Ami a legrugokat illeti,igazabol mindenre kell, de inkabb munkara! Szantofold, erdo, stb.
Ha nem okes a belsoter, akkor esztetikailag zavar.
A kulcs (mert ugye csak egy van) -val kapcsolatban helyesbitenek:
A kulcs mukodik, csak tropara van hasznalva. Kieset a 2db nyomogomb a helyerol, ergo nem lehet benyomni, es a srac ugy hasznalja hogy valamivel(csavarhuzo, ollo,stb.) mindig benyomkodja amikor lezarja vagy nyitja, ezert az erzekelo folotti folia is mar tropara ment!
Engem a kuplung is izgat, nem is beszelve az ajtokrol. Raadasul a mar tobben probalkoztak a kinyitasaval es az meglatszik a karpiton es az ajton is!
Figyelj ram. Ne sajnald a penzt arra,hogy vigyel magaddal szakertot. Vannak itt paran akik pestiek. Biztos talalsz valakit. 1997-es autoban van vagy 400 000Km. Az nem is baj,ha folyamatosan javitottak,karban tartottak. Egy jo gep 1.6-1.8milka korul van. Attol dragabbat venni hulyeseg. Egy specialista mondta,hogy ujonnan vett autora 600 000Ft korul ra kell kolteni,ha tutit akarsz. Na egesz mas ha szabad akaratodbol ujitgatod fel,mert zavar nehany hiba,mintha belenyulsz egy dagvanyba es ezt muszajbol teszed,mert lerohadsz a sarki kozertig. Csak a teli gumi darabja 40-tol indul. 10 liter motorolaj,az automata valto olaj is kb annyi. Diffik,szervo olaj,ablaktorlo lapatok. Soroljam? Csak a szerviz rogton kb.50e. Atiratas,biztositas stb. Mindjart 200e nal jarsz es ennek meg semmi muszaki baja sincs. A gumimeret(az enyemen 255/55x18-as) BMW M,ML Merci es a fene tudja meg mik. Tehat valszeg legumizzak. Vettem oriasi makkal 4 Conti Contact hasznalt,de friss 90%-os nyarit 60e-ert,most 4 Barum Polarist 160e-ert. Mert telivel vettem. Nyaron le,fel a nyarit aztan oktoberben rakatom vissza,hat mind!!!mind!!! hibas,puklis,javitott,8 eves kove szaradt. Ezek utan november 10 korul le az egesz szart es mar kijjeb is vagyok 170e-el,mert ugye nem ingyen szerelik. Es ez meg olcso. Az agyondicsert Michelin Latitude darabja egy kilo. Szamolsz? Vegsosoron ez minden hasznalt autonal igy van. De nem art figyelemben tartani,azt se,hogy ez a kocsi ujonnan 40 milka. Mit varhatsz 1.8-ert? Ha BMW M szeria vagy ML Mercit vennel,akkor minimum 1 milkaval tobbe kerul. Alkatreszek aranyarba es ahhoz is kell. Azt is kell javitani. 1 milkaert joforman koszon a szerelo. Ezert mondom,ha luxusterepjarot akarsz,akkor a p38 diesel tuti vetel. A V8 persze jobb,de azt etetni? 20-30 litereket harap. Ez beeri 10-12-vel normal modon hasznalva. En csak hibatlan. Szo szerint hibatlan p38-at vennek max 1.8m aron. Fogsz talalni. Hidd el. Olvasd a topic-ot. Kis ido utan megismered a hibakat es azok kijavitasat,koltsegtenyezojet is. Egyszoval kikupalodsz. Aztan johet a vasarlas
az első belinkelt kocsinál (a világos) érdekes, hogy járó motornál az összes led világít a légrugó kapcsolójánál, pedig a leírás külön hangsúlyozza, hogy rendben van ....
ami pedig az ajtóhibás kocsit illeti, egy P38-nál vannak lényeges hibák, és kevésbé lényegesek. a teljesen lelakott belső nem jó dolog, de pl. a lógó tetőkárpit nem lényeges szerintem. ha nem lóg, az csak annyit jelent, hogy pár hónap múlva fog lógni (esetleg akkor nem, ha külön felhívják a figyelmet arra, hogy rendesen meg lett csinálva).
a tekercsrugó szerintem ledegradálása az egész autónak, hacsak nem komoly offroadra szánod. igaz hogy ezzel nem lesz problémád később, de megfosztod magad a P38 egyik lényeges tulajdonságától :-(((
a kulcsoknál ha nem működnek a gombok, akkor az is lehet, hogy csak egy üres kulcs van, az elektronika nélkül. ilyenkor érdemes megnézni, hogy hogyan is van beállítva a BeCM, mert valószinűleg a risztó sem működik. van akinek nem számít mert csak a macera van vele, ( pl. ha a kocsiban a távirányító jelét fogadó antenna a régebbi típusú, ahol komolyabb elektromos szmog van, akár egy nap alatt lemeríti az akksit), másnak viszont ez gond is lehet.
A belseje teljesen lelakott, teto karpit szakadt, jobb oldali elektromos ablak kereg, valoszinu a kinyomocsapagy vagy az egesz kuplung szett keszen van, egy darab kulcs van az autohoz es az gombok azon sem mukodnek. Ezek igy hirtelen.....
Ezt a kettot talaltam a magyar piacon, kiszeretnem kerni a velemenyeteket, hogy estleg melyik lehet alkalmas megvetelre, esetleg ismeri -e Valaki valamelyiket szemelyesen is?
Ja,meg volt a szuri. Bele a fajdalom kozpontba! Kicsit jobb,de meg csutortokon megyek egyre. Nem felreerteni! A vallizomba nyomta a doki. Tuti gyogyszer. Kisse felve megkerdeztem,hogy ihatok-e alkoholt. Igen,semmi problema!! Holnap hozza a gyerek turbo2-tol a javitokeszletet. Mennei bododsag!!!
Mikor lakatolták a küszöböket és a lakatossal tetettem bele emelőpontot, akkor a jóember nem talált megfelelő csövet, és egy kisebbet vágott el és tágított ki.
Ebből kiindulva, na meg, hogy néhány vastelepen sem volt felhagytam a keresgéléssel.