Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Moó Creative Commons License 2015.02.16 0 0 19380

Szia! Merre vagy az országban?

Előzmény: OCP (19378)
pirospunto Creative Commons License 2015.02.16 0 0 19379

Tipikus negatív szemléletmód! Részletekbe persze nem làtsz bele de osztod az okosat! Akkor miért nem lóval jàrsz? Nagyapàd is felnőtt és nem nyomorodott meg rajta! ha mindenki így gondolkozna mint te, és nem a jobbra és a kényelmesebbre törekedne akkor még gyertyàval vilàgítanànk a kerti kút vízét fürdés közben...

Ha esetleg valakinek van tapasztalata és van kedve vàlaszolni az előző kérdésemre, azt megköszönöm!

Előzmény: murasake (19365)
OCP Creative Commons License 2015.02.16 0 0 19378

Udv! Tudna valaki segiteni nekem tempomat kar beszereleseben es engedelyezeseben? Elore is koszonom.

murasake Creative Commons License 2015.02.16 0 0 19377

Ha kiiktatás után is regenerál, akkor sürgősen nézesd meg egy hozzáértő szakival, mert kókány munkát csináltak vele!

Előzmény: Zordon407 (19376)
Zordon407 Creative Commons License 2015.02.16 0 0 19376

Hát igen, csak találgatok, mivel a részecskeszűrő kiiktatásánál nem voltam jelen és utána változást nem tapasztaltam.

Én úgy érzem, hogy az autó gyenge, mint ha egy rohadt nagy fojtás lenne benn és ha be megyek a városba ami kb:10 km akkor majdnem minden alkalommal regenerál vagyis megy a ventilátor, ezért feltételezem, hogy valami nincs rendben a FAP körül.

Előző autóm egy 90 lovas 406 HDi volt ez a 407 1.6 HDi 110 lóvas de elbújhat a 406-os mellett.   

Előzmény: murasake (19375)
murasake Creative Commons License 2015.02.16 0 0 19375

Két hsz-szel ezelőtt azt kérdezted, hogyha leszeded és kitisztítod megoldódik-e a probléma.

Most meg azt, hogy egy éve ki lett iktatva. Akkor most mi van?

Kiiktatták, de nem szerelték le? Mert szerintem az a létező legrosszabb megoldás, mert a szűrő csak tömődik, de mivel a kocsi nem tud róla, takarítani sem fogja...

Előzmény: Zordon407 (19373)
dx man Creative Commons License 2015.02.16 0 0 19374

Nekem a 2.0HDi-nél még nem volt olyan, hogy leállítás után ment volna tovább a ventilátor.

 

Zordon407 Creative Commons License 2015.02.16 0 0 19373

Ezzel csak az a gond,hogy ez mid már megtörtént az EGR lefalazva a FAP kiiktatva már 1 éve!!!!!!!

 

Előzmény: betg (19372)
betg Creative Commons License 2015.02.15 0 0 19372

Szia 

Az 1.6 hdi nél ez rendszeres hiba ,a szűrő takaritás nem megoldás erre a hibára , a regenerálások száma elérte a maximumot ill beragadt regenerálásba , itt a biztos és jó megoldás a fizikai és szoftveres eltávolítás +egy egr kiirás utána rá sem fogsz ismerni az autóra .

Jena megszoftvereli , én megcsinálom a többi részét , a motor élete is meghosszabodik , megszabadul egy rakás káros rendszertől.

Ez a motor létezik Fap nélkül is , tovább élnek és kevesebb gond is van velük.

Előzmény: Zordon407 (19371)
Zordon407 Creative Commons License 2015.02.15 0 0 19371

Ha leveszem és kitisztítom a részecskeszűrőt akkor megoldódik a probléma?????

Előzmény: Zolysys (19368)
Renegade101 Creative Commons License 2015.02.15 0 0 19370

sajnos nem látom az email címed ha még érdekes írj rá autó ügyben

Előzmény: Adam87G (19362)
Zordon407 Creative Commons License 2015.02.15 0 0 19369

És mi a megoldás????

Előzmény: Zolysys (19368)
Zolysys Creative Commons License 2015.02.15 0 0 19368

regenerálásban van épp.. vagy már be is ragadt...

