Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

trukki71 Creative Commons License 2012.12.17 0 0 1783

Hali!2hete rendeltem meg,talan januarba megjön!azt többet tudok mondani,hogy bebuktam e a lovét vagy mükszik a kábel!progid érdekelne engem!trukki71sro@gmail.com Köszi D. Lajos.

Előzmény: kolcsar (1773)
Patrol56 Creative Commons License 2012.12.16 0 0 1782

motor szám ez lehet, (Block numbers: 99477104 > SMC) 2.5 TD ennek a szállitás kezdeti foka  kellene...(adagolo ) pontos beállitásához ?

Patrol56 Creative Commons License 2012.12.16 0 0 1781

nem találom a külömbséget a 2.5-ös TD és a 2.8-as TD  között, csak annyit,hogy a furat 1,4 mm-el erösebb az utobbinál.  de hát a hajtókar (főtengely) azonos lehet benne ? ja, évjáratuk 1996-97-es. köszi minden infót. üdv

Patrol56 Creative Commons License 2012.12.16 0 0 1780

IVECO SOFIM 8140.47S Diesel

Patrol56 Creative Commons License 2012.12.16 0 0 1779

General of IVECO SOFIM 8140.47S Diesel Engine for Vehicle Cylinder 4 Displacement 2.499L Bore (mm) 93 Stroke (mm) 92 Compression Ratio 18.5:1 Fuel Pump   Certification EURO I

Technical Specification of IVECO SOFIM 8140.47S Diesel Engine for Vehicle

Electrical System (V) 12 Aspiration Turbocharged & Aftercooled Transmission Belt Type Net Weight (kg) 231 Overall Diemension (LXWXH)(mm)  

Performance Data of IVECO SOFIM 8140.47S Diesel Engine for Vehicle

Advertised Power/Speed (kw/rpm) 85/3800 Max Torque/Speed (N.M/rpm) 245/1900 Min Fuel Consumption With Full-load (g/kw.h) ≤230 Fuel Consumption At Max Power (g/kw.h) ≤280 Idle Speed (rpm) 775ą50 Maximum No Load Governed Speed (r/min) 4400ą50 Oil Consumption (g/kw.h) Under 0.2% of Min.fuel c

 

ez a motor van most benne. üdv

Előzmény: mindaricsi (1735)
mindaricsi Creative Commons License 2012.12.16 0 0 1778

Tuti 65 sokszög!

Előzmény: delvan_dti (1776)
delvan_dti Creative Commons License 2012.12.16 0 0 1777

köszi.

 

 

Előzmény: mindaricsi (1775)
delvan_dti Creative Commons License 2012.12.16 0 0 1776

Köszi.

 

Tuti h 65mm mert én 67-73mm-ig mérek az anyán?

 

Aztán lehet h a 65-ös csillag való rá.

Előzmény: klaszlo74 (1772)
mindaricsi Creative Commons License 2012.12.16 0 0 1775

sajna ripityára kell szedni hozzá

Előzmény: delvan_dti (1771)
mindaricsi Creative Commons License 2012.12.16 0 0 1774

 A kérdéses anya 620-665Nm rel van meghúzva! A kerékcsapágy előfeszítése!

Mielőtt az anyát megindítod a biztosítását fel kell lazítani!

 

Üdv:Mindaricsi

Előzmény: delvan_dti (1771)
kolcsar Creative Commons License 2012.12.16 0 0 1773

Üdv az uraknak!

Lenne egy tisztelet teljes kérdésem,esetleg valakinek van IVECO 38pin-OBD16pin -re átalakitó kábele,Autocom,vagy Delphi teszterhez?

Kerestem a neten bekötéseket,de idáig több félét találtam,és nem igazán tudom eldönteni melyik a jó.Ha a KTS-t nézem akkor,is más minden K-lin vonal a 7-esre jön ki,de amiket meg fórumokba találtam minden vezérlö,K-lin vonala más OBD-lábra van kötve nem csak a 7-es lábra.Ami csatlakozót találtam E-Bay,és hasonló oldalakon azokba csak 4-pin van bekötve a 38-bol.Ha van valakinek aki Bpesti és meglehetne nézni kimérni,vagy kimérné és átküldené nagyon megköszönném,és ha tudok másba szivesen segitek. Acti,Op-Com,VCDS,teszterekel(nem kinai) eredeti regisztráltak.

Üdv:Kolcsár

klaszlo74 Creative Commons License 2012.12.16 0 0 1772

Szia,igen 65 dugófej kell hozzá! és vagy 2 méteres erőkar ,és 2 emberes is !nincs alatta semmi csak magát a tárcsa és a belső rögzítő (kézifék)pofákhoz férsz majd hozzá ha lehúzod!

Ha Budapesti vagy írj privátot ...

Előzmény: delvan_dti (1771)
delvan_dti Creative Commons License 2012.12.16 0 0 1771

Sziasztok!

 

Aki tud kérem segítsen:

 

Hogyan tudjuk lelazítani ezt az a "csavart"?

illetve ami a képen látszik az 1 anya szóval crovával simán le lehet tekerni vagy alatta is van 1db 6 lapfejű anya?

 

Egyébként kézifék bovden szeretnénk cserélni  (2004 35c15)

Esetleg lehetséges más módon is? :)

 

 

http://indafoto.hu/nofear001/image/17523873-c152fc2d/user

 

 

 

Előre is köszönöm.

