Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Kacsa C 180 Creative Commons License 2015.02.22 0 0 350691

Pappasnál 800 ft-ért ellenőrzik.Nekem 3 alkalomból csak 1-szer kellett fizetnem,2 ingyen:))

Előzmény: eugabesz (350682)
I.Zoli. Creative Commons License 2015.02.22 0 0 350690

Persze az a cél, hogy olyan helyről vegyem meg ahol viszonylag megbízható az előélet. 

Valami magánszemélyt keresek majd közvetlenül.

Előzmény: W211 E320 CDI (350676)
I.Zoli. Creative Commons License 2015.02.22 0 0 350689

Köszi! Na azért sejtettem, hogy minden 211-es nem lehet olyan rossz :)

Előzmény: vilagosbarna (350674)
eugabesz Creative Commons License 2015.02.22 0 0 350688

Húbaszki...akkor ez..csak 88 cm,de akkor ez nem is mesterpálca..

Előzmény: csabais (350686)
W211 E320 CDI Creative Commons License 2015.02.22 0 0 350687

Köszönöm az infót! A legközelebbi "Smafu-látogatáskor" :-) megbeszéljük vele is, ill. megszakérti ismét! (Ha pedig szükséges, megy a váltós ismeretségéhez :-))) (Azért azt megkérdezhetem, ki a váltós szakembered? Valószínűleg lesz az ismeretségi körömben egy OFF járgány is, amit meg kell vizsgálni, adott esetben javítani. Előre is köszönöm & jöhet privátban is!)

Előzmény: vilagosbarna (350681)
csabais Creative Commons License 2015.02.22 0 0 350686

115 cm

Előzmény: csabais (350685)
csabais Creative Commons License 2015.02.22 0 0 350685

A mesterpálca olyan hosszú, hogy sacc 30-40 centi ki kis lóg!

Előzmény: eugabesz (350682)
eugabesz Creative Commons License 2015.02.22 0 0 350684

De ha hosszabb lenne,beleérne nem??(viccet félre...megpróbáltam "melléilleszteni" kívülről,olyan mintha tényleg rövidebb lenne)

Nem is relamálhatok,mert "csak úgy" kaptam,ajándékba.

Előzmény: Sz.G.E270CDI (350683)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2015.02.22 0 0 350683

Vagy az olaj kevés...:-))

Előzmény: eugabesz (350682)
eugabesz Creative Commons License 2015.02.22 0 0 350682

Fiúk,valaki megmérte már,milyen hosszú a 722.6 mester pálca??Kaptam egyet,de szerintem rövid...

vilagosbarna Creative Commons License 2015.02.22 0 0 350681

Nekem is ez volt, folyamatos haladásnál ingadozott, aztán egy 20 e Ft-os szolenoid csere megoldotta, a váltós szerint nem is kellet volna wandlert újítani.

Előzmény: W211 E320 CDI (350680)
W211 E320 CDI Creative Commons License 2015.02.22 0 0 350680

Már a legújabb gyári software van rajta! Többen (hozzáértők, ill. szerelők) is látták/próbálták, de nem tudták "érezni"azt, amiről én beszélek. Annyiban maradtunk, hogy ha szétesett, akkor megjavíttatom :-) Addig marad a használat :-) (mindemellett szerintem lassan jön a wandler-csere ideje, alacsony fordulaton való haladáskor (pl. városban, üzemmelegen, 50-nél) ingadozik a fordulatszám - eddig csak én éreztem, mostmár látszik a fordulatszám-mérőn is).

Előzmény: vilagosbarna (350678)
vilagosbarna Creative Commons License 2015.02.22 0 0 350679

Hiába költség mentes az autó ebben az ársávban azt nem hiszik és nem fizetik ki!

 

Én 900 e ért 245e km-el, 98'  1.8 kézi elegance ( valódi ) rozsdamentes, műszakilag és esztétikailag hibátlan állapotban, téli szettel együtt hirdettem fél évig... aztán 50-el kevesebbért ment el

 

Cseresznye deszkától elkezdve, hétvégi telekik mindenféle ajánlatot kapta rá, volt hogy jött vevő, kellene neki de a szélvédő karcos ( még gyári volt ) és a vízpumpának hangja van ( szerinte, egyébként feszítő görgő teleszkóp baja volt ), ha kicserélem elviszi.....kicseréltem, szóltam neki, aztán azóta is jön.....

 

Örülj neki, hogy elkerülnek az ostobák

 

Előzmény: Tomcsiee (350673)
vilagosbarna Creative Commons License 2015.02.22 0 0 350678

Váltó reset-et próbáltad már? Nekem segített...

