A politika a hibás, az lehet, de azon csak az emberek tudnka változtatni, az meg már 20 éve nem megy. De akárhogy is változtatunk, mivel a magyar emberek többsége korrupt, így amíg ez nem változiuk pozitív irányba, addig itt nem lesz semmi.
Dugódíj akkor is kell, de nem csak a fizetől oldaláról kellene változsá, ahnem mondjuk azértől is aki a szolgáltatást nyújta (pl., jobb minőség utak, parkoló, stb.) de ezz addig nem lehet megvakósítni, amíg nincs elég suska, azt pedig adókból lehet bezsedni.
Persze, mert ök nem okoznak dugót. Ha mexorulnak, egyszerüen szárnyra kapnak.
Meg ha bevételre szorulunk, egyszerüen eszeljünk ki újabb eszelös adónemeket. ha esetleg a dúgódíj nem lenne elég, vessünk ki még adót esöre és hóra. Esetleg terjesszük ki a hatályát a gyalogosokra is, mer mér pont ök nem.
El vagy tévedve rendesen, elnézést, jobb szó nincs rá. Itt bizony a fő ludas az utóbbi 20 év politikai "elitje", (inkább alját kéne mondanom), akik sok tízezer milliárdot tapsolta/loptak el, hitelekből, adókból, privatizációból........ Itt annyi pénzt nyúltak le, hogy ha nem loptak volna, akkor az utakat aranyozott csíkokkal festenék, itt lenne a kánaán, és ez nem vicc, lassan osztrák életszínvonal lenne. Avval egyet értek, amit a végén írsz, hogy itt rengeteg a simlis, az adócsaló, ingyen élő, akiket az adófizetők nyögnek a vállukon, de erről is CSAK A POLITIKUSOK tehetnek. Nem akarnak rendet csinálni, holott nagyon egyszerű lenne. Alulról nem jönnek változások, arra várhatsz, ez nem olyan világ.
Nem hülyeség. A magyarok többségénke gondolkodása még nem európai.
Drága tömegközlekedés? Egyáltalán neml? Nézz kicsit nyugat-európa fele, ott nagyon sok helyen jóval drágább.
Nincsen P+R parkoló, mert nincs rá keret 8meg nem is nagyon érdekli a honatyákat ezek építése)
Azoik, amiket te leírtál változzanak, ahhoz pénz kell, ezt pedig adókból, különböző díjakból lehet beszedni.
Azt meg rohadtul nem szeretem, mikor azok sírnak külöböző adók fizetése miatt, akiki minimálbérrel vannak bejelentev közben pedig zsebre kapnak feketén szép kis summát vagy azok is a gzdaságot tezsik tönkre, akik feketén dolgoznka, nem adnak számlát stb.
Ne a kormánytól várjunk vátozást, hanem mi, magyar emberek változzunk meg. legyünk sokkal becsületesebbek és csak az ingyen dolgokra fájjon a fogunk.
Te mi vagy, önkormányzati képviselő? Ilyen hülyeséget csak tőlük hallani.
Lepusztult, használhatatlan és méreg drága tömegközlekedés, nincsenek P+R parkolók, elővárosi közlekedés szinte nulla, soroljam még mi nincs? De lesz dugódíj, mert már az előző bagázs ezt is lezsírozta.
Nem tudom mit háborognak itt egyesek. A dugódíj igenis kell, bevétel nélkül nincs kiadás. Az már más kérdés, hogy mivel Maygarországon vagyunk, hogy s minként fog alkaulni a dugódíj körüli korrupció.
Azért remélem a dugódíj megfizetése alól a hybrid és elektromos járművek mentesülnek majd. (Ha már a parkolásért fizetni kell...)
A világ hány városában van dugódíj? 10 alatt. És ott van alternatívája az autónak. Itt meg a lepusztult, szétlopott békávé. Teljesen élhetetlen ország leszünk, ha már nem az is vagyunk.
Tróger egy banda ez, sarc, sarc, sarc, csak ehhez értenek. Háttérpaktumok. Ja, aztán ki tudja van-e. Ürügy kell, érdekes, a feltételeit még a mostani főpolgármester is tudta 1 évvel ezelőtt. Most már nem?
Most az, de kéccáz az mán nem tuti :) Odébb van az még, ez még csak elmélet. De a rossz dolgokat gyakran előrehozzák, hadd szíjjon a nép! Ja, meg majd dugódíj. Na az egy nagy genyóság lenne, t.i. az kb. akkora tétel lenne nekem, mint a napi 100 km pálya. Persze nincs mexorítás, nincs hát!
Nanu? Nem Orbán Viktor volt az, aki évekkel ezelött azt mondta, hogy a kapus rendszert meg kell szüntetni, mert a kapu a futballpályára való, nem az autósztrádára? Vagy rosszul emléxem?
Úgy látom, mint már eddig is oly soxor, maradunk abban, hogy senki nem tud semmi biztosat, pláne semmi bíztatót.
Andd marad a szokásos kincstári optimizmusánál, hogy úgyis rémhír az egész, úgyse tud senki semmit se csinálni, a többiek meg az óvatos "nono, jó lesz vigyázni, az ördög nem alszik"-nál, én meg a szokásos pániknál mindenfajta hatóság láttán (de soxor elég a szaga is), oszt minden megy a régiben, releváns információt senki se tud.
Csodálokozom ezen, úgy látom többszörösen félreértettél.
Elöször is, most is, mint évek óta mindig, engem az ellentettje foglalkoztat; hogyan bánnak el a magyar hatóságok az itt közlekedö külföldiekkel.
Másodszor is az már régi ügy, hogy a külföldön jelentös közlekedési vétséget elkövetöket otthonukban fölkutatják és megbírságolják. Itt viszont már többször kitárgyaltuk azt is, hogy nehezen eldönthetö kérdés, hogy az autoútvignettás meg parkolási "vétségek"
b./ föl vannak-e ruházva kellö hatósági jogkörrel azok, akik ezeket ellenörzik ahhoz, hogy nemzetközi szinten "üldözzék" az elkövetöket, vagy pedig követelésüket, -akárcsak bárki más- csak polgári per keretében érvényesíthetik?
Az én kérdésem arra vonatkozott, hogy ebben a kérdéskörben történt-e elmozdulás.
Egy kúton a múlt héten (matricavásárlas közben, mert kivételesen épp volt elég utas) azt az információt kaptam, hogy ezév jan 1.-töl életbe lépett a várva-várt nemzetközi megállapodás külföldi rendszámú autók "kiadatásáról" és kölcsönös megbírságolásáról. Hallott valaki a kutason kívül is erröl?
Egyébként már régebben is megfigyeltem, hogy a benzinkutasok évek óta szívesen terjesztik ezt a mítoszt, de vajon értesülünk-e róla, ha egyszer csakugyan valóra válik?
Ma Győrbe mentem Pestről, és Zsámbék magasságában vettem észre hogy hoppá hoppá elfelejtettem a matrinyát megvenni. Sajna pont egy "Control" feliratú, leállósávban villogva filmezgető autó hívta fel rá a figyelmet...
Az eseménytől számított nem több mint 5 percen belül a következő kúton már meg is vettem a tikettet. Az a kérdés, hogy mennyire percre pontos az Autópálya kezelő rendszere?
Láttam valami hírműsort, ahol egy szóvivő nyilatkozott arról, hogy nem lehet trükközni a lebukás utáni vásárlással, mert percre pontosan végzik az ellenőrzést, és ha utána vesz valaki matrinyát hogy levideózták, akkor az bukott.