Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

fetitaco Creative Commons License 2015.02.27 0 0 350877

124 be is megkapná?

Előzmény: Smafu.w126 (350875)
Smafu.w126 Creative Commons License 2015.02.27 0 0 350876

Elsődleges ok, hogy napi 150-200Km-ert megy a kocsi.

A többi meg mindenféle ok, ami már nem reprezentatív, inkább csak humánus, mint pl jobban szereti a diesel ketyegést, de mindenképpen 126 kópét szeretett volna, stb.

Én csak azt a költséget tudom ami én veszek föl, a papírozás és egyébb költségeket nem ismerem.

És igen az autó árát tekintve a potenciális vevők körében 95%-ban ront az árán.

Előzmény: Minx76 (350874)
Smafu.w126 Creative Commons License 2015.02.27 0 0 350875

Igen, meg kapta az átépítési engedélyt.

Amikor kész van én kiállítom az igazolást, hogy mi építettük be, megy kpm vizsgára, ott ellenőrzik, hogy az engedélyben szereplő feltételek teljesültek e pl az előírt cikkszámos tartóbakkal van e szerelve, van e katalizátor, működik e a fékrendszer a gyári rendeltetésnek megfelelően, valamint a biztonságtechnikai visszajelzők, nem lett e nehezebb a kocsi eleje a tűréshatáron túl, stb.

Ezek természetesen teljesülnek, majd megkapja az új papírokat amiben már diesel üzemű, 177LE, és OM606.

Előzmény: fetitaco (350873)
Minx76 Creative Commons License 2015.02.27 0 0 350874

Esetleg lehetne tudni az átépítés indokait?

Az üzemanyagköltsége nyilván jóval kevesebb lesz. Ezzel szemben az átépítésnek és a lepapírozásnak költségei vannak, továbbá az autó értéke jelentősen csökken és az esetleges későbbi eladásának esélyei is kedvezőtlenebbek lesznek. Megéri így is?

Előzmény: Smafu.w126 (350872)
fetitaco Creative Commons License 2015.02.27 0 0 350873

Be lesz papírozva?

Előzmény: Smafu.w126 (350870)
Smafu.w126 Creative Commons License 2015.02.27 0 0 350872

Az, én harcoltam ellene, nem tudtam lebeszélni.

A munka viszont munka, fizető megrendelő, ezt kérte ezt kapja.

Előzmény: malenykij polgar (350871)
malenykij polgar Creative Commons License 2015.02.27 0 0 350871

Gyász a köbön. 

Előzmény: Smafu.w126 (350859)
Smafu.w126 Creative Commons License 2015.02.27 0 0 350870

Minden korrekten és kóklerkedés nélkül megy be. Viszont cooler csak második kőrben, egyenlőre csak összekötjük a csöveket, megy vizsgára meg a végleges átpapírozásra, aztán a cooler, mert azzal egyetemben egyedi hűtőt is kell gyártatni.

Előzmény: fetitaco (350869)
fetitaco Creative Commons License 2015.02.27 0 0 350869

Cooler stb minden üzembiztosan be lesz építve? Remélem érted a kérdést.

Előzmény: Smafu.w126 (350868)
Smafu.w126 Creative Commons License 2015.02.27 0 0 350868

Igen, OM606.

Előzmény: fetitaco (350866)
Smafu.w126 Creative Commons License 2015.02.27 0 0 350867

Bocsánat átsiklottam.

A kocsi papíros, így gondolom igen, de rákérdek, valamint függő a dolog, mert ma a tulaj mondta, hogy lehet van rá valami embere, és hát sajnos mivel ő a tulaj elődöntési joga van ugye.

Előzmény: Mr. Cool (350865)
fetitaco Creative Commons License 2015.02.27 0 0 350866

Milyen motor ez? A 177 lovas 300?

Előzmény: Smafu.w126 (350859)
Mr. Cool Creative Commons License 2015.02.27 0 0 350865

Kérdésem alább, a motorral kapcsolatban.

Előzmény: Smafu.w126 (350859)
Smafu.w126 Creative Commons License 2015.02.27 0 0 350864

Nem :)

Előzmény: Zulficar (350860)
Zulficar Creative Commons License 2015.02.27 0 0 350863

  Most már teljesen hülyén érzem magam ( lehet nem véletlenül ) Ő lenne az akit kerestél? Bízok hozzá hogy most már látni is lehet A kapcsolót.  :-))  

Zulficar Creative Commons License 2015.02.27 0 0 350862

Tehát erről volna szó.  

