Talán ott a gond, hogy Johni barátunk nyaralás előtt csinálta, valószínűleg nem ilyen hőmérsékleti viszonyok között és ilyenkor teljesen más a műanyagok ellenállása feszegetéskor...
Több éve cseréltem, de tutira simán kijött.
Nyaralás előtt 2 órával purcant ki, gyorsan kellett megoldani.
Nem kell bontani semmit, csak a fekete műanyag takarót.
Szerintem 10 perc az egész.
Eljött az idő, hogy a Skoda Superb I-ben akksit kelljen cserélni. El is vittem egy autóvillamosságishoz, de nem tudta kiszedni a régi akksit. Leszedte azt a takaró lemezt, ami alatt az akkumulátor van, kiszedte az akksit lefogató kis lemezt, de épp hogy nem fért ki az akkumulátor, mert a szélvédő alján van egy műanyag lemez, és az útban volt, feszegetni meg nem merte, nehogy eltörjön.
Nem ezek az ajtóban lévő, nyitásérzékelő mikrokapcsoló halálának biztos jelei?
Bigjohni kartársra kérdezz rá itt a topikban, hátha van még javító szettje, de ha nem vagy barkácsolós ternészetű, akkor Donibcsi beszerzi és be is szereli neked.
Sziasztok! Van egy 2003 évjáratú 1.9 PDTDI 74KW-os Superb-m, melynek a belső világítása teljesen odavan ( sem az olvasó lámpa, sem a külső visszapillantó tükrök alján lévő helyzet jelző fény, ill. a napellenzőben lévő világítás sem üzemel )! Egyáltalán nem világít, még az ajtók nyitására sem reagál. Az ajtókilincs ill. a műszerfalon lévő ledek pedig világítanak. Esetleg van tippetek mi lehet a baja, a biztosítékok jók ill. a computeres kivizsgálás sem dobott fel hasonló hibakódot! Elméletileg semmi sincs rajta átalakítva, minden gyári! Segítségeteket előre is köszönöm! Üdv: Csabi
Pl. , vagy nem jól van visszakötve. (nem tudom melyik fajta szűrőről van szó)
Mondjuk azt sem értem, miért szokott szűrőcsere után "ledadogni". Illetve gondolom nem lett feltöltve, azt meg a tandempumpa marhára nem szereti. Szóval akár az is beadhatta a kulcsot, de jó lenne egy hibakód olvasás, hátha valami egyéb nyűg.
A következő a nagy problémám. Olajcsere ill az összes szűrő csere után az autó beindult (ahogy mindig szokott) ledadogott(ahogy ilyenkor mindig) majd azután nem indult be többet.Az akksi lemerülése után bikakábellel is folytattuk a próbát kb 20X10 másodperc és semmi .A gázolajszűrő teli sőt nyomás alatt is van.
Tökéletesen érthető. Az üzemanyag vezetéktől távolságtartásra felhívás. valamint CTEC COMFORT CONNECT-M6 fix akku sarun történő csatlakozás engedélyezése az aksin, már nálam is kezdte a "szikrát" kiugrasztani a fejemből :-) Üdv+
Az akkuk, legalább is bizonyos típusúak, töltés közben (többek között) hidrogént képesek kibocsájtani magukból. Ezért kezeli a leírás robbanási forrásként és amikor a jármű belsejében van, tehát egy alapvetően nem jól szellőző helyen és bekötve a helyére, akkor a pozitív sarokra érdemes kötni és szinte bármilyen csupasz fémfelületre ami távolabb esik az előbb említett robbanás kockázatát rejtő helyektől. Erre azért van szükség, mert amikor a töltőt lecsatlakoztatod akkor keletkezhet szikra! Pontosan ezért javasolja a leírás a test szálat eltávolítani előbb amit a robbanásveszélyes helyektől tisztes távolságra javasol kötni.
Remélem érthető voltam...
(Én, egyszer nagyon régen már sikeresen robbantottam fel két hatalmas teherautó akkut... nem volt jó móka!)
Még egy szösszenet: Járművön belül felszerelt akkumulátorok esetén írja a bumáska: 2. Csatlakoztassa a fekete szorítósarut a gépjármű karosszériájához, az üzemanyag vezetéktől és azakkumulátortól távol. Ezt a távolságtartást az akkutól a gyakorlatban hogy kellene kivitelezni mondjuk a CTEC COMFORT CONNECT-M6 fix akku sarun történő csatlakozás esetén...? Nem is értem, hogy mit is nem értek... :-)
"pozitív testelésű részt kihagyod, mert az marhaság," Alapból kihagytam, mert azt sem tudom miről szól ez a rész. "nem kell komolyan venni a motorra/karosszériára csíptetést." Egy komoly elismert márka, - egy német teszt alapján 500 pontból 452-öt elért -, miért ír komolytalan dolgokat a használati utasításában... "Melyik részét nem érted?? Szerintem teljesen érthetően van leírva" Még mindig biztos vagy benne? :-D