KSB mûködési elveKb. 1000 m tengerszint feletti magasságnál az EGR elektronikusszabályozó egységet a távkapcsoló bekapcsolja, a KSBegység pedig bekapcsol, ha a hûtõfolyadék hõmérséklete kb.25°C és kikapcsol, amikor kb. 20°C.A motor hûtõvízhõmérséklet-érzékelõjének ellenállás értékei:3 kOhm + 100 Ohm 25°C-nál és 3.8 kOhm + 100 Ohm20°C-nál.1100 m körüli magasságban a KSB egység 55°C körül lépmûködésbe és kb. 50°C-nál kapcsol ki. Ebben az esetben azérzékelõ ellenállás értékei: 900 kOhm + 20 Ohm, illetve 1.08kOhm +20 Ohm.
mivel nem kaptam érdemben választ ,és rátaláltam a kérdésemre !hátha valakit érdekel ....
nagyon szépen köszönöm , az eggyik befecskendező tokot már szétcsavartuk (be van égve a csúcs, mint az állat)..koromlerakódás és kopás a tűn...hmm...cserés !...tényleg akkora rugó van benne akár egy teleszkóp :-)) ...marad a régi ! xDD....... hány Nm-rel húzzam le a visszarakáskor ?? (esetleg az is a listán megtalálható ?) és mill. üdv.
Segítséget szeretnék kérni tőletek. Van egy 1998-as évjáratu 2800ccm buszom és már másodszor folyt bele a motorolajba a víz (fagyálló). Első alkalom után meg lett hengerfelyezve (nyomásproba, sikolás, uj tömitések) rá majdnem 1ével későb megint ez a probléma jelentkezett.
Annyit tudok esetleg segiteni,ha itt Pesten,vagy relativ elérhetö távolságba vagy össze tudjuk hasonlitani az Actia,Autocom kábeleket,esetleg az X-Car 431-es csatlakozókat,ahány teszter gyártóvan hiába van az OBD-16 lábasba elméleti szabvány a kábelek másik végén zeljesen más van az interfészeknél.Jó példa az Actia BMW adapterbe a 20-lábuba bevan kötve a test,pozitiv, K vonal arra a 17-20-as láb,és bevan az L vonal kötve,de az OBD anya oldalba benne van két 5.6kOm ellenálás az egyik,pluszra,a másik testre van kötve éa az OBD 12-es lábra közösitve az megy be az interfészbe!
Nekem a Fiat,meg a 2-lábas Citroen kábel müködött az Actián is mást nem is tudtam próbálni belöle,nálam egyelöre próbára van az egész,de nagyon nincs rá melók nem tudok másrol referálni Autocom ügybe!Az OBD-16 lábas az müködik amin próbálva lett,azért keresek 38 lábas Iveco bekötést,mert az lenne amin próbálhatnám!
Hali!2hete rendeltem meg,talan januarba megjön!azt többet tudok mondani,hogy bebuktam e a lovét vagy mükszik a kábel!progid érdekelne engem!trukki71sro@gmail.com Köszi D. Lajos.
nem találom a külömbséget a 2.5-ös TD és a 2.8-as TD között, csak annyit,hogy a furat 1,4 mm-el erösebb az utobbinál. de hát a hajtókar (főtengely) azonos lehet benne ? ja, évjáratuk 1996-97-es. köszi minden infót. üdv
General of IVECO SOFIM 8140.47S Diesel Engine for VehicleCylinder4Displacement2.499LBore (mm)93Stroke (mm)92Compression Ratio18.5:1Fuel PumpCertificationEURO I
Technical Specification of IVECO SOFIM 8140.47S Diesel Engine for Vehicle
Electrical System (V)12AspirationTurbocharged & AftercooledTransmissionBelt TypeNet Weight (kg)231Overall Diemension (LXWXH)(mm)
Performance Data of IVECO SOFIM 8140.47S Diesel Engine for Vehicle
Advertised Power/Speed (kw/rpm)85/3800Max Torque/Speed (N.M/rpm)245/1900Min Fuel Consumption With Full-load (g/kw.h)≤230Fuel Consumption At Max Power (g/kw.h)≤280Idle Speed (rpm)775±50Maximum No Load Governed Speed (r/min)4400±50Oil Consumption (g/kw.h)Under 0.2% of Min.fuel c
Lenne egy tisztelet teljes kérdésem,esetleg valakinek van IVECO 38pin-OBD16pin -re átalakitó kábele,Autocom,vagy Delphi teszterhez?
Kerestem a neten bekötéseket,de idáig több félét találtam,és nem igazán tudom eldönteni melyik a jó.Ha a KTS-t nézem akkor,is más minden K-lin vonal a 7-esre jön ki,de amiket meg fórumokba találtam minden vezérlö,K-lin vonala más OBD-lábra van kötve nem csak a 7-es lábra.Ami csatlakozót találtam E-Bay,és hasonló oldalakon azokba csak 4-pin van bekötve a 38-bol.Ha van valakinek aki Bpesti és meglehetne nézni kimérni,vagy kimérné és átküldené nagyon megköszönném,és ha tudok másba szivesen segitek. Acti,Op-Com,VCDS,teszterekel(nem kinai) eredeti regisztráltak.
Szia,igen 65 dugófej kell hozzá! és vagy 2 méteres erőkar ,és 2 emberes is !nincs alatta semmi csak magát a tárcsa és a belső rögzítő (kézifék)pofákhoz férsz majd hozzá ha lehúzod!
A váltókban 70-80w-s olajok vannak,gyakorlatilag automataváltó olaj.A hídakba a jobb a 70W140-es GL-5-ös.Pár napja mutattak egy Ducato 3.0-ás váltó olaját.Koromfekete volt,persze a váltó cserélni kellett.Bemegy piros,kijön fekete......A csúcsok dobozán van hologram?Bosch?
bocsesz,most olvasgattam vissza, de szerintem a váltóban lehet az a 70-es és a hidban 85-90 / 140-es, azért csak más az erőátvitel,) nagyon pici a meghajtó kupuskerék és tányérkerék között...(melegszik rendessen)....na nem fokozom még "okoskodónak" tünnék... :-)) én 70 es váltó és sűrübb a hidba....85-90-es.. üdv u.i. sehol sem megengedett a "fekete" elszenesedett olaj . még a kacsasültben sem . xDD (nem finom)
jupp ! sikerült uj csúcsokat venni, 4 drb 19 ezererért, jövöhéten befecskendező szerelés lesz. szorits,hogy jobb legyen utána (persze az adagoló be lesz állitva rendes fokra. üdv.
Ha ilyen egyszerű a működése, kakkor nekem valami nem stimmel ,és talán ez lehet az ok a nagy fogyasztásra is !?
multival mérve semmi Volt,hidegen melegen :zéró ..már csak azt kellene megtudnom :) a rengeteg kábelkötegben honnan indul..hátha valami szakadás van ..