Zulficar Creative Commons License 2015.02.27 0 0 350861

 bakker @!

Előzmény: Zulficar (350860)
Zulficar Creative Commons License 2015.02.27 0 0 350860

    Üdv.  Tukuljac véletlenül nem ilyen kapcsolót keresel,kerestél?     

   

Smafu.w126 Creative Commons License 2015.02.27 0 0 350859

-Hát- megtörtént, diesel lett a SEC :(

 

vilagosbarna Creative Commons License 2015.02.27 0 0 350858

Gyorsan elvettétek a kedvét : o )

Előzmény: jimmyTdt (350838)
Csab2esz Creative Commons License 2015.02.27 0 0 350857

WD40 nem a legjobb ötlet elektronikához,sőt....

Előzmény: Péter Sislan Fekete (350826)
garcia66 Creative Commons License 2015.02.27 0 0 350856

Köszi a választ!

Küldtem privit.

Sajnos csak ez az egy kulcs van hozzá. :( 

Tényleg, hogy lehet pótkulcsot szerezni? Gondolom nem olcsó.

Előzmény: MBTibi (350855)
MBTibi Creative Commons License 2015.02.27 0 0 350855

Nekem ugyanez volt a gondom a tartalék kulccsal. Elektroműszerész barátom megforrasztotta, de mégegyszer nem forrasztható már.

Talán a tekercs cseréje segíthet, de ebben nem vagyok biztos.

Előzmény: MBTibi (350854)
MBTibi Creative Commons License 2015.02.27 0 0 350854

Valószínűleg a tekercs nem érintkeik rendesen. Várhatóan hamarosan egyáltalán nem fogja indítani az autót.

Az alábbi linken található #14. hsz-bn látható képen a "COIL" néven futó dologról van szó.

http://www.mbclub.co.uk/forums/parts-maintenance-servicing/153155-w202-smart-key-not-turning-ignition.html

 

Tudomásom szerint Kecskeméten javítható. Állítólag van valaki Budapesten is.

Nem szabad vee sokáig várni. Főleg, ha nincs másik működő kulcs.

Előzmény: garcia66 (350852)
jakapapa Creative Commons License 2015.02.27 0 0 350853

jaja beleprobaljuk azért...

 

amúgy a megtett km hogyan alakulna?

 

az óra rögzíti vagy a kocsi, és annyi lessz amit a bontott kocsi megtett onnantól az enyémben?

Előzmény: csabais (350851)
garcia66 Creative Commons License 2015.02.27 0 0 350852

Sziasztok!

 

 

Egy 1997-es évjáratú w202 kombink van. 1-2 napja az indítókulcs alig akar elfordulni, néha percekig kell próbálgatni. Amikor leállítom az autót és kiveszem a kulcsot, akkor hallatszik egy kattanás és a kormányzár lezár (lehet, hogy ezt csinálta mindig, csak nem figyeltem rá, ill. én csak ritkán járok vele). Ez nem oldódik. A kormányzár "nem kattan vissza" és a kulcs nem elfordítható.

Igazából az se tudom, hogy autószerelőhöz, vagy villamosság szerelőhöz vigyem, vagy csak valami egyszerű baja van.

Kérem, hogy adjatok tippeket, mi lehet a gond.

A választ előre is köszönöm.

 

Ilyen kulcs van hozzá:

csabais Creative Commons License 2015.02.27 0 0 350851

De az lehet, már az újabb. 

 

Akkor így nem, a Km jelre gondoltam hogy mindegy.

Előzmény: jakapapa (350850)
jakapapa Creative Commons License 2015.02.27 0 0 350850

Köszi Sanyi...

az 1998 modellnek nem más a kommunikációs felülete (középső kijelző) még?

Előzmény: csabais (350849)
csabais Creative Commons License 2015.02.27 0 0 350849

Igen.

Előzmény: jakapapa (350847)
c220peti Creative Commons License 2015.02.27 0 0 350848

Helyszínire igen, mikor meg van a kiszemelt cseredarab, akkor egy gyors próba. Kiszedni az óraegységet nincs 5 perc...

Előzmény: Péter Sislan Fekete (350829)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!