Patrol56 Creative Commons License 2012.12.14 0 0 1770

az adalék már ebben az olajban 6% felett van....

Patrol56 Creative Commons License 2012.12.14 0 0 1769

ha már 140-es hőtürő akkor logikus ,hogy GL 5-ös. az ugyan azt jelöli . (én abbol indulok ki ). nagyon finom lesz bele !...jammy, üdv

Előzmény: Törölt nick (1768)
Törölt nick Creative Commons License 2012.12.14 0 0 1768

A váltókban 70-80w-s olajok vannak,gyakorlatilag automataváltó olaj.A hídakba a jobb a 70W140-es GL-5-ös.Pár napja mutattak egy Ducato 3.0-ás váltó olaját.Koromfekete volt,persze a váltó cserélni kellett.Bemegy piros,kijön fekete......A csúcsok dobozán van hologram?Bosch?

Előzmény: Patrol56 (1767)
Patrol56 Creative Commons License 2012.12.14 0 0 1767

bocsesz,most olvasgattam vissza, de szerintem a váltóban lehet az a 70-es és a hidban 85-90 / 140-es, azért csak más az erőátvitel,) nagyon pici a meghajtó kupuskerék és tányérkerék között...(melegszik rendessen)....na nem fokozom még "okoskodónak" tünnék...    :-)) én 70 es váltó és sűrübb a hidba....85-90-es..   üdv  u.i. sehol sem megengedett a "fekete" elszenesedett olaj . még a kacsasültben sem .   xDD (nem finom)

Előzmény: Törölt nick (1725)
Patrol56 Creative Commons License 2012.12.14 0 0 1766

jupp ! sikerült uj csúcsokat venni, 4 drb 19 ezererért, jövöhéten befecskendező szerelés lesz. szorits,hogy jobb legyen utána (persze az adagoló be lesz állitva rendes fokra. üdv.

 

Előzmény: mindaricsi (1743)
95xf Creative Commons License 2012.12.14 0 0 1765

Német bútoros cég jár ilyenekkel, többféle márkát láttam már belőle.

Előzmény: Liviati (1737)
Roadtrain Creative Commons License 2012.12.14 0 0 1764

Pályán 90-nél,jött ki.

Előzmény: Zsotto (1757)
PowerZ Creative Commons License 2012.12.14 0 0 1763
Szoktam alvallakozokkal dolgozni,de heti 1-2 alkalom max.
klaszlo74 Creative Commons License 2012.12.14 0 0 1762

Ha ilyen egyszerű a működése, kakkor nekem valami nem stimmel ,és talán ez lehet az ok a nagy fogyasztásra  is !?

 

multival mérve semmi Volt,hidegen  melegen :zéró ..már csak azt kellene megtudnom :) a rengeteg kábelkötegben honnan indul..hátha valami szakadás van ..

Előzmény: mindaricsi (1756)
Zsotto Creative Commons License 2012.12.13 0 0 1761

Tudom jól, hogy műszakilag sok a közös. Csak pont ami változik, az nem tetszik semmi. A kabin "diszítése" is igen csúnya (de tudom kinek mi a szép, erről nem vitatkozunk), na de a belseje (műszerfal stb.) az igencsak kihívásokkal küzködik. Nem egy Iveco na :D
Meg a 3.0-as az már nem pont ugyanaz a motor, mint a Daily-ben, bár attól még lehet jó.

Előzmény: Liviati (1759)
K19-gabi Creative Commons License 2012.12.13 0 0 1760

helló az érdekelne engem hogy az újabb gépeken mikor becsukom az ajtót az ablak kb 1 cm-re lemagy aztán pedig felmegy! egy kapcsolási rajz kéne hogy én is megtudjam csinálni mert szegény autón mindig be kell csapni az ajtót úgy mint a closetet és lassan attól félek leszakadnak az ajtók! Ezért szertnék egy ilyen szerkezetet beleapplikálni!

segítséget előre is köszönöm!

Liviati Creative Commons License 2012.12.13 0 0 1759

Csak az embléma más. Motor, hajtáslánc meg egy csomó dolog megegyezik az Ivecoval.

Előzmény: Zsotto (1758)
Zsotto Creative Commons License 2012.12.13 0 0 1758

Ez meg nagyon jó, azt hiszem eladom a házat, e mellé úgysem kell. :)
De mondjuk akkor már Iveco legyen, nekem nem tetszik a Mascott.

Előzmény: Liviati (1737)
Zsotto Creative Commons License 2012.12.13 0 0 1757

Szia!
Az a 9,5 az milyen sebességnél jön ki? Csak mert nekem (majdnem) ugyanaz a motor, jó az önsúlyom biztos sokkal több, de 10 alá üresen sem megy, pedig nem hajtom.

Előzmény: Roadtrain (1750)
mindaricsi Creative Commons License 2012.12.13 0 0 1756

A KSB gyujtás kapcsolt +-t kap, vagyis amíg gyujtáson van a gép addig kap pozitívot.

Előzmény: klaszlo74 (1749)
Roadtrain Creative Commons License 2012.12.13 0 0 1755

Esetleg ha nagyon meg csömörlenél,szivesen besegítek :)

Előzmény: PowerZ (1753)
PowerZ Creative Commons License 2012.12.13 0 0 1754
Csak nem utal senki szoval penz az nincs belole :(

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!