Bocs, de Rajtad nevetek igen még mindig :D amúgy pont le. sz.om hogy milyen hulladék kocsit veszel. De amiket itt összesztorizol, hát az elég szórakoztató, úgyhogy csak így tovább :D
Semmi gond nincs ezzel, én is szeretem az Ypsilont. Ha csak hármasban vagyunk, akkor azt használjuk. Hosszabb távra is azzal mentünk régebben, de arra a Bravo sokkal kényelmesebb és nem csak a tempomat miatt, hanem a nagyobb kategória nyújtotta komfort miatt. (A Bravo fél-egy literrel eszik többet amúgy)
Ha rám gondoltál a példádban-mert én már elsőre lefoglalóztam a kocsimat- akkor bizony neked lehetnek szövegértelmezési problkémáid, mert én egy elsőtulajos, 6,5 év alatt 62e km-t futott, szervizkönyves, összes szervizszámlával rendelkező autót vettem így.
Nem muszáj elhinned, de bizony az ilyen autók többnyire így kelnek el.
Többünknek van-volt 2 gyerekülés a Bravoban. Persze azok sem egyformák.
Én például ,mikor vettem gyerekülést, belepróbáltam a kocsiiba, hogy mennyire passzentos, milyen rögzíteni bele, mennyire stimmelnek az autóval a felfekvési pontok.
Az elektronikája tényleg tud gyengélkedni. Viszont nem bonyolult és ahogy a bravo klímája is ismert és megoldható gond a picassonál is hasonló a helyzet. Márkafórumon lehet olvasni róla akit érdekel.
Mindenki saját szempontjai alapján ítél, ez normális. Én azt tapasztalom, hogy mióta megvan a citroen csak azzal megyünk családosan (pedig többet fogyaszt). Sőt én is nagyon szeretem vezetni (sportosságot teljesen mellőzi természetesen).
Látom megérkezett Hooli barátnője is. Ha te azon nevetsz, amit írtál, akkor én meg rajtad, mert akkor neked kimaradt pár év a suliból. Szövegértelmezésről, mint olyanról hallottál már?
mások kb második megtekintésre már foglalják, viszik az autót, mi csak ehhez a fehérhez kb 6x mentünk vissza, de biztos elkapkodtuk.
Az asszonyos témát pedig nem írom le mégegyszer. Ha elsőre nem értetted meg, akkor már ezután sem fogod.
Győrben láttam egy 1,6 mjet bravot, szépen állapotban (igaz drágán is, 2,6 ért árulta.....), ott pont azért akarta eladni a tulaj mert a két gyerekülés már necces a kocsiban, és nagyobbra vált. Szóval aki hosszú távra, 2-3 gyerekes családi autónak szánja, nem javasolt a Bravo.
Nem vitaindítónak szánom, ez csak egy saját vélemény a dologról.
A Bravo utastere tényleg nem óriási hátul, az előd Stilo sokkal komfortosabb volt, különösen a tologatható hátsó üléssort is figyelembe véve, ami nálunk ugyebár hiányzik.
Viszont nekünk nem igazán jelentett eddig problémát sem a két gyerek, sem a 2 hetes nyaralások cuccainak bepakolása, ahogy az előző még kisebb autóban is megoldottuk. (Punto2)
Gondolom, nem folyamatosan ennyire "csúcsra járatva" közlekedik senki, mert, ha igen, akkor tényleg nem ez a legjobb megoldás.
A Picasso-ról annyit, hogy:
1., Közvetlen kollégámnak van egy nagyon felszerelt, újan vette, most 9 éves. Imádja, de volt gondja vele bőven.
(Pl.2-3 évente szélvédőt cserél, mert valami miatt folyamatosan feszül a kasztni és csere után fél évvel elindul egy repedés rajta)
Voltak elektromos gondjai is, persze nem azt mondom, hogy folyamatosan szervizben volt, de a gondtalan autózástól messze van.
2., Az utcánkban egy fiatal párnak (3 gyerek) van a régebbi Clioja mellet egy szép Picasso is, használtan vették (INK-xxx rendszám). Ha a rendszámot nézem, 10-11 éves. Fél évig semmi gond nem volt vele, de mostanában kétszer is láttam berhelni, egyik alkalommal tréleren vitték el. Amúgy külsőre tényleg nagyon szép a kocsi.
