Ezeket a trükköket még dízelmozdony-villanyszerelő koromban tanultam Vezér Uraktól, ugyanis ilyesmit plombálni is kellett. Ne is csodálkozz azon, hogy másfél év után otthagytam a fűtőházat.
A gép után közvetlenül a postakocsi volt, az egyik vasúti postás meghalt, a másik súlyos gerincsérülést szenvedett.
88 km/h sebességnél a főgenerátor (állórész száma 366767, a forgórész száma 6, gyártási éve 1975) forgórésze széttört és egy darabja a mozdonyt követő személykocsi utasterébe berepült. Egy celldömölki 35 éves MÁV dolgozó sérült meg munkából hazafelé utazva maradandóan, alsó végtagjai megbénultak.
Egy kis kiegészítés, Nagysimonyi-tól haladt a vonat Osttfyasszonyfa felé, simonyi után az emelkedőn repült el az M63 004-es gépnek a generátora. A gép után közvetlenül a postakocsi volt, az egyik vasúti postás meghalt, a másik súlyos gerincsérülést szenvedett. Az eset kb. 1980 körül történt, erre nem emlékszem pontosan.
Úgy látom, valahol csak úgy lehet előrejutni, ha mindegy, hogy mit, de kérdezek. Eddig nem volt szokásom, de úgy látom, hogy egyeseknél a sulimban elég jól beválik :D:D:D:D:D:D:D
Üdv! Írnátok pár sort a 1129-es szili balesetéről? Valamint a baleset utáni gép sorsáról. Tehát hol állt amíg nem csináltak vele semmit, stb.. Előre is köszi!