Még annyit ehhez, hogy ez a fajta kiolvasó minden márkából más adatokat olvas ki. Ki lett próbálva a Kaloson, egy Suzuki Splashen és egy Renault Meganeon. Mindhárom autóból más értékeket jelenített meg. A kiolvasás sebessége meg a Renaultnál volt a leggyorsabb.
Hibakód olvasást még nem végeztem vele mert nem találkoztam hibakóddal. Viszont a sebesség paraméter pontosabb mint az óra által mutatott, valahol az óra által mutatott és a valós érték között lehet.
Ez a Wi-fi-s v1.5-ös verzió. Van bluetooth v2.1-es is de épp nincs nincs a PC-hez bluetooth adapterem így azzal nem tudtam megnézni, mit ad vissza ez a ScanmasterELM program.
Tervezem én is egy OBD2 adapter megvásárlását. Azonban olvasgatva a fórumot úgy látom, hogy nincs egyértelmű összhang azzal kapcsolatban, hogy milyet is érdemes venni (2004-es 1.2-es kalózom van).
Ebay-ről szerezném be, s tippként láttam DelSonar ajánlását (13395), én is úgy gondolom, hogy 2-3e forintot áldoznék erre.
Ezért szeretném kérni a segítségeteket. Természetesen nem ragaszkodom az ebay-hez, és ha más árkategóriát ajánlotok azt is megfontolom, mert ha ennyiért csak silány kiolvasót tudok venni, akkor inkább nem veszem meg!
Igazából check lámpa problémám van egy ideje, több szerelő megnézte és elsődleges hiba az EGR szelep (ez sajnos szinte biztos), de szeretném én is tudni nem csak most, óhanem a jövőben is az esetleges hibákat, mielőtt a szerelő bepróbálkozik. Köszönöm a segítségeteket!
Tegnap este elkelt szeretett családi kis autónk, fájó szívvel, könnyes szemmel búcsút vettünk tőle. Nem hiszem, hogy lesz -e valaha ilyen jó, és olcsón fenntartható autónk a közeljövőben. Jó volt közétek tartozni, jó volt ilyen segítőkés csapathoz tartozni. A fórumozást nem hagyom itt, mindig figyelni foglak benneteket, és ahol tudok okoskodok (segítek) Nektek!
Mindenkinek baleset, és lerobbanás mentes közlekedést kívánok!
ez nem hangzik rosszul. én már a matiznál is próbáltam hasonlót-.!!! hőlégfúvót, szépen el is tüntette de pár nap mulva sokkal fehéresebb folt maradt ott és nem akar vissza sötétedni,
ezért kicsit hitetlenkedve néztem ezt a videót. de azért lehet kipróbálom. ezt a szúrólángos dolgot. bár nincs itthol ilyenem de majd szerzek...
nekem egy egy ford fiestám volt (még a régi kockalámpások közül) semmi baj nem volt a gázzal. abban még az a fajta rendszer volt ahol én nekem kellett a benzinről gázra váltani... benzinnel inditottam. majd fél perc mulva váltottam. télen kicsit még vártam de hamar lehetett aztán nyáron mikor már jóidők voltak volt mikor gázzal inditottam , ici-picivel nehezebben indult de csak hajszállal.
ami hátránya volt még akkor hogy 2 zöldkártya kellett és a tartájt x évenként bevizsgáltatni szintén különköltség , mikor már a 3. vagy 4. vizsgálat is meg volt szóltak hogy tajtály lejár ujat kell betenni mert nem lehet többször bevizsgálni. de az j tartályhoz szinte mindent cserélni kell. szoval öreg autónál nem érte már meg egy teljesen uj rendszert kifizetni. igy eladtam. egyébként birtam...
Igen én is így gondolom, és az eddigi tapasztalatom nekem is ez volt.Én már 17 éve használom a gázt, de még akármilyen autómba volt semmi káros következményét nem láttam.Igaz mindegyikbe én szereltettem be és így csak én használtam.A most eladottal is 150000km mentem gázzal, de semmi gond nem volt az autóval.
Ez ebben a formában ez nem teljesen jogos. Sokkal többet spóroltam meg mint amennyit a gáz miatt költeni kellett. /Ki garantálja, hogy 250ezer km után nem kell semmit felújítani a motoron ha csak benzinnel használom? / 200ft alatt van a gáz! Számomra még így is megéri, hogy szárazabb az üzemanyag és valamivel hamarabb kell felújítani. Minden attól függ mennyit autózol. Ez volt a legértelmesebb beruházásom a kalózzal! Valamelyik nap kiszámoltam a spórolást 90ezer km alatt és bőven behozta az árát.
Azt olvastam csak azért nem nagyon értem mert az első indítás mindég benzinről történik nem gázról,aztán vált át gázra.Benzinről viszont indulni kéne az autónak rendesen mintha nem gázos lenne.Eddig nekem így volt.Semmi indítási gondom nem volt se téle se nyáron.
