Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

trafo2000 Creative Commons License 2017.02.02 0 0 12353

WD 40 nem jó ilyenre,túl híg és el is párolog.Oda motorolajat teszek.De ha megszorul,sanszos hogy kikoptak vagy megforogtak a házukban az önbeálló perselyek.Ki kell szedni,megnézni.

Előzmény: zénó75 (12350)
Janeszbratyesz Creative Commons License 2017.02.02 0 0 12352

Sziasztok!

van itt az oldalon olyan szerelő aki profi a 2006- utáni transitokban egy 2.2tdci 63kw os 7+teherről lenne szó!

Előre is köszönöm!

Jethro42 Creative Commons License 2017.02.01 0 0 12351

Sziasztok,eladnám régi 1994-es Ford transit kisbuszomat,2.5 szívódiesel motorral.

Akár alkatrésznek is vihető de csak adásvételivel,mert nincs rá szükségem,és csak foglalja a helyet.

Motor, váltó jó állapotban,adagoló tavaly lett felújítva Bosch,kerekek 4évszakosak ez még kettő akkumulátoros.

Még júliusig van rá műszaki vizsga,használható állapotban  van.

Sok karosszéria munka lenne vele és nekem nincs időm foglalkozni vele.

Ha valakit érdekel; 06206271184 számon elér,régi leharcolt autó, azonban a fő darabok használhatóak.

Egyben vihető az egész olcsón adom,kivonatni még nem akarom a forgalomból.

Az autó Budakeszin megtekinthető.

zénó75 Creative Commons License 2017.01.31 0 0 12350

Srácok a 2002-es transit fűtőmotorjának a csapágyát lehet zsírozni ,vagy vd40? Sajnos a fűtőmotor csinál olyat hogy megy 4-5 percig utána szép lassan leáll . Ilyenkor le szoktam kapcsolni és pár perc múlva amikor visszakapcsolom megint megy egy ideig ,és megint leáll, és így tovább.......mi lehet a gond ,csapágy?

dyP Creative Commons License 2017.01.29 0 0 12349

Segítséget szeretnék kérni: március első hetére van bejelentve a 2003-as tranyóm alvázvédelemre (nemrég vettem családi célra és anyagi okokból :-) szeretném, ha még egy darabig biztonsággal üzemelne). Sajnos lakatolni kell az alját, lehet, nem is kicsit, és sajnos az eredetileg letárgyalt lakatosom megbetegedett s visszamondta a melót. Most találnom kellene egy jó, megbízható, alapos mestert, aki februárban meg tudná nekem csinálni a kisbuszt. Budapestről is simán elviszem, ha ajánljátok, jó és árban sem vészes. Előre is köszönöm!

trafo2000 Creative Commons License 2017.01.29 0 0 12348

Én is pályáztam erre a gépre.de megelőztél.Lakóautót alartam volna csinálni.Pár apróságom van hozzá.

Előzmény: Negyvenkettes (12347)
Negyvenkettes Creative Commons License 2017.01.28 0 0 12347

Igen. Egyelőre körbenézek, érdeklődöm, van-e valakinél bármiféle holmi, netán bontott busz.

Előzmény: trafo2000 (12341)
zénó75 Creative Commons License 2017.01.28 0 0 12346

Köszönöm beszélni fogok vele. Gyál nekem nincs is messze..... :)

Előzmény: transitosimi (12345)
transitosimi Creative Commons License 2017.01.28 0 0 12345

06 20 981 931három. Bocsi,rég jártam itt. Ja,Gyálon lakik a Mester.

Előzmény: zénó75 (12339)
bmw525tds7 Creative Commons License 2017.01.28 0 0 12344

Eladó egy Ford transit kettőstömegű lendkerék, kuplungszerkezet kinyomocsapággyal ! 2007 évjárat 2.4tdci  kb 8000km futott! érdeklődni emailban: rolandhorvath95@freemail.hu

Fushibt Creative Commons License 2017.01.28 0 0 12343

Jó reggelt urak!

F3FA motorkódu bontott motort esetleg tud e valaki..vagy inkabb újitassa fel??330.000 km van benne es az 1-4 hengerekben 0a kompresszio..vélemenyetek bontott moci vagy inkabb újítsam??

Transittibi Creative Commons License 2017.01.27 0 0 12342

Sziasztok. 2003as transit connect-em van a 75 lovas 1.8td. 125km/h-nál nem megy többet. egr hibát ír a kódolvasáskor. Ezt ahogy néztem nem nagyon lehet kitakarítani annyira egybe vannak  a dolgok. Vakoljam le? Vakolt már le valaki ilyet? Módja? Valami tanács? Köszi

trafo2000 Creative Commons License 2017.01.27 0 0 12341

A kék 9 személyest vetted meg? Mit keresel hozzá?

Előzmény: Negyvenkettes (12340)
Negyvenkettes Creative Commons License 2017.01.27 0 0 12340

Sziasztok! Ford Transit MK2-eshez (2.5 diesel, 1984) keresek alkatrészeket.

zénó75 Creative Commons License 2017.01.25 0 0 12339

most már csak egy telefonszámot szeretnék kérni hogy hol csinálják meg ,és mennyiért? :)

Előzmény: transitosimi (12338)
transitosimi Creative Commons License 2017.01.24 0 0 12338

Fogyasztásom csökkent,kb.1 litert.

Motorra nem káros,annyival megy többet,amennyivel jobban nyomod.

Ugyan ez a blokk Mondeóban 150 lovat is tud.

Előzmény: zénó75 (12337)
zénó75 Creative Commons License 2017.01.23 0 0 12337

Én is szeretem ezt a gépet motorikusan nincs vele gond.  Azt szertném még kérdezni hogy a tuning után nem fogyasztott többet az autó? És nem e károsítja a motort?

Előzmény: transitosimi (12335)
Matesz1989 Creative Commons License 2017.01.23 0 0 12336

Üdv Néktek! Van egy 2.4 tde Transitom 2000-es évjáratú 88Le. Adagoló problémája van és sajnos elektronikus adagolója van. Meg lehet csináltatni vagyis érdemes? vagy olyat is hallottam hogy átalakítják a mechanikusra ami ugyan annyiba kerül kb de utána nincs annyi gond vele meg ha van azt sokkal olcsóbban javítják.

transitosimi Creative Commons License 2017.01.23 0 0 12335

Hali. Ennél a régi tipusnál az agy csak azt figyeli,hogy van - EGR,vagy nincs.

Itt még "vész üzem" sincs.

 

Az egér szelep levakolás csak a szívó csövet kíméli.

Nagyon szerettem az autót,megbízható,mindent ki bír,és a világból ki megy.

Ha gyengének érzed,akkor vidd el izmosítani. Chip tuning,és rá sem ismersz.

 

Nekem gyárilag 75 lovas volt. Utána lett belőle kb.100-110 ló,és már ment is.

Érdi emelkedőnél nyáron figyelni kellett a vizet,de csak 40 fokos melegben érezte rosszul magát.

 

Így gondolkodj.

Jó kis autók ezek.

Előzmény: zénó75 (12332)
Janyika13 Creative Commons License 2017.01.22 0 0 12334

195000km

Janyika13 Creative Commons License 2017.01.22 0 0 12333

Meg van a tipus pontosan

 

260S 2.0TDDI SHD DC

 

mit lehet tudni rolla?

zénó75 Creative Commons License 2017.01.22 0 0 12332

én is ledugóztam az egr szelepet de semmit se ért mert ugyanolyan tetű lassú ötödikben . trafó mester felvilágosított hogy hiába dugózom le a computer érzékeli ,hogy valami nem jó és vészüzembe rakja a motort..... 

Előzmény: transitosimi (12330)
bobalya Creative Commons License 2017.01.22 0 0 12331

Most nézem, a 2,4-es mind hátul hajt. Még egy Ford -féle anomália....

Előzmény: bobalya (12326)
transitosimi Creative Commons License 2017.01.22 0 0 12330

Szia. A lánc zörgött,és amúgy is cserélni kell 400-nál.

EGR le volt vakolva kb 100.000-km-nél.

Előzmény: zénó75 (12328)
Janyika13 Creative Commons License 2017.01.22 0 0 12329

Sziasztok.

 

Tegnap vettem egy  TRANSIT 260S FD VAN 85 LR4.23 tud errol a tipusrol valaki valamit? Mert magyarban nem is találkoztam ilyen roviditéssel hogy "FD"

zénó75 Creative Commons License 2017.01.21 0 0 12328

nekem is 2002- es van ,és  lenne egy két kérdésem hozzád ha megengeded :)   először is milyen előjele volt annak hogy cserélni kell a vezérműláncot?  , és az   egr. szeleppel volt e gondod?

Előzmény: transitosimi (12327)
transitosimi Creative Commons License 2017.01.21 0 0 12327

Szia.

Volt 2002.-es Transitom. 477000.km-el adtam el.Komoly bajok nélkül teljesítette ezt a távot.

Nagy súlyokat nem cipeltem vele,2-3 mázsákat állandó jelleggel.

Városban 8-9 l. volt a fogyasztása,autópályán 7,5.

Adagolóm 320000-nél adta fel,ez 230.000ft-ba fájt. Kuplung 400 ezret bírt,vezérmű láncal együtt volt a csere,ezt 240 ezrem bánta. Ezen kívül csak kopó alkatrészek,gumik,akku,stb. Elégedett voltam vele.

Rozsda 10 évesen kezdett előbújni,bár garázsos autó volt,úgy mint a mostani.

 

Most 2.2-es van 2010-es,204000km-el. Fogyasztás ugyanúgy alakul,de ez fürgébb,és komfortosabb. Ha a kuplung zörög alapjáraton,de benyomva el hallgat,akkor közeleg a csere.

Porlasztó hibám még nem volt,nem tudom mi az előjel.

Ha hidegen nehezen indul,akkor segít a gázolaj szűrő csere. Ez a tapasztalatom.

 

Eddig ennyi,ha bajom van úgyis jelzem.

Előzmény: bobalya (12326)
bobalya Creative Commons License 2017.01.21 0 0 12326

1 hete eladtam a 99-es Transitomat. Kellene egy picivel hosszabb, kizárólag elsőkerekes autó. Bajba is vagyok, hogy mit vegyek helyette... Nem igazán rajongok a 2000-2006 közti Transitért (pl. adagoló kalap sz.r), de lássuk be, ez maradt a rostán, meg a Ducato/Jumper/Boxer hármas.  A közelmúltban írtátok, hogy inkább 2.0-ás motorral jobb, ettől még ajánlott a 2.4, vagy kerülendő? Mit kell különösen megnézni vételkor? Van valami előjele a közelgő adagoló pusztulásnak? Nem szeretném egy 3 kilós felújítással kezdeni a közös karrierünk? Közelgő lendkerék csere felismerhető valamiről?

Esetleg ha valakinek van tapasztalata mindkét autóval pro/kontra, szívesen fogadom.

Asztalos műhelyé lesz az autó, rövid utakra, anyagbeszerzésre, szerelésre, stb..

Köszi: András

zénó75 Creative Commons License 2017.01.20 0 0 12325

Az egész motorteret,lefóliáztam alulról felülről az egészet és hagytam melegedni kb. 2 órát azért mert elég nehezen indult. sajnos elég gyenge már az akksim le is merült. Sikeres volt a művelet mert az akksi újratöltése után beindult gond nélkül.... :)

Előzmény: trafo2000 (12324)
trafo2000 Creative Commons License 2017.01.20 0 0 12324

Mit melegítesz?

Előzmény: zénó75 (12320)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!