Most: indítás csak szívatóval (pedél nélkül), szívató féli vissza ahogy a motor felpörög (pár mp.), indulás és kb. 30-50 mp. szívató teljesen vissza (jelzőlámpa nincs) így most ~7 l.
Simán megy szivatóval (sőt, gyorsabb is) télen nyáron.
Ha emléxel a mártélyi bohóckodásokra, akkor is szivató lett kihúzva, és máris nem kellett nyomni a gázt, lehetett szörfözni a küszöbön állva. Ehhez persze jó állapotú küszöb is kell...
:-)
Észrevettétek, hogy hidegben sokkal jobban húz a motor?
A hideg oxigénrészecskék nagyobbak, így sokkal erősebb a motor.
J+M, ha olvasod ezt a fórumot is ! Ne hagyd magad félre vezetni, és ne spórolj, mert az mindig többe kerül ! Ha már le szenvedted a ventilátort, akkor bizony érdemes a megszakítóval egyszerre a kondenzátort is kicserélni ! Tapasztalat szerint 7.5 és 10 ekm között illik a gyújtást ellenőrizni utána állítani, ez lenne az un. kis szervizelés és persze olajszürő és olajcsere is ! Nagy szerviz 15 illetve 20 ekm között a fentieketmegis kiegészítve szelephézag állítással is. Mostani gy.gyertyák már elmennek akár 20.000 km-t is ! Majd tapasztalod te is ha már többet furikáztál a Kátsáddal !
Engem is megszivatott a DONALD'85, mert a Belvárosban a Deák térren kellett hétfőn leszerelnem a ventilátort, hogy a végére járjak a "kapkodós" gyújtásnak, pedig még van hátra kb 1.800 km a következő olajcseréig ! Nem szivesen, de megoldottam a feladatot a város közepén, s azóta ismét úgy ketyeg mint egy "DOXA" óra !
ad/1 Fém tank kb 20 liter + a beöntő cső, ezért tudsz több mint 20 litert tankolni !
ad/2 Müanyag tank kb 24 liter + a beöntőcső, hasonló az eset mint fent !
Én is szoktam volt majdnem 25 litert tankolni, ez persze függ a maradék üa.-tól is.
Nézd meg szerelő aknáról a Kátsádat, hogy hogyan van rögzitve az alvázhoz a tank.
Ha peremes a tank a felfogatásnál akkor fémből van,
ha pedig csak a felfogatásnál van perem akkor müanyagból van !
Jó kukucskálást kivánok és várlak, holnap egész nap az ESZÉK utcában vagyok.
A jövőhéten talán összejön, már úgyis régrn tervezek egy kirándulást oda. Kiváncsi vagyok, hogy mire emlékszem, ja és hol tudok megálni? Akkor 2 db autó volt az utcában. 1 Wartburg 1000 a Kamarás Ödön művészúré és egy Moszkvics 403 a mi házunkba a "mérnök"-úré.
Akkor te nagyon ismerős vagy itt e környéken !
Ha van kedved gyere el nosztalgiázni az Eszék utcába .
Ha jössz előtte telefonálj, bár ma már tudtam SMS-t küldeni !
Azt hitttem, hogy olyan rács kell ami nekem van fent,
de ilyen nincs a 2CV Cassis-i katalógusban, hanem egy másikban található !
A COCH tagoknak a piros áron tudom az alkatrészeket ajánlani,
de én 250 HUF-ban számolom az egy EURO-t.
Persze elfogadok EURO-t is, de 10eHUF körül már előleget kérek,
mert már sok alk. maradt a nyakamon !
Kilincsek ügyében pedig megvivunk ?
Február elejére tervezek egy BREMA-i utat,
az AUTO CLASSIC kiállításra és börzére !
Természetesen utitárs kerestetik mint mindig !
