Igen, neked is igazad van. Elsosorban tisztàznia kell, hogy jellemzoen mire hasznàlja az autojàt. Ha csak ugy, mint pl. a nejem, hogy itt vidékiàban néhàny falun keresztul megy naponta 25 km-t, akkor egy "low-budget" abroncs is elegendo, viszont ha megpakolva sokat autopàlyàzik, akkor én is valamilyen prémium màrka felé terelném.
Tehàt nem azt tanàcsoltam, hogy ne vegyen dràgàbb abroncsot.
Viszont az utolso mondatod rejti az igazsàgot. Ha valaki hulye, akkor a legjobb gumival is leeshet az utrol.
Bàrmelyiket megveheted, ez pusztàn pénztàrca és izlés kérdése.
Ebben a kategoriàban - vàrosi kisauto - nincs a juzer szàmàra érzékelheto kulonbség a kulonbozo màrkàju nyàriabroncsok kozott. Egy Sava-val vagy Barummal ugyanolyan boldog lehetsz, ha kevésbé fontos a presztizs.
Csak a kinai màrkàktol ovakodj - Wanli, Linglong, Sunny, Nankang, stb - mert a gyenge alapanyag és a méggyengébb minoségbiztositàsi rendszereik (vagy rendszereik hiànyàbol adodoan) az abroncsaik sokszor nem azok, aminek làtszanak.
Nem bennünket kell meggyőzni, hanem a hangnyomásmérőt! Szerintem elég objektív műszer... Különösen, hogy az AutoBild mérte. Kész csoda, hogy nem a Polo, vagy a Fabia lett nekik a leghalkabb.
Hát nem győztetek meg, a Jazz-ben már akkor is hangosabb van, ha vizes az út, ugyanis semmi szigetelés nincs a kerékdobnál. A motor tényleg hangos, a kaszni zajos.
Ebben a kategóriában a 100km/h-nál mért zajszint 69-72 dB. Az új Clioé 70 dB, az új Jazzé szintén. A mezőnyből csak az A-klasse lóg ki 65 db-lel, és -minő véletlen- a régi Jazz, 67-tel. 3 dB rengeteget jelent. Vagyis objektíven mérve ( megfizethető kategóriában ) pont a Jazz a leghalkabb!
Autópályatempónál persze más a helyzet, de csak a nagyobb kategóriákkal összehasonlítva.
A környezet védelem és a tisztább motor üzem miatt lett az EPC fojtó szelep ... csillapítja az ideges autós lábát :O) és igyekszik az optimális tartományban szabályozni a keveréket.
Igen utánna néztem sajnos a másikvezérlő valszeg. másik kábelezést is igényelne , de miujság a cityben? Nem lehetséges egyébként , hogy szerény autónkban egy alapból lassúcska folytószelep szabályzó motor van , amit ugye hiába sürgetnénk majd szoftveresen akkor sem lessz igazából vadul harapós lóbelőle ?
Chip tuning helyett próbálkozott már esetleg valaki azzal ,hogy az elektromos gázpedálunkat bowdenessé alakítsa ? Esetlegesen egy utánna következő chip tuningal?
Köszi az információt ez jó hír. Az én kocsim is 8 éves, ennek ellenére nincs benne még 60.000 km, ráadásul 15"-os alufelnis 185x55 -ös gumikkal, ami jobban igénybe veszi a csapágyakat.
Tapasztalatom, egy hátsókerék csapágynak nem szabad elhasználódnia olyan rövid időn belül, amiket itt hallottam, legkevesebb 200.000 de nem ritkán 400.000 km-t is elfutnak egy egy jobb márkában. Tiszteletre méltó ez a Hondától, de valójában jogos is.