Sziasztok: azután érdeklődnék / korábban már olvastam /, hogy a hidraulika rendszert mosó olajjal tisztítjátok. azt kérdezném az olaj pontos típusa és hol szerezhető be. vagy tisztításra ugyanazt az LHM olajat használjátok mint a cserénél.? válaszotokat előre is köszönöm. Ui: kb mi az olaj árfekvése. hol szerezhető be.
Az LHM szint rendben van, többször is ellenőríztem szervízállásban. Van egy bontott fékszelepem, megpróbálom a cserét. Igaz most mentem vele vagy 100 km-t és egyszer sem gyulladt ki. Arra is gondoltam, hogy a jeladó sz@rt be, és az ad kamu riasztást.
Van az aksisaruhoz olyan szilikozzsír féleség tubusban... Nekem azzal van az eddigi gondjaimat okozó csati kinyomva (természetesen rendes kontakt tisztítózás után) És eddig egyikkel sem volt gondom. Az a baj, hogy mindíg másik csati szarik be :/
Hja ezt nekem is így szokta, hogy hidegen épp hogy megfordítaná már beugrik a motor, melegen meg picit többet kell indítózni,ezt emlegettük korábban is, meg mondtátok h hőmérséklet függő h mennyit izzít, nekem úgy kb mindig ugyanannyit télen nyáron hidegen melegen, igaz nem mértem az időt sosem, most az elmúlt két hétben jött rá ez az új tünet, izzítók tuti működőképesek mert nagy mínuszokban is ha előző nap este bemelegedve állítottam le másnap pöccintésre indul be. Az lehet h valamiért ha előzőleg nemvolt bemelegedve, akkor következő indításnál valamiért nem izzít?
Ez is érdekes, amit leírsz. Az én kicsikém hidegben pöccre indul. Melegen viszont többször körbe fordítja mire elkapja. Nekem gyanús az izzítás körüli dolog. Hő jeladó, relé, mittttomén..? Végig kellene vizsgálni....
Valaki tudja, hogy a szervókormányművön mikor mennyi olajnak kell távoznia? Alaphelyzetben kell-e visszafolyón megjelennie stb. Annyira szar már, hogy kell kezdeni vele valamit :(
Sziasztok! Olyan szokást vett fel mostanában az autóm (xantia 1,9TD), hogy ha úgy állítom le a kocsit hogy nemvolt teljesen bemelegedve a motor(70fok körül volt a víz) akkor újraindításnál hosszasan tekertet mire elindul, ha be volt melegedve mikor leállítottam akkor semmi gond pöccintésre indul másnap reggel is akár minusz 10 fokban. Találkoztatok már ilyen gonddal? Előre is köszi a segítségeteket!
Sziasztok! Az alábbi két figyelmeztető lámpa kigyullad 1-2 percre menet közben. A folyadékszint rendbe van, a szervó és a fék sem megy el ilyenkor. Miért gyulladhat fel? Olajnyomás?
Szia : Az üzemanyag szürőd a jármű hasa alatt a tank elejénél a jobb hátsó keréknél találod. / fém szorító bilincs fogja. a csőveken van egy benyomható patent rész vigyázz mert müanyag cső hidegben tőrhet. /
Mennyit töltöttél bele? Esélyes, hogy ha raktál bele 2 lityit és esetleg ferdén áll az autó, akkor nem jut benya a szívókosárba (vagymibe). Próbálj bele még pár litert... Nem hinném, hogy a szivattyú ne tolná fel, hacsak nem kell előtte a levegőt kiengedni... Esetleg az injektorok csövénél?
Sziasztok! 1.6 8v xantiámból kifogyott a benzin. Töltöttem bele és nem indul. A tápszivattyú működik,legalábbis hangja van. Van valami tippetek mi van ilyenkor,estleg van valami trükkje(kézi pumpa vagy ilyesmi)?
lenne egy kérdésem ! van az számologépes indításgátló (enyéimben szerencsére nincs ) havernak megadta magát az egyik gombja! ezt lehet cserélni bármely bontott darabra vagy ez tárol valami adatot? esetleg kiiktatható ugy örökre? sajna igy nem tudja használni az autóját.
Természetesen nem ezerforintos szir-szar műszerre gondoltam, nekem sem olyan van. Egy normális műszer kinullázódik rövidzáron.
Egyébként az izzítógyertya ellenállása (persze ami nem szakadt, mert az egyértelmű), ha rossz felmegy 10-50 ohm-ra, vagy fölé. Ez egyértelműen mérhető, bár legtöbbször nem ez a helyzet, hanem egyszerűen megszakad.
Persze egy hidegindításban mindennek szerepe van, mindennek 100 %-osnak kell lennie. De a KOMPRESSZIÓT nem pótolja semmi sem. Ha a motor kopott lehet adalékolni, tizedohmozni, akkuzni, önindítózni, gázolajszűrőzni, stb., mindíg problémás lesz az indítás.
Bocs hogy sufnituningoztam, de nem akartam megbántani senkit aki ért hozzá 1 kicsit csak azok figyelmét szerettem volna felhívni akik meg vannak győződve arról, hogy ki tudnak mérni 1 olyan alkatrészt aminek az ellenállása 0,9 ohm 1 olyan multiméterrel amit valaha Kínában hitelesített Mao elnök és nem jön rá miért nem indul hidegben rendesen az autója. Csak nyekteti erőltetei tekerteti és szidja a gyártóját közben eszébe nem jut, hogy ezzel árt a kocsinak. Ezért vesznek évente aksit és cserélnek önindítót kiég a gyújtáskapcsolója. De hol is tartottam, ja igen. Hogy mérsz ki 0,9 és 0,7 ohm közötti eltérést 1 olyon műszerrel amin a legkisebb mérési tartománya 1 . Engem érdekelne az is, amikor összeérinted a műszer érintkezőit miért nem mutat mindig nullát más és más értéket mérsz hidegben és melegben. A speckó műszer sokunknak elérhetetlen mert nagyon drága és kifejezetten az adott alkatrész pontos diagnózisához készül. Nem hiszem hogy megvesz valaki 1 műszert csak azért hogy kimérje az izzítógyertyáit és évekig porosodjon valahol.