Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2014.12.06 0 0 50776

nekem is tökéletes a Lidl-ben vett töltő.

Előzmény: Varshi (50774)
Dawyd66 Creative Commons License 2014.12.06 0 0 50775

Valaki nem talàlkozott mèg olyanal hogy az anyós ülèsel szemben fent a műszerfal zörög.

mintha a lègzsàk körül jönne.

 Örülnèk ha nem kène az egèszet szètszedni, remèlem tudtok segíteni.

Varshi Creative Commons License 2014.12.06 0 0 50774

Ez fasza meg minden, de 4-szer annyi, mint a bevált klónjai.

 

Nem tudom, miért vitték azokat vissza, de pl. a Grande Punto topikban sokan erre esküsznek. Én is ilyet veszek, ha arra megyek legközelebb, mert kelene egy csepptöltő a második autónknak, és a nagyot nehezen rakom be a motortérbe. 5ezer Ft.

Előzmény: szabowo (50773)
szabowo Creative Commons License 2014.12.06 0 0 50773

Köszönöm a választ, Neked is 409.
Voltam a közeli Lidl-ben nem volt, viszont volt 3 db visszavitt...
Ez egy kicsit kedvemet szegte, körbenézve  ez került a képbe: http://autoakku24.hu/termek/374/ctek-mxs-5-0-akkumulator-tolto-12v egyelőre ismerkedés szinten...

Előzmény: Varshi (50770)
Dawyd66 Creative Commons License 2014.12.05 0 0 50772

Közben olvastam egy nèmet oldalon, hogy ez inkàbb pappír adat...

mert az awx (5) hosszabban le tudja adni a maximàlis nyomatèkàt ( 1750 - 2500) mint az avf(6) (1900 nàl adja). De ezt èn olvastam nem tudom mi az igaz ebből!

 

Vagyis az egyik nem megy jobban mint a màsik, ezek szerint.

 

Viszont az tèny hogy nàlunk az 5ös olyan mint nàluk az 5-6 hossza.

Előzmény: 409 (50768)
409 Creative Commons License 2014.12.05 0 0 50771

Ilyet, vagy ennek a hasonmásait érdemes venni. Ez is Aldi, vagy Lidl származék, már nem emlékszem, melyikben vettem.

 

Előzmény: szabowo (50769)
Varshi Creative Commons License 2014.12.05 0 0 50770

Más topikokból kiindulva általános ajánlás a Lidl-ben kapható kis automata töltő. Más néven talán az Aldi is árulja? És ráadásul vicces áron van még akció nélkül is.

 

Nekem ilyen komolyabb van, 16A-rel is tudok vele tölteni, de max 70-80-as akksijaim vannak, felesleges. Árban meg jóval drágább volt, jóval nagyobb is, tök macera mindig elpakolni. Már bánom.

Cserébe kiírja a töltőáramot, feszültséget - a mérnöki énem szereti, de ennyi, jobban nem tölt. :)

Előzmény: szabowo (50769)
szabowo Creative Commons License 2014.12.05 0 0 50769

Üdv.

Bolondbiztos, automata (?) megbízható akkutöltőt szeretnék venni.
Ha tudnátok konkrét típust ajánlani nagyon örülnék.

409 Creative Commons License 2014.12.04 0 0 50768

Elvileg lenne benne ráció, de a PD-nek az első két /3?/ fokozatban nyomatékkorlátozása van (gyári szoftver esetében) a hajtáslánc védelme miatt, így a váltónak végülis mindegy lenne.

Előzmény: Dawyd66 (50766)
409 Creative Commons License 2014.12.04 0 0 50767

Igen, közben nekem is "leért", hogy a max teljesítmény nem a nyomatékcsúcsnál van.

 

 

Előzmény: Varshi (50765)
Dawyd66 Creative Commons License 2014.12.03 0 0 50766

Igazàból fogalmam sincs mi okozhatja az eltèrèst, èn a vàltót olvastam valahol.

 

De nem tudom èrezhetőe ez a különbsèg, vagy csak papíron van ìgy inkàbb..

Előzmény: 409 (50763)
Varshi Creative Commons License 2014.12.03 0 0 50765

> hogyan jönne ez ki egymástól eltérő nyomatékkal?

 

Talán úgy, hogy 4000-nél (ahol a lovakat méred/nézed) azonos a nyomaték?

Mer ugye a ló az egy származtatott mennyiség szorzat, benne a nyomatékkal.

Előzmény: 409 (50763)
Törölt nick Creative Commons License 2014.12.02 0 0 50764

pedig tényleg volt ilyen papíron.

