Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Xantia2.0i-8v Creative Commons License 2009.12.19 0 0 9037
Szia.

Mint mondtam nem vagyok nagy szaki. De ha a kormánymű kikapcsolódik a hidraulika körből, mint azt említetted, akkor hogy szól bele a szintszabályzásba??
És én ezt most nem cinizmusból kérdem, hanem tényleg azért, mert nem értem, és szeretném megérteni.
Előzmény: xmbela (9034)
Törölt nick Creative Commons License 2009.12.19 0 0 9036
Az első kettő jó,had ne kelljen megnézni a másik kettőt mínusz 10 -be :-)
Mondjuk az autó állt egy hétig kint és itt nálunk éjjel most mínusz 17 volt de ettől függetlenül nem 3 ra kéne indulnia.
Törölt nick Creative Commons License 2009.12.19 0 0 9035
Kellett nekem hozzászolni az izzítógyertyák kivételéről,most megyek le megnézni őket.
Legalábbis kettőt kiveszek,reggel nem indul rendesen.
1 éves gyertyák és ráadásul 5000 volt darabja.
Lehetséges,hogy a relé miatt megy tönkre?
Állítólag ha nincs megfelelő utóizzítás akkor tönkremehet a nagy hőingadozás végett.
xmbela Creative Commons License 2009.12.18 0 0 9034
Ismét egy nagy ötlet!
És ahhoz mit szólsz,hogy a kormányt teljesen kitekerve a kormánymű "kikapcsolódik" a hidraulika körből?
Előzmény: Xantia2.0i-8v (9032)
Xantia2.0i-8v Creative Commons License 2009.12.18 0 0 9033
Szia.

Ismét csak egy ötlet, de elég valószínű, hogy a hidraulika olajat kellene lecserélni. De szakszerűen. Valószínűleg vizes, taknyos az olaj, és nagyon besűrűsödik, vagy esetleg apró jég dugók is képzódhetnek benne.
A szakszerű cserét úgy értem, hogy kijáratni a visszafolyó rendszerből is a régi olajat.
Előzmény: xantiacombi1.8 (9031)
Xantia2.0i-8v Creative Commons License 2009.12.18 0 0 9032
Szia.

Bár nem vagyok nagy szaki, de szerintem inkább a szintszabályzót kellene megkukkolni, vagy a stabilizátor szilenteket. Mivel a stabilizátor rúdon van a szintszabályzó is. És ha alátekert kormánynál változik a szint, akkor a stabilizátor rúd mozdulhat el. Esetleg, hogy egyformák-e stabilizátor gömbcsuklók...
Előzmény: 1viktor erdélyi fejedelem (9029)
xantiacombi1.8 Creative Commons License 2009.12.18 0 0 9031

Szia. Nekem feltápázkodik ugyanannyi idő alatt,mint nyáron,DE a szervóm az nagyon darabos.

Olyan,mintha egy fél kormányfordulat után működne csak a rásegítő.

hosszabb idejű autózáskor javul a hejzet.

Mi lehet a baj?

Előzmény: 1viktor erdélyi fejedelem (9029)
Törölt nick Creative Commons License 2009.12.18 0 0 9030
Én nem vettem le a fémcsöveket,össze vissza tört ,hajlott a kezem de kicserélem viszonylag hamar.Hozzátok hozzám,féláron megcsinálom :-)))
Előzmény: 1viktor erdélyi fejedelem (9023)
1viktor erdélyi fejedelem Creative Commons License 2009.12.18 0 0 9029
megjött ismételten a nagyobb mínusz -15 Debrecenben
izzítógyertya csre után pöccre indul a masina!
viszont nem akar feltápázkodni csak kitekert kormánynál.
lehet , hogy a kockaszelepem van nagyon megkopva????
cirki Creative Commons License 2009.12.18 0 0 9028
Kicsit megnyugtattatok. Koszi az infokat.
tazmanördög33 Creative Commons License 2009.12.18 0 0 9027

szia teddycx

hol lehet olyan szpojlert kapni ami a kepen lathato?nagyon tetszik

segiteni tudsz nekem ebben?

koszi elore is

udv:zsolt

Előzmény: TeddyCx (1075)
Jamalboy Creative Commons License 2009.12.18 0 0 9026
HDi-k nem nagyon melegszenek főleg télen.
Kevesebb ugye a veszteséghőjük(vagy mi) eleve is.

