Üdv.
Ma elvittem autóvillamossági szerelőhöz az autót mert szinte minden fékpedál érintésekor mindig azt írta ki hogy kézifékhiba.
(Handbremse defekt).
Később visszahivtak hogy a kézifék kapcsoló lehet a rossz.
De mért pedálhasználatkor irja ki?
a biztosíték táblába van állandó pozitív vagy az aksitól kel húzni? Annak nagyon nem örülnék mert aksi+UCH+Légszűrőházat ki kel szedni a tűzfalon átjutáshoz
bár most gondolkodtam aksi+ is hátra kel vinni a CAN busz doboznak ahhoz meg az egész küszöbborítást bontani kel
amator11
köszi
nem kel plusz bizti mert CAN busz dobozzal lesz felrakva, bár a Car-Max ahonnan vettem a horgot azt írta nem kel, de a led hátsó lámpa vezetékét nem akarnám megterhelni
Bal hatso lampa alatt. Ott van a kasztniban egy kipattinthato ovalis muanyag vakdugo, amin kabel atvezetove at lehet vinni a vezetekeket. Tekintettel arra, hogy szinte az osszes biztositek a motorterben van en a komplett vonohorog minden vezeteket kulon biztositekolnam
A karpit alatt elfer. A hatso ablaknal a kalaptarto sikabam van egy csavar es elol elo masok. Ehhez le kelll pattintanid a hatso ules melletti, az ajto mellett lefuto muanyagot elotte. Ugyanott fent talalhato a masik csavar.
Az enyém is ilyen,amióta másodlagos kézifék behúzása hiba jelenséget irt ki. Azóta átállittattam skandináv módban,most akkor húzom be amikor szükséges (akkor is kattog)
Szilentet cseréltek a lengőkarban. Utána még mindig hallottam koppanást a futómű felől. Megnéztem, a bekarikázott részen látszik, hogy berugózáskor a lengőkar felgyűrte a bölcső tartót... Csak a hátsó, függőleges tengelyű szilentet cserélték.
Azt nem tudom, hogy a csere előtt is ilyen volt-e...
Ajtó behúzó kilincsekkel foglalkozott már valaki? konkrétan a lekopott, gumirozott szerű anyag kiváltása, pótlása. (Plasti dip, vagy vestés és lakkozás, vagy vtn fólia vag bármi ötlet..)