Pl. , vagy nem jól van visszakötve. (nem tudom melyik fajta szűrőről van szó)
Mondjuk azt sem értem, miért szokott szűrőcsere után "ledadogni". Illetve gondolom nem lett feltöltve, azt meg a tandempumpa marhára nem szereti. Szóval akár az is beadhatta a kulcsot, de jó lenne egy hibakód olvasás, hátha valami egyéb nyűg.
A következő a nagy problémám. Olajcsere ill az összes szűrő csere után az autó beindult (ahogy mindig szokott) ledadogott(ahogy ilyenkor mindig) majd azután nem indult be többet.Az akksi lemerülése után bikakábellel is folytattuk a próbát kb 20X10 másodperc és semmi .A gázolajszűrő teli sőt nyomás alatt is van.
Tökéletesen érthető. Az üzemanyag vezetéktől távolságtartásra felhívás. valamint CTEC COMFORT CONNECT-M6 fix akku sarun történő csatlakozás engedélyezése az aksin, már nálam is kezdte a "szikrát" kiugrasztani a fejemből :-) Üdv+
Az akkuk, legalább is bizonyos típusúak, töltés közben (többek között) hidrogént képesek kibocsájtani magukból. Ezért kezeli a leírás robbanási forrásként és amikor a jármű belsejében van, tehát egy alapvetően nem jól szellőző helyen és bekötve a helyére, akkor a pozitív sarokra érdemes kötni és szinte bármilyen csupasz fémfelületre ami távolabb esik az előbb említett robbanás kockázatát rejtő helyektől. Erre azért van szükség, mert amikor a töltőt lecsatlakoztatod akkor keletkezhet szikra! Pontosan ezért javasolja a leírás a test szálat eltávolítani előbb amit a robbanásveszélyes helyektől tisztes távolságra javasol kötni.
Remélem érthető voltam...
(Én, egyszer nagyon régen már sikeresen robbantottam fel két hatalmas teherautó akkut... nem volt jó móka!)
Még egy szösszenet: Járművön belül felszerelt akkumulátorok esetén írja a bumáska: 2. Csatlakoztassa a fekete szorítósarut a gépjármű karosszériájához, az üzemanyag vezetéktől és azakkumulátortól távol. Ezt a távolságtartást az akkutól a gyakorlatban hogy kellene kivitelezni mondjuk a CTEC COMFORT CONNECT-M6 fix akku sarun történő csatlakozás esetén...? Nem is értem, hogy mit is nem értek... :-)
"pozitív testelésű részt kihagyod, mert az marhaság," Alapból kihagytam, mert azt sem tudom miről szól ez a rész. "nem kell komolyan venni a motorra/karosszériára csíptetést." Egy komoly elismert márka, - egy német teszt alapján 500 pontból 452-öt elért -, miért ír komolytalan dolgokat a használati utasításában... "Melyik részét nem érted?? Szerintem teljesen érthetően van leírva" Még mindig biztos vagy benne? :-D
Melyik részét nem érted?? Szerintem teljesen érthetően van leírva, ha a pozitív testelésű részt kihagyod, mert az marhaság, meg egyébként sem érint. A komfort csatlakozót fixen az akkusarukhoz lehet rögzíteni, természetesen polaritás helyesen. Bizonyára van rajta erre vonatkozó jelzés. (az enyémnek nincs ilyen extrája) Egyébként nyugodtan teheted mindkét csipeszt az akkura, nem kell komolyan venni a motorra/karosszériára csíptetést.
Ezeket az utasításokat, hogy kell értelmezni autóban lévő - saruk az akkumulátoron - akkumulátor töltése esetén, különös tekintettel a komfort connectre tekintettel ?
Skoda superb 2007 évj 115 le változat szeretném kérdezni 1500 km mulva serviz de még nem lenne aktuális. ilyen kor mit csináljak aki tud valamit irjon köszi elöre is ..szépnapot
Ha a polcon ott lett volna, leveszem, megveszem egészen biztos. Ha ennyire népszerű mint írjátok, így utólag már arra is gondoltam, hogy azok nem voltak rosszak, csak félre voltak téve a csókosoknak.... :-) Igaz kérésemre nem tudták megmutatni - legalább lássam hogy néz ki - az illetékes házon kívül volt.
Ez fasza meg minden, de 4-szer annyi, mint a bevált klónjai.
Nem tudom, miért vitték azokat vissza, de pl. a Grande Punto topikban sokan erre esküsznek. Én is ilyet veszek, ha arra megyek legközelebb, mert kelene egy csepptöltő a második autónknak, és a nagyot nehezen rakom be a motortérbe. 5ezer Ft.
Közben olvastam egy nèmet oldalon, hogy ez inkàbb pappír adat...
mert az awx (5) hosszabban le tudja adni a maximàlis nyomatèkàt ( 1750 - 2500) mint az avf(6) (1900 nàl adja). De ezt èn olvastam nem tudom mi az igaz ebből!
Vagyis az egyik nem megy jobban mint a màsik, ezek szerint.
Viszont az tèny hogy nàlunk az 5ös olyan mint nàluk az 5-6 hossza.
Más topikokból kiindulva általános ajánlás a Lidl-ben kapható kis automata töltő. Más néven talán az Aldi is árulja? És ráadásul vicces áron van még akció nélkül is.
Nekem ilyen komolyabb van, 16A-rel is tudok vele tölteni, de max 70-80-as akksijaim vannak, felesleges. Árban meg jóval drágább volt, jóval nagyobb is, tök macera mindig elpakolni. Már bánom.
Cserébe kiírja a töltőáramot, feszültséget - a mérnöki énem szereti, de ennyi, jobban nem tölt. :)
Elvileg lenne benne ráció, de a PD-nek az első két /3?/ fokozatban nyomatékkorlátozása van (gyári szoftver esetében) a hajtáslánc védelme miatt, így a váltónak végülis mindegy lenne.