Használsz adalékot vagy tervezed a használatát? Tartasz tőlük és soha nem tennéd az autódba? Vitassuk meg! Várom az értelmes, fikázástól mentes véleményedet.
Újabb tapasztalat: nem fogy az olajam. Főtengelyszimeringet kellett volna cserélnem, de lusta voltam, így ott pici mindig elment. Nagyobb fordulaton meg ette. Most nem. Az viszont tény, hogy Xado betöltése után úgy zuhant az olajszint, mintha lyukas lenne a teknő. De most már nem. Szal az elején olajszintet tessék nézegetni 100km-enként.
Na csak lökjétek a tapasztalatokat, a Skoda klubon vki elégé szidta a Xadot- állítólag tönkretette a bikzonyos autót... Terjengenek itt mindenféle mende- moindák.
Beszámoló 0. verzió: 1 xadot tettem még csak bele, de 95-ös benzinnel most többször becsörög azon az előgyújtáson, amin korábban nem. Ez lehet vmennyi kompresszióemelkedés jele.
96os, pont azért problémás, mert keresztben van benne a V8 :) Egy gombostű nem fér a motorházba, kivenni is csak lefelé lehet, váltóstul, bölcsőstül... ezt megúsznám :)
Igen, ez nálam picit macerás :) mármint ez egy Cadillac eldorado, és nem lehet csak úgy levenni a hengerfejet, csak ha motor ki. Az meg megint nem piti szopó :) Szóval amíg van más sansz, addig próbálkozom, aztán ha minden lehetőség bukott, akkor nagylevegő :)
Majd számolj be pls... Nekem egy hengerem eszegeti az olajat, és némileg alacsonyabb a kompressziója is, mint a többinek. Ha nem muszáj, ezért nem boríttatnám szét a motort, mert máskülönben semmi baja, ha esetleg meg tudom úszni valami hasonló cuccal, vagy csak mérsékelni az olajfogyasztást, akkor egy próbát megérhet.
Hat az nem is lett volna rossz, egy jo kis keramiabetet.
A vizet nem vettem, hazigyartmany lesz es mar furkalok is mindent es mar egy 1mm-es furot bele is tortem a fojtoszelep kornyekebe....ugyhogy elvagyok szepen.
Hat foton tenyleg nem lehetne latni semmit, a lenyeg az utolagos meresi erdmenyek, amik elegge meggyozoek.Igen a dugattyut bent maradt. Most, hogy szet van kapva, helyre rakom az egyik gyertyamenetet,, kicserelem a szelepszarszimeringet es beszerelem a vizbefecskendezest.
Ma szedtem szet a motrot, de semmi rosszat nem lattam.A butykostengely meg csak nem is kopott, a huvely is eleg ok nem ereztem rajta sem nagy kopast, nincs kulonbseg a gyuru-utja es az erintetlen felulet kozott csak annyi, hogy az egyik tukorfenyes es a masik nem. A 3as huvelynel egy fuggoleges iranyu karcolas van, ami nem nagyon mely de latszik, gondolom valami bekerulhetett az olajba , vagy az egesterbe.
Csak félig off, mivel a gyári motorolaj-adalékok szépen kiülnek benne... :) Nekem a Castrol-ból fehér trutyi jött, a Mobil-1-ből fekete, a ROWE-ből meg barna.
Kondenzalo http://kepfeltoltes.hu/view/090416/DSC_0118_www.kepfeltoltes.hu_.jpg es a 600 km alatt keletkezo leszurt anyag, http://kepfeltoltes.hu/view/090416/DSC_0116_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Na ja, csak a hengerfejet, de azt ezelott 2-3 evvel mar egyszer leszedtem es akkor emlekszem a huvelyen levo kopasra. Amugy milyen dugorol van szo????? Meg megnezem, hogy mennyire mozog a dugattyu a huvelyben......majd a hengerfejet darabjaira szedem es azon is megnezem a kopas nyomokat.