Közben olvastam egy nèmet oldalon, hogy ez inkàbb pappír adat...
mert az awx (5) hosszabban le tudja adni a maximàlis nyomatèkàt ( 1750 - 2500) mint az avf(6) (1900 nàl adja). De ezt èn olvastam nem tudom mi az igaz ebből!
Vagyis az egyik nem megy jobban mint a màsik, ezek szerint.
Viszont az tèny hogy nàlunk az 5ös olyan mint nàluk az 5-6 hossza.
Más topikokból kiindulva általános ajánlás a Lidl-ben kapható kis automata töltő. Más néven talán az Aldi is árulja? És ráadásul vicces áron van még akció nélkül is.
Nekem ilyen komolyabb van, 16A-rel is tudok vele tölteni, de max 70-80-as akksijaim vannak, felesleges. Árban meg jóval drágább volt, jóval nagyobb is, tök macera mindig elpakolni. Már bánom.
Cserébe kiírja a töltőáramot, feszültséget - a mérnöki énem szereti, de ennyi, jobban nem tölt. :)
Elvileg lenne benne ráció, de a PD-nek az első két /3?/ fokozatban nyomatékkorlátozása van (gyári szoftver esetében) a hajtáslánc védelme miatt, így a váltónak végülis mindegy lenne.
Javits ki lehet , hogy rosszul tudom DE a radiator fent van a muszerfal kozepso reszen ami szerintem magasabban van mint a kiegyenlito . Tehat ha koppra toltom a tartalyt akkor se lesz magasabban. Ha csak nem epitek egy vizoszlopot :D ( csak vicc volt ) de ertem mire gondolsz amugy , hogy igy kinyomná a viz a levegot. Rohadtul idegesit a glugyogas :(
Valószínűleg a radiátorban maradt levegő, meg kellene próbálni közvetlenül a radiátorról lehúzni a gumicsövet annyira, hogy kijöjjön. Ez csak úgy működik, ha a kiegyenlítő szintje magasabban van a radiátornál.
2007-es ev vegi S1-esen par honapja vezermuszij , gorgo vizpumpa csere volt.
A leengedett hutoviz iszonyu koszos volt es ilyen apro kis darabok voltak benne. ( bocs nem tudok jobb peldat mint a prezli ) kb 4-5-szor atmostuk a hutorendszert mire tiszta viz jott le. Az atmosas alatt tobbszor volt egy hibajelenseg a rendszer levegos volt es az istennek nem dolgozta ki magabol!
Eltelt lassan harom honap..nyaron volt a csere most mar hidegek vannak azert jelensegek :
- fütés van meleget fuj a kocsi.
- a hutoviz meleg 90-foknal van a mutato sapkat le tudom nyitni kis cisszenes tehat nyomas alatt van a rendszer
- a homerseklete forro merni nem mertem de ujjat beleteve eget..erzetkuszobot boven eri.
- levegosodes...nos az megmaradt
Gyujtasraad motor indit glugy... normal tempoban az ember semmit nem tapasztal kb 2500-as fordulat felett illetve tartosan azon lehet hallani a levego gyonyoru szep vandorlasat ahogy a buborekok osonnak a rendszerben. - ergo a rendszer levgos!
- Az auto nem parasodik belulrol!
- A hutoviz szintje stabil - nem fogyott belole!
- A viz korbeforog - gazadasra a kiegyenlito tetejen levo kis csovon a viz jon
Eleg fura kis jelenseg ez osszesegeben...most a hiba okat keresem azt mondjak okosok , hogy a prezli szeru anyag hutotomito es valoszinuleg a radiator lyukassagat akartak orvosolni vele amivel el is tomitettek radiatorcsere nem vicces mutatvany elotte kerdez az ember.
DE
Lehetseges , hogy ez okozhat ilyen hibajelenseget illetve egy radiatorcsere orvosolhatja a problemam ?
Arra gondoltam vagyis úgy értem, hogy a zár miatt szét kell szedni. Az a szigetelés ragasztva van. 0 % sérülés nélkül SZERINTEM (Lehet, hogy nem így van) nem lehet szét szedni. De ha széria ha nem már nagyon unalmas ez a sok ajtó probléma...
Köszönöm, hogy minden egyes soromba külön-külön belekötöttél. Gondolom én azért típus betegség, mert zár szerelésnél sérül a szigetelés. A mikrokapcsoló típus betegség annaka cseréjéhez a lemezt is le kell venni így hívhatjuk azt is annak, de nem az volt a kérdés, hogy mi típus betegség és mi nem.
Én ezeket az infókat kaptam egy Passat tulajtól
És az a szomorú, hogy nem itt. Párszor kérdeztem itt ugyan, de csak hasonló válaszokat kaptam mint amit most tőled. Nem kell mindig belekötni a másikba.
És akkor itt ragadom meg az alkalmat, hogy megkérdezzem: valakinek esetleg van eladó bal hátsó ajtókárpit. Fekete 2005 Superb-hez.