Előzmény: Zordon407 (19367)
Zordon407 Creative Commons License 2015.02.15 0 0 19367

S.O.S

Találkozott már valaki olyan problémával, hogy az 1.6 HDi-nél a a hűtőventilátor annak ellenére veszettül hűt, hogy a víz hőmérséklete 70 fok körül mozog.

A fedélzeti hibát nem jelez a hűtővíz nem hiányzik a motor nem szokott túlmelegedni, de a ventilátor megy, még akkor is miután beálltam a garázsba még kb:10 percig is megy. 

Amit észrevettem, hogy amikor bekapcsol menet közbe teljesítmény csökkenés érzékelhető amíg megy a ventilátor.

 

Draganovic Creative Commons License 2015.02.15 0 0 19366

Ha 5-os BMW-je lenne akkor meg 7-est akarna .

Előzmény: murasake (19365)
murasake Creative Commons License 2015.02.15 0 0 19365

Szia,

van ám gond, meg tudom érteni, elég-e vajon egy 5m-es autó?... :)

 

Nekem két csemete volt, akiket anno 90-91-ben, trabival (ott is két ajtó volt) vittünk a kerek erdő négy sarkába. Mégsem lettek görbe lábúak, gerincűek, mert nyomorogni kellett benne. :)

 

A majdnem vejem (a gyagya), azért akar 5-ös bmw-t, mert a 3-as kicsi ahhoz, hogy gyerekkel hazajárjanak Ausztriából...

No comment. De azért mégis; ez már az affektálás kategóriája. :(

Előzmény: pirospunto (19364)
pirospunto Creative Commons License 2015.02.15 0 0 19364

Sziasztok!

 

Peugeot 407 coupe 2.7  diesel feline full extra felszereltségű autóm van. 2. Tulaj vagyok 10 hónapja. Imàdom az autót, ez alatt a 20 000 km alatt nagyon hozzàm nőtt!

A helyzet az, hogy most viszont bővül a csalàd! Nehezen vàlnék meg tőle...

a kérdésem az lenne, hogy van esetleg valakinek tapasztalata ezzel a modellel kapcsolatban  ilyen szituàcióban? 1 gyermekkel még vàllalható ez az autó?

 

Vàlaszokat előre is köszönöm!

gregcomrade Creative Commons License 2015.02.13 0 0 19363

Nekem az 1.8 benzines 16 szelepes van és nagyon elégedett vagyok vele. Sokszor van rövid távon használva, ezért nekem ideális!

Előzmény: Adam87G (19362)
Adam87G Creative Commons License 2015.02.12 0 0 19362

Sziasztok!

Sógorom gondolkozik 407 SW-ben, de kizárólag benzines motorral, ami sajnos (?) igen ritka a piacon, legalábbis a hahu-n nem sok van. Gondolom nem véletlenül?

Van valakinek tapasztalata az 1.8-as vagy 2.0-ás benzinesekkel?

Kb. másfél milliót tudna rá szánni különben, de fél a dízeltől.

Köszi előre is, ha valaki megosztja a tapasztalatát!

407fan Creative Commons License 2015.02.11 0 0 19361

A vezérműtengely jeladó vagy a főtengely holtpont jeladó van kilazulva és mocorog. Azokat állítsátok be megfelelő gyári hézagra és megszűnik a hiba.

Előzmény: Kaj István (19356)
Draganovic Creative Commons License 2015.02.11 0 0 19360

Az elektromos szervo motor teljesen halott :( azt mondja a szerelom  tud bontottat 150 ezer penzert ,de ugyan ebbol a tipusbol nem tudja garantalni mennyit fog birni ,mert tipus hiba, farsot sziv a pumpa ,ezert inkabb ujat javasol ami mar modositott van 4 db Pesten pentekre kialkud egy jo arat 200 es 300 ezer ft kozott van a szoras.

 

A 407 -es szervo motorja ugyan ilyen szerkezetileg csak az a baj hogy nem lehet 508-hoz feltanittani!

 

A kormany szervorendszert is ki kell tisztittani ,hat ez  van 19-re kesz az auto 20-an tervezem hogy viszem hozzad.