Előzmény: 409 (50763)
409 Creative Commons License 2014.12.02 0 0 50763

"Ugye a 6os vàltó miatt ott 310Nm van, nàlunk pedig az awx ben az 5ös miatt papíron 285Nm.."

 

 Azt meg hogyan? Miután mindkettő 130lovas 4000-es fordulaton, hogyan jönne ez ki egymástól eltérő nyomatékkal?

Előzmény: Dawyd66 (50762)
Dawyd66 Creative Commons License 2014.12.01 0 0 50762

Sziasztok!

Egy nagy kèrdèsem lenne!

Van itt màr köztetek olyan aki az 1.9pd-böl próbàltra màr az avf motorkòdú motort pl passatba.

 

Ugye a 6os vàltó miatt ott 310Nm van, nàlunk pedig az awx ben az 5ös miatt papíron 285Nm..

 

Tènyleg van közte èrezhető külöbsèg erőlètben?

 

Csak szimpla kivàncsisàgból.

 

Köszi a vàlaszokat!

keresztl7227 Creative Commons License 2014.11.27 0 0 50761

callparts.de... darabonként lehet rendelni, elérhető áron...

Előzmény: kismoszatka (50748)
409 Creative Commons License 2014.11.22 0 0 50760

"Tehat ha koppra toltom a tartalyt akkor se lesz magasabban."

 

 Amíg fel nem emeled ameddig a csövei engedik....

Előzmény: rpeti85 (50759)
rpeti85 Creative Commons License 2014.11.22 0 0 50759

Szia 409!

 

Javits ki lehet , hogy rosszul tudom DE a radiator fent van a muszerfal kozepso reszen ami szerintem   magasabban van  mint a kiegyenlito . Tehat ha koppra toltom a tartalyt akkor se lesz magasabban. Ha csak nem epitek egy vizoszlopot :D ( csak vicc volt ) de ertem mire gondolsz  amugy , hogy igy kinyomná a viz a levegot. Rohadtul idegesit a glugyogas :(

Előzmény: 409 (50758)
409 Creative Commons License 2014.11.21 0 0 50758

Valószínűleg a radiátorban maradt levegő, meg kellene próbálni közvetlenül a radiátorról lehúzni a gumicsövet annyira, hogy kijöjjön. Ez csak úgy működik, ha a kiegyenlítő szintje magasabban van a radiátornál.

Előzmény: rpeti85 (50757)
rpeti85 Creative Commons License 2014.11.19 0 0 50757

Sziasztok!

 

Kivancsi lennek a velemenyetekre! 

2007-es ev vegi S1-esen par honapja vezermuszij , gorgo vizpumpa csere volt. 

A leengedett hutoviz iszonyu koszos volt  es ilyen apro kis darabok voltak benne. ( bocs nem tudok jobb peldat mint a prezli ) kb 4-5-szor atmostuk a hutorendszert mire tiszta viz jott le. Az atmosas alatt tobbszor volt egy hibajelenseg a rendszer levegos volt es az istennek nem dolgozta ki magabol!

 

Eltelt lassan harom honap..nyaron volt a csere most mar hidegek vannak azert  jelensegek :

- fütés van meleget fuj a kocsi.

- a hutoviz meleg 90-foknal van a mutato sapkat le tudom nyitni kis cisszenes tehat nyomas alatt van a rendszer

- a homerseklete forro merni nem mertem de ujjat beleteve eget..erzetkuszobot boven eri.

- levegosodes...nos az megmaradt  

 

Gyujtasraad motor indit glugy... normal tempoban az ember semmit nem tapasztal kb 2500-as fordulat felett  illetve tartosan azon  lehet hallani a levego gyonyoru szep vandorlasat ahogy a buborekok osonnak a rendszerben. - ergo a rendszer levgos!

 

- Az auto nem parasodik belulrol!

- A hutoviz szintje stabil - nem fogyott belole!

- A viz korbeforog - gazadasra a kiegyenlito tetejen levo kis csovon a viz jon

 

Eleg fura kis jelenseg ez osszesegeben...most a hiba okat keresem azt mondjak okosok , hogy a prezli szeru anyag hutotomito es valoszinuleg a radiator lyukassagat akartak orvosolni vele amivel el is tomitettek radiatorcsere nem vicces mutatvany elotte kerdez az ember.

 

DE

 

Lehetseges , hogy ez okozhat ilyen hibajelenseget illetve egy radiatorcsere orvosolhatja a problemam ? 

bigjohni Creative Commons License 2014.11.17 0 0 50756

"Köszönöm, hogy minden egyes soromba külön-külön belekötöttél."

Csak pontosítottam.

