Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

csaba48 Creative Commons License 2010.02.01 0 0 9555
Szia Sziasztok!

Nekem a hűtőfolyadék feltöltés oldotta meg a problémát.
Előzmény: beetibi (9551)
marci3_ Creative Commons License 2010.02.01 0 0 9554
nekem is random volt...néha, nem tudtam miért, új fékszelep oldotta meg.
bontott fékszelep is lehet rossz :)
Előzmény: beetibi (9551)
marci3_ Creative Commons License 2010.02.01 0 0 9553
kb lhm árban van, márkaszerviz és szugló utca árulja
Előzmény: dudoci (9552)
dudoci Creative Commons License 2010.02.01 0 0 9552

Sziasztok: azután érdeklődnék / korábban már olvastam /, hogy a hidraulika
rendszert mosó olajjal tisztítjátok. azt kérdezném az olaj pontos típusa és hol
szerezhető be. vagy tisztításra ugyanazt az LHM olajat használjátok mint a
cserénél.?
válaszotokat előre is köszönöm. Ui: kb mi az olaj árfekvése. hol szerezhető be.
beetibi Creative Commons License 2010.02.01 0 0 9551
Az LHM szint rendben van, többször is ellenőríztem szervízállásban. Van egy bontott fékszelepem, megpróbálom a cserét. Igaz most mentem vele vagy 100 km-t és egyszer sem gyulladt ki. Arra is gondoltam, hogy a jeladó sz@rt be, és az ad kamu riasztást.
Előzmény: kicsizs (9550)
kicsizs Creative Commons License 2010.02.01 0 0 9550
Az LHM szintet szervíz (legfelső) állásban nézted? Nekem is csinálta kéthete, de csak LHM hiánya volt... Benyakalt féllityit a dög :)
Előzmény: beetibi (9541)
kicsizs Creative Commons License 2010.02.01 0 0 9549
Van az aksisaruhoz olyan szilikozzsír féleség tubusban... Nekem azzal van az eddigi gondjaimat okozó csati kinyomva (természetesen rendes kontakt tisztítózás után) És eddig egyikkel sem volt gondom. Az a baj, hogy mindíg másik csati szarik be :/
Előzmény: Döme15 (9544)
forrasr Creative Commons License 2010.02.01 0 0 9548
Hja ezt nekem is így szokta, hogy hidegen épp hogy megfordítaná már beugrik a motor, melegen meg picit többet kell indítózni,ezt emlegettük korábban is, meg mondtátok h hőmérséklet függő h mennyit izzít, nekem úgy kb mindig ugyanannyit télen nyáron hidegen melegen, igaz nem mértem az időt sosem, most az elmúlt két hétben jött rá ez az új tünet, izzítók tuti működőképesek mert nagy mínuszokban is ha előző nap este bemelegedve állítottam le másnap pöccintésre indul be.
Az lehet h valamiért ha előzőleg nemvolt bemelegedve, akkor következő indításnál valamiért nem izzít?
Előzmény: do-xa (9547)
do-xa Creative Commons License 2010.02.01 0 0 9547
Ez is érdekes, amit leírsz.
Az én kicsikém hidegben pöccre indul. Melegen viszont többször körbe fordítja mire elkapja.
Nekem gyanús az izzítás körüli dolog. Hő jeladó, relé, mittttomén..?
Végig kellene vizsgálni....
Előzmény: forrasr (9545)
rugaferenc Creative Commons License 2010.02.01 0 0 9546
Sziasztok!

Valaki tudja, hogy a szervókormányművön mikor mennyi olajnak kell távoznia? Alaphelyzetben kell-e visszafolyón megjelennie stb. Annyira szar már, hogy kell kezdeni vele valamit :(

Üdv:
Feri
forrasr Creative Commons License 2010.02.01 0 0 9545
Sziasztok! Olyan szokást vett fel mostanában az autóm (xantia 1,9TD), hogy ha úgy állítom le a kocsit hogy nemvolt teljesen bemelegedve a motor(70fok körül volt a víz) akkor újraindításnál hosszasan tekertet mire elindul, ha be volt melegedve mikor leállítottam akkor semmi gond pöccintésre indul másnap reggel is akár minusz 10 fokban. Találkoztatok már ilyen gonddal?
Előre is köszi a segítségeteket!
Döme15 Creative Commons License 2010.02.01 0 0 9544

Sziasztok,

 

ki kellett vennem a 2 hűtőventilátort, mert az egyik nem akart menni.

A csatlakozójában volt valami tömítő zsiradékkal, ami már kissé megviaszosodott

az elmúlt 15 évben.

 

Tudja valaki, mivel lehetne ezt pótolni?

Szilikonzsír jó, vagy valami speciális cucc ez?

bxmpisti Creative Commons License 2010.02.01 0 0 9543
Van kódpadom.
Előzmény: 1viktor erdélyi fejedelem (9531)
marci3_ Creative Commons License 2010.02.01 0 0 9542
nekem is volt ilyen, új fékszelep oldotta meg....
Előzmény: beetibi (9541)
beetibi Creative Commons License 2010.02.01 0 0 9541
Sziasztok!
Az alábbi két figyelmeztető lámpa kigyullad 1-2 percre menet közben.
A folyadékszint rendbe van, a szervó és a fék sem megy el ilyenkor.
Miért gyulladhat fel? Olajnyomás?
1viktor erdélyi fejedelem Creative Commons License 2010.01.31 0 0 9540
elvileg (nekem ez volt ) kontakthibás a jeladó vízmentes csatija.
ki lehet merni melyik jeladó a hibás aztán azt kell megnézni.
Előzmény: Peckes87 (9538)
csorgot Creative Commons License 2010.01.31 0 0 9539
Köszi! Arra gondoltam,hogy esetleg a szűrő el van dugulva és a szivattyú nem tudja átszívni a benzint rajta. Felpattintom a fejlámpát és megnézem.
Előzmény: dudoci (9536)
Peckes87 Creative Commons License 2010.01.31 0 0 9538
Helló Mindenkinek!