Előzmény: W211 E320 CDI (350676)
tomi 124 Creative Commons License 2015.02.22 0 0 350677

új vagyok a forumon .Most vettem kb 3hónapja egy 124-est 250d-t autómatát .Jól müködött a váltója kb 3 hete 1500ig engedi kipörögni a motrot és felválltja a sebességeket .szerintetek mi baja lehet.válaszotokat előre is köszönöm

W211 E320 CDI Creative Commons License 2015.02.22 0 1 350676

E320 CDI, 2007-es (már faceliftes) másfél év alatt kb. 60.000 km-t kapott (89.000 km-rel vettem), amit idáig egy DPF-szenzor hibával teljesített (110 EUR-ba került anyaggal és munkadíjjal együtt). Ill. szerintem sz@rul vált, de ezt senki nem hajlandó megérteni :-) (4Matic, 722.6-os váltó), pedig néhány ember látta már. Ergó: a hiba valószínűleg bennem van :-)

A legfontosabb: megbízható helyről vedd! A többit megoldja :-D

Előzmény: I.Zoli. (350672)
nagygabi69 Creative Commons License 2015.02.22 0 0 350675

az árával van a baj,nem az óra állással...(tegnap adtam el Ducátót 440ezerrel...)

8-kiló körűl elég nagy a választék

Előzmény: Tomcsiee (350673)
vilagosbarna Creative Commons License 2015.02.22 0 1 350674

Öö nekem 211 270 cdi van, egy felesleges wandler elújítason túl nem olt vele gond 10 000 km alatt hacsak az akku cserét annak veszem.

Előzmény: I.Zoli. (350672)
Tomcsiee Creative Commons License 2015.02.22 0 0 350673

Joreggelt!

 

Még mindig eladó! http://www.hasznaltauto.hu/auto/mercedes-benz/c_200/mercedes-benz_c_200_t_sport-8655275

 

Azért az elkeserítő, hogy lassan 3 hónap alatt egy telefont se kaptam... Csak nehogy vissza tekerjem az órát 170re..... :@

I.Zoli. Creative Commons License 2015.02.22 0 0 350672

Háááát népítéleten meglehetősen sokan szidják a 211-est. Elektronikára mindenki panaszkodik. Ez nem jó :(

Remélem akik meg vannak elégedve nem írnak oda véleményt :D

Balu0214 Creative Commons License 2015.02.22 0 0 350671

Köszi a hozzászólást !

 

A turbó kapta fel az olajat ! Mostmár minden rendben :-)

 Üdv. Balu0214

Előzmény: mica-r (350623)
Redcaptain Creative Commons License 2015.02.22 0 0 350670

Az EGR érdekelne ha bontásara kerülne a sor.

Előzmény: Balu0214 (350622)
jimmyTdt Creative Commons License 2015.02.22 0 0 350669

Ok! Holnap megbeszeljuk telefonon.

Előzmény: Smafu.w126 (350666)
csbandita Creative Commons License 2015.02.21 0 0 350668

Tetore is raktak:)

Előzmény: fetitaco (350667)
fetitaco Creative Commons License 2015.02.21 0 0 350667

A dáj hárd ban most lőnek szét egy szép 126 ost... Kár érte.

Smafu.w126 Creative Commons License 2015.02.21 0 0 350666

Meg kell nézni megint, szénkeféket cseréltem, láttam, hogy a komutátor pálya sem áll a helyzet magaslatán, lehet kell még ott is beavatkozás, de az sajnos nem olyan egyszerű mint a kefe csere. Érdekes, mert még nem láttam motoros ablak motornál ennyire elhasználódott komutátor pályát, ventilátor, vagy indító motoroknál szokott így elkopni. Olyan mintha napi 100x használták volna évekig.... Na de a lényeg no pánik, futunk még1 kőrt! :)

 

Előzmény: jimmyTdt (350660)
csabi8888 Creative Commons License 2015.02.21 0 0 350665

Rendben,holnap vizsgálat,remélem meglesz a hiba.

köszönöm a segítséget

Előzmény: Gubal (350664)
Gubal Creative Commons License 2015.02.21 0 0 350664

A hátsó gömbfejes kitámasztótól is sétál

Előzmény: csabi8888 (350663)
csabi8888 Creative Commons License 2015.02.21 0 0 350663

Hasonló,mintha nyomvályús lenne az út.elöl trapézgömbfejek most lettek cserélve,a rohadást csak észre vettük volna.(azért ránézek)

Úgy viselkedik,mintha menet közben oldalról lökdösnék a hátulját

Előzmény: Gubal (350662)
Gubal Creative Commons License 2015.02.21 0 0 350662

Hátsó futómű gömbfejes kitámasztó ell

Első alsó lengőkar ell, hogy a gömbfej tövénél nincs elrohadva, és nem akar eltörni 

Fölső rugótányér ell

Első alsó lengőkar első szillent ell (az olajos), ha ki van szakadva, attól a nagyobb motorosok sétálnak, mintha nyomvályús lenne az út.

Előzmény: csabi8888 (350661)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!