Köszönöm az infót! A legközelebbi "Smafu-látogatáskor" :-) megbeszéljük vele is, ill. megszakérti ismét! (Ha pedig szükséges, megy a váltós ismeretségéhez :-))) (Azért azt megkérdezhetem, ki a váltós szakembered? Valószínűleg lesz az ismeretségi körömben egy OFF járgány is, amit meg kell vizsgálni, adott esetben javítani. Előre is köszönöm & jöhet privátban is!)
Nekem is ez volt, folyamatos haladásnál ingadozott, aztán egy 20 e Ft-os szolenoid csere megoldotta, a váltós szerint nem is kellet volna wandlert újítani.
Már a legújabb gyári software van rajta! Többen (hozzáértők, ill. szerelők) is látták/próbálták, de nem tudták "érezni"azt, amiről én beszélek. Annyiban maradtunk, hogy ha szétesett, akkor megjavíttatom :-) Addig marad a használat :-) (mindemellett szerintem lassan jön a wandler-csere ideje, alacsony fordulaton való haladáskor (pl. városban, üzemmelegen, 50-nél) ingadozik a fordulatszám - eddig csak én éreztem, mostmár látszik a fordulatszám-mérőn is).
Hiába költség mentes az autó ebben az ársávban azt nem hiszik és nem fizetik ki!
Én 900 e ért 245e km-el, 98' 1.8 kézi elegance ( valódi ) rozsdamentes, műszakilag és esztétikailag hibátlan állapotban, téli szettel együtt hirdettem fél évig... aztán 50-el kevesebbért ment el
Cseresznye deszkától elkezdve, hétvégi telekik mindenféle ajánlatot kapta rá, volt hogy jött vevő, kellene neki de a szélvédő karcos ( még gyári volt ) és a vízpumpának hangja van ( szerinte, egyébként feszítő görgő teleszkóp baja volt ), ha kicserélem elviszi.....kicseréltem, szóltam neki, aztán azóta is jön.....
új vagyok a forumon .Most vettem kb 3hónapja egy 124-est 250d-t autómatát .Jól müködött a váltója kb 3 hete 1500ig engedi kipörögni a motrot és felválltja a sebességeket .szerintetek mi baja lehet.válaszotokat előre is köszönöm
E320 CDI, 2007-es (már faceliftes) másfél év alatt kb. 60.000 km-t kapott (89.000 km-rel vettem), amit idáig egy DPF-szenzor hibával teljesített (110 EUR-ba került anyaggal és munkadíjjal együtt). Ill. szerintem sz@rul vált, de ezt senki nem hajlandó megérteni :-) (4Matic, 722.6-os váltó), pedig néhány ember látta már. Ergó: a hiba valószínűleg bennem van :-)
A legfontosabb: megbízható helyről vedd! A többit megoldja :-D
Meg kell nézni megint, szénkeféket cseréltem, láttam, hogy a komutátor pálya sem áll a helyzet magaslatán, lehet kell még ott is beavatkozás, de az sajnos nem olyan egyszerű mint a kefe csere. Érdekes, mert még nem láttam motoros ablak motornál ennyire elhasználódott komutátor pályát, ventilátor, vagy indító motoroknál szokott így elkopni. Olyan mintha napi 100x használták volna évekig.... Na de a lényeg no pánik, futunk még1 kőrt! :)