Te igy is tobbet tudsz mind en tudok mondatni a vilagur nekem egyenlore a skopozas.mert annyira nem tanitottak a szerelo iskolaban medig harom eves tanfolyam volt anno.szoval ha nem vagy magus igy is tudnek tudast elszivni rendesen.
Nem vagyok szakember és a szkópom is egy játék kategória, de néha hasznos :) Hobbi szinten mikrovezérlőkkel foglalkozom, nyákot tervezek, építek.. innen a forrasztási felszerelés.. sokszor egy logikai analizátor sokkal többet segít mint a szkóp.. (szinte ugyanaz a kettő de mégsem). Tapasztalatom sincs, de bátran nekiesek az elektromos gondoknak :) Esetleg van a motoroknak saját protokkollja elektronikában? CAN?
Nézegetem a KYMCOkat de külalakban nem igazán tetszenek.. gagyinak tűnik a műszerfal, króm keretek.. de persze a műszaki tartalom jobban számít.. Egyre többet nézegetem egyre magasabb lesz az árlimit :) 200-400E simán rámegy csak a motorra.. és akkor hol vannak a felszerelések :) lehet gyűjteni rendesen..
Huha mennyi mindent tudnek en kerdezni toled skopolas teren meg h mit hasznalsz en szerelo vagyok de sajnos soha nem lett annyi manin h egy komolyabb autohoz valo skopot vegyek. Igy sajnos abban nincsen gyakorlatom. A kis kezi diagnosztika kiolvasasal meg jo nagy lukat lehet loni akkorat hazudik neha.hat kymconak nincsen nagy forumja mert szarnak tartjak pedig sokat kibir es olcso az alkatresz..
People-t hallottam hogy hasonló mint a Scara.. Mely típusok az igáslovak?
Elektromosságban nem (lenne és lesz) gond a szerelés, van (hobbi) szkópom, autó váltóvezérlőt és ecu-t javítottam már.. és az alkatrész cserével sincs gond, csak nincs tapasztalatom, nem láttam még szétszedve ilyen motort.. Igazából a tárolás lesz a bajom, mert nincs garázs és a kocsi is csillaggarázsban alszik.. télre természetesen elrakom garázsba vagy fizetek valakinek... nem is hiszem hogy annyit használnám mint egy futár, nem igáslónak kell és nem munkaeszköznek.. hobbi és élvezet..
KYMCO-nak van magyar közössége valahol ahol élet is van és át lehet nyálazni éveket a fórumban? elolvasnám mielőtt vásárolnék.. lesz rá időm :)
Én is erre gondolok.. az olcsónál biztos van valami nagyobb gubanc..
Azon kezdtem gondolkozni hogy egyrészt pénz sincs erre a szezonra másrészt mennek fel az árak és ezt a szezont már buktam... hogy az is járható út ha vesz az ember egy kicsit elhanyagoltabbat és rákölt még 50-60E ftot.. legalább tudja az ember hogy ki van cserélve ez meg az.. főként a kopó alkatrészekre gondolok... Ez megállja így a helyét vagy patent állapotút vegyen az ember?