Ilyet megtudsz nézni?:) Akkor lenne nekem is két kérdésem. :) DEF793 Renault Clio 1.9D 1993 illetve egy GSA865 VW Polo Classic 1998. Ezek még az utakon vannak? :)
Vagy a zár/kulcs kopik el és a lamellák reteszelnek, vagy a zár végén letörik egy kis alu basz és összeakad miatta. Az utóbbinál kisebb az esély a kulccsal nyitásra, többnyire a leszedés segít.
A tanácsotokat szeretném kérni Opel Astra G-vel kapcsolatban. A kulcsot nem tudom elforgatni a gyújtáskapcsolóban. Már próbáltam minden módon (kormány rángatása finoman, durván, kulcs ki-be húzogatása stb...) de sajnos sehogy sem tudom elforgatni szerda óta.
Van valami mód arra, hogy ennek ellenére ki tudja venni a zárbetétet a gyújtáskapcsolóból? Vagy mindenképp próbálkozzak még a kulccsal való elforgatással? Valakinek esetleg sikerült már áthidalnia ezt a problémát valamilyen alternatív módon (első körben nem szeretném lefúrni a gyújtáskapcsolót a kormány oszlopról)?
Ma meglepődtem a kúton. 92km mentem és 6.25l tudtam tankolni a gépbe. Ezt úgy ,hogy csak a városban használtam. Ebből volt 8db 2km rövid táv hidegen. Az olyan 6.8l átlag. :K Rosszabb sohasem legyen. :R
Ha valakinek van ötlete,kérem segítsen. Astra G-hez szeretnék vásárolni az első ülések szőnyegéhez patentet. A Shillernél csak 10 Db-s van 3800Ft-ért. Valaki tudna olcsobbat? Köszönöm.
Járt már úgy valaki közületek, hogy elszakadt, vagy elromlott a motorháztető nyitására szolgáló zár v bowden? Lecsuktam este, rájöttem, hogy egy fogó bent maradt a motortérben, ki akartam nyitni, kar mozog, de semmi...
Hogy lehet ezt kinyitni? Ez még nem akkora gond, elvagyok vele egy ideig, de a fogót ki kéne bányászni valahogy..... :)
Én főleg a cl2 twp-t ismerem napi használatban van. A simával nincs bajom, ott még nincs elektromos gázpedál meg egyéb sallang. Azért erősen elgondolkodtam, hogy zöld lámpánál fordulnék álló helyzetből balra és annyira elfelejtett gyorsulni, hogy a 60m-ről szemből érkező autóbusz is erősen lassított, mert nem értette, hogy miért nem tudok gyorsulni. Én sem értettem. Nyugodt embereket elvisz bevásárolni meg A-ból B-be, de csodát nem szabad tőle várni. Klímával főleg. Utazója kb 110 fölötte megjön az étvágya 5.-ben is, de városban max 3.-ban elég jól lehet vele menni. 90 körül 3-ban meg lehet vele előzni, csak a classic szériás autóból a lengyelek kispórolták többek közt a zajcsillapítókat, így aki füllel és seggel vezet az hajlamos városban 30-nál 4.-be kapcsolni, pedig még alig 2000-nél forog a gép...
El sem hiszem, hogy még vannak a világon ilyen segítőkész emberek. És vannak! Nagyon szépen köszönöm mégegyszer és azt is hogy szánt rám időt. Minden jót kívánok a továbbiakban!!