Tipikus negatív szemléletmód! Részletekbe persze nem làtsz bele de osztod az okosat! Akkor miért nem lóval jàrsz? Nagyapàd is felnőtt és nem nyomorodott meg rajta! ha mindenki így gondolkozna mint te, és nem a jobbra és a kényelmesebbre törekedne akkor még gyertyàval vilàgítanànk a kerti kút vízét fürdés közben...
Ha esetleg valakinek van tapasztalata és van kedve vàlaszolni az előző kérdésemre, azt megköszönöm!
Hát igen, csak találgatok, mivel a részecskeszűrő kiiktatásánál nem voltam jelen és utána változást nem tapasztaltam.
Én úgy érzem, hogy az autó gyenge, mint ha egy rohadt nagy fojtás lenne benn és ha be megyek a városba ami kb:10 km akkor majdnem minden alkalommal regenerál vagyis megy a ventilátor, ezért feltételezem, hogy valami nincs rendben a FAP körül.
Előző autóm egy 90 lovas 406 HDi volt ez a 407 1.6 HDi 110 lóvas de elbújhat a 406-os mellett.
Két hsz-szel ezelőtt azt kérdezted, hogyha leszeded és kitisztítod megoldódik-e a probléma.
Most meg azt, hogy egy éve ki lett iktatva. Akkor most mi van?
Kiiktatták, de nem szerelték le? Mert szerintem az a létező legrosszabb megoldás, mert a szűrő csak tömődik, de mivel a kocsi nem tud róla, takarítani sem fogja...
Az 1.6 hdi nél ez rendszeres hiba ,a szűrő takaritás nem megoldás erre a hibára , a regenerálások száma elérte a maximumot ill beragadt regenerálásba , itt a biztos és jó megoldás a fizikai és szoftveres eltávolítás +egy egr kiirás utána rá sem fogsz ismerni az autóra .
Jena megszoftvereli , én megcsinálom a többi részét , a motor élete is meghosszabodik , megszabadul egy rakás káros rendszertől.
Ez a motor létezik Fap nélkül is , tovább élnek és kevesebb gond is van velük.
Találkozott már valaki olyan problémával, hogy az 1.6 HDi-nél a a hűtőventilátor annak ellenére veszettül hűt, hogy a víz hőmérséklete 70 fok körül mozog.
A fedélzeti hibát nem jelez a hűtővíz nem hiányzik a motor nem szokott túlmelegedni, de a ventilátor megy, még akkor is miután beálltam a garázsba még kb:10 percig is megy.
Amit észrevettem, hogy amikor bekapcsol menet közbe teljesítmény csökkenés érzékelhető amíg megy a ventilátor.
van ám gond, meg tudom érteni, elég-e vajon egy 5m-es autó?... :)
Nekem két csemete volt, akiket anno 90-91-ben, trabival (ott is két ajtó volt) vittünk a kerek erdő négy sarkába. Mégsem lettek görbe lábúak, gerincűek, mert nyomorogni kellett benne. :)
A majdnem vejem (a gyagya), azért akar 5-ös bmw-t, mert a 3-as kicsi ahhoz, hogy gyerekkel hazajárjanak Ausztriából...
No comment. De azért mégis; ez már az affektálás kategóriája. :(
Peugeot 407 coupe 2.7 diesel feline full extra felszereltségű autóm van. 2. Tulaj vagyok 10 hónapja. Imàdom az autót, ez alatt a 20 000 km alatt nagyon hozzàm nőtt!
A helyzet az, hogy most viszont bővül a csalàd! Nehezen vàlnék meg tőle...
a kérdésem az lenne, hogy van esetleg valakinek tapasztalata ezzel a modellel kapcsolatban ilyen szituàcióban? 1 gyermekkel még vàllalható ez az autó?
Sógorom gondolkozik 407 SW-ben, de kizárólag benzines motorral, ami sajnos (?) igen ritka a piacon, legalábbis a hahu-n nem sok van. Gondolom nem véletlenül?