 

"Gondolom én azért típus betegség, mert zár szerelésnél sérül a szigetelés."

Ha sérül, akkor nem szakszerű a szerelés

 

 

 

 

Előzmény: kismoszatka (50748)
bigjohni Creative Commons License 2014.11.17 0 0 50755

Kábé:

cserélsz izzót

nem, vagy szarul rakod vissza a fedelet

párásodik

Típushiba?

 

Előzmény: Törölt nick (50751)
bigjohni Creative Commons License 2014.11.17 0 0 50754

"Az a szigetelés ragasztva van"

NINCS ragasztva.

A lemez szélére van felhordva, néhány mm vastagon, és ~1cm szélesen.

Persze feszegetés közben nem látható. Könnyű szétqrni, de simán lehet jól szerelni.

Előzmény: kismoszatka (50750)
bigjohni Creative Commons License 2014.11.17 0 0 50753

Nyilván nem kötekedésnek szántam.

 

Amúgy ez a dolog a következőképen zajlik (általában)

-elkopik a kapcsoló (ez van, szerencsére nem mindenkinek, és nem naponta)

-mindenki azt gondolja, hogy simán megjavítja, pedig bonyolult művelet

Sokan néhány százason szarrágóskodnak amikor beszerzik a kapcsolót, miközben súlyos tízezres károkat okoznak pillanatok alatt

-már a páncéllemez leszerelésénél beszopik

-feszegetés közben széttördeli az ablakemelőt (ebből néhány nap múlva kitűnő típushiba generálódik, amikor leesik az ablak)

-a páncéllemezen használatos szivacsos vízálló tömítés teljesen jó dolog

Több területen találkoztam már vel. Pl. az igencsak drága elektromos kapcsolószekrények ajtaja is így van tömítve.

Persze szét lehet gányolni ezt is a lemez szakszerűtlen házi lebarmolása közben, mivel érzékeny (újabb típushiba)

Felszerelés előtt célszerű ránézni, és sérülés esetén pótolni a hiányzó részt.

Sokan nem tökölnek vele, egyszerűen visszaszerelés előtt vékonyan bekenik pl. semleges szilóval

 

Teccccikérteni?

Előzmény: kismoszatka (50750)
kismoszatka Creative Commons License 2014.11.17 0 0 50752

Ugyanazzal a tömítéssel nem biztos. Mindegy amúgy. A lényegen nem változtat. Beázik...

Előzmény: Törölt nick (50751)
Törölt nick Creative Commons License 2014.11.17 0 0 50751

Hát de az eredeti állapotot vissza lehet állapítani javítás után, nem?

Nem típushiba ez...

Előzmény: kismoszatka (50750)
kismoszatka Creative Commons License 2014.11.17 0 0 50750

Kötekedésnek tűnt nekem ha nem az akkor bocsi.

 

Arra gondoltam vagyis úgy értem, hogy a zár miatt szét kell szedni. Az a szigetelés ragasztva van. 0 % sérülés nélkül SZERINTEM (Lehet, hogy nem így van) nem lehet szét szedni. De ha széria ha nem már nagyon unalmas ez a sok ajtó probléma...

Előzmény: Törölt nick (50749)
Törölt nick Creative Commons License 2014.11.17 0 0 50749

Tehát ha zárszerelésnél tönkreteszik a szigetelést, az akkor az autó típushibája??

 

Amúgy bigjohni amit írt én csak megerősíteni tudom. Max. Neked nem tetszett, mindenesetre nekem egyáltalán nem kötözködésnek tűnt.

Előzmény: kismoszatka (50748)
kismoszatka Creative Commons License 2014.11.17 0 0 50748

Hello

 

 

Köszönöm, hogy minden egyes soromba külön-külön belekötöttél. Gondolom én azért típus betegség, mert zár szerelésnél sérül a szigetelés. A mikrokapcsoló típus betegség annaka cseréjéhez a lemezt is le kell venni így hívhatjuk azt is annak, de nem az volt a kérdés, hogy mi típus betegség és mi nem.

 

Én ezeket az infókat kaptam egy Passat tulajtól

 És az a szomorú, hogy nem itt. Párszor kérdeztem itt ugyan, de csak hasonló válaszokat kaptam mint amit most tőled. Nem kell mindig belekötni a másikba.

 

 

És akkor itt ragadom meg az alkalmat, hogy megkérdezzem: valakinek esetleg van eladó bal hátsó ajtókárpit. Fekete 2005 Superb-hez.

 

Köszi

Előzmény: bigjohni (50725)
mczaban Creative Commons License 2014.11.16 0 0 50747

Köszönöm! Hétfőn bejelentkezem!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!