A teherautó amit szoktam hajtani, az sem meg nagyon 75-80 fölé.
Előzmény: cirki (9024)
marci3_ Creative Commons License 2009.12.18 0 0 9025
te, enyémnek is kell 10 km mire elkezd 80-90 fok körül lenni a viz.
nagyon lassan melegszenek.
ja és ez 80-100 kmhval.
Előzmény: cirki (9024)
cirki Creative Commons License 2009.12.18 0 0 9024
Sziasztok!

Mennyire normalis egy hdi-nel hogy 75C foknal melegebb nem lesz a motor varosban maszkalva ? A termosztatol jovo cso langyos nem forro es a huto felso fele is langyos. Olyan mintha csak egy kicsit nyitna a termosztat. Kb 40C motornal hideg a cso a termosztatol szoval az mukodik valamennyire. Letezne hogy hamarabb nyit a termosztat vagy van rajta egy "bypass" nyilas ami atengedi valammenyire a hutofolyadekot ?
1viktor erdélyi fejedelem Creative Commons License 2009.12.17 0 0 9023
porlasztócsucsokra meno fém csoveket kelett levenni aztan a hengerfejbol kijovo vizcsovet amin a légteleníto is találhato. így fértem hozzá csak.
Előzmény: Törölt nick (9020)
kicsizs Creative Commons License 2009.12.17 0 0 9022
No, én azt a gyertyát még nem cseréltem, bár próbáltam. Olyan félóra bénázás után úgy döntöttem, elindul 3mal is :P
Utána asszem az adagolós cserélte talán ki az összeset...
Előzmény: Törölt nick (9020)
kicsizs Creative Commons License 2009.12.17 0 0 9021
Járó motornál sem? :)
Ha akkor sem, akkor a tartálynál kéne levenni a visszafolyókat és megnézni, melyiken ömlik vissza az olaj.
Előzmény: tazmanördög33 (9019)
Törölt nick Creative Commons License 2009.12.17 0 0 9020
Mit kell szétszedni? Én nem szedtem szét semmit csak hajtottam hozzá kulcsot de valóban kacifántos a dolog.
Előzmény: 1viktor erdélyi fejedelem (9012)
tazmanördög33 Creative Commons License 2009.12.17 0 0 9019
nem sziszeg a fek mikor ralepek
kicsizs Creative Commons License 2009.12.17 0 0 9018
Asszem a drága szerelőm aszonta, hogy ezek a fűtést úgy keverik ki, hogy a hideg-meleg levegőt keverik össze és nincs fűtéscsap. Szerintem esélyes, hogy nem tudod teljesen lezárni a hideget és ilyenkor ugyi ez nem kis gond...
Mondjuk ezekben a hidegekben az automatán nekem sem olyan hőfokot csinál...
Előzmény: Zoltán74 (9015)
kicsizs Creative Commons License 2009.12.17 0 0 9017
Az a nyomástárolód...
De szerintem inkább féxelep lesz, ha az még nem volt benne cserélve. Sziszeg, mikor RÁLÉPSZ a fékre?
Előzmény: tazmanördög33 (9016)
tazmanördög33 Creative Commons License 2009.12.17 0 0 9016

olaj csere,szuro pucolas minden meg volt!5 gombos a gep.1993 gyartasu.mondtak h az 5.gombot toltetni kellene

 

Előzmény: kicsizs (9014)
Zoltán74 Creative Commons License 2009.12.17 0 0 9015

 

  Sziasztok a következő problémám támadt,hogy tavaly télen jó volt a fűtés a kocsiban idén meg vacak. A két szezon között volt egy elrepedt cső ami miatt le kellett engednem a hűtő folyadékot,ekkor az rendszert átmostam és le légtelenítettem. A hideg idők megjöttével kiderült,hogy csekély a füttési teljesítmény.A radiátor 2 éves és próbáltam könnyen át tudom fújni tehát nincsen eldugulva. A termosztátot kicseréltem hátha az okoz galibát de eredménytelen,a csövek nem kemények tehát nem hengerfejes.70 fokos vízhőtöl kezd langyos levegőt fújniés 85 fokos víznél is csak langyos de nem meleg.Olyan gondolatom támadt,hogy a fűtésszabályzó tréfálkozik velem úgy tűnik mintha csak félig húznám el a füttésszabályzó kart. Ha valaki tudna érdemben hozzászolni azt előre is köszönöm mert én kifogytam az ötletekből. Ha jól gondolom,hogy a fűtés szabályzó vacakol vagy valami bovden akkor hogyan tudok erröl meggyőzödni vagy kizárni.  Nem írtam de s1 1.9d-ről van szó nincs bent klíma meg ilyesmi.       

