Meg kell nézni megint, szénkeféket cseréltem, láttam, hogy a komutátor pálya sem áll a helyzet magaslatán, lehet kell még ott is beavatkozás, de az sajnos nem olyan egyszerű mint a kefe csere. Érdekes, mert még nem láttam motoros ablak motornál ennyire elhasználódott komutátor pályát, ventilátor, vagy indító motoroknál szokott így elkopni. Olyan mintha napi 100x használták volna évekig.... Na de a lényeg no pánik, futunk még1 kőrt! :)
Smafu Úr! Mi lehet az ablakommal ? Megint ugyanaz doglott meg amit cseréltél? (Nem tudom mi volt az :)) Mert azt csinalja most is ,hogy nem működik,aztán gondol egyet es megy ,de tobbszor nem nyomogattam. Most egyáltalán nem megy ,szerencsére felhúzva állt meg.
Elkelne egy kis tanács,mi okozhatja a következő hiba jelenséget.:
Adott egy E290,futómű koppanásmentes,kormányösszekötők,talpasok,stab.pálcák elöl cserélve,gátlók cserélve,viszont 110 fölött az autó kegyetlenül billeg jobbra-balra.Mit érdemes ellenőrizni,illetve cserélni?
Jaj ne izélj már, csak beszélgetünk, erre való a fórum, érvek ellen érvek, ki, hogy látja a dolgokat, eszemben sem volt neked esni, semmi rosszat nem Írtál! Ha kicsit vadnak jöttem át, elnézést, csak az én nézetemet akartam közvetíteni! :)
És még az sem biztos, hogy nekem van igazam, az enyém is csak egy vélemény, az igazságot tulképpen az élet teremti meg!
Jah, volt egy W210 es is automata, nagyon jó vétel lehetett volna, de egy itteni Mercedes-es ember rögtön lebeszélt, 177LE 3000TD, mert hogy az mimdig hengerfejes, és sokat eszik, de ez utóbbi nem érdekelt volna, valamitől mennie kell...
Végül is a 210 es formája nem tetszik annyira, mint a W140-es, de ez sem fontos viszont minden első fényforrás full matt volt, és a lökös is kapott egy hófalat, azaz nekem cserés festés...amúgy a full bőrön semmi kopásnyom, 300e km a kiegyenlítő tartál tiszta szép rózsaszín volt benne a málna, válto első két fokozatig vittek vele, egyik neppertől a másikig, ott épp észrevehetetlen váltás volt, nem kopogott, jtók alja makulátlan, alá nem néztem mert sáros taknyos latyak volt ebédszünetben , az lett volna a kikötés még vásárlás előtt megnézni alul, és az első felső rugótányért, de elengedtem, pedig 1998, full a fényszórók, és a lökös szépséghibán kívül rendben volt, 40 e el ezelőtt állítólag váltóolajcsere. Tulaj épp beszámoltatni akarta amikor összefutottunk, így 650 ért jó vétel lett volna utólag. De kit tudja...Miért cserélitek le? közhelyes kérdésre, a túl sokat eszik válasz, nem tűnt hazugnak, de ez nem érdekelt volna, inkább egyen 2x annyit, mint egy TDCI de legyen üzembiztos, viszont az itteni tanács a nem megbízható motor miatt lemondtam róla...
Most itt ezt a motort írjátok, hogy jobb, mint a 350-es?
Nagyon köszi a sok választ, sajnos én is ettől félek, a villáskukcs, bár lehet csak valami akku ki-be...
A legjobban az automata váltótól félek, mert tuti nnincs szervizkönyv, ha van akkor hamis, sajnos három hónapja keresek keresek...
Elsőre hoztam egy szabályt ahol 200e km van oda be sem megyek, aztán másodikra hoztam egy szabályt, ha az első szabály betartom sehova nem kell bemennem...Nem tuom ebben az Országban miért fáj, ha ez a bálna km óra 454876km en állna, szép álom, vagy 543234km en... Esetleg látszana, hogy 120e nél még cseréltek egyszer olajat, aztán 300e nél, márhogy a váltóban, mert sajna így nagyon nagy lutri, a 200e km es km óra, miatt az lenne a szerencsésebb, ha csak átfordult egyszer szoktam mondani a neppernek, amitől rendre mogorva tekintetűvé válik mind.
