Huha mennyi mindent tudnek en kerdezni toled skopolas teren meg h mit hasznalsz en szerelo vagyok de sajnos soha nem lett annyi manin h egy komolyabb autohoz valo skopot vegyek. Igy sajnos abban nincsen gyakorlatom. A kis kezi diagnosztika kiolvasasal meg jo nagy lukat lehet loni akkorat hazudik neha.hat kymconak nincsen nagy forumja mert szarnak tartjak pedig sokat kibir es olcso az alkatresz..
People-t hallottam hogy hasonló mint a Scara.. Mely típusok az igáslovak?
Elektromosságban nem (lenne és lesz) gond a szerelés, van (hobbi) szkópom, autó váltóvezérlőt és ecu-t javítottam már.. és az alkatrész cserével sincs gond, csak nincs tapasztalatom, nem láttam még szétszedve ilyen motort.. Igazából a tárolás lesz a bajom, mert nincs garázs és a kocsi is csillaggarázsban alszik.. télre természetesen elrakom garázsba vagy fizetek valakinek... nem is hiszem hogy annyit használnám mint egy futár, nem igáslónak kell és nem munkaeszköznek.. hobbi és élvezet..
KYMCO-nak van magyar közössége valahol ahol élet is van és át lehet nyálazni éveket a fórumban? elolvasnám mielőtt vásárolnék.. lesz rá időm :)
Én is erre gondolok.. az olcsónál biztos van valami nagyobb gubanc..
Azon kezdtem gondolkozni hogy egyrészt pénz sincs erre a szezonra másrészt mennek fel az árak és ezt a szezont már buktam... hogy az is járható út ha vesz az ember egy kicsit elhanyagoltabbat és rákölt még 50-60E ftot.. legalább tudja az ember hogy ki van cserélve ez meg az.. főként a kopó alkatrészekre gondolok... Ez megállja így a helyét vagy patent állapotút vegyen az ember?
Gyűjtögetek pénzmagot egy Scarabeo vásárlására. Még nincs jogsim motorra de B-s jogsim van és autót vezetek minden nap. Megcsinálom a A1 kategóriát. Mi a reális ár egy 125-ös Scarabeoért? pl.: ez? vagy akár ez is?
Budapest mellől járnék munkába vele és a kirándulások sem elhanyagolható élmények nyáron. Nem vagyok műszakilag béna, de nincs tapasztalatom robogók terén. Kérdés mennyi pénzt kaparjak össze és vásárlás után mennyit érdemes ésszerűen rákölteni a gépre? (olaj és szűrőn kívül) Esetleg olyan segítséget lehet kérni, hogy hozzáértő ránézne a kiszemelt motorra Budapesten (természetesen megállapodunk :) )? Vagy az első szervizt elvégezné.
Ennyiért vannak fent a hasznaltauto-n ezek a motorok, még drágábban is. Ha megnézed mindent adok hozzá még bukót, zárat meg szervízkönyvet is, amiből kiderül, hogy tényleg ennyi km-er van a motorban. Benya kell bele meg pár száz km-er múlva olaj, mert még az is van benne bővel.
Alkuképes az ára amúgy. De kifogástalan a motor, ezen semmit nem kell cserélni. A hétvégén vettem elő, októberben ment utoljára, lemostam mert poros volt és 2.rúgásra beindult :-)
Nem akarod tulsagosan dragan eledni!? Mert egy 16 ev motorol veszelgetunk vagy csak 15 mindegy is foleg h 50ccm. delehet en nem tudom az arakat de ezert mar rendszamos motort is lehet venni. De legyen szerencsed es vegye meg vakaki.
En csak huszadika utan vagyok otthon addig varnod kell vagy ucb megnezi. Akkor kell a motort nezni mikor megall. Es kideriteni mi tunik el. Benzin gyujtas vagy mi. Utana lehet okosnak lenni addig minden amit itt mondok tipp. En szallitani tudok a pickupal .
Közben kicsifiam kicsit megpiszkálta az autómata szivatót, amit pótoltam egy bontottal.