kicsizs Creative Commons License 2009.12.17 0 0 9014
Azért ül le a háta, mert valahol nagy a vesztesége a rendszerednek. A többi segítséghez kellene tudni mikori a géped, hány gömbös, stb...
Nagy eséllyel az LHM is már cserére szorulna. Szerintem kezdj egy szűrő pucolással és LHM cserével.
Előzmény: tazmanördög33 (9013)
tazmanördög33 Creative Commons License 2009.12.17 0 0 9013

szia

engem erdekelne 3 kullos kormany kapcsolokkal,kodlampa,hatso szarny,ami a csomagtarto tetejen van,s benne van a potfek lampa,tovabba,elso,hatso ules,de csak akkor ha van hatul benne fejtamla is!

mert van az hogy ha leallitom az autot,kb 10 perc mulva leul a hatso kerekre????

tudtok nekem ebben segiteni???mi lehet a baj???

elore is koszonom!

eamil cimem:zsolt.mikis@gmail.com

ide varom a valaszotokat

udv:zsolt

 

Előzmény: VÉNYOLC (7667)
1viktor erdélyi fejedelem Creative Commons License 2009.12.17 0 0 9012
BERU és olyat is vettem bele ne legyen gond mivel az adagoló mögötti cseréhez hicsit szét kelett szedni mindent.
Előzmény: Törölt nick (9011)
Törölt nick Creative Commons License 2009.12.16 0 0 9011
Akkor az jól bírta,milyen fajta volt bent?
Előzmény: 1viktor erdélyi fejedelem (9008)
dudoci Creative Commons License 2009.12.16 0 0 9010



Szia : az enyém még a régi váltókar, és a reteszelő gomb ragadt be.

A váltó rendesen működik csak a kar nem reteszel és nem tudom P. állásba rakni
a kart kompletten akarták adni kb 50.-e ft.ért de csak a kart. !!
( T.-kar retesz )

A katalógus rajz szerint,
bovdennek tűnt az összekötő darab végén alul a reteszelő
lemezzel.és a tetején valami bütyökkel ami a reteszelő gombba van beakasztva.

Úgy tűnik hogy a kar benne a kütyüvel mert a váltókar 1.-2.-3.-D.-.-N.-R. -állások
között mint a vaj úgy kapcsolható.
innen gondoltam hogy a karban levő cucc adta meg magát.

köszi hogy segítettél .
Törölt nick Creative Commons License 2009.12.16 0 0 9009

Szia!

 

97-ben volt váltás AL4 re a váltóknál ha jól tudom ezért nem biztos hogy jót irok, de ha a régebbi tipusú (ZF 4HP-14) a váltó:

 

Pontositsunk, az ragadt be ami a T-kart és a váltót köti össze, vagy az a rudazat ami magába a T-karba van és a kis gomb mozgatja (T-kar retesz)?

 

Egyik sem kimondott bowden. 

 

T karban lévö egy kb 4mm es vasrud, nekem ez szorult mert el volt görbülve. könnyü javitani és hozzáférni. felülröl a szoknya felemel és ott a csavat a T karon.

 

A T-kartól a váltóig menö huzal, az elég specko cucc, egy bowdenházba fut egy lapos acél huzal, ami végig van csapágyazva apro golyokkal oldalról. nekem ez is volt már cserélve, nem egyszerü.

Elvittem szerelöhöz mert nem volt idegzetem hozzá, én ugy néztem hogy felül is meg kell bontani a T karnál, és allul is kezdve a kipu rendszer és a hövédö leszerelésével, a váltó felöli végéhez oda lehet férni.

 

ujban ez a huzal 50e-ft volt mikor kérdeztem, érdemes bontottat keresni, és jól beáztatni olajba beszerelés elött.

 

 

Előzmény: dudoci (9007)
1viktor erdélyi fejedelem Creative Commons License 2009.12.16 0 0 9008
mi is romolhat el a hidegben hát az izzítógyertya :)
tegnap reggel már csak hosszas tekertetésre indult.
szétkaptam nohát 4 ből 3 nem izzított az adagoló mögöttit öröm cserélni,
mondjuk 5 éve van nállam és még nem cseréltem benne

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!