Van valakinek tapasztalata az 1.8-as vagy 2.0-ás benzinesekkel?
Kb. másfél milliót tudna rá szánni különben, de fél a dízeltől.
Köszi előre is, ha valaki megosztja a tapasztalatát!
Az elektromos szervo motor teljesen halott :( azt mondja a szerelom tud bontottat 150 ezer penzert ,de ugyan ebbol a tipusbol nem tudja garantalni mennyit fog birni ,mert tipus hiba, farsot sziv a pumpa ,ezert inkabb ujat javasol ami mar modositott van 4 db Pesten pentekre kialkud egy jo arat 200 es 300 ezer ft kozott van a szoras.
A 407 -es szervo motorja ugyan ilyen szerkezetileg csak az a baj hogy nem lehet 508-hoz feltanittani!
A kormany szervorendszert is ki kell tisztittani ,hat ez van 19-re kesz az auto 20-an tervezem hogy viszem hozzad.
Autószerelő műhely is egyben, minden esetre kötöttek rá diagnosztikai ezközt is, de nem tárolt el hibát. H ők jutnak valamire utána akkor egy közvetett ismerős kihozza a Citroen-ből a gyári diag. eszközt és átnézik ők is.
Nekem van ilyen irányú tapasztalatom, nekem egy 206 nyomta stokk ugyanezt a műsort, meg sok egyéb mást is. Tekintve, hogy a pécsi Peugeot szakszerviz annyit látott mindössze, hogy egyszer a computer egyik lábán nem volt meg a feszültség, és ezt a hibát meg orvosoltam, én is autóvillamossági szakemberhez fordultam. Mivel a tulajnak már baromira kellett a kocsi, és éppen hibátlanul működött, ezért visszaadtam neki, de addigra már egy hetet "állt" (tesztelték) computer-es szakembernél, az autóvillamosságis cimbora meg konkrétan mindent átnézett és reparált a motortérben, ergo ott minden hibát kiszűrtünk. Közöltem a tulajjal, hogy a probléma az utastérben van, ha megint jelentkezik, ott kutassanak. Egy hónap múlva szólt, hogy na, akció van. Mivel Ő budapesti illetőségő, én meg pécsi, ezért nem én intéztem a továbbiakban a dolgokat, hanem ő. Konkrétan kiborították az óracsoportját, kicserélték benne az izzókat, átmozgattak minden csatlakozót, és azóta jó az autó. Szóval (végeredményben) simán lehet autóvillamossági probléma. :(
nem hinném hogy autovillanyoshoz kellett volna vinned.. inkább olyanhoz aki diaggal élő adatokat tud nézni és értelmezni . Inkáább olyasmire gondolok hogy nem épül fel rendesen a rail nyomás stb...
Márkatársak! Elvittem a kocsit autóvillamossági szerelőhöz...mondtam neki, hogy a kocsi 3000 rpm-nél rángat meg egy alkalommal menet közben egyszer csak leállt...jelenleg ott tartunk, hogy most olyan probléma is van, hogy a kocsi nem indul el...gondol egyet akkor meg elindul. Nem ír ki hibakódot és nem stabilan/állandóan produkálja a hibát, mármint, hogy nem indul be. Valakinek hasonló sz@r@kodás? Amúgy feltehetően ez lesz az utolsó előtti hibája nálam, ha legközelebb valami hasonló elektronikai baja lesz megy a háztól.
Ha nem teljesen tipusazonos az automhoz akkor nem lehet az elektronikajat feltanittani a kormany szogelest stb az a baj ezzel nagyon nem mindegy hogy pontosan milyen motor :(
Ezt sosem értettem. Én (informatikusként) a brand gépekkel kapcsolatban látom ugyanezt, legyen az asztali vagy hordozható gép. Rendkívül bosszantó, hogy egy notebook-ot 5 féle hálózati kártyával szerelnek például...