Köszi az információt ez jó hír. Az én kocsim is 8 éves, ennek ellenére nincs benne még 60.000 km, ráadásul 15"-os alufelnis 185x55 -ös gumikkal, ami jobban igénybe veszi a csapágyakat.
Tapasztalatom, egy hátsókerék csapágynak nem szabad elhasználódnia olyan rövid időn belül, amiket itt hallottam, legkevesebb 200.000 de nem ritkán 400.000 km-t is elfutnak egy egy jobb márkában. Tiszteletre méltó ez a Hondától, de valójában jogos is.
Én annyit hallottam, hogy ezév első felében érkezne, de elképzelhető, hogy Magyarországon nem fogják forgalmazni, mert elég húzós lenne az ára! Olyan 5.1 környékén lenne ezzel a technikával az ára és ott már egy méretkategóriával ferljebb is lehet nézelődni autó után!
De igen, csak elgondolkodtató ez az egész, és mint érdekességként raktam be a képet, hogy lám mi van, hát ilyen helyen is használják a 0 W-20 -as olajat a Honda ajánlásával?
A képen úgy látszik, mintha az akusaru a fekete körülvevő műanyagból kijött volna a helyéről. Próbáld meg meglazítani az M6-os csavart, mad gumikalapácsal helyére kellene ütögetni.
Korábban szó volt a SAE 0W-20 as olaj használatáról, amelyben megosztott állásfoglalás történt. Íme egy kép, egy Honda CR-V szelepdekniéről, amit a magyarországinál sokkal melegebb éghajlaton, azaz szubtrópusi éghajlat alatt helyeztek forgalomba.
40 Ah-s az akksi. a műanyag keret nekem is simán rámegy az akksira. A gond a + saruval van, mert azt csak kb félig tudom rátenni. (de az elmúlt 1-2 napban nem próbáltam újra, lustaságból). végül is az autó hibátlanul működik, de érthetően zavar, hogy nincs fullra ráhelyzve a +. )