Elsődleges ok, hogy napi 150-200Km-ert megy a kocsi.
A többi meg mindenféle ok, ami már nem reprezentatív, inkább csak humánus, mint pl jobban szereti a diesel ketyegést, de mindenképpen 126 kópét szeretett volna, stb.
Én csak azt a költséget tudom ami én veszek föl, a papírozás és egyébb költségeket nem ismerem.
És igen az autó árát tekintve a potenciális vevők körében 95%-ban ront az árán.
Amikor kész van én kiállítom az igazolást, hogy mi építettük be, megy kpm vizsgára, ott ellenőrzik, hogy az engedélyben szereplő feltételek teljesültek e pl az előírt cikkszámos tartóbakkal van e szerelve, van e katalizátor, működik e a fékrendszer a gyári rendeltetésnek megfelelően, valamint a biztonságtechnikai visszajelzők, nem lett e nehezebb a kocsi eleje a tűréshatáron túl, stb.
Ezek természetesen teljesülnek, majd megkapja az új papírokat amiben már diesel üzemű, 177LE, és OM606.
Az üzemanyagköltsége nyilván jóval kevesebb lesz. Ezzel szemben az átépítésnek és a lepapírozásnak költségei vannak, továbbá az autó értéke jelentősen csökken és az esetleges későbbi eladásának esélyei is kedvezőtlenebbek lesznek. Megéri így is?
Minden korrekten és kóklerkedés nélkül megy be. Viszont cooler csak második kőrben, egyenlőre csak összekötjük a csöveket, megy vizsgára meg a végleges átpapírozásra, aztán a cooler, mert azzal egyetemben egyedi hűtőt is kell gyártatni.
A kocsi papíros, így gondolom igen, de rákérdek, valamint függő a dolog, mert ma a tulaj mondta, hogy lehet van rá valami embere, és hát sajnos mivel ő a tulaj elődöntési joga van ugye.
Egy 1997-es évjáratú w202 kombink van. 1-2 napja az indítókulcs alig akar elfordulni, néha percekig kell próbálgatni. Amikor leállítom az autót és kiveszem a kulcsot, akkor hallatszik egy kattanás és a kormányzár lezár (lehet, hogy ezt csinálta mindig, csak nem figyeltem rá, ill. én csak ritkán járok vele). Ez nem oldódik. A kormányzár "nem kattan vissza" és a kulcs nem elfordítható.
Igazából az se tudom, hogy autószerelőhöz, vagy villamosság szerelőhöz vigyem, vagy csak valami egyszerű baja van.