Ahogy láttam, nemrég megjelent náluk egy frissen külföldről behozott 10 év körüli Punto, mint tartalék autó, a Clio meg eltűnt.
Nemvalami ellen írtam, hanem csak tapasztalat a "másik" oldalról.:-)
Onnan indult ez a téma, hogy amikor eladok egy autót vagy egy robogót, akkor nem szeretem ha valaki úgy kezeli az autót mintha szalonból venné, vagyis makulátlan a fényezése és egy por sincs az autón. A puntomon is voltak karcok, és bravon is vannak. Elvihetném poliroztatni, de nekem ez per pill nem fontos. magyarán le. szom. majd lehet nyáron vagy tavasszal.
Ideges vagy nagyon amúgy? (sok kérdőjel miatt kérdem)
Próbálsz minden erőddel (ami nem sok) belekötni minden szavamba, hajrá.
Elárulom neked, hogy 1,2 millióra 1,7-et fizetnénk vissza hogyHA végig menne a 60 hónap. Ebből neked hogy jön ki a 4 millió azt nem tudom, de az előzmények miatt már nem is akarom. Folytasd csak nyugodtan, magadat égeted. Az írásaid alapján, hogyha én tizenéves vagyok, akkor te 7-8.
A 2-300 ezres szervizt ti hoztátok fel csak úgy szimpla ötletként, még vissza is kérdeztem, hogy hogy jött ki nektek, jött is a felsorolás a hülyeségekről. Azért mert megkérdezem, hogy létezik-e valami, az nálad egyből azt jelenti, hogy egyből meg akarom venni? (És ha meg akarnám, ahhoz is ugyebár mi közöd?) Te igenis elkezdtél turkálni más zsebében (tied üres esetleg, ezért?), és jöttek a hülye feltételezések, hogy én mit mikor hogyan akarok venni, aminek tisztázása miatt írtam le a dolgokat.
Amúgy pedig én legalább érvelek valamilyen szinten, de te összevissza írsz hülyeségeket csak azért, hogy beszólhass másoknak. Te, nagy megmondó ember...
"Azért nem veszek újat, mert nem ér 4 milliót ez az autó"
Mire kifizeted az 1000hónapra felvett kölcsönt, annyiban lesz majd! Te igazi "közgazdász"!:)
Csak egy szösszenet miért is vagy komolytalan: 60párhónapra akarod felvenni a hitelt / beírásod alapján/, de tele vagy mint déli busz és kicsengeted pár hónap alatt.
????????????
Megnyugtatlak, már csak olvasni fogom az ékes írásaid mert mulattat, de az nagyon.:)))
Az anyagi helyzetedet TE hoztad fel! Senkit / a kivert kutyát!/ sem érdekli, hogy mennyit kerestek, te kavarsz itt gombás lábbal, hogy részletre de minimális befizetés, de simán kifizetek 2-300ezret szervízre, de nincs új gumira, de van LEDlámpára, de 600-at keresünk, de 1,5M van egy 200ezret futott autóra, de nem is lesz megvéve mert asszony nem engedi / ki kérdezte???/.
Egyszóval /inkább 2/: káosz vagy!
Senki nem kotorászik a zsebedben, sem a családi körülményeidben. Ezeket mind te osztottad meg velünk / mellesleg senki nem kérdezte/.
Nem hazudsz, hanem egy 10éves gyerek szintjén gondolkozol ill. "érvelsz".
Nem akartam tolakodó lenni. Én is gondolkodom egy tgk vasarlasan és gondoltam a bennem felmerülő kérdéseket neked is felteszem (nyilván a szituaciohoz igazítva).
Én meg válaszolok szivesen (főleg, hogy veled lehet normális stílusban társalogni) , csak ezek szerint nem jönnek át a dolgok.
Egyébként hogyan jutottunk el a "fehér bravo egy szar, mert 200 ezer km van benne"-ből odáig, hogy kompletten ne vegyek Bravot? :D Én csak használt autó vásárláshoz akartam eredetileg tippeket kapni, amit meg is kaptam (Nézessem meg Néróba, és ha azt mondják, hogy jó, akkor megvehető), de azóta már komplett életmód - pénzügyi - család, mindenféle tanácsok jönnek, amire annyira nem szorulok rá., és persze a Nérós állapotfelmérés sem ér semmit. Megmondtam, hogy hónapokig tapasztalt ember fogja vezetni az autót, de még mindig csak azt olvasom, hogy első autónak ne Bravo legyen. Nem első autója lesz, hanem kb 5.-6.
