Rátankoltam most mielőtt mentünk Kehidakustányba. Én mindig az első kattanásig tankolok. 480km mentem az előző tankolás óta. És 29,5l ment bele. A 480km-ből kb 250km autópálya van. Ez nem túl "jó" ??
F- Astra makacs párásodásának egyik okát lehet, hogy megtaláltam. Most, hogy már kezd az egész F sorozat kimenni a divatból... Mindenesetre, akinek hasonló gondja van, (makacs párásodás akár szemerkélő esőben is)jól teszi ,ha megvizsgálja (főleg egy jó nagy eső után) a vezető és anyós ülés előtti lábteret, hogy nincs e beázva! Nálam úgy néz ki, ez volt az oka a párásodásnak. A beázás ,pedig a szélvédő alsó részén történt,ahol az üveg először találkozik a gumi élvédővel, ami eláll az üvegtől és a kettő között beszivárog a víz, ami középen lecsöpög a pollenszűrőre, innen pedig beszívja a ventillátor a jó párás levegőt. Ami nem páraként halad tovább, az lefolyik a lábtérbe. Nehéz észre venni, mert a padló szőnyeg alatt van egy vastag szigetelő szőnyeg, az nyel el rengeteg vizet!
Astra H 2008-as ablaklégterelő első ajtókra eladó. Szatuna gyártmány,3 pár van belőle. Egy nyarat voltak használva,azóta a garázsban porosodnak. A patentek is meg vannak. Az ár 3500ft/pár,egyben 3000ft/pár. Az új ára 8600ft.
Az mitől lehet ,hogy hidegen mikor elindulok vele , 2-ben az elején néha olyan érzésem van mintha elmenne az erő belőle. De csak ilyen 1-2 másodpercre és utána már el is múlik. :F Ez mitől lehet?
B Zafira tulaj vagyok, 2008, 125 lovas motorral. Kb 2-300 km után elkezd regenerálni a részecskeszűrő. Az a kérdésem, hogy tapasztalatotok alapján érdemes-e tisztíttatni, vagy inkább cserélni, vagy hagyni a csába, amíg totál be nem hal a cuccos? A jelenlegi átlagfogyasztás 6,3-6,4 körül lehet vegyes használat mellett, ami nekem nem tűnik soknak.Ttisztított vagy új szűróvel mennyi lehetne szerintetek?
Ilyet megtudsz nézni?:) Akkor lenne nekem is két kérdésem. :) DEF793 Renault Clio 1.9D 1993 illetve egy GSA865 VW Polo Classic 1998. Ezek még az utakon vannak? :)
Vagy a zár/kulcs kopik el és a lamellák reteszelnek, vagy a zár végén letörik egy kis alu basz és összeakad miatta. Az utóbbinál kisebb az esély a kulccsal nyitásra, többnyire a leszedés segít.
A tanácsotokat szeretném kérni Opel Astra G-vel kapcsolatban. A kulcsot nem tudom elforgatni a gyújtáskapcsolóban. Már próbáltam minden módon (kormány rángatása finoman, durván, kulcs ki-be húzogatása stb...) de sajnos sehogy sem tudom elforgatni szerda óta.
Van valami mód arra, hogy ennek ellenére ki tudja venni a zárbetétet a gyújtáskapcsolóból? Vagy mindenképp próbálkozzak még a kulccsal való elforgatással? Valakinek esetleg sikerült már áthidalnia ezt a problémát valamilyen alternatív módon (első körben nem szeretném lefúrni a gyújtáskapcsolót a kormány oszlopról)?
Ma meglepődtem a kúton. 92km mentem és 6.25l tudtam tankolni a gépbe. Ezt úgy ,hogy csak a városban használtam. Ebből volt 8db 2km rövid táv hidegen. Az olyan 6.8l átlag. :K Rosszabb sohasem legyen. :R