Előzmény: Zolysys (19352)
Kaj István Creative Commons License 2015.02.11 0 0 19359

Autószerelő műhely is egyben, minden esetre kötöttek rá diagnosztikai ezközt is, de nem tárolt el hibát. H ők jutnak valamire utána akkor egy közvetett ismerős kihozza a Citroen-ből a gyári diag. eszközt és átnézik ők is.

Előzmény: Zolysys (19357)
Sportbiro Creative Commons License 2015.02.11 0 0 19358

Nekem van ilyen irányú tapasztalatom, nekem egy 206 nyomta stokk ugyanezt a műsort, meg sok egyéb mást is. Tekintve, hogy a pécsi Peugeot szakszerviz annyit látott mindössze, hogy egyszer a computer egyik lábán nem volt meg a feszültség, és ezt a hibát meg orvosoltam, én is autóvillamossági szakemberhez fordultam. Mivel a tulajnak már baromira kellett a kocsi, és éppen hibátlanul működött, ezért visszaadtam neki, de addigra már egy hetet "állt" (tesztelték) computer-es szakembernél, az autóvillamosságis cimbora meg konkrétan mindent átnézett és reparált a motortérben, ergo ott minden hibát kiszűrtünk. Közöltem a tulajjal, hogy a probléma az utastérben van, ha megint jelentkezik, ott kutassanak. Egy hónap múlva szólt, hogy na, akció van. Mivel Ő budapesti illetőségő, én meg pécsi, ezért nem én intéztem a továbbiakban a dolgokat, hanem ő. Konkrétan kiborították az óracsoportját, kicserélték benne az izzókat, átmozgattak minden csatlakozót, és azóta jó az autó. Szóval (végeredményben) simán lehet autóvillamossági probléma. :(

Előzmény: Kaj István (19356)
Zolysys Creative Commons License 2015.02.11 0 0 19357

nem hinném hogy autovillanyoshoz kellett volna vinned.. inkább olyanhoz aki diaggal élő adatokat tud nézni és értelmezni . Inkáább olyasmire gondolok hogy nem épül fel rendesen a rail nyomás stb...

Előzmény: Kaj István (19356)
Kaj István Creative Commons License 2015.02.11 0 0 19356

Márkatársak! Elvittem a kocsit autóvillamossági szerelőhöz...mondtam neki, hogy a kocsi 3000 rpm-nél rángat meg egy alkalommal menet közben egyszer csak leállt...jelenleg ott tartunk, hogy most olyan probléma is van, hogy a kocsi nem indul el...gondol egyet akkor meg elindul. Nem ír ki hibakódot és nem stabilan/állandóan produkálja a hibát, mármint, hogy nem indul be. Valakinek hasonló sz@r@kodás? Amúgy feltehetően ez lesz az utolsó előtti hibája nálam, ha legközelebb valami hasonló elektronikai baja lesz megy a háztól.

Előzmény: Kaj István (19305)
Draganovic Creative Commons License 2015.02.09 0 0 19355

Tudom segiteni akarsz de.... :( 

 

"This item does not fit Peugeot 508 SW 2011 -- [2010-2014] Estate 2.0 HDI"

Előzmény: 407fan (19351)
Draganovic Creative Commons License 2015.02.09 0 0 19354

Ha nem teljesen tipusazonos az automhoz akkor nem lehet az elektronikajat feltanittani a kormany szogelest stb az a baj ezzel nagyon nem mindegy hogy pontosan milyen motor :(

Előzmény: 407fan (19351)
Sportbiro Creative Commons License 2015.02.09 0 0 19353

Ezt sosem értettem. Én (informatikusként) a brand gépekkel kapcsolatban látom ugyanezt, legyen az asztali vagy hordozható gép. Rendkívül bosszantó, hogy egy notebook-ot 5 féle hálózati kártyával szerelnek például...

Előzmény: Zolysys (19352)
Zolysys Creative Commons License 2015.02.09 0 0 19352

ez ok csak kb 15 félével szerelték.....

Előzmény: 407fan (19351)
407fan Creative Commons License 2015.02.09 0 0 19351
Előzmény: Zolysys (19347)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!