Szia, Kb 60 ezer óta gázos. Már a télen is nagyon nehezen indult, de azt hittem a jó idővel megoldódik. De nem, még rosszabb lett, mostanában meg már alig indul.
az autóban 206 e km van. ezt bőven hihetőnek tartom (kicsit sokallom is) szőnyeg nincs kikopva sehol igaz gumi betétek vannak minden lábnál. az ajtó kárpitok főleg a hátsók karcosak vagy gyerekek vagy a gyerekülés ki-be... vagy kitudja... 2004 talán 9. havi ha jol emlékszem magyarországi forgalomba helyezéssel. (rendszám is ezt igazolja) apám opel corsaja 2004 12.6.án (mikulás napján) mentünk a szalonba annak már a kék eus jlk rendszáma van ) szoval nem sok különbség van a 2 közt ha külföldi lenne nem ez a rendszáma lenne.
amint lesz időm a a kéziféket is megnézem nagyont fent fog( a hátsó dobokat leszedem (kiváncsi vagyok mi fogad ott kitakaritom ha kell utána állitok ha kell cserélem) ezt évente 1x-2x tavasszal és ősszel egyébként is megszoktam tenni.
ennek ellenére igen jónak hat a fék. 1-2 próbát már tettem .matizhoz képest..... nagyságrendekkel jobb. ut tartás és komfort szintén...( mondom ugy hogy nagyon szokatlan a szervó kormány tul könnyű és igen érzékeny, rendkivül kis helyen fordul meg a kocsi... kb akkora helyen mint a matiz pedig sokkal nagyobb. a corsaval összehasonlitva pedig... fele akora helyen. a corsa yakran csak 2 ivből fordul meg....
azt gondoltam ez azért kisebb autó... de nem! elkeztem méregetni a c corsa és a kalos méreteit és jók meglepődtem.... gyanus volt mert az udvarra a terasz és a kerités özt ugy kell beállni hogy szük a hely...
matizzal már lendületből álltam ki szemből is és tolatva is de ezzel messze nem...
2 oldalt 3-3 vagy 4-4 ujjnyi helyem van összesen...
na elkezdtem mérni...ugyan ugy mint annak idején a passat után a corsát.. a passat tükörtől tükörszélig 186cm erre corsa 194 nem gondoltam volna de hogy a kalos még rátesz 4 cm arra nem gondoltam
ugyan ugy az első ajtó üvegei 4 cm a kalosz javára.
a szélvédő magassága 9cm hosszabb. és a kocsi 18 cm magasabb a corsánál ugy hogy a küszöb felső fele gyakorlatilag egyforma magas. ebbe kellemesebb beülni magasabb az ülés a corsába eléggé le kell ülni , időseknek nehéz kiszálni belőle...ezek az első tapasztalatok...
Azt a büdös eget... Azok a gyertyák megérnek egy misét... Mennyi van az autóban amúgy - legalábbis óra szerint?
Én a gyári gyertyákat kiszedtem 16.000km-nél, félretettem, még teljesen használhatók. Brisk Premium LGS-t tettem be, azok azóta mennek, most van a kocsiban 131.500km, tehát már 115.000km van a gyertyákban, és kb pont úgy néznek ki, mint mikor betettem őket. Brutális mennyit elmennek, elektróda hézag gyakorlatilag változatlan. Tudom ajánlani.
Nem nehéz rajta cserélni igazából semmit. Ahogy mondták is pár dolgot érdemes megnézni, főleg, ha ködös az előélet. Mint pl gyertya, kábelek, fékek, futomű. Ami ilyenkor kötelező jellegű szokott lenni, kivétel ha van bizonyíték ,hogy nem rég lett cserélve: összes szűrő, olaj, szíjak és tartozékai.
Egy pl, amikor vettem autót, mondták, hogy szíjakat kicserélték. Látszott is, hogy a 2 hosszbordás új. Csak a vezérműszíj régi volt, az összes vezető-feszítő csapágyas volt, vízpumpa lógott. Fékek újak, olajat meg se néztem, csak leengedtem.
A vezérlést se hagyd ki, főleg így, hogy semmilyen info nincs a kocsiról korábbról. Nálam is csak az olajcseréket írogatták több-kevesebb lelkesedéssel. Nyitásnak egyből vezérműszíj, vízpumpa, feszítőgörgő csere volt, főleg, hogy 66 ezer km-nél járt a gép. A gyári gyújtókábel szett is éppen 90 ezer km-nél adta meg magát. Vételkor ennyire nem volt lelakva a gép, a motortér is gyakorlatilag patyolat tisztának nevezhető még most is. Csak hát pont 9 évesen vettem a gépet és egymás után jöttek a dolgok, mint gyári kipufogó csere a katalizátortól a hátsó dobig, 4 lengéscsillapító, még a hátsó lengőkar szilentek is elszálltak, bár mondjuk abban szerepe lehetett az áruszállításnak is a csomagtartóban 2-3 mázsa anyag... De mostanra szépen egyben van az autó, a levegő beömlőrendszert is átöblítettem nem rég majd meghajtottam vagy 450 km-en autópályán spéci benzinadalékkal. Most mintha jobban reagálna a gép.
Az abs-t ne bánd, hogy nincs. Ha olyan gondos gazdánál volt mint ahogy a képeken látszik, valószínűleg fékfolyadékot sem cserélt sűrűn.... az meg az abs halála.
sajnos nincs, szűrőket cserélem hétvégén . és olajat is. a légkondi és szervo, ékszij az cserélve elett mert a régi a csomagtartóban volt. a többi majd hétvégén kiderül mikor aknárol megnézem a futóművet is...
sajnos az abs is hamisnak bizonyult mert nem látom az elektronikát a fékelosztón.
a légkondira kellett kicsit töltetni mert csak kicsi hideget fujt. de ezt már a kereskedő is emlitette vételkor.
amikor leállitom a kocsit valami kattogás féle van pár másodpercig a hátsó résznél, olyan mint mior a kipufogó hül. de ez akkor is van mikor csak 10 másodpercet jár a motor pedig annyi idő alatt fel sem tud melegedni a csőrendszer. ha a hátsó ülésre ülök valami alul nyikorog szerintem vagy lengés csill burkolat érbele vagy a rugó ennek is utána járok hétvégén...