ha megy a táv akkor fel kell ismertetni a kulcsot ez a legolcsóbb megoldás, Zoltán telefonszáma kell nektek, ha nem elég a felismertetés akkor is ő fog tudni segíteni, de az drága mulatság is lehet
ha a logo kereket megfogva a másik kerék könnyedén forog, akkor a diffi könnyen forog, ez már biztos,tehát vagy a féltengely vagy a kerékcsapágy szorul
van egy féltengelyem amelyik nem képes központosan forogni, szétrázta nekem a kocsi elejét, amikor ki van véve akkor tökéletesen csuklik és látszolag jo, a helyén már nem jo
A féltengelynek nincs lógása a váltóban van az az 5 cm. Továbbra sem értem, ha megyek vele akkor valamivel könnyebben fordul a hidegen teljesen szoros kerék...
voltam párszor a fö utcában a biroságon, na az félelmetes, sokkal csunyább mint a marko utcai, abban is voltam,ettöl már csak a tököli börtön volt csunyább, a venyigei egész modern nyaralohely hozzá képest
ebböl azt veszem ki hogy nem szorul a válto, de akkor még azt kellene megnézni hogy amelyik oldalon szorul ott leveszed a kereket és azt nézed meg hogy az az 5 centis logás hol keletkezik, megforgatod oda és vissza a féktárcsát és figyeled hogy a féltengelyen van a logás valahol a csukloknál vagy bent a váltoban,ha a váltoban van akkor nem gond,ha a féltengely csukloknál akkor szétment az a csuklo, a vége ugyis az lesz hogy szét kell szedni azat az oldalt mert akár csapágy gond is lehet ténylegesen
10 perc alatt ki tudod akasztani a féltengelyt. Akkor mindjárt kiderül, hogy a váltó felé keresd a hibát, vagy a kerékcsapágy felé. Van egy söröm, hogy kerékcsapágy...
Igen amit leírtál az a szabályos képlet, de nálam ennek nyoma sincs.
Amelyik oldal szabadon forog és ha azt forgatom akkor másik- amelyik szorul- meg se moccan. Ebből kifolyólag amelyik oldal szorul azt meg se tudom úgy forgatni, hogy a másik amelyik szabadon tud elfordulni valamilyen elfordulást tegyen...
30-as csak a városjáróknak jó szerintem. Aki kimegy autópályára, meg esetleg dombod környéken lakik, ahol néha meg is kell hajtani az autót, oda kell a 40-es.