Egy ismerős szerelgette de sokra nem jutott!
Tegnap újra ránéztem a sz@rra. Észrevettem, hogy a tankból a szivattyúba menő benzincső szakadt/törött. Nabazz!! Megvan!
Csőcsere, benzin, akksi, indítás,.....semmi! Megnézem a gyertyát. Illetve csak nézném, mert valami állat úgy betekerte, hogy megmakkant a szerszámkészletes csőkulcsom.
A gyújtóvezetékben volt szikra.
Valaki (Szere?UCB Zoli?)esetleg tudna segíteni?
Tanács, szerelő elérhetőség (aki esetleg el is tudná vinni, ha kell!
szia! kicsi kék a szikra, teljesen új gyertyával próbálkozom, a többit meg holnap kipróbálom és majd beszámolok róla. Köszönöm szépen a segítséget addig is!
Hat sanyanyu a szolo de azzal be kene h induljon meg.na jo nem kell melyedni. Szikra szine milyen? Kicsi kek vagy nagy. Uj gyertya beletmar rakva? Nem tul benzines a gyertya? Ha az gazlampaval kiegetni es melegen vissza rakni. Nyomas alat van szikra nem tul nagy a gyertya herag?! Kipufogo jol szelel ? Leszerelt legszurofedelel sem indul?! Karbiban jo a benzinszint?
Akkor ha az en valaszon nem volt haszon fogd magad es maszel el gumi forgalmazohoz es nekit ted fel a kerdest. Ahol 90% ban ugyen ezt a valasz fogod kapni. H neked milyen minte tetszik vagy sem vagy milyen mintaval aruljak a gumijaikat. Ami parban van. Szerinted a mernokok hulyek akik azt a gumit tervezik es pont pont olyan amilyen. Nem a te izlesvilagodnak kell megfelelnie. Igazabol nem kell h mindenki izlesvillaganak feleljen meg. Nem az a cel hanem a tobbsegnek feleljen meg. A kissebbseg meg talal mas gyartotol . Pl azert lehet kapni mindenben elterot . Motorban kocsiban mosogepben ceruzaban. A gumi mintaja is izles vilag mi szamit es mi nem. Igazabol en nem minta alapjan szoktam donteni mikor gumiabroncsot veszek mert az tizedrendu. Tapadas szaraz vizeskorulmenyek kozt mire akarom hasznalni es mennyit szanok ra.
Szia! megnéztem a skippert, és szikra van szelephézag a szivó:0.1 a kipufogó: 0.15mm. Benzin van... és nem indul :( már nem tudok mire gondolni hogy mi lehet a baja :(
Ez a válaszod megint legalább olyan "hasznos" volt mint egy korábbi alkalommal (lásd: 1964).
A kérdésemre nem kaptam választ és akkor végtére minek is van tele a fórum a bejegyzéseiddel? Biztosan van közöttük használható is de ha nem tudsz érdemben segíteni akkor felesleges koptatnod a billentyűzetet.
1.75-ös karbi. Brutál! Nem kell húzni gázt, alapjárat felett azonnal indul a vas. Lórugás induláskor. Tulajdonképpen két beömlőnyílást gondolj el egymás felett. Nem kell húzni gázt, olyan mint amikor versenyeztem. Nagyon pöpec, kiválóan állítható. Ajánlom mindenkinek.
Kicseréltem a GYÁRI!!! Gyertyát, légszűrő persze malossi, görgők, ékszíj. Teljesen gyári volt a gép. Megvettem hozzá az elektrónikát is, mert nem megy 60- fölé így sem. 3kj-s gyújtásu, ezért vettem meg, illetve, mert gyári a vas. Ma már nem rakom be, majd holnap. Érdekes módon már hatvanat megy, és bődületes a motorfék. Tehát jó a henger. De karbi-csere után mitől lett motorfék, nemtudom? A gázkar 10%-án ugynúgy megy, mint nyélgázon. Fogyasztás ugyanannyi, csak tudna többet, érzem. Dombon fel-le, ugyanannyi.