A dolog lényege, hogy a keresztnev (levélen) Tibor Atilla. Az Atillát sosem használtam. Azért mert két utónevem van, ha jól emlékszem szüleimnek még + költséget jelentettem, - na de? egy Kovács vezetéknévhez enyi dukéál. Ami pl. mondjuk az @ címemet illeti csak így fértem be, a többi kivánt variácíó foglalt volt.
Az Eszék u. emlékeim (7a) az üzletben Csigóbácsi mint Úriszabó, a következő az lakás volt talán Urköviék (ha jól emlékszem) és egy tejbolt volt. Még néztük ahogy a nagytestű "dréher lovak" rengeteget pisáltak a sárga keramia burkolaton. Lelegeltük a vadsoskát is a keritésekről (olmozatlanul) és a gyönyörű bérházak házmestereivel és viceházmestereivel vivott kergetőzések ellenére már zölden lelegeltünk minden gyümit. (ja szerintem a váli utcai iskola falán talán még látható az emléktáblám mint a környék legcsibészebb gyereke, de ez sajna az OTI rendelőben is fellelhető, szerintem a sebészetet miattam és a Bátyó miatt tartották ügyeletbe)
Ami a hűtőrácsot illeti én nem kérek motorháztetőt is hozzá. Az Általad propagált katalógusban az új ára sem enyi. Szóval engem a 2103025 sz. rács érdekelne. ?Ft. és a kilincsekre is légyszi egy nem futurisztikus árajánlatot mondjál. Akár @.
Nekem az az érzésem, hogy Te nem is akarod eladni! Legalábbis ilyen áron nem vásárol senki.
Most akkor Tibor vagy Atilla ?
Igen csak megkevered a népet az egyszerű halandót !
Jelszó "MGR" és különben az ötvös mellett van a bolt !
Haszált nyári rács is jó lesz félpénzen 65 helyett csak 30 EURO-ért ?
Viszem a kilincseket is ! 10 - 18 -ig vagyok ott, az ebédidő 13 - 14-ig tart !
Ha már Dél-budán jársz, akkor nézzél be a HOMASITÁ-ba,
talán ott kapsz ilyen gumi rögzítőt . De én lebeszéllek róla inkább nézzük meg,
hogy jobban zárjon az eredeti !
Tudod : EREDETISÉG illetve .........
A helyzet az, hogy mentem az úton és jött valami nagy vas, - erővel (busz, kamion) és láttam, hogy a motorháztető úgy libeg mint egy pzs. (papirzsebkendő). Ez kicsit idegesít! Van egy elég rossz emlékem egy Golf motoros trabantról aminek jeges országúton egyszercsak felcsillott a motorházteteje. Nem kivánom senkinek az élményt. Jeges, keskeny út, árok kétoldalt, forgalom és ~90km/ó.
Hay
Gumis rögzítőnek hívják amit keresel és az autósboltokban
illetve benzinkutaknál megtudod vásárolni !
Különben mi van az eredeti motorháztető rögzitőddel ?
Muszály összefurkálni a motorház tetőt és a sárvédőket ?
Ezen érdemes elgondolkozni !
Mert szerintem "diszítésnek" sem valami látványos és
egy idő után mint minden gumi ez is kipálik és utána pedig annyi mint egy bambi,
s marad a sok - sok lyuk, amit majd újra el kell tüntetni !
Szóval nagyaon "ráérhetsz" !?!
Tudod EREDETISÉG" vagy .... Mert az 2CV úgy szép ahogy megalkották !
Kátsás üdvözlettel ! fgt.sr
Hay Bp0414,
Csak kivülről látható, de igen csak viszi a szemet,
legfőképpen öltözteti a Kátsát !
Annyira nem feltünő, de mégis észre vetted te is !
Sőt irigykedtél is, ha jól emlékszem !
Ezek után nem nehéz kitalálnod, hogy mit találtam meg !
Pedig nem is ezt kerestem !
Holnap tényleg bent leszek az üzletben a budai Skálánál az Eszék utcában !
Kátsás üdvözlettel ! fgt.sr