Én ugyanígy jártam az egyik autónkkal,most ősszel (W210).
Kiszedtem , a komplett gyújtáskapcsolót, és vettem egy bontottat kulccsal, és átcseréltem a kulcsban a chipet, hogy induljon is az autó. Annyi lett, hogy most távirányítóval nyitásnál nincs gond, de a manuálisnál külön kulccsal nyílnak a zárak, és másikkal indul az autó. Ezt orvosolhatod, ha a zárakat is cseréled, de nem hinném, hogy érdemes ennyit szarakodni vele, mert manuálisan úgy is ritkán fogod használni, ha meg biztosat akarsz, viszed magaddal mindkét kulcsot mindenhova, ha lemerülne az elem, vagy az akku.
Én is hirdetés alapján egy háznál bontott autóból tudtam 15.000-ért megvenni.
Nekem az OFF, de szintén immobilizeres autómban egy karosszéria lakatos is össze tudta variálni a gyújtáskapcsolóm kikopott lamelláit egy másik típusazonos kapcsolóéval. Ott az volt a gond, hogy teljesen kikopott már a kapcsoló.
Most ott tart a történet hogy kezembe van a gyújtáskapcsoló, sikerült kiszednem kompletten az egészet úgy hogy a kormány alatti burkolatot leszedtem ( 3 csavar +1 kis rángatás :) , szerencsére semminek nem esett baja ) a helyzet az hogy semmilyen módszerrel nem sikerült a kulcsot elfordítanom a kulcsot a zárban ( sem a légbefúvós módszer. sem a fékfolyadékos módszer nem segített ). Kezemben van konkrétan a műanyagházzal együtt ( benne a zárbetét ) +a gyújtás része.
A tervem a következő lenne ti pedig elmondjátok ez így működik-e avagy sem :D tehát :
- az a tervem hogy szerzek egy ugyan ilyen gyújtáskapcsolót ( igazából nekem csak a műanyagház és a zárbetét+1 kulcs lenne a lényeg ) és a műanyagházba átépítem a saját gyújtásomat az új kulccsal és betéttel összepárosítva. <-- Ezzel kapcsoltban az lenne a kérdésem hogy működhet-e?
- Nekem még az öreg bicskakulcsos verzió van (1996-os a mercim ) nem az infra kulcsos ( vagy hogy hívják ) tehát még az "olcsóbban megúszható módszer" , van aki azt mondja hogy az új kulcs és betét nem párzik össze csak a saját gyújtás részével és a motorvezérlőjével ha ez tényleg így van akkor jobban szét kell szednem az autót? vagy mondtak még olyat is hogy lehetséges az én verzióm csak akkor a kulcsot "hozzá kell pároztatni a kocsimhoz".
- A másik ami az én fejemből pattant még ki, hogy szépen 6-os fúróval kiherélem a zárat és csavarhúzóval megpróbálom indítgatni az autót.
Elég sok kérdést sikerült most így egyszerre kérdeznem, egy kicsit átláthatatlan is, de ha már egy használható választ is kapok akkor életmentők vagytok :)
ui.: Felhívtam ma kb. 12 bontót ( köztük az Ürömit is ) és egyikbe sincs gyújtáskapcsoló . Esetleg valaki valami tippet tud-e nekem mondani, honnét tudnék beszerezni vagy valami olcsó megoldást.
Köszönöm hogy ismételten végig olvastátok és várom az építő jellegű válaszokat.
Urak, itt vagytok páran, akik kisteherekkel szaladgáltok. Zsámbékról kéne elhoznom egy Kanapét az I kerbe. Van valakinek kedve foglalkozni vele? :) természetesen nem kérem ingyen :)
A faceliftes (2002) w210 biztos indul akkor is, ha nem a vezeto oldalrol mesz be. En rendszeresen az anyost nyitom ki eloszor (az van kozelebb a kijarathoz), onnan atnyulva inditom az autot, hogy amig megkerulom az autot meg beszallok had melegedjen kicsit.
Szerintem az is vákumos rendszer, mint az én 96-osomban...
A lámpák gyáriak vagy utángyártottak benne?
Csak mert az én egyik Depo első lámpám csinálta ezt és kiderült eltört illetve kiakadt belülről a mechanika a használat (gondolom rázkódás) során. Kiváló minőség :(
Nem feltétlen kell nyomni, indul az anélkül is. viszont azt már a w202 is tudta, hogy ha vezető oldali ajtót nem nyitottad és úgy indítóztak (pl.: az anyós oldalról jutottál be mechanikus kulccsal ) nem indult. Amikor tönkre ment az első kulcs akkor vettem észre. Máig nem tudom, hogy bug v. feature?
Üdv! Ez a Mercedes megoldatlan kérdése :D Egyébként érdekes módon,ismerősnek ugyan ilyen autója van. Őt nem érdeklik a kontrollámpák,hogy elalszanak vagy sem,kulcs be,még világítanak a lámpák már indít és jóformán szebben indul neki az autó :O Kérdés,hogy melyikkel árt vagy használ többet neki az ember. Reggel próbáltam,nem ajtó függő! :))
Üdv: Nekem a 190 csinálja ezt,ha sokat megyek városba. Nem szereti a városi közlekedést,ill a 3-4 órás dugóba araszolást. Ugyan az a tünet ilyenkor próbálom indítani nem megy , megint indítanám nem megy.
Ilyenkor picit megdöntöm az ülést várok 4-5 percet,adok időt neki hogy a kezdeti sokkból magához térjen. Aztán pöccröff. :-)
Nem tudom miért csinálja. Majd egyszer kiderül. :-)
Nincsen benne semmi utólagos dolog. A merci gyár újkorában nem adta el, hanem megtartotta magának saját "kiállítási" autónak. Ezért is van benne csak ennyi km. Holnap megpróbálom nyitott ajtóval kelteni reggel...ha indul szépen akkor megállt a tudomány, hogy mi lehetett vele :)
Sziasztok! Ismét egy kérdéssel fordulnék hozzátok. A esemény főszereplője egy 2006-os,W639-es gyári 8fős kisbusz Vito, 101000 valós km-rel. Mai nap 120km autópálya után megállítottam,elintéztem dolgom(~2óra).Indultam volna haza,de technika közbe szólt...Ajtó kinyit,beül,kulcs a helyére,összes kontroll lámpa elalszik,indít. Hiába teker az önindító,motor nem indul.Gyújtás le-vissza,újra semmi.Még annyi sem,hogy valamiféle életjelet mutasson.Kulcs teljesen kivesz,gyújtás,lámpák elalszanak,az indíto teker és megint semmi,de még annyi sem,hogy egy huncutot is rugjon Magamra csuktam az ajtót,kézbevettem a telefont valami segítség után.Utolsó utáni pillanatomban gondoltam teszek még egy utolsó próbát,aztán ha nem akkor nem kinzom tovább...Lássatok csodát azonnal pöcc-röff indult! Nem tekert,nem nyögött Mi oka lehet ennek? Létezhet olyan,hogy ha a sofőr ajtó nincs becsukva nem indulna?