Pár hete off márkát majdnem megvettem, egy tulajdonos egy nagy cég vette 2001 évjárat 2013 decemberig, abba a szervízbe vitték amelyik szalonból elhozták, ja nem csak szervízkönyv volt, számlák is, jah automata 3.0 quattro, tiptronictol még így is rettegtem, mivel egyszer szerepel számlán a komplett váltóolajcsere, a többi csak olaj légszűrő izzo akku fékbetét, és a nagyobbak közt egyszer 430e ért első futómű lengőkarok cseréje, egyszer egy vezérléscsere 330e ért, még guminyomás akku ellenőrzésre egyszem izzócserére is bevitték ez volt a legkisebb számla 12e Ft, szóval itt volt pénz, mindenből csak gyárit, de két három dolog elbizonytalanított, 300e km en a km óra 2013 12 hóban látta a szakszervíz utoljára, leemailoztam, akkor 280e km en volt, ez lehet valós, az autó úgy ment mint egy szalon ój, ki sbőrkopás sofőr deréktámlán, az első fényszóró egyik DEPO! upsz, akkor az utolsó évben történt valami gondolom, egy kis sérülés de legalább úgyhagyva a hátsó ajtón, a nivopálca beletört a motorba, én húztam ki óvatosan utoljára, üvegszálas, mondtam a nepernek ezt nem dugnám vissza, de ha visszadugja akkor be is fejeztem az autó átnézését, ő is inkább eltette, mondom, tegyük bele letörve a végét, csak a tetejét...
Na eddig még csak a szokásos tuti szelepszárszimeringes és eheti az olajaz sokat nézegették, vagy a 300e km enként 15 e el olajcserét nem bírta?
A váltó pihepuha, csak ha finom 30 nál telitalpaltam éreztem egy fokozat hirtelen visszakapcsolásnál egy rántást, de lehetne-e akérmilyen rántás? hááát...egyszer cseréltek olajat a váltóban úgy 170e nél, franc se tudja...
Viszont hálás volt a motortér sosem volt kimosva ezeréves por, kis szárazolajporkeverék szétkenődve a gyujtótrafók körül, de nem tocsogás, csak por ami 10 évig motortérben volt, de majdnem tök száraz minden, nagyon kis füstpamacs az első indításkor, pár másodperc , aztán bemelegítve színtelen kellemes újautó katalizátorszag, hidegen melegen egyenletes V6 duruzsolás, mint egy villanymotor.
A váltótól féltem és egy kicsit a vezérlés csere árától, a szett nem drága 150e körül, teljesáron Gates, de kivel merném megcsináltatni az egész autó elejét le kell bontani zárhíd hűtők ámpák lökhárító, a nyúlvány marad, közte a hatalmas motor és akkor lehet legozni középtályon vízpumpa, szval egy ilyen autót vezérléscserére én is inkább márkaszervízbe vinném, ott meg láttam 330 e Ft anyagostól, ez még belefért volna 20 e km után, sacc úgy emlékszem akkor jött volna, mert az elsővel késtek.
De ha a tiptronic egyszercsak megáll, mert hiába nézi olvassa ki váltós szakműhely, az csak az akkori állapot, attól már másnap széthullhat, olvastam valahol...:)
Szóval váltóolajcsere vezérléscsere minimum, de akkor még ki tudja mi várt volna, addig gondokodtam, amire felmentem érte pár órával elöttem elvitték...
Meg próbálom a befujos módszert bár van egy olyan sanda gyanúm hogy nem fog sikerülni. Egyéb esetben ha az egész gyújtást kéne kiszednem, ahhoz valakinek valami tippje/trükkje?
Nem igazán értem ezt a torkomnak ugrást de biztos valahol elrúgtam a pöttyöst... Nézd Zoli. Én igaz, hogy nem sokat rongáltam itt a levegőt mindenféle irományokkal de ha ez a mostani gondot okoz akkor elnézést kérek.
Hát nemtom, én 2 motort is lebontottam egy barátomnak, valamint amelyikben a főtengely törik, vagy bármi okból cserére szorul ott már nem az a fő gond, az egy elhanyagolt pénznyelő automata.
Ismereteim szerint igen. Mert ugye a hat hengerre nem ugyanannyi cm3 jut. De mint írtam nem okoskodni akarok. Anno en is gondolkoztam a Bálnán és amikor utána néztem a hozzávetőleges áraknak akkor ezt tapasztaltam.
Szia! Ha már Bálna akkor inkább a 300-as. A 350-hez motorikusan minden többe kerül. De nézz utána pld: unix, bárdi stb. Szép az autó csak egy dolog zavar... Az a fránya villáskulcs az ajtókárpitban... Vajon minek?? És távolálljon tőlem az okoskodás. Anno volt egy W124-esem de sajna meg kellett válnom tőle. (Akkor a nick nevem is stanca w124 volt. :) ) Akkor döntöttem el, hogy ha egyenesbe jövök nekem MERCI kell. W124-est akartam de azokból már sajna nem találtam jót illetve ha jónak tűnt akkor megfizethetőt. Így lett W202. Visszatérve a Bálnára nagyon nem lesz egyszerű de hátha!!!