Fordulatszám- és sebességmérő. Az alsó skála a motorfordulat, az I-IX jelű skálák az egyes sebességfokozatokhoz tartozó menetsebességet mutatják. Valami szovjet csoda, MTZ traktor, EO kotró, vagy ilyesmi műszere.
Hali! Kicsit szidolozhatnád azt a réz alkatrészt!(:-))) Mintha valamilyen skála lenne belűl.Ha igen , akkor vajon mm-es?Meg egyáltalán tehettél volna mellé egy doboz gyufát csak a méret kedvéért.Gyanitom ez alig 1o centis valami.
Egy ferde tárcsás dugattyús hidraulika szivattyú és egy három állású kétutas vezérlő szelep is.
Ezeket barmoltam szét. És egy irányváltó. De abban miért volt tőcsavaros megoldás? Nem elég lett volna valami vezető csapszeg (brezon)és utána rendes csavarok? Tudja a konstruktőre, vagy a fene.
Így igaz. Ez is egy nagynyomású fogaskerék-szivattyú volt. De találkoztam már túl közeli tőcsavarokkal sebességváltóház esetében is. Persze nem mind volt közel egymáshoz, csak kettő.
Lehet az több helyön is, én hidro szivattyúknál és szekciós vezérlő szelepöknél találkoztam ilyenökkel. A nagy nyomás miatt, muszály sűrűn elhelyzött kis csavarokkal összefogatni vetemödés ellen.