Bakker, annyit gépeltem és nem látszik, pedig legalább 5 perce elküldtem. legfeljebb duplázok.
Stilosnak tartozok adatokkal. A szkennelést most kihagyom...:-(
Az első olajcserém (2009.04.24 4e km-nél) munkadíja 6250 Ft volt.(vittem az olajat)
A másodiknál (2009.02.10 20399km) mindent ők adtak (olaj, olajszűrő,légszűrő,pollenszűrő) 33745 Ft volt.
A harmadik olajcserém volt a legolcsóbb 2010.10.08 51700 km) 12900 Ft volt olajjal, olajszűrővel, munkadíjjal. (Ekkor volt akció, ilyen sem előtte, sem utána...)
A negyedik olajcserénél 2011.10.14 67272 km) nem tudom mennyi a csere díja, mert akkor cseréltek első fékbetéteket is, meg volt fékhatásmérés is. Ekkor vittem mindent (olajat, szűrőket,fékbetétet) ,munkadíj volt össz. 22970 Ft
Az ötödik olajcserémnél (2012.11.19 79976 km) megintcsak nem tudok pontos részösszeget, mert ekkor volt az olajcserén kívül vezérlés, hosszbordásszíj, vízpumpa, váltóolaj, fékolaj csere is és ekkor fizettem 54070 Ft munkadíjat összesen. (Ekkor is mindent vittem, ami kellett alkatrész.)
A hatodikat október vége felé tervezem,90e km lesz akkor, tehát gyertyacsere is bejátszik.
Stilosnak tartozok adatokkal. A szkennelést most kihagyom...:-(
Az első olajcserém (2009.04.24 4e km-nél) munkadíja 6250 Ft volt.(vittem az olajat)
A másodiknál (2009.02.10 20399km) mindent ők adtak (olaj, olajszűrő,légszűrő,pollenszűrő) 33745 Ft volt.
A harmadik olajcserém volt a legolcsóbb 2010.10.08 51700 km) 12900 Ft volt olajjal, olajszűrővel, munkadíjjal. (Ekkor volt akció, ilyen sem előtte, sem utána...)
A negyedik olajcserénél 2011.10.14 67272 km) nem tudom mennyi a csere díja, mert akkor cseréltek első fékbetéteket is, meg volt fékhatásmérés is. Ekkor vittem mindent (olajat, szűrőket,fékbetétet) ,munkadíj volt össz. 22970 Ft
Az ötödik olajcserémnél (2012.11.19 79976 km) megintcsak nem tudok pontos részösszeget, mert ekkor volt az olajcserén kívül vezérlés, hosszbordásszíj, vízpumpa, váltóolaj, fékolaj csere is és ekkor fizettem 54070 Ft munkadíjat összesen. (Ekkor is mindent vittem, ami kellett alkatrész.)
A hatodikat október vége felé tervezem,90e km lesz akkor, tehát gyertyacsere is bejátszik.
Nem rosszból, de családhoz, friss jogsival, én sem Bravo-t vennék. Én könnyen vagyok, az esetek 98%-ban max ketten ülünk az autóban, de a magam 186 centije mögé egyszerűen nem tudok beülni. Persze, kisgyereknek jobb lesz, de gondolom nem két évre tervezed az autót. Elhiszem, hogy fontos szempont, hogy menjen, de az is megoldható bőven a Mazda 6, Honda Accord, Avensis, Mondeo és még sorolhatnám hány ezer autó kombi változatával. Hidd el, ez az autó nem családra van szabva és akkor még nem is beszéltünk az egyterűkről, amik szerintem sokkal jobban lefednék a ti szükségleteiteket. Nem lebeszélni akarunk, nekünk is az a jó, ha gyarapodik a Bravos társadalom és jó kezekbe kerülnek a Bravok, de mi ebben élünk, látjuk, hogy milyen lesz és, hogy neked nem ez kell.
Évekig volt a családban ilyen Picasso és a kötelezőkön, kopó alkatrészeken kívül SEMMIRE nem kellett költeni. Persze, a Bravohoz képest lomha, de ha a törvényeket még ezzel is meg lehet szegni sebesség téren. Nem sportos, nem fiatalos, de basszus, nem ez alapján kéne a ti helyzetetekben autót venni.