Van egy 98'-as évjáratú Xantiám, az ABS-télen szinte mindig elmegy,nem fog,(nyáron hibátlan)a visszajelző is ég!:S
Mi lehet vele a baj?

Előre is köszönöm a választ!!
csorgot Creative Commons License 2010.01.31 0 0 9537
Kb. 12 lityit öntöttem bele. Az autó majdnem vízszintesen áll.
Előzmény: kicsizs (9533)
dudoci Creative Commons License 2010.01.31 0 0 9536
Szia : Az üzemanyag szürőd a jármű hasa alatt
a tank elejénél a jobb hátsó keréknél találod. / fém szorító bilincs fogja.
a csőveken van egy benyomható patent rész
vigyázz mert müanyag cső hidegben tőrhet. /
Előzmény: csorgot (9532)
sumis Creative Commons License 2010.01.31 0 0 9535
Uccu-neki! :)
Előzmény: kicsizs (9534)
kicsizs Creative Commons License 2010.01.31 0 0 9534
Mondjuk nekem neméppen ezer forintos műszerem van, de nekem sem jutott eszembe ellenállás alapján megnézni a gyertyákat...
Előzmény: sumis (9530)
kicsizs Creative Commons License 2010.01.31 0 0 9533
Mennyit töltöttél bele? Esélyes, hogy ha raktál bele 2 lityit és esetleg ferdén áll az autó, akkor nem jut benya a szívókosárba (vagymibe). Próbálj bele még pár litert...
Nem hinném, hogy a szivattyú ne tolná fel, hacsak nem kell előtte a levegőt kiengedni... Esetleg az injektorok csövénél?
Előzmény: csorgot (9532)
csorgot Creative Commons License 2010.01.31 0 0 9532

Sziasztok! 1.6 8v xantiámból kifogyott a benzin. Töltöttem bele és nem indul. A tápszivattyú működik,legalábbis hangja van. Van valami tippetek mi van ilyenkor,estleg van valami trükkje(kézi  pumpa vagy ilyesmi)?

Az üzemanyagszűrőt hol találom?

1viktor erdélyi fejedelem Creative Commons License 2010.01.30 0 0 9531
lenne egy kérdésem !
van az számologépes indításgátló (enyéimben szerencsére nincs )
havernak megadta magát az egyik gombja!
ezt lehet cserélni bármely bontott darabra vagy ez tárol valami adatot?
esetleg kiiktatható ugy örökre? sajna igy nem tudja használni az autóját.
sumis Creative Commons License 2010.01.30 0 0 9530

Természetesen nem ezerforintos szir-szar műszerre gondoltam, nekem sem olyan van. Egy normális műszer kinullázódik rövidzáron.

Egyébként az izzítógyertya ellenállása (persze ami nem szakadt, mert az egyértelmű), ha rossz felmegy 10-50 ohm-ra, vagy fölé. Ez egyértelműen mérhető, bár legtöbbször nem ez a helyzet, hanem egyszerűen megszakad.

Persze egy hidegindításban mindennek szerepe van, mindennek 100 %-osnak kell lennie. De a  KOMPRESSZIÓT nem pótolja semmi sem. Ha a motor kopott lehet adalékolni, tizedohmozni, akkuzni, önindítózni, gázolajszűrőzni, stb., mindíg problémás lesz az indítás.

Üdv.

Előzmény: xantia1.9d (9529)
xantia1.9d Creative Commons License 2010.01.30 0 0 9529

Bocs hogy sufnituningoztam, de nem akartam megbántani senkit aki ért hozzá 1 kicsit csak azok figyelmét szerettem volna felhívni akik meg vannak győződve arról, hogy ki tudnak mérni 1 olyan alkatrészt aminek az ellenállása 0,9 ohm 1 olyan multiméterrel amit valaha Kínában hitelesített Mao elnök és nem jön rá miért nem indul hidegben rendesen az autója. Csak nyekteti erőltetei tekerteti és szidja a gyártóját közben eszébe nem jut, hogy ezzel árt a kocsinak. Ezért vesznek évente aksit és cserélnek önindítót kiég a gyújtáskapcsolója. De hol is tartottam, ja igen. Hogy mérsz ki 0,9 és 0,7 ohm közötti eltérést 1 olyon műszerrel amin a legkisebb mérési tartománya 1 . Engem érdekelne az is, amikor összeérinted a műszer érintkezőit miért nem mutat mindig nullát más és más értéket mérsz hidegben és melegben. A speckó műszer sokunknak elérhetetlen mert nagyon drága és kifejezetten az adott alkatrész pontos diagnózisához készül. Nem hiszem hogy megvesz valaki 1 műszert csak azért hogy kimérje az izzítógyertyáit és évekig porosodjon valahol.

Még 1x bocs! 

Előzmény: sumis (9511)
kicsizs Creative Commons License 2010.01.29 0 0 9528
Volt a Xantiákban V6 is, ,tehát belemegy. Az már más tészta, hogy azzal jól jársz-e?!
Előzmény: tazmanördög33 (9526)
Jamalboy Creative Commons License 2010.01.29 0 0 9527
Beszívott levegő hőmérséklet szenzor???
Előzmény: Reachco (9518)
tazmanördög33 Creative Commons License 2010.01.29 0 0 9526
sziasztok.nem tudjatok az 1.8 motor helyere belehet epiteni a v6 motort?felfogatas megegyezik?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!