helló az érdekelne engem hogy az újabb gépeken mikor becsukom az ajtót az ablak kb 1 cm-re lemagy aztán pedig felmegy! egy kapcsolási rajz kéne hogy én is megtudjam csinálni mert szegény autón mindig be kell csapni az ajtót úgy mint a closetet és lassan attól félek leszakadnak az ajtók! Ezért szertnék egy ilyen szerkezetet beleapplikálni!
Szia! Az a 9,5 az milyen sebességnél jön ki? Csak mert nekem (majdnem) ugyanaz a motor, jó az önsúlyom biztos sokkal több, de 10 alá üresen sem megy, pedig nem hajtom.
Üdv visszaolvastam vagy 3 oldalt és ahogy láttam mindenki az olajcserékről írt!
Nekem céges 35C13-as dailly-m van 2004-es mióta megvan azóta a váltóba sose cseréltünk olajat de a többi szervízt elvégeztük szerelővel beszéltem ő is mondta hogy 1x egy pasi cserélni akarta a váltoolajat ,rosz csavart szedett ki és elmentek a sebességek!
hídba viszont évente cserélünk olajat mivel átlag 1.4 és 2 T-val járok!
Ja és megvan rugóztatva átlag 90-el megyek és 10-12-re jön ki a fogyasztás!
:-))....igérem megvárom ameddig el nem törik. gondoltam 16 év alatt elfáradtak...vagy lustácska, de hallgatok a jó tanácsra. kérdés változatlanul fogok kapni rúgokat hozzá ,persze csak ha eltörött ?? (lapocskáim,alátétek vannak). üdv
na jó, de uj CR motorod van van és nem a régi ami "csak 1-et priccől be" !... xDD nagyon boldog leszek a laposon ha 11-12 litykóval megúszom, el fogom árulni a valóságot igérem.
En eddig csk egy hatso kerekagycsapagyat csereltem. Nekem eleg csendes a motor es 9 korul eszik. Mondjuk ebbe csk 255000 km van. Ezek a motorok ritkan halnak le
ok-sy power, ezek szerint nincs teljesitmény ,zajbeli vagy fogyasztásbeli külömbség a kettő között ? gondoltam 300 ccm csak valamivel jobb ?...hmm ezeket a motorokat nem ismerem. nálad mennyit ment el a motor,váltó hid ? (nagy ivecóztam valamikor 1986-87- ben 40 tonnáson de az más ugye ? üdv
köhi, kicsit enyhül a "hüvi idő" kezdödhet a szerelgetés is. pedig nem is beszéltünk össze, én is 40-50 ezer és szigorú olajcsere,,,stb (nem fokozom). ez valahogy úgy van mint a vitaminok meg a só, csak akkor van mellékhatásuk ha nem esszük meg ! innen meg csak 1 ugrás,hogy nincsenek csúnya nők ,csak keveset....stb. :-)) nem is emlékszem,hogy 7 ezer fölött mentem volna motor olaj csere nélkül . a céges kocsira persze kevés a "ráhatás"...de hát ebböl éljenek a hűhelyek :-)) budaőrsön egy kis csapágyüzletben idáig mindent megkaptam ha szükség volt rá,szimeringeket és karmantyúkat is. (mg üzlet is jó lehet ezek szerint). váltóra figyelek nagyo akkor !! köszi ,hogy megemlitetted a ti eseteteket , majd megadom a motor ill. adagoló számot is a napokban. lehetséges ,hogy kapok valahol rugókat a befecskendezőhöz, 4 drb ?? u.i. lapkáim (alátétek) az van hozzá. üdv
Szerintem nem a gyengélyük, mivel mid a két gépet kupectől vettük így az isten tudja ténylegesen mennyi kilómétert futhattak a vásárlás napjáig. Én 60 ezer km-enként cserélem a hajtómű olajakat. A vásárlástól számított 120 ezer kilóméter futásteljesítméy után kellett cserélni acsapágyakat. Azóta az egyik már bőven szaladt enyit hiba nélkűl, a másikba még csak pár ezer gyűlt össze.
u.i. " Nekünk mind a két gépben /'97-es és xxxx-as/ a váltó előtéttengelyének kúpgörgős csapágyai adták be az unalmast. " erröl mondanál kicsit többet ? mennyit futhatott ? vagy olajcserét nem vehették figyelemben ? esetleg a gyengéjük ? (tipus hiba ?) köszi elöre is.
ok-sy, ahogy az időjárás engedi megnézem a motor ill. adagoló számot is. valóban nem soros az adagoló hanem "VE" (verteiler) osztó pumpás. csak tippeltem a 7 fokkal ,teljessen hasra ütéses volt. :-)) szerintem lesz mit korigálni csak hát a régi mikrónméterem helyett rendeltem egy új (adapteres) mérő órát,nagyon barátságos áron. 1 hét és meg lesz csak az asszony meg ne tudja xDD . nem tudom csúcsokat szedtél már szét ? 1 vagy 2 drb rugó lehet bennük ? 240-re vagy 250-re nyomjam le ? ..hmm.. üdv.