Én nem is kétlem, hogy egy csomónak rossz... Nem tudom azt sem más típusoknál mennyi kilóméterenként kell az olajcsere. A régi kocsiimon soha nem cseréltem, max komplett váltót.

A meglévőben pedig az első 45e kimaradt, csak a 90 után kezdtem a 45e cseréket, mert nem tudtam...

Viszont én meg mentem vele 240.000 kilométert. Az első években város volt a 90% és évi 15-30e/km év tavalyelőtt meg 80% autópálya átlag folyamatos 130 felett (külföld)

Jah és még ez mellé van vonóhorgom meg egy ősöreg 750kg lakókocsim + építkeztem is, tehát hordtam vele mindent a cseréptől a sittig. Igaz mindig vigyáztam is a kocsira, és betartom amiről tudok. De akkor sem értem. Jah és kuplungot is tavaly cseréltem ha jól rémlik. Nah annak adott a sárba süllyedt lakókocsi egy párszor.

 

Szóval jogosan kérdezhetem, hogy akkor a többin miért? Az enyémen miért nem? Biztos, hogy ugyan az a csapágy van benne ami a többibe. 2005-2006 évjárat.

Ez mitől függhet? Az összeszereléstől?

 

 

Nálam a "típushibának" a csomagtér rohadás jött be. Gariba cserélték, javították- bár már nem hordtam szakszervízbe pecsételtetni.
Majd kíváncsi leszek mennyire sikerült.Mondjuk már nagyon sok éve volt, de szerintem kiirtani a rozsdát nem lehet...

 

Előzmény: Xlive2 (76731)
Xlive2 Creative Commons License 2017.03.09 0 0 76731

"suzuki nyelestengely csapágy"
Nagyjából 15 100 találat (0,73 másodperc)

"suzuki váltó felújítás"
Nagyjából 91 600 találat (0,61 másodperc)

"suzuki váltó felújítás"
Nagyjából 91 300 találat (0,66 másodperc)

 

Keressek még vagy elég a Google-al?

Miért kell tagadni a tényeket? Elbaszták, kész. Ennyi.

 

Továbbá melyik autón kell, kötelezően 45.000-ként váltó olajat cserélni? Megsúgom, egyben sem! Vajon mi oka lehet?

 

Érdemes lenne olyan emberrel beszélned aki napi szinten újít fel váltókat, más lenne a véleményes :-)

 

http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2013/08/16/sorozatos_hibak_a_suzukik_valtojaban/

 

Ezek után mondja még valaki hogy nem létezik, fel van fújva stb :-D

Előzmény: zlota (76730)
zlota Creative Commons License 2017.03.09 0 0 76730

Mondjuk ezt nem értem!

Hogy lehet, hogy egy típushiba nem minden autón jön elő?

Ne értsen félre senki- nem vitázni akarok-, de a típushiba nem minden egyes példányt érint abból a szériából?

 

Pl ebben az esetben ugyanott készültek a kocsik, váltó, csapágy is ugyanaz. Mondjuk mind legyen 2005-ös.Az egyiknél 40e km után csere, a másiknál meg 240.000km és 12év után meg még semmi...

 

Az enyém a legveszélyeztettebb fajta 2005-2006os példány.

Előzmény: Xlive2 (76729)
Xlive2 Creative Commons License 2017.03.09 0 0 76729

Egyáltalán nem lett túlfujva a dolog!

 

Hány új autónál hallottál idáig hogy kellett szétszedni a váltóját? Én kevésről.

De ha megint elvakult_suzukis módján gondolkozol, akkor csapd fel a Google-t és keress rá hogy suzuki nyelestengely, suzuki váltófelújítás, suzuki váltó, stb kulcszavakra. Nem csak swift!

 

Birom hogy állandóan a ezzel a süket szöveggel traktálod itt a közönséget...

Előzmény: kgaboroo (76727)
zársebesség Creative Commons License 2017.03.09 0 0 76728

felfújt dolog volt miszerint kikiáltották típushibának.

 

Lehet, de nekem mégis 70.000, pénzem bánja, haveri alapon. A szerviz, ha jól emlékszem 150 körül vállalta volna, mindezt 40 000 km-nél.

Előzmény: kgaboroo (76727)
kgaboroo Creative Commons License 2017.03.09 0 0 76727

Azért van annyi autótípus a világon, hogy mindenki megtalálja a számára legmegfelelőbbet, akár motor, beltér vagy csomagtartó méretben. Ott van a Baleno ha nagyobb rakteret akarsz. :)

 

A Swift GS-hez hozzászólva. Ha valós a km akkor rossz vételt nem csinálhatsz. A csomagtartó rozsdásodás miatt volt gyári visszahívás bár szerintem túl lett fújva a dolog a konkurencia álltal. Az én 2005-ös Swiftemben nem volt olyan mértékő rozsda, hogy említésre méltó legyen. A patentlyukak körül volt egy kis festék felpattogás, ezt kis ecsettel lekezeltem és kész.

 

Mindenesetre azt nézesd meg, hogy nem volt-e törve a hátulja és ezért van a friss festés az alján.

Ha motorikusan csendben van akkor nem lehet baja. A sebváltó nyelestengely csapágy dolog is egy téma volt a sajtóban, persze ez is inkább felfújt dolog volt miszerint kikiáltották típushibának.

 

Ezer autóból pár darabnál jelentkezett a csapágy hangosodása, ez abszolút nem nevezhető típushibának. Az enyémben 190 ezer volt mikor eladtam de semmi hiba nem volt a váltóban. Jó minőségű olaj kell bele és nincs probléma.

Előzmény: zlota (76724)
kgaboroo Creative Commons License 2017.03.09 0 0 76726

Akkor nevezzük egyszerűen típusfrissítésnek. :)

 

Az Astra 2017-es változata is teljesen más mint a 2010-es. A Suzukinak is ezt kellett volna csinálnia, nem pedig azt, hogy kicsit más hátsólámpát rakok meg formailag más első lököst.

 

A kormány viszont tetszik, műszerfalban a 2015-ös szerintem szebb. De majd vitatkozzunk akkor rajta ha élőben meg lehet nézni. Mert pl az új Ignist is le lehet úgy fotózni, hogy kinézzen valahogy, aztán mikor beleültem meg körbenéztem akkor látszott, hogy eléggé szar.

Előzmény: eznemmentseg (76722)
zlota Creative Commons License 2017.03.09 0 0 76725

Nah de a fórumban is lehetne már végre egy fejlesztés: Hogy tudjam szerkeszteni a hsz-t... véletlen rányomtam és elment átolvasás nélkül! grrrr....

Szóval végre növeltek a csomagtartón is egy kicsit.Most már közeledik a normál méretű csomagtartóhoz.... még 1 generáció és egész jó lesz :)

Előzmény: zlota (76724)
zlota Creative Commons License 2017.03.09 0 0 76724

Én a 2005 és a 2010-es modellek között nem látok sokszor még 2. ránézésre sem különbséget.Sokszor van/volt, hogy mentem ilyen swift mögött, és odaszóltam a mellettem ülőnek, hogy ott egy új swift. Reakció 10/10 esetében: ha nem szólsz észre sem veszem, hogy ez más mint amiben ülünk.
Értelmetlennek tartottam, hogyha minden elemét megújították, miért nem csináltak pl egy nagyobb csomagtartót, vagy egy új formát.Most végre kicsi, de már határeset a csomagtartó is.Elölről is nagyon hasonló volt.A mostani 2017-est szerintem jobban megújították kívülről, mint a 2005/2010 közöttit.

Ha még 20% nagyobb csomagtartót vagy végre kombi változatot is kihoznának ideális lenne 2 felnőtt + 1 gyerek mellé (babakocsi)

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!