WD 40 nem jó ilyenre,túl híg és el is párolog.Oda motorolajat teszek.De ha megszorul,sanszos hogy kikoptak vagy megforogtak a házukban az önbeálló perselyek.Ki kell szedni,megnézni.
Srácok a 2002-es transit fűtőmotorjának a csapágyát lehet zsírozni ,vagy vd40? Sajnos a fűtőmotor csinál olyat hogy megy 4-5 percig utána szép lassan leáll . Ilyenkor le szoktam kapcsolni és pár perc múlva amikor visszakapcsolom megint megy egy ideig ,és megint leáll, és így tovább.......mi lehet a gond ,csapágy?
Segítséget szeretnék kérni: március első hetére van bejelentve a 2003-as tranyóm alvázvédelemre (nemrég vettem családi célra és anyagi okokból :-) szeretném, ha még egy darabig biztonsággal üzemelne). Sajnos lakatolni kell az alját, lehet, nem is kicsit, és sajnos az eredetileg letárgyalt lakatosom megbetegedett s visszamondta a melót. Most találnom kellene egy jó, megbízható, alapos mestert, aki februárban meg tudná nekem csinálni a kisbuszt. Budapestről is simán elviszem, ha ajánljátok, jó és árban sem vészes. Előre is köszönöm!
F3FA motorkódu bontott motort esetleg tud e valaki..vagy inkabb újitassa fel??330.000 km van benne es az 1-4 hengerekben 0a kompresszio..vélemenyetek bontott moci vagy inkabb újítsam??
Sziasztok. 2003as transit connect-em van a 75 lovas 1.8td. 125km/h-nál nem megy többet. egr hibát ír a kódolvasáskor. Ezt ahogy néztem nem nagyon lehet kitakarítani annyira egybe vannak a dolgok. Vakoljam le? Vakolt már le valaki ilyet? Módja? Valami tanács? Köszi
Én is szeretem ezt a gépet motorikusan nincs vele gond. Azt szertném még kérdezni hogy a tuning után nem fogyasztott többet az autó? És nem e károsítja a motort?
Üdv Néktek! Van egy 2.4 tde Transitom 2000-es évjáratú 88Le. Adagoló problémája van és sajnos elektronikus adagolója van. Meg lehet csináltatni vagyis érdemes? vagy olyat is hallottam hogy átalakítják a mechanikusra ami ugyan annyiba kerül kb de utána nincs annyi gond vele meg ha van azt sokkal olcsóbban javítják.
én is ledugóztam az egr szelepet de semmit se ért mert ugyanolyan tetű lassú ötödikben . trafó mester felvilágosított hogy hiába dugózom le a computer érzékeli ,hogy valami nem jó és vészüzembe rakja a motort.....
nekem is 2002- es van ,és lenne egy két kérdésem hozzád ha megengeded :) először is milyen előjele volt annak hogy cserélni kell a vezérműláncot? , és az egr. szeleppel volt e gondod?
Volt 2002.-es Transitom. 477000.km-el adtam el.Komoly bajok nélkül teljesítette ezt a távot.
Nagy súlyokat nem cipeltem vele,2-3 mázsákat állandó jelleggel.
Városban 8-9 l. volt a fogyasztása,autópályán 7,5.
Adagolóm 320000-nél adta fel,ez 230.000ft-ba fájt. Kuplung 400 ezret bírt,vezérmű láncal együtt volt a csere,ezt 240 ezrem bánta. Ezen kívül csak kopó alkatrészek,gumik,akku,stb. Elégedett voltam vele.
Rozsda 10 évesen kezdett előbújni,bár garázsos autó volt,úgy mint a mostani.
Most 2.2-es van 2010-es,204000km-el. Fogyasztás ugyanúgy alakul,de ez fürgébb,és komfortosabb. Ha a kuplung zörög alapjáraton,de benyomva el hallgat,akkor közeleg a csere.
Porlasztó hibám még nem volt,nem tudom mi az előjel.
Ha hidegen nehezen indul,akkor segít a gázolaj szűrő csere. Ez a tapasztalatom.
1 hete eladtam a 99-es Transitomat. Kellene egy picivel hosszabb, kizárólag elsőkerekes autó. Bajba is vagyok, hogy mit vegyek helyette... Nem igazán rajongok a 2000-2006 közti Transitért (pl. adagoló kalap sz.r), de lássuk be, ez maradt a rostán, meg a Ducato/Jumper/Boxer hármas. A közelmúltban írtátok, hogy inkább 2.0-ás motorral jobb, ettől még ajánlott a 2.4, vagy kerülendő? Mit kell különösen megnézni vételkor? Van valami előjele a közelgő adagoló pusztulásnak? Nem szeretném egy 3 kilós felújítással kezdeni a közös karrierünk? Közelgő lendkerék csere felismerhető valamiről?
Esetleg ha valakinek van tapasztalata mindkét autóval pro/kontra, szívesen fogadom.
Asztalos műhelyé lesz az autó, rövid utakra, anyagbeszerzésre, szerelésre, stb..
Az egész motorteret,lefóliáztam alulról felülről az egészet és hagytam melegedni kb. 2 órát azért mert elég nehezen indult. sajnos elég gyenge már az akksim le is merült. Sikeres volt a művelet mert az akksi újratöltése után beindult gond nélkül.... :)