Keresés

Részletes keresés

István Gyuri Creative Commons License 2004.11.06 0 0 2
DVB: Örülök,hogy idetaláltál. Azért elég piti dolog volt a Mávtól igy megszüntetni a fórumot,de jól jellemzi őket. Azt hiszem egyszer emlitetted,hogy majd az indexen folytatjuk,lehet hogy más volt. Szóval megnyitottam,mert hiányzott... :)))

Épp azon gondolkodtam, hogy nyitni kellene egy "menetrendes" topikot a vasutas fórumon belül, mert az "anyatopik" sok mindenre alkalmas, csak pl. arra nem, hogy ilyen kérdéseket megbeszéljünk :-/

Szóval örülök, hogy itt folytatjuk. A MÁV-os fórumot az igénytelen szoftver miatt nem hiányolom, de sajnálom, hogy a csak céges honlap eléréssel rendelkezőkkel így nem tudunk "beszélgetni".

 

 

A héten eléggé hasonló volt a helyzet, reggel 2-3 perc késés,de az maradt a Nyugatiig. Sőt pénteken a 7:17-es gyorsitott is majdnem pontosan ért be.

Sőt, nem csak csütörtökön! A 7:22-es csörgő is +4-gyel állt meg a Nyugatiban.

Most már elhiszed, hogy nagyon sokat számít az, hogy rutint szerezzenek a végrehajtó szolgálatban? És hogy a kezdeti zűrökhöz képest (ha nincs műszaki meghibásodás) erősen javult a menetrendszerűség?

 

Viszont továbbra sem értek egyet azzal,hogy annak szegedi szerelvénynek kell lennie. Valamelyik reggel 300 ember állt végig várva a vonatot. Szerintem egy távolsági gyorsvonatot nem lehet 7-8 perc alatt megfelelően felkésziteni. (vizzel feltölteni, takaritani, szemetet összeszedni stb.)

Már anno decibel leírtam, hogy eredetileg nem a szegedi szerelvény lett volna (mint ahogyan több vonat is más összeállításban közlekedett volna), de azért, hogy elindulhasson a rendszer, ahhoz (mint mindenhol az életben) kompromisszumokat kellett kötni. És mivel bizonyos feltételek kötve voltak, csak a szegedi szerelvény Szobra forgatása jelentett megoldást. Ui. a "7:17"-esen kb. 500 ember jön be, tehát vagy dupla-BDV (ez pazarlás), vagy legalább 4+1-es csíkos ingára lett volna szükség. Ez utóbbira nem volt lehetőség, ezért lett kompromisszumként a szegedi szerelvény felhasználva.

Másrészről vedd úgy, hogy ez egy Szob-BP-Szeged vonat (253 km), amit Szobon felkészítenek. Vagy előtte este BP-en (1 óra van rá), és még így is rövidebb az útja, mint egy záhonyi gyorsnak, vagy a Sátoraljaújhely-BP-Győr-Szombathely vonatnak...

Az pedig, hogy a peronon várják az utasok a vonatot megszokott látvány még Svájcban is. És mivel a rendelkezésre álló vágányok száma korlátozott, ezért ha több vonatot akarunk közlekedtetni, akkor "drága" dolog a fejpályaudvaron ácsorogtatni a szerelvényeket.

 

Este a 21:40-el illetve a 20órással jöttem. Pontosak voltak többnyire.

Örülök neki.

 

Azt hiszem a megszüntetés előtt pont azt kérdeztem,hogy mit jelentenek majd a gyakorlatban a nagyobb fordulók.

Azt hiszem, válaszoltam, csak akkor ezexerint már nem tudtad elolvasni...

Szóval nem a fordulók, hanem a fordulóidők lesznek nagyobbak. Azaz a mostani 11-13 percezés helyett min 18 perc lesz (napi 5-6 kivétellel, decembertől pedig napi 2-3 kivétellel) a fordulóidő a Nyugatiban.

Ehhez nem lesz újabb szerelvény felhasználva, mert reggel Vácon eddig is volt tartalékszerelvény személyzet nélkül. Na most az lesz beforgatva. Illetve a napközben karbantartásra kivett egyik hernyó fog napközben a hagyományos inga helyett járni (mert sajnos elég megbizhatatlanok), a karbantartásra pedig éjszaka áll ki Istvántelekre.

Remélem, hogy ezzel (az utóbbi időben egyébként is minimálisra csökkent) nyugati indulási késések tovább fognak csökkenni, ami jótékony kihatással lesz a teljes rendszer menetrendszerűségére is.

Előzmény: DVB (1)
DVB Creative Commons License 2004.11.06 0 0 1

Szia Gyuri!

 

Örülök,hogy idetaláltál. Azért elég piti dolog volt a Mávtól igy megszüntetni a fórumot,de jól jellemzi őket. Azt hiszem egyszer emlitetted,hogy majd az indexen folytatjuk,lehet hogy más volt. Szóval megnyitottam,mert hiányzott... :)))

 

A héten eléggé hasonló volt a helyzet, reggel 2-3 perc késés,de az maradt a Nyugatiig. Sőt pénteken a 7:17-es gyorsitott is majdnem pontosan ért be. Viszont továbbra sem értek egyet azzal,hogy annak szegedi szerelvénynek kell lennie. Valamelyik reggel 300 ember állt végig várva a vonatot. Szerintem egy távolsági gyorsvonatot nem lehet 7-8 perc alatt megfelelően felkésziteni. (vizzel feltölteni, takaritani, szemetet összeszedni stb.)

 

Este a 21:40-el illetve a 20órással jöttem. Pontosak voltak többnyire.

 

Ma tényleg 0 perces volt,mivel autókázom hétvégéken, ahogy igértem is.

 

Azt hiszem a megszüntetés előtt pont azt kérdeztem,hogy mit jelentenek majd a gyakorlatban a nagyobb fordulók.

 

Üdv.

DVB

 

Előzmény: István Gyuri (0)
István Gyuri Creative Commons License 2004.11.06 0 0 0

Szia DVB! Itt vagyok :-)

Remélem, hogy ma 0 perc késése volt a vonatodnak.

Előzmény: DVB (-)
DVB Creative Commons License 2004.11.04 0 0 topiknyitó

Sziasztok!

 

Sajnálattal vettem tudomásul,hogy a vasút vezetése nem tür semmiféle kritikát és megszüntették a honlapon található fórumot. Ott kellemeseket vitázgattunk az augusztusban bevezetett ütemes menetrendről, készitőkkel, utasokkal, vasutasokkal. Remélem felbukkanak ők is előbb vagy utóbb és folytatódik a topik!

 

